Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דילמה, רכב שחור או כחול? [כ"ע]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5581 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה לכולם , בשבוע הבא שאלך לסוכנות אתייעץ עם המוכר .

אם עניין הלכלוך לא כ"כ קריטי אלך על השחור , אם לא אלך על הכחול ,למרות שהוא נראה קצת נשי. מסתבר שלא רק אני חושב את זה עליו.

אגב , הלוואי ואלו יהיו הבעיות שלי בחיים ( :

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פוגו 206 חדשה לערסים?עוד לא ראיתי רכב חדש שיוצא מהנילון שהוא של ערסים.

בכל מקרה בטח ששחור-אבל קח בחשבון שכל שריטה אפילו קטנה תראה אותה ובגדול.

פורסם

יש לי רכב של צבע שחור.



http://www.israup.net/images/adc4015c9e65a0a4efb8543bc0a5894e.JPG

שהוא לא של "ערסים".

 

איזה סטיגמות יש לכם פה! לא יאמן! פשוט חבל.

 

אני הייתי הולך על השחור.

 

אבל מה אתה שואל אותנו. על טעם ועל ריח אין מה להתווכח.

 

תעשה מה שאתה חושב שהוא יפה כי בסך הכול אתה זה שנוסע ברכב לא אנחנו.:-D

 

בהצלחה.

 

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

באמת שחוץ מהכסוף הזה שליד הלבן (שכרגע ברח לי השם שלו ואין לי כוח לחזור דף אחורה ולפתוח מחדש את הקישור שנתת שבו ניתן לראות הצבעים האפשריים לרכב שאתה מתכנן לקנות ,אך מתלבט באיזה צבע לקנות אותו) כל הצבעים הרשימו אותי ,הכחול יפה מאוד ולא נשי ואם הוא יפה בעיניך ,אז מה אכפת לך מה אחרים חושבים אחינו?

תתחדש :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אם לא אלך על הכחול ,למרות שהוא נראה קצת נשי.

 

ידידי, כל זה שטוית.

 

אם אתה צריך הוכחה לגבריות שלך, קנה האמר או ג'יפ ענק, או טנדר אמריקאי 4X4. ואז כולם יבינו שאתה גבר.

 

אבל אתה קונה מכונית קטנה וחביבה, תבחר את הצבע שאתה אוהב, וזה. חוץ מכמה צבעים מאוד ספציפיים, אין צבע שמוגדר "נשי"

 

היו לי שתי מכוניות אדומות ואחת כחולה, ולא הייתה וכנראה שלא תיהיה מכונית שחורה. זה אומר עלי משהו ?

 

 

פורסם

יש לי רכב של צבע שחור.



http://www.israup.net/images/adc4015c9e65a0a4efb8543bc0a5894e.JPG

שהוא לא של "ערסים".

 

פשוט גאוני! התגובה הכי טובה בפורום הזה אי פעם!!

איך אומרים? ROFLcopter?

 

עכשיו לגבי הצבע.

יש כמה דברים שאתה צריך להתחשב בהם, חוץ מלכלוך ושריטות (שיבלטו על שני הצבעים) וכמה חם יהיה בקיץ (שאין שום הבדל בין צבעים בכל קשת הספקטרום).

 

באיזה רמת גימור אתה קונה את הרכב?

לדעתי אם אתה קונה רמת גימור "פושטית", שבה פסי ה"קישוט" (חיכוך), המראות והמסילות על הגג מגיעים בפלסטיק חשוף, שחור. עדיף לקנות בשחור, כי הוא יעזור "להעלים" את כל הדברים האלה ויגרום לרכב להראות יותר זורם ו"יוקרתי" (דבר שצריך ללכת יד ביד עם רכישת ג'אנטים, רצוי מקוריים). מה גם, ששחור יעזור מאוד בלהקטין את ה"הולי שיט פאקטור" של הגריל ה'עצום עם החיוך המפגר' (מישהו אמר "פרארי ספציאלי... נידז"?). -נקודה לשחור-

מצד שני, שחור "מעלים" את הקימורים של הרכב, וזה ספציפית, ניחן בהרבה כאלה וגם את שני ה-לא יודע איך לקרוא להם- האלה, על המכסה מנוע שדי מוסיפים למראה ה"בוא נראה אותך אם יש לך אומץ!". -נקודה לכחול-

מצד שלישי, פסי חיכוך שחורים (רק פסי חיכוך, לא ידיות של דלתות ומראות, שזה מראה נטו על קמצנות של יצרן/יבואן) עוזרים להבליט את הצבע של הרכב ולתת לו ניגודיות ובכך גורמים לרכב להראות יותר גדול ו"בוץ' " (הדוגמא הכי טובה שיצא לי לשים לב לזה הייתה בקסארה דור 1 של ההורים שלי שהייתה לבנה עם פסי חיכוך שחורים, לעומת כל הקסארות מילניום שהיו להם פסי קישוט בצבע הרכב והקסארה דור 2 שזכתה לטיפול דומה). -נקודה לכחול-

מצד רביעי, צבע שחור על סופר מיני, אוטומטית -לדעתי לפחות- הופך אותה מ"אוטו של נקבות" ל"אוטו קטן ומגניב", במיוחד אם אתה קונה אותו בתצורת 3 דלתות, ואולי, רק אולי, אפילו עם ספויילרון קטן (אני מניח שפנסי קסנון מקוריים הם אפילו לא אופציה). -נקודה לשחור-

אפשר להמשיך ככה לפחות איזה שבוע וחצי- שבועיים. הנקודה היא, שבסופו של דבר, מה ש"בא לך יותר טוב בעין" הוא הצבע שתיקח, ולא משנה כמה נקודות יצבור מי מהצבעים.

 

אני אישית חושב ששחור יראה טוב יותר על רכב כזה, אבל זאת דעתי האישית, כי אולי איפשהו, עמוק בפנים, כמו כולנו אני חושב, גם אני אוהב ששמים אליי לב, לב טוב כמובן.

ונסיים בשאלה. אביר על גלגלים, אם היה נוסע על 206+, באיזה צבע אתה חושב שהוא היה בוחר אותה?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

זה מעלי פה ידידי הטוב.

 

התגובה הכי טובה פה? מה זה נראה לך תחרות תגובות הכי יפות?!?!

 

אהה אולי במקום השחור של הערסים אני ישים ורוד של נשנשים או צהוב שיראו אותי?:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

 

איזה דעות אוליות יש לך!

 

אין לך מושג! בקיצור אין לך מושג, ובבקשה אל תגיב ככה יותר זה רק גורם לך להראות רע.

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

בבקשה אל תריבו בגללי

החלטתי ללכת על הכחול לאחר התייעצות עם המוכר

תודה רבה לכולם

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

שחור !! צבע מרשים לרכב !

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם
שחור !! צבע מרשים לרכב !

מסכים אתך מאוד , אבל אני דיי פדנט ולא רוצה לנקות אותו פעמיים בשבוע...

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

וואו, שחור כחול ואדום ממש יפים על הרכב הזה.

הייתי הולך על השחור.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

גם הכחול יפה על הרכב הזה וגם שחור מאוד יפה ומרשים.

ככה או ככה לא תפסיד, אדום אישית לא הייתי לוקח.

 

תהנה מהרכב!

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי או אדום או שחור, אבל כבר החלטת אז מה זה משנה...

 

הם מביאים גם את הדגם של ה3 דלתות??

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...