Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בשביל לעשות כסף, צריך כסף, אבל לא הרבה כסף :).

 

אז זהו, נגמרו החיים שלך? אין לך יותר סיכוי ללמוד/לעבוד/למצוא משהו שאתה טוב בו?

 

נ.ב

 

החתימה נעלמה כלא הייתה :).

הסיכוי למצוא משהו שאני טוב בו, ושיקבלו אותי לעבוד בו, הוא נמוך. מציאות.

ונקודה למחשבה:

אם הייתי חושב קצת קדימה בגיל קצת צעיר יותר, כשהיו לי 4 רעיונות שונים לפטנטים, חוסך איכשהו ומוציא על אחד (לא צריך יותר מאחד) מהם פטנט אמיתי, היום השיחה איתי הייתה נראית אחרת.

ברווז היקר, ערב טוב ידידי :-P

 

אני צעיר ממך בהמון שנים, ואין לי כל כך איך לעזור לך.

 

עצם הניסיון מעיד על משהו:-D

 

למרות שממש ההיתי שמח. אני קורא את דברייך וממש מקווה ומאחל לך שתצליח בחיים,

שאיכשהו איך אומרים "שתבוא המכה". שתפרוץ, תצליח, תתקדם. תהיה מאושר.

 

תודה רבה!

 

סתם כמה דברים שאני רוצה לשלוף, אשמח מהאנשים להעיר לי אם משהו לא במקום.

 

קודם כל, אם זה בסדר, בן כמה אתה?

 

זה בסדר. 30 "וחצי"...

 

דבר שני, תגיד לי איך צורת המחשבה הזאת, אולי אני טועה:

 

מה אתה אומר על להתחיל לעבוד בחברת תקשורת, או כל חברה אחרת

שאפשר להתקדם ממנה. לצורך העניין לדוגמא: בזק. (אני לא קשור אליהם, פשוט דוגמא טרייה שהוצעה לי לאחרונה). להתחיל כעובד זוטר, לרכוש ידע (כמובן שקשור למחשבים, שרתים, מערכות הפעלה וכו'), לעבור קורסים, הסמכות, הכשרות. להתקדם לאט לאט בשרשרת הדרגות.

ואולי כמו שתמיד החברות הגדולות אוהבות לנפנף, תצליח להגיע אפילו לתפקיד מנכלי סמנכלי.

גם עבודה בחברה גדולה טובה ויציבה, גם רוכש בה ידע והשכלה, גם ניסיון, גם טוב לרזומה, גם יש אופציה לקידום, גם כל התנאים המגיעים לך כעובד ואפילו יותר (זה מה שהם אומרים).

וזוהי רק דוגמא אחת ידידי היקר.

 

בשביל להתקבל לעבוד ב"בזק", כהמשך הדוגמא, צריך פרוטקצייה, אחרת אתה מגיע לאחד התפקידים האלה שמישהו מתחלף שם כל שבועיים, ולא בכדי. ללא מישהו שיפתח לך את הדלת, לא תגיע לתפקיד רציני עם אחריות שם.

לא שאני מעוניין בפרוטקצייה. אני מאמין בהצלחה עצמית.

 

אני בטוח שישנם עוד המון.

אפשר להתחיל ולפנטז ואולי אפילו להגשים, לדוגמא עולה לי עוד משהו תוך כדי כתיבה.

 

אם יש לך חברים עם ראש פתוח, ייזמים, אנשים שמעוניינם להמציא משהו, להקים משהו. למה שלא תעזור להם? תייעץ להם? תקימו משהו יחד, לאט לאט זה יגדל ויהפוך למשהו גדול שיכניס לך המון.

 

יש דברים בהליכים מתקדמים, רק שכמו שציינתי מקודם, כסף אוהב חברה- כדי לעשות אותו, צריך שיהיה אותו, או לפחות סכום חלקי ממנו, בכדי לקבל הלוואה.

 

רק אתמול ראיתי שאדם חשב על אתר אינטרנט של חלקי חילוף.

הוא עובד במוסך, והוא אומר שממש קשה למצוא חלקי חילוף למכוניות

תמיד מתקשרים אליו מבקשים ממנו שיעזור להם. עד שהוא החליט לעשות מעשה.

 

הקים אתר, כמו אוול ג'ובס? רק של חלקי חילוף.

ריכז בתוכו את כל החברות המספקות חלקי חילוף לרכבים,

הקים מנוע חיפוש, הרים אתר. וכרגע הוא מחכה לעשות את האקזיט שלו.

 

והוא מקבל מכל חברה שכזאת כמה מאות שקלים בחודש הוא אמר, רק על זה שהוא המתווך בין יוסי שצריך חלקי חילוף לבין XXX חלקי חילוף בע"מ.

 

 

כל הכבוד לו! רציני, לא ציני. אם היה לו הידע והיכולת לרדוף אחרי זה, אני מאחל לו רק המון בהצלחה.

אני לא מצליח למצוא משהו שימלא צורך, עם כמה שאני שובר את הראש.

 

יש עוד המון דוגמאות. אני פשוט לא יודע כמה זה מעשי עבורך, האם באמת תעשה את זה, או לא.

למשל גם אולי להתחיל לפסל בבית בשעות הפנאי ואז לנסות למכור את היצירות למישהו. לצייר, לכתוב שירים ולשלוח אותם.

