Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דילמה, רכב שחור או כחול? [כ"ע]


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי , אני כבר יודע פחות או יותר על מה אני הולך ,השאלה שלי איזה צבע.

יש 2 אופציות שעומדות על הפרק סוג של כחול שנקרא איפנמה ושחור.

אלו שתי צבעים שאני מאוד אוהב (שחור יותר).

השאלה אם שחור זה "ערסי" ומוחצן יותר מדי ,אני לא רוצה יותר מדי לבלוט , בגלל זה לא אקח צהוב או אדום , אבל מצד שני לא רוצה להבלע יותר מדי עם כל האפור מטאלי.

והאם בקיץ אני לא אקלל את העובדה שלקחתי שחור במקום כחול

באתר של פיזו אפשר לראות את הצבעים

http://www.peugeot.co.il/206plus

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

צבע לא עושה אוטו ערסי , העיצוב עושה אותו ערסי.

אך צבע יכול להוריד ולתרום לרמת הערסיות.

 

בכל מקרה בנוגע ל 206 הערסיות לא צריכה לשחק תפקיד בשום צבע.

 

גם אני חושב שכחול יותר הולם את הרכב ושחור מתלכלך כל כך בקלות. מספר שגרגר נמצא על האוטו ורואים אותו .

פורסם

מכל הצבעים הייתי בוחר אדום - לדעתי אתה לא תבלוט כי זו סך הכל סופרמיני די נפוצה(אמנם לא בתצורה הזו אבל לא משנה).

משני הצבעים שאתה הצעת הייתי הולך על שחור, העניין של הקיץ הוא סתם שטויות ולא תרגיש הבדל בין רכב אחד לאחר, אבל בהחלט כל שריטה ולכלוך ייראו ואם אתה פדנט אז זה יגרום לך ייסורים.

בקיצור, קח כחול:-D

פורסם

שני הצבעים יפים, אני אהבתי יותר את השחור. גם השרק מאוד יפה ומתאים לאוטו.

 

בהצלחה ותתחדש.

פורסם
צבע לא עושה אוטו ערסי , העיצוב עושה אותו ערסי.

אך צבע יכול להוריד ולתרום לרמת הערסיות.

 

בכל מקרה בנוגע ל 206 הערסיות לא צריכה לשחק תפקיד בשום צבע.

 

גם אני חושב שכחול יותר הולם את הרכב ושחור מתלכלך כל כך בקלות. מספר שגרגר נמצא על האוטו ורואים אותו .

 

וואלה , לא חשבתי על הלכלוך ,נק' חשובה, אבל לא יודע למה הכחול נראה קצת נשי. אבל אולי זה רק אני

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
מכל הצבעים הייתי בוחר אדום - לדעתי אתה לא תבלוט כי זו סך הכל סופרמיני די נפוצה(אמנם לא בתצורה הזו אבל לא משנה).

משני הצבעים שאתה הצעת הייתי הולך על שחור, העניין של הקיץ הוא סתם שטויות ולא תרגיש הבדל בין רכב אחד לאחר, אבל בהחלט כל שריטה ולכלוך ייראו ואם אתה פדנט אז זה יגרום לך ייסורים.

בקיצור, קח כחול:-D

 

חחחה , אני באמת קצת פדנט אתה לא חושב שהכחול קצת "עליז" ?

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

לא כחול ולא אדום

זה צבעים שימאס לך מהם במוקדם או במאוחר, אני הייתי בכלל הולך על לבן, מנסה לראות אם אפשר לארגן גם פסי קישוט לבנים ואם לא אז צובע אחרי הקניה, ואם לא לבן אז שחור.

אבל תקשיב לי אין על לבן!

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם
לא כחול ולא אדום

זה צבעים שימאס לך מהם במוקדם או במאוחר, אני הייתי בכלל הולך על לבן, מנסה לראות אם אפשר לארגן גם פסי קישוט לבנים ואם לא אז צובע אחרי הקניה, ואם לא לבן אז שחור.

אבל תקשיב לי אין על לבן!

 

לבן אין סיכוי שאקח , דווקא הצבע של הרכב הקודם שלי היה תכלת והוא היה ברשותי הרבה שנים ולא נמאס לי.

העניין שרציתי משהו חדש , אבל לא חשבתי על הלכלוך , אולי בכל זאת אלך על הכחול

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

הכחול הוא היפה ביותר לטעמי

 

גם האדום יפה, אבל הרבה אנשים לא אוהבים צבע אדום.

 

מבחינתי שחור בכלל לא אופציה.

 

 

פורסם

אם הבחירה היא בין שני הצבעים שציינת אז לטעמי השחור נראה טוב יותר.

אני הייתי בוחרת באפור שרק.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני אוהב את הכחול, אבל הייתי הולך על השחור. אתה צודק, יש בכחול משהו מעט נשי. ראיתי גם הרבה פיג'ו ישנות בצבע הזה וכמעט ולא שחור- השחור יהיה יותר מיוחד לטעמי וגם נראה יותר טוב. לשיפוטך.

דע מניין באת, לאן אתה הולך וכמה זה יעלה לך

פורסם

לדעתי פשוט הצבע שנראלך הכי טוב ומתאים לך קח אותו

אני גם אוהב לבן אבל זה אני ואתה יכול לאהוב משו אחר ורק מה שאתה אוהב תיקח !

HU: pioneer DEH8350SD. COM: FOCAL165VB. 6X9: MOREL TEMPO. AMP: HERTZ HE4. SUB: HERTZ ES300


×
×
  • תוכן חדש...