אי אפשר הרמקולים הקדמיים דורשים 2 ערוצים והסאב 2 ערוצים.
אם אתה רוצה להגביר את כולם אז אתה צריך מגבר 5\6 ערוצים, מחוות דעת שלי גם לי יש TEMPO 6X9 והם מיותרים הייתי מוותר עליהם.
לי יש את אותו סוג רמקול בערך, 165VB
אני ממש מרוצה ממנו הטוויטר קצת צורם בווליום גבוהה אז הייתי צריך להוריד אותו מהמערכת אבל בכללי הוא מנגן מעולה את כל סוגי המוזיקה שאני שומע (אלקטרוני, מזרחית ושחורה)
אני ממליץ לך בכל מקרה לשמוע כמה סטים ואז להחליט
הייתי ממליץ לך על רדיו דיסק קלריון CZ500 יש בו בלוטוס, USB והוא מכשיר איכותי במחיר טוב (בערך 850)
אני חושב שעדיף לך לשים קומפוננט איכותי מקדימה כגון מורל דוטק עם מגבר במקום זוג מאחורה.
אבל אם אתה לא רוצה אז טמפו שהם נחשבים מעל המקסימו קומפוננט + 6X9 יכול לספק אותך
המחירים של המוצרים יחסית טובים !
הדוטק אוביישן של מורל אפשר למצוא באיזור ה 850-900
לדעתי זה סט מעולה אבל מומלץ לשמוע קודם כל סטים שונים, יש מפגשים במרכז ששם תוכל לשמוע מערכות עם סטים שונים
חיווט והכל זה חלק מעלות ההתקנה אצל המתקין
דבר ראשון אני לא רואה פה שום סיבה לצחוק\ללעוג לך באמת כל אחד והתקציב שלו והעדפות אישיות שלו
דבר שני בשביל לחבר סאב תיהיה צריך מגבר ואז הסכום כבר יעלה מעל לתקציב שלך.
אני הייתי ממליץ לך ללכת על קומפוננט קדמי ורמקול 6X9 אחורי בשביל שיביא לך קצת באסים
מקווה שעזרתי