 

האמת? חשבתי על זה, אבל אני לא מספיק כישרוני בשביל זה :-D אפילו את התסריט שאני כותב אני לא מצליח לסיים.

אגב- יש פה מישהו שהיה ב"COMICON" ויכול להעביר לי תמונות בהודעה פרטית? יעזור לי לתסריט, אמיתי לחלוטין.

 

אם אתה שולט בשפה כלשהיא מעולה אולי אפילו לתרגם מאמרים לאט לאט יכניס לך עוד כסף.

 

אוקיי- זה מחשבה טובה- איך מתחילים עם תרגום?

 

אני יכול להמשיך ככה עד מחר, אבל אולי זה כי אני עדיין צעיר ומלא רעיונות ומחשבות. לך תדע.

 

בכל זאת באמת שאני רוצה שתצליח, שתהיה מאושר ותצליח! :)

המון תודה, כבודו- אתה מלך. אל תאבד את המחשבות לעולם!!!!!:arrow:

ברווז, איך אתה מסתדר עם מחשבים ואנגלית? (עברית יש לך...)

שאלה רצינית.

תודה על המחמאה... ותשובה רצינית.

מחשב הוא התחביב העיקרי שלי, כולל יישומי אופיס (הצורך עלה...), באשר לאנגלית, מצאתי עצמי מתרגם דברים ב"תרגום סימולטני", משמיעה או קריאה של מסמך והסברת הנקרא בעברית. רמה גבוהה מאד, כולל טכנית, בקריאה ודיבור, בכתיבה יש קצת שגיאות...:oops:

אלו 2 נקודות חזקות מאד אצלי, האמת.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • תגובות 305
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברווז היקר.

 

אתה רק צריך לחשוב קצת, אני בטוח שיעלה לך רעיון כמו לאותו בחור.

זה היה רק אתמול שמעתי עליו, לפני ששמעתי על זה מעולם לא עלתה לי

מחשבה שכזאת!

 

להקים אתר המתווך בין בעלי רכבים שמחפשים חלקי חילוף לחברות חלקי חילוף?!

 

מי חשב על זה בכלל ידידי.

ועובדה, הינה הצליח לו, שמעתי על זה בערוץ 10.

והוא מחכה לתת את המכה איך שאומרים.

 

אז אולי זה קלישאתי, אבל תסע לים, יער, חדר שקט עם אחד

מהקטעים הבאים: http://www.youtube.com/results?search_query=relaxing+music&aq=0&oq=REL

 

ופשוט תתחיל לחשוב.

 

מה אנשים צריכים? מה אנשים רוצים?

איך הם משיגים את מה שהם צריכים? דרך מה, דרך מי?

איך אני יכול לספק להם זאת בכך שהם יעשו זאת דרכי?

 

למשל מה אנשים רוצים? חלקי חילוף.

איך הם משיגים? דרך חברים שעובדים במוסכים, אינטרנט וכאלה.

איך אני יכול לספק? במקום שיסתבכו ויחפשו חבר שמכיר שמכיר,

וזה וזה וזה, אני אפתח אתר ואהיה מתווך של חברות חלקי חילוף לאותם אנשים.

 

* אני שוב משתמש בדוגמא המצוינת של הבחור עם חלקי החילוף.

 

בקשר לתירגום, אני שמח לדעת שאתה שולט בשפה מצוין.

אני גם ההיתי שמח לשלוט טוב באנגלית, בקרוב :)

 

אתה יכול להתחיל לגלוש בפורמים של סטודנטים, אתרים שלהם,

בפורמים של מחפשי עבודה מהבית (יש שם אנשים שמחפשים,

יש הצעות לרעיונות עבודה, יש טיפים, יש המון דברים).

אתה יכול להתחיל לתרגם לסטודנט אחד וממנו זה יעבור לשני לשלישי וכן הלאה...

 

אנשים היום עושים ים של כסף אתה יודע ממה? אני בהלם פשוט!

מזה שהם מקימים לך קרוסי פיתוי. איך להצליח עם נשים, איך לפתות.

 

אתמול שמעתי בערוץ 10, אחת מחזירת אהבות ישנות.

יש לה המון המון לקוחות. היא מחזירה לך את האקסית שלך דרך הפייסבוק!

 

כמה היא לוקחת? 10.000 שקל, עגול!

 

ברווז היקר. היום מכל דבר עושים כסף.

רק תחשוב. תחשוב תחשוב תחשוב!

 

ד"א כשכתבתי את כל זה לא הרגשתי שהזמן עבר, אני נהנה

מאזין לאחד מהקטעים שנתתי לך למעלה:

 

 

אחריו אעבור להבא :)

 

ברווז, אני יודע שאין לך כבר כוחות, ככה אני חושב.

שהתייאשת, שאתה רוץ להרים ידיים. רוצה לעבור בתור מחסנאי

כל חייך. לא רוצה, סליחה. אלא פשוט לא יכול, אתה חושב שאתה לא

יכול לעבוד בתור משהו אחר!

 

אתה דווקא כן יכול.

 

ושים לב אדם יקר, בשום הודעה שלי לא אמרתי חלילה

לזרוק את העבודה וללכת על משהו חדש לקחת את הריסק הזה בחיים

שצריך לקחת כמו שאומרים כל מיני גורואים/ספרם. שחלילה

לא תצא קירח מכאן ומשם!

