Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דילמה, רכב שחור או כחול? [כ"ע]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לדעתי או אדום או שחור, אבל כבר החלטת אז מה זה משנה...

 

הם מביאים גם את הדגם של ה3 דלתות??

 

לא כרגע ,פעם חשבתי לקנות XS , אבל יד שניה (אאל"ט יש לה 110 כ"ס, מרשים)

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשנים האחרונות היו לנו - כחול כהה, אפור כהה וכרגע יש שחור. כולם מטאליים.

 

אין ספק שצבעים כהים גורמים לכל רכב למראה מכובד ונאה משמעותית, רק קח בחשבון שכל צבע כהה

מצריך עבודה רבה כדי לשמור עליו נקי ולשמור עליו לזמן ממושך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אין ספק שצבעים כהים גורמים לכל רכב למראה מכובד ונאה משמעותית

 

זו רק דעה נקודתית שלך ואולי של עוד כמה אנשים.

 

לדעתי רוב המכוניות (חוץ ממרצדס S קלאס ודומיה) נראות הרבה יותר טוב בצבעים בהירים.

 

מכונית מיני/סופר מיני בצבע שחור זה עיניין של טעם כמובן, אבל, עובדתית רוב הרוכשים בוחרים בצבעים בהירים למכוניות אלו.

וגם אם בחורים בצבעים כהים - בדרך כלל זה לא שחור אלא כחול/אפור/חום כהה.

 

אני גם לא חושב שרכב כמו פיז'ו 206 אמור להיראות "מכובד" אלא בדיוק ההפך - צעיר ורענן. ושחור כאן ממש לא הולך.

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לדעתי גרסת ה3 דלתות בצבע כתום עם ג'אנטים לבנים יכולה להראות ממש ממש ממש טוב!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
גם אני מאוד אהבתי את "אפור שרק".

 

חשבתי שיש ירוק שרק O_ם...

 

 

 

אני אישית אהבתי את השחור.

אני בסדר עם קיה סטוניק 1400 רמת גימור LX אוטומטית.

פורסם
חשבתי שיש ירוק שרק O_ם...

 

 

 

אני אישית אהבתי את השחור.

 

חחחה , זה גם הדבר הראשון שקפץ לי לראש (למה אפור שרק ? ולא ירוק) אבל לפתע נפל האסימון , שרק כמו כריש באנגלית ולא שרק כמו בסרטים

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
אוקיי , אני כבר יודע פחות או יותר על מה אני הולך ,השאלה שלי איזה צבע.

יש 2 אופציות שעומדות על הפרק סוג של כחול שנקרא איפנמה ושחור.

אלו שתי צבעים שאני מאוד אוהב (שחור יותר).

השאלה אם שחור זה "ערסי" ומוחצן יותר מדי ,אני לא רוצה יותר מדי לבלוט , בגלל זה לא אקח צהוב או אדום , אבל מצד שני לא רוצה להבלע יותר מדי עם כל האפור מטאלי.

והאם בקיץ אני לא אקלל את העובדה שלקחתי שחור במקום כחול

באתר של פיזו אפשר לראות את הצבעים

http://www.peugeot.co.il/206plus

 

 

שחור ארבה יותר יפה....

אבל שתדע כל לכלוך שיהיה על הרכב זה איבלות כח זה בחשבון


×
×
  • תוכן חדש...