Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Volkswagen Polo 16V - 100BHP 1.4 (2000) שאלה קטנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקשיבו אני בעז"ה עוד מעט הולך לקנות פולו מיד שנייה, עכשיו מי שמוכר לי את האוטו טוען שהוא צורך רק דלק 98 וזה בעיה בשבילי...כי אין לי תחנת דלק קרובה שמספקת את הדלק הזה קיימות ביאזור שלי רק תחנות דלק שמספקות: סולר,95,96 ...

היחס דחיסה של האוטו זה: 10:50 ועוד משו לא זוכר...עכשיו אם אני ישים דלק 95 / 96 זה יהרוס ת'אוטו? מה יקרה?..

 

ועוד שאלה קטנה...הרכב הזה גניב?

ואיזה מחלות יש לו אם אתם מכירים? שמעתי על משו עם המצערת או משו כזה

פורסם

דלק 98 מיותר לחלוטין ברכב הזה,ורק גורם לחור עמוק בכיס,תדלק 95 ולא יהיו שום בעיות.

 

מצערת\מערכת ABS\מנגנוני חלון חשמל הן אכן המחלות ילדות של הרכב הזה,גש למוסך מומחה שייתן בדיקה מעמיקה לפני הרכישה (מכון לבדיקה לא בודק אותם כמו שצריך,אם בכלל)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

למה דלק 98 מיותר אחי? המוכר אמר לי לתדלק רק עם זה...ומאיזה יחס דחיסה שמים דלק 98?

 

באנה ובעיות עם המצערת והABS קצת מפחיד לא?..

או שהרכב לא יתניע או שלא יהיה יציב בכלל?..

פורסם

סלח לי אבל המוכר לא מבין מהחיים שלו וסתם שפך את כספו לריק במשך השנים וכבונוס זכה בנצילות פחות טובה של הדלק.

 

הרכב הזה זקוק ל95 , 98 הוא לא בהכרח יותר טוב על כל רכב. זה תלוי במנוע (יחס דחיסה ודברים נוספים שלא ניכנס אליהם)

 

נ.ב. היתה לי כזו במשך 5 שנים .

 

בקשר למחלות :נגעת בנקודות החשובות :

א) מצערות (אצלי אישית לא היתה הבעיה הזו אבל היא היתה אצל רבים אחרים)

ב) חיישני ABS. אצלי בזמנו הבעיה נפתרה ע"י ניקוי, יש כאלה שנזקקו להחלפת חיישנים/ תיקון מחשב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ולחשוב כמה אלפי שקלים הוא זרק לפח :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אתה באמת רוצה לנסוע ברכב כשאתה יודע שיש בעיה ברכיב בטיחותי משמעותי?

 

kobic - תקרה צונחת? :p על זה עוד לא שמעתי (או חוויתי).

 

וכן יש לפעמים לרכבים מסוימים מהסגמנט בעיה בחלונות חשמליים (הייתי לי אז בעיה בחלון נהג,במקום לקנות חדש בסכום 4-ספרתי שיפצתי אצל בני גלס ב300ש"ח :)

 

כמו שאייל ציין,בד"כ רוב בעיות ה ABS מסתכמות בניקוי חיישן או החלפתו,נדיר שזה מגיע למשאבת ABS או מחשב.

 

לגבי המצערת,ניקוי יסודי פותר את הבעיה לכמה חודשים טובים,- החלפת מצערת...אל תיכנס לזה ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אייל הדגם הזה לא סובל מבעיה בחלונות חשמל ותקרה צונחת?

 

ואוה כמה בעיות..הוא שווה את הכסף?

ואם קיימת בעיה במערכת הABS יש סיכון לנסוע על הרכב?

 

תקרה צונחת קורה ברוב הרכבים האירופיים כשהם נושקים לעשור . ריפוד מחדש סדר גודל של 500 ש"ח.

בעיקר בכאלה שחנו בשמש כל חייהם.

 

אם נדלקת לך נורת ABS, קח בחשבון שאתה צריך לנהוג כאילו אין לך ABS .לא יכול להיות מצב שה ABS לא עובד ואתה לא יודע על כך, אלא אם כן נשרפה הנורה...

 

חלונות חשמל זה משהו שקרה בשנים הראשונות של הרכבים הללו על הכביש והקליפסים הוחלפו לקליפסים ממתכת במקום פלסטיק. כיום הסיכוי שנוסעים רכבים עם בעיה בחלונות היא נמוכה כי זה כבר קרה לכולם וכולם טיפלו ואם לא, אז זה עניין של 200 שקל.