 

רק אף פעם אל תוותר, אל תוותר ברווז היקר.

תנסה, תנסה, תנסה. אנחנו חיים פעם אחת.

אם לא ננסה, איזה כישלון זה? החמצה ידידי. תחשוב על זה,

אמיתי. לא קלישאה. אמיתי לחלוטין.

 

אם כבר נכנסתי לזה ורואים כבר את הראייה שלי לחיים, אני בכלל

מאמין שהרי אדם חיי פעם אחת, נכון? אז אם אדם חיי את חייו

אך לא ניסה לפחות לפחות אחד מהדברים הבאים לדעתי, הוא לא

ניצל מספיק את חייו.

 

# ללמוד לשחות.

# לגלוש.

# צלילה חופשית לראות את העולם המדהים שיש לנו למטה, במים!

# לטוס.

# קורס טיסה אזרחי.

# טיול מסביב לעולם.

# לבד לבד ביער מקום פסטורלי, רק אתה והמחשבות. או רק אתה

ובת זוגתך.

# רכיבה על סוסים.

# לראות את הזריחה לא מהבית, אלא כמו בסרטים!

הרי אתה חיי פעם אחת, השמש זורחת כל יום. למה לא לראות

את המחזה היפה הזה? אותו הדבר בקשר לשקיעה.

# לדוג. מעולם לא דגתי, אולי בגלל זה זה מדליק אותי.

# לטוס בכדור פורח.

 

ויש לי רשימה ארוכה ביומן שאני מנהל.

שוב, זה מנקודת מבט של ילד. לא כ"כ ילד, עוד מעט אעבור את ה - 18. אבל אולי חלק מפה לא יתחברו לזה.

ושוב, זה לא משהו שכל אחד חייב לעשות. ברור שאחד לא מתחבר

לסוסים, ותן לו רכיבה על אופנים וזה מסב לו הנאה יותר מרכיבה על סוסים.

 

וכמובן, בשביל כל מה שכתבתי צריך כסף.

אבל הגישה שלי אומרת, אתה חיי פעם אחת. אתה רוצה למות

כשאתה יודע שיש דבר כזה כדור פורח, ולא ההית עליו?

כשאתה יודע שחיית אבל מעולם לא צללת ולא ראית מה יש למטה בקרקעית הים?

 

אולי רק אותי מדליקים הדברים האלה.

 

סטיתי מהנושא ממש אני מצטער.

בכל מקרה ידידי היקר, מקווה שיהיה לך כל טוב, אני אסיים פה.

אאחל לך בהצלחה רבה בכל אשר תעשה, תצליח תהיה מאושר!! :)

 

למי שיש להגיב על דברי, בשמחה!

פורסם

מחשב זה תחביב עיקרי ויש לך אנגלית טובה?!?

אל תבזבז שנייה אחת נוספת ותעבור להיי-טק.

אפילו ללואו-סייד של ההיי-טק, לא משנה. עבודה עם רשתות, מאגרי מידע, תיכנות, הכול הולך.

קח קורס. כן, כן, קורס כזה, בג'ון ברייס או משהו מקביל, ותתקדם.

 

אין לך מושג עד כמה הידע באנגלית מכריע בתחום הזה.

 

שלא תעז להיכנס לתרגום!

אפשר די בקלות להיכנס לתחום עם שליחת קורות חיים לכל חברות תרגום הכתוביות בארץ,

מבחן קל והופ, בפנים, לפחות בחברה אחת. הבעיה היא שהשכר גרוע מאוד - מקבלים פחות, בשקלים,

ממה שקיבלו לפני 10 שנים. תוסיף לזה את האינפלציה שהייתה ב-10 השנים האחרונות,

ותבין מדוע החלטתי לנטוש לגמרי את התחום השנה.

 

אני אוכל לפרט קצת יותר בה"פ, אם אתה רוצה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ברווז, אם אתה חייב לעבוד ולא יכול רק ללמוד - לך תתחיל לעבוד במוקד תמיכת אינטרנט של אחת הספקיות הגדולות. אפשר מהר מאוד לעבור למוקד העסקי, ומשם ישלחו אותך לכל מיני הסמכות.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
מחשב זה תחביב עיקרי ויש לך אנגלית טובה?!?

אל תבזבז שנייה אחת נוספת ותעבור להיי-טק.

אפילו ללואו-סייד של ההיי-טק, לא משנה. עבודה עם רשתות, מאגרי מידע, תיכנות, הכול הולך.

קח קורס. כן, כן, קורס כזה, בג'ון ברייס או משהו מקביל, ותתקדם.

 

אין לך מושג עד כמה הידע באנגלית מכריע בתחום הזה.

 

שלא תעז להיכנס לתרגום!

אפשר די בקלות להיכנס לתחום עם שליחת קורות חיים לכל חברות תרגום הכתוביות בארץ,

מבחן קל והופ, בפנים, לפחות בחברה אחת. הבעיה היא שהשכר גרוע מאוד - מקבלים פחות, בשקלים,

ממה שקיבלו לפני 10 שנים. תוסיף לזה את האינפלציה שהייתה ב-10 השנים האחרונות,

ותבין מדוע החלטתי לנטוש לגמרי את התחום השנה.

 

אני אוכל לפרט קצת יותר בה"פ, אם אתה רוצה.

 

הנס,

אני לא מכיר אותך,

אבל מאוד מעניין אותי במה אתה עוסק היום.

 

מאחל לך בהצלחה :-D

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

ברווז,

 

מה תחומי העניין שלך?

 

באיזה סוג עבודה הייית רוצה לראות את עצמך?

 

כמחסנאי אתה יכול ללמוד די הרבה תוך כדי עבודה (לקבל רקע טכני תיאורטי בדי הרבה תחומים). זה יכול להזניק אותך להרבה מקומות שלא צריך בשבילם השכלה פורמלית.

 

השאלה האחרונה היא איפה אתה גר?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ברווז,

 

נתנו לך פה לא מעט עיצות, בכולן קיים עיקרון אחד - החיים לא נגמרים בגיל 35. סלח לי על ההתבטאות, אבל אתה יכול להיות אפס מאופס ולקום מחדש. כל מה שאתה צריך זה כוח רצון. אומנם זה ממש לא דבר פשוט (לי לקח לא מעט זמן, באופן אישי), אבל תתחיל להזיז את עצמך. במקום לחפש סרטונים בשביל השרשור " סרטונים ותמונות מצחיקים" (:)), תתחיל לחשוב מה אתה רוצה מעצמך.

 

לגבי עבודה בהייטק, הרעיון של קורס נשמע מאוד נחמד. עבודה בתחום, בטוח תהייה מעל 5000 ש"ח, שזו כבר התחלה טובה.

 

נ.ב

 

כל עניין ההייטק ואי-התמצאות במחשבים, הזכירה לי כתבה, שקראתי לאחרונה, על מייסדי SKYPE. בהתחלה הם ייסדו את KAZAA. לא היה להם שום ידע בתכנות. הם שכרו בית עם מרתף, "שמו" בו 20 מתכנתים והתחילו להריץ עניינים.:-D

פורסם

לצערי ניסיתי ללמוד-ללא הצלחה. את היכולת שהייתה לי בתיכון (כישרון טבעי) איבדתי במהלך העשור שעבר מאז.

 

 

אני מניח שבתיכון הלימודים היו מאוד קלים בשבילך, ולא היית צריך להתאמץ. זה מפתח הרגלי למידה רעים. נכון שבגיל 30 היכולת שלנו ללמוד חומר חדש פוחתת, אבל עדיין לא מאוחר. אני מאמין שהרגלי הלמידה שלך לקויים, ובאוניברסיטה צריך להתאמץ. גם אלו עם הכשרון הטבעי צריכים להתאמץ.

 

אני מאמין שבמוסד הנכון, עם ליווי מתאים תוכל להוציא תואר. וגם אם לא תואר, תוכל ללמוד ולהתמקצע בתחום שמעניין אותך (אמרת מחשבים) באמצעות קורסים שונים ומשונים והסמכות. מה בתחום המחשבים מעניין אותך בעצם?

 

אגב, החברת סטארטאפ שאני שותף בה כרגע הוקמה על ידי שני אנשים לא טכנולוגיים בעליל. היה להם את הרעיון, ואיתו הם פנו למכרים שהם אנשים טכניים. המכרים האלה הפנו אותם הלאה עד שהם מצאו מישהו שיכול לפתח את הרעיון שלהם. אחרי זה הם הלכו לגייס כסף, והם מתעסקים בעיקר בביזנס ולא בטכנולוגיה עצמה.

 

מכיוון שאני חושב שנפגשנו בעבר (הייתה לך פיאט מריאה, לא?) ודיברנו קצת, אני חושב שיש לך את היכולת לזוז קדימה.

 

הפכנו את זה לפורום תמיכה בך :)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

בשלב הזה, בא אליו הדוב ושואל אותו ב"דיבור צפוף", עם יד על הכתף:

"תגיד, אחי, -אתה צייד או מZדייN בת*ת???"

"בינינו, אתה לא באמת מגיע לכאן כדי לצוד, נכון?"

 

אני מכיר את זה כבדיחה, לא כסיפור מוסר השכל (ראבאק, איזה מוסר השכל יש כאן??)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
מחשב זה תחביב עיקרי ויש לך אנגלית טובה?!?

אל תבזבז שנייה אחת נוספת ותעבור להיי-טק.

אפילו ללואו-סייד של ההיי-טק, לא משנה. עבודה עם רשתות, מאגרי מידע, תיכנות, הכול הולך.

קח קורס. כן, כן, קורס כזה, בג'ון ברייס או משהו מקביל, ותתקדם.

 

אין לך מושג עד כמה הידע באנגלית מכריע בתחום הזה.

 

הבעייה היחידה: עבור מישרות בהיי-טק מבקשים תואר, אפילו תואר "שקר כלשהו", כמו "תעודה במדעי הפות של דגי מעמקים". אשכרה, במילים הללו: "תואר אקדמאי \ לימודי תעודה". במה התואר לא משנה לאף אחד בימינו.

לכן לא הצלחתי עדיין להיכנס למישרה בהייטק, ולא שלא ניסיתי.

 

שלא תעז להיכנס לתרגום!