 

 

לקונה הרכב: בניגוד לרכבים אחרים בגיל הזה, יש מספר סופי וידוע של בעיות לכן אנחנו יכולים לפרוט אותן מעל גבי הפורום,

יש רכבים אחרים שאתה יכול לרכוש ואתה לא תדע מאיפה התקלות יבואו לך.

בכל מקרה - מה הסיכוי שיבואו לך כל התקלות ביחד ? נמוך.

 

לדעתי הרכב הזה הוא קניה מצויינת, מנוע 1400 מצויין , איבזור יוצא מהכלל ברמת המחיר הזו ולא יקר לאחזקה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תקשיבו אני בעז"ה עוד מעט הולך לקנות פולו מיד שנייה, עכשיו מי שמוכר לי את האוטו טוען שהוא צורך רק דלק 98 וזה בעיה בשבילי...כי אין לי תחנת דלק קרובה שמספקת את הדלק הזה קיימות ביאזור שלי רק תחנות דלק שמספקות: סולר,95,96 ...

היחס דחיסה של האוטו זה: 10:50 ועוד משו לא זוכר...עכשיו אם אני ישים דלק 95 / 96 זה יהרוס ת'אוטו? מה יקרה?..

 

ועוד שאלה קטנה...הרכב הזה גניב?

ואיזה מחלות יש לו אם אתם מכירים? שמעתי על משו עם המצערת או משו כזה

 

הרכב שברשותך בעל 100 כוחות-סוס גרמנים מצוייד במערכת ניהול הצתה/הזרקה שבייסודה תוכננה לעבודה עם דלק באוקטן 98 אבל ! ניתן למלא גם אוקטן 95 מה שיוריד את ביצעי המנוע במעט.

במידה והמעבר ל-95 אוקטן יגרום לצלצולי מנוע חזור בחזרה ל-98 אוקטן.

במנועי 1.4L בעלי הספק של 74 קילווואט ניתן למלא 95 או 91 אוקטן (כבר לא קיים).

איזה כייף לי :)

פורסם
סלח לי אבל המוכר לא מבין מהחיים שלו וסתם שפך את כספו לריק במשך השנים וכבונוס זכה בנצילות פחות טובה של הדלק.- מערכת ניהול הצתה/הזרקה יודעת טוב מאוד לנצל דלק באוקטן 98 על-ידי קידום הצתה או איחור הצתה במידה ונדרש.

 

הרכב הזה זקוק ל95 , 98 הוא לא בהכרח יותר טוב על כל רכב. זה תלוי במנוע (יחס דחיסה ודברים נוספים שלא ניכנס אליהם)

 

נ.ב. היתה לי כזו במשך 5 שנים .

 

בקשר למחלות :נגעת בנקודות החשובות :

א) מצערות (אצלי אישית לא היתה הבעיה הזו אבל היא היתה אצל רבים אחרים)

ב) חיישני ABS. אצלי בזמנו הבעיה נפתרה ע"י ניקוי, יש כאלה שנזקקו להחלפת חיישנים/ תיקון מחשב.

 

דרך אגב איזה אוקטן אתה ממלא ברכבך הנוכחי ?

איזה כייף לי :)

פורסם

אוקי הבנתי אותכם מצויין תודה רבה , רבה רבה !

ד"א ראיתי שאייל כתב שאם יש בעיות עם המצערת אז כדי לנקות ולא להחליף וזה יחזיק למספר חודשים...חחח תשמע נשמה אנלא רוצה לרוץ למוסך הרבה מה אתם מציעים בקשר למצערת (לפי משיודע לי ושדיברתי עם מוכר הרכב הרכב במצב מצויין אך אתם יודעים למקרה הצורך עדיף שנדע מלעשות)

 

ויש בזה סיכון אם אני אחליף ל95 ואחזור? ואיך הרעש נשמע? חזק? בקטנה? או ששים לב לזה בנסיעה?.

 

אני ממש מודה לכם על העזרה!

פורסם

ויש בזה סיכון אם אני אחליף ל95 ואחזור? ואיך הרעש נשמע? חזק? בקטנה? או ששים לב לזה בנסיעה?.

אני ממש מודה לכם על העזרה!

אין שום בעיה בלעבור ל-95 ולחזור ל-98 ולהיפך כמה שתחפוץ.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...