אפשר די בקלות להיכנס לתחום עם שליחת קורות חיים לכל חברות תרגום הכתוביות בארץ,

מבחן קל והופ, בפנים, לפחות בחברה אחת. הבעיה היא שהשכר גרוע מאוד - מקבלים פחות, בשקלים,

ממה שקיבלו לפני 10 שנים. תוסיף לזה את האינפלציה שהייתה ב-10 השנים האחרונות,

ותבין מדוע החלטתי לנטוש לגמרי את התחום השנה.

 

אני אוכל לפרט קצת יותר בה"פ, אם אתה רוצה.

אני אשמח, כי התחלתי לחשוב על זה כהכנסה נוספת לשעות הערב.

ברווז, אם אתה חייב לעבוד ולא יכול רק ללמוד - לך תתחיל לעבוד במוקד תמיכת אינטרנט של אחת הספקיות הגדולות. אפשר מהר מאוד לעבור למוקד העסקי, ומשם ישלחו אותך לכל מיני הסמכות.

השכר שם הוא מזעזע, עוד יותר ממה שאני מרוויח (חח..."מרוויח"...), סליחה-משתכר, עכשיו. גם כך קשה, כך שלרדת ברמת השכר יחנוק אותי לחלוטין, וזו אינה אופצייה בשלב זה- אני לא ילד שגר עדיין אצל ההורים, יש דירה שצריך לדאוג לה - או לעוף לרחוב.

הנס,

אני לא מכיר אותך,

אבל מאוד מעניין אותי במה אתה עוסק היום.

 

מאחל לך בהצלחה :-D

מצטרף לשאלה.

ברווז,

מה תחומי העניין שלך?

 

מגוונים, האמת. אני אוהב מדעים, על כל הגוונים שלהם, כולל המדוייקים (כימייה, פיזיקה, רובוטיקה), הומאניים (ארכיאולוגייה, גיאולוגייה) ו"שוליים" (מטלורגייה, חלק שולי של הכימייה, לדוגמא). מחשבים כפי שציינתי, עבודות יצרניות ואומנותיות (אני אוהב לבנות דברים! ולעבוד עם הידיים. אין כמו ליצור משהו מחומר גלם ורעיון בלבד! טוב, וגם כמה כלי עבודה טובים בדרך...), מגוונים-כמו שאמרתי.

 

באיזה סוג עבודה הייית רוצה לראות את עצמך?

 

יצרנית, או מדעית.

כשכולם חלמו להיות כדורגלן, אסטרונאוט או נשיא ארה"ב, אני חלמתי להיות מדען. עד היום חולם על זה. אין על גורדון פרימן. וכמו שציינתי- אני אוהב גם לעבוד עם הידיים. בניית אבי-טיפוס יכולה להיות אחלה-אחלה-אחלה עבודה בשבילי.

 

כמחסנאי אתה יכול ללמוד די הרבה תוך כדי עבודה (לקבל רקע טכני תיאורטי בדי הרבה תחומים). זה יכול להזניק אותך להרבה מקומות שלא צריך בשבילם השכלה פורמלית.

 

הלכה למעשה, זה לחלוטין נכון. בתנאי שאתה לא "מתקבע" נפשית לכך ש"מחסן = מק"טים", שזו גישה שהורסת הכל. בשבילי מחסן זה לא מק"טים אלא מוצרים, כל אחד עולם בפני עצמו לפעמים.

 

השאלה האחרונה היא איפה אתה גר?

חיפה.

ברווז,

 

נתנו לך פה לא מעט עיצות, בכולן קיים עיקרון אחד - החיים לא נגמרים בגיל 35. סלח לי על ההתבטאות, אבל אתה יכול להיות אפס מאופס ולקום מחדש.

 

סלחתי לחלוטין- תרגיש חופשי. כשאתה צודק אתה צודק.

 

כל מה שאתה צריך זה כוח רצון. אומנם זה ממש לא דבר פשוט (לי לקח לא מעט זמן, באופן אישי), אבל תתחיל להזיז את עצמך. במקום לחפש סרטונים בשביל השרשור " סרטונים ותמונות מצחיקים" (:)), תתחיל לחשוב מה אתה רוצה מעצמך.

 

לגבי עבודה בהייטק, הרעיון של קורס נשמע מאוד נחמד. עבודה בתחום, בטוח תהייה מעל 5000 ש"ח, שזו כבר התחלה טובה.

 

קורס, עם כל כמה שזה נחמד, יעלה יותר ממה שאני מסוגל לספוג במצבי הנוכחי- כמו שאמרתי, כדי לעשות כסף, צריך כסף. נכנסתי למעגל שאוכל לשבור רק ע"י חשיבה יצירתית במיוחד מחוץ לקופסא (נקודה חזקה אצלי, האמת)- רק שכרגע, אין רעיונות כל כך. כבר ניסיתי, כמו שאמרו פה, לחשוב על לייצר משהו ולמכור, כמו פסל (של ברווז, אלא מה?:wink: ), או משהו דומה, אבל אני לא מספיק כישרוני עבור זה. התקווה הכי גדולה שלי זה התסריט הארור שלא רוצה להיכתב יותר.

 

נ.ב

 

כל עניין ההייטק ואי-התמצאות במחשבים, הזכירה לי כתבה, שקראתי לאחרונה, על מייסדי SKYPE. בהתחלה הם ייסדו את KAZAA. לא היה להם שום ידע בתכנות. הם שכרו בית עם מרתף, "שמו" בו 20 מתכנתים והתחילו להריץ עניינים.:-D

אם אותם 20 מתכנתים מוכנים לעבוד בחינם- אין שום בעייה...:lol:

אני מניח שבתיכון הלימודים היו מאוד קלים בשבילך, ולא היית צריך להתאמץ.

 

רק במקצוע אחד ידידי- הכימייה.

לך תבין-מתמטיקה על הפנים, כימייה-פנים אחרות לגמרי. היו לי מורות טובות מדיי. רעייה ויעל, אם בטעות אי פעם יצא לכן לקרוא את זה, אני מדבר עליכן!!!!

 

זה מפתח הרגלי למידה רעים. כל כך נכון :cry: נכון שבגיל 30 היכולת שלנו ללמוד חומר חדש פוחתת, אבל עדיין לא מאוחר. אני מאמין שהרגלי הלמידה שלך לקויים, ובאוניברסיטה צריך להתאמץ. גם אלו עם הכשרון הטבעי צריכים להתאמץ.

 

אני מאמין שבמוסד הנכון, עם ליווי מתאים תוכל להוציא תואר. וגם אם לא תואר, תוכל ללמוד ולהתמקצע בתחום שמעניין אותך (אמרת מחשבים) באמצעות קורסים שונים ומשונים והסמכות. מה בתחום המחשבים מעניין אותך בעצם?

 

 

תיכנות- כי אני משתמש בחלונות, וצריך לדעת לתקן אותם.

וברצינות, תיכנות זה כיוון טוב- לייצר לעצמי עזרים שונים ו"קינפוגים" (CONFIG) שמתאימים לי אישית, יצירת מודלים של העיצובים של הסכינים שאני משרטט מתוך מחשבה שיום אחד ייצרו אותם, HTML לפיתוח רעיונות ומוצרים לדפדפן, דברים כאלה.

 

אגב, החברת סטארטאפ שאני שותף בה כרגע הוקמה על ידי שני אנשים לא טכנולוגיים בעליל. היה להם את הרעיון, ואיתו הם פנו למכרים שהם אנשים טכניים. המכרים האלה הפנו אותם הלאה עד שהם מצאו מישהו שיכול לפתח את הרעיון שלהם. אחרי זה הם הלכו לגייס כסף, והם מתעסקים בעיקר בביזנס ולא בטכנולוגיה עצמה.

 

מכיוון שאני חושב שנפגשנו בעבר (הייתה לך פיאט מריאה, לא?) ודיברנו קצת, אני חושב שיש לך את היכולת לזוז קדימה.

 

הפכנו את זה לפורום תמיכה בך :)

 

אכן הייתה ואיננה עוד! הפיאט אהובתי הראשונה (המוטורית). קשה.

זה לא רק תמיכה בי. אני משוכנע (ויודע למעשה) על עוד כמה אנשים פה, שבמצב שלי מבחינת השכר, שגם להם השירשור הזה יכול לעזור מאד. אני פשוט בין הבודדים שהיו לו את ה, בואו נקרא לזה "בי3ים" - להיחשף.

 

לגבי אפשרויות פיתוח ומימון לרעיונות, יש אפשרות לגייס כספים- ע"י משקיעים, "איינג'לים" (לא כאלה) למיניהם, שירות "מיקרו-הלוואות" (אתר אמריקאי אחד, שידוע לי עליו למשל), מט"י, קרן תבור, ועוד אפשרויות מגוונות. ברוב המקרים, או שיש לך רעיון ששווה זהב ואתה נופל על נוכל שגונב לך אותו והוא מרוויח את ההון שלך, או שאתה משעבד את החיים שלך לאותו אנג'ל(טוב אולי הם כן כאלה...), או שפשוט לא נותנים לך הלוואה כי אין לך מספיק ביטחונות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תסלחו לי על התגובות הרצופות- לא יכלתי להוסיף את הציטוט שלך לתגובתי הקודמת משום מה.

 

ברווז היקר.

 

אתה רק צריך לחשוב קצת, אני בטוח שיעלה לך רעיון כמו לאותו בחור.

זה היה רק אתמול שמעתי עליו, לפני ששמעתי על זה מעולם לא עלתה לי

מחשבה שכזאת!

להקים אתר המתווך בין בעלי רכבים שמחפשים חלקי חילוף לחברות חלקי חילוף?!

מי חשב על זה בכלל ידידי.

ועובדה, הינה הצליח לו, שמעתי על זה בערוץ 10.

והוא מחכה לתת את המכה איך שאומרים.

 

רעיונות יש, פה ושם. מה לעשות איתם, או ליתר דיוק, איך לממש אותם-זה כבר הבעייה.

 

אז אולי זה קלישאתי, אבל תסע לים, יער, חדר שקט עם אחד

מהקטעים הבאים: http://www.youtube.com/results?search_query=relaxing+music&aq=0&oq=REL

 

ופשוט תתחיל לחשוב.

 

מה אנשים צריכים? מה אנשים רוצים?

איך הם משיגים את מה שהם צריכים? דרך מה, דרך מי?

איך אני יכול לספק להם זאת בכך שהם יעשו זאת דרכי?

למשל מה אנשים רוצים? חלקי חילוף.

איך הם משיגים? דרך חברים שעובדים במוסכים, אינטרנט וכאלה.

איך אני יכול לספק? במקום שיסתבכו ויחפשו חבר שמכיר שמכיר,

וזה וזה וזה, אני אפתח אתר ואהיה מתווך של חברות חלקי חילוף לאותם אנשים.

* אני שוב משתמש בדוגמא המצוינת של הבחור עם חלקי החילוף.

 

הרעיונות שלי, לא קשורים בד"כ לפתיחת אתר, אלא למוצר גשמי. מסתובבים אצלי בראש כמה רעיונות לפטנטים שכבר מצאו דרכם לשוק העולמי, שאם רק היה לי את הכסף לעשות עליהם פטנט, הייתי במצב נפלא היום. זה יישמע מגוחך אם אני אחשוף אותם, ואפילו עשוי להיראות כשקרן, בנוגע לאחד מהם, מרוב שהוא ישן... זוכרים את הרולר-בליידס, אותו להיט היסטרי משנות התשעים? מצאתי עצמי מתכנן בראש נעליים עם גלגלי סקייטים מתקפלים, כדי להנות מ-2 העולמות-בלי צורך להחליף נעליים. עברו שנתיים, והופ-מוצר מוגמר שכזה הגיע לשוק בכוחות עצמו...בלי קשר אליי כלל.

או עיצוב ייחודי לשוק האמריקאי של סכין: סכין בסגנון מכונית שרירים או "הוט-רוד", כולל עיצוב של אגזוז כפול בתור הקליפ, 2 גלגלי שיניים עם שרשרת על מנגנון הפתיחה ועוד כמה גימיקים חמודים לאללה שכאלה (תזכורת, התחביב שלי הוא איסוף סכינים עם התמחות בסידרתיות משנות התשעים ועד ימינו). עברו כמה שנים, והופ! חברת SOG יצאה עם מוצר בדיוק כזה לשוק... כך שמצד אחד, אני מבסוט עד השמיים שלרעיונות שלי יש בסיס עסקי מוכח (מוצר שממש נמכר בעולם),ומצד שני, אחח- אם רק הייתי עושה פטנט...

מסתובבים שם במוחי הקודח עוד כמה כאלה, רק שעדיין אין בעולם משהו כזה, כך שאני שומר אותם בסוד לעצמי בינתיים.

 

בקשר לתירגום, אני שמח לדעת שאתה שולט בשפה מצוין.

אני גם ההיתי שמח לשלוט טוב באנגלית, בקרוב :)

 

המון בהצלחה!!! טיפ, נסה לצפות בסדרות בריטיות ללא תרגום. הם מקפידים יחסית על דיקצייה וגראמר נכונים, ופחות "סלנג", כך שתוכל להיעזר בזה להבנת ההיגיון של המשפט.

ובכלל, נסה לצפות בסדרות ללא תרגום. זה רק עוזר ומחדד יכולת שכבר קיימת.

 

אתה יכול להתחיל לגלוש בפורמים של סטודנטים, אתרים שלהם,

בפורמים של מחפשי עבודה מהבית (יש שם אנשים שמחפשים,

יש הצעות לרעיונות עבודה, יש טיפים, יש המון דברים).

אתה יכול להתחיל לתרגם לסטודנט אחד וממנו זה יעבור לשני לשלישי וכן הלאה...

 

אתה יכול לתת דוגמא או 2 בבקשה?

 

אנשים היום עושים ים של כסף אתה יודע ממה? אני בהלם פשוט!

מזה שהם מקימים לך קרוסי פיתוי. איך להצליח עם נשים, איך לפתות.

אתמול שמעתי בערוץ 10, אחת מחזירת אהבות ישנות.

יש לה המון המון לקוחות. היא מחזירה לך את האקסית שלך דרך הפייסבוק!

כמה היא לוקחת? 10.000 שקל, עגול!

 

לא יודע אם שמעת על "מליון פיקסלים" או "אטב נייר אדום", 2 הצלחות אינטרנט מסחררות. אני לא כל כך מסוגל ככה, המוח שלי מחווט אחרת.

 

ברווז היקר. היום מכל דבר עושים כסף.

רק תחשוב. תחשוב תחשוב תחשוב!

 

אם תחשוב על משהו טוב שכזה, צור קשר...:lol:

 

ד"א כשכתבתי את כל זה לא הרגשתי שהזמן עבר, אני נהנה

מאזין לאחד מהקטעים שנתתי לך למעלה:

 

 

אחריו אעבור להבא :)

 

ברווז, אני יודע שאין לך כבר כוחות, ככה אני חושב.

שהתייאשת, שאתה רוץ להרים ידיים. רוצה לעבור בתור מחסנאי

כל חייך. לא רוצה, סליחה. אלא פשוט לא יכול, אתה חושב שאתה לא

יכול לעבוד בתור משהו אחר!

 

סף ייאוש. אכן. אם הייתי מצליח לשנות משהו (ולא שלא ניסיתי), המצב היה נראה אחרת.

וזה לא שאני חושב- זה מה שהמראיינים חושבים, לצערי הרב.

 

אתה דווקא כן יכול.

 

ושים לב אדם יקר, בשום הודעה שלי לא אמרתי חלילה

לזרוק את העבודה וללכת על משהו חדש לקחת את הריסק הזה בחיים

שצריך לקחת כמו שאומרים כל מיני גורואים/ספרם. שחלילה

לא תצא קירח מכאן ומשם!

 

צודק.

 

רק אף פעם אל תוותר, אל תוותר ברווז היקר.

תנסה, תנסה, תנסה. אנחנו חיים פעם אחת.

אם לא ננסה, איזה כישלון זה? החמצה ידידי. תחשוב על זה,

אמיתי. לא קלישאה. אמיתי לחלוטין.

 

אם כבר נכנסתי לזה ורואים כבר את הראייה שלי לחיים, אני בכלל

מאמין שהרי אדם חיי פעם אחת, נכון? אז אם אדם חיי את חייו

אך לא ניסה לפחות לפחות אחד מהדברים הבאים לדעתי, הוא לא

ניצל מספיק את חייו.

 

# ללמוד לשחות. V

# לגלוש. X טרם יצא לי.

# צלילה חופשית לראות את העולם המדהים שיש לנו למטה, במים! X אני "שומר את עצמי" עם זה ועם צניחה חופשית ליום שבו אגיע לאוסטרלייה. אם בכלל.

# לטוס. V

# קורס טיסה אזרחי. מת לעשות את זה.X

# טיול מסביב לעולם. X

# לבד לבד ביער מקום פסטורלי, רק אתה והמחשבות. או רק אתה

ובת זוגתך. XV - תלוי איזה יער...

# רכיבה על סוסים. XV מרחם על החיות המסכנות האלה. אני כבד מדיי...:shock:

# לראות את הזריחה לא מהבית, אלא כמו בסרטים!

הרי אתה חיי פעם אחת, השמש זורחת כל יום. למה לא לראות

את המחזה היפה הזה? אותו הדבר בקשר לשקיעה. V

# לדוג. מעולם לא דגתי, אולי בגלל זה זה מדליק אותי. XXX לא מתכנן. לא באופי שלי להרוג חיות, שלא לצורך הישרדות בסיסי בעולם פוסט-אפוקליפטי-עם-זומבים.

# לטוס בכדור פורח. X אולי, בטעות, פעם...

 

V = בוצע. XV = בוצע חלקית.

 

ויש לי רשימה ארוכה ביומן שאני מנהל.

 

אחלה רשימה, בן אדם!

 

שוב, זה מנקודת מבט של ילד. לא כ"כ ילד, עוד מעט אעבור את ה - 18. אבל אולי חלק מפה לא יתחברו לזה.

ושוב, זה לא משהו שכל אחד חייב לעשות. ברור שאחד לא מתחבר

לסוסים, ותן לו רכיבה על אופנים וזה מסב לו הנאה יותר מרכיבה על סוסים.

 

וכמובן, בשביל כל מה שכתבתי צריך כסף.

אבל הגישה שלי אומרת, אתה חיי פעם אחת. אתה רוצה למות

כשאתה יודע שיש דבר כזה כדור פורח, ולא ההית עליו?

כשאתה יודע שחיית אבל מעולם לא צללת ולא ראית מה יש למטה בקרקעית הים?

 

אולי רק אותי מדליקים הדברים האלה.

 

סטיתי מהנושא ממש אני מצטער.

בכל מקרה ידידי היקר, מקווה שיהיה לך כל טוב, אני אסיים פה.

אאחל לך בהצלחה רבה בכל אשר תעשה, תצליח תהיה מאושר!! :)

 

למי שיש להגיב על דברי, בשמחה!

 

תפסיק להצטער. אין לך על מה.

 

אתה בחור פשוט מקסים, ולקרוא את ההודעות שלך עושה לי טוב על הלב. אל תעשה את הטעות שאני עשיתי, כשהפסקתי לחלום ככה. עם זה, הפסיקו הרעיונות הטובים, וגם הבינוניים. אנשים כמוך, שמסוגלים לחלום, ויודעים איך להגשים, הם העתיד של המדינה הזו.

אני מאחל לך שתגשים את כל הרשימה שלך, ותחווה עוד כמה דברים שלא ידעת שאתה רוצה בכלל! שרק יהיה לך טוב.

(נ.ב. תוסיף לרשימה את "הצוללת הצהובה" באילת. מילה של ברווז- לא תצטער! חווייה של פעם בחיים)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם יורשה לי לשלשל הצעה בתיבת ההצעות: הגיע הזמן להפריד את השרשור "ברווז לאן" מהשרשור על העלמות מעמד הביניים.

:turn-l:
פורסם

שמע, דוד ברווז, למרות שלדעתי השטחית אתה מסוגל ליותר מזה, נראה לי שגם תיהנה, וגם תוכל להגיע לשכר גבוה בהרבה ממה שאתה מרוויח עכשיו אם תעבור לתעשיית המתכת.

מסגרים מומחים מרוויחים לא רע בכלל, כנ"ל מומחים בעיבוד שבבי מדויק. נסה לברר על קורסים של משרד העבודה והרווחה, יש סיכוי אפילו שתקבל מהם הכנסה מסויימת בזמן קורס ההסבה.

יש המון תעשיה באזור מפרץ חיפה, כך שתוכל למצוא מקום עבודה בלי לעבור למרכז.

כבונוס, תוכל לייצר סכינים או לבנות אבות טיפוס.

 

http://www.israeltrade.gov.il/molsaeducation/

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

וואלה יש בזה משהו. שווה בדיקה. תודה!

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...