Jump to content

jubaka

  • הודעות

    140
  • כאן מאז:

הנקודות של jubaka

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. אני חושב שהGTO1004 יגביר לך הכי טוב מבין כולם
  2. במחיר הזה הכי שווה לך זה הקלריון CZ500 מותג עם שם וכל הפונקיות שאתה רוצה ! תהנה
  3. אי אפשר הרמקולים הקדמיים דורשים 2 ערוצים והסאב 2 ערוצים. אם אתה רוצה להגביר את כולם אז אתה צריך מגבר 5\6 ערוצים, מחוות דעת שלי גם לי יש TEMPO 6X9 והם מיותרים הייתי מוותר עליהם.
  4. טוב שאתה מרוצה בחירה מצוינת !
  5. לי יש את אותו סוג רמקול בערך, 165VB אני ממש מרוצה ממנו הטוויטר קצת צורם בווליום גבוהה אז הייתי צריך להוריד אותו מהמערכת אבל בכללי הוא מנגן מעולה את כל סוגי המוזיקה שאני שומע (אלקטרוני, מזרחית ושחורה) אני ממליץ לך בכל מקרה לשמוע כמה סטים ואז להחליט
  6. הייתי ממליץ לך על רדיו דיסק קלריון CZ500 יש בו בלוטוס, USB והוא מכשיר איכותי במחיר טוב (בערך 850) אני חושב שעדיף לך לשים קומפוננט איכותי מקדימה כגון מורל דוטק עם מגבר במקום זוג מאחורה. אבל אם אתה לא רוצה אז טמפו שהם נחשבים מעל המקסימו קומפוננט + 6X9 יכול לספק אותך
  7. בזוזית לא אמרתי שלא יעשו עבודה טובה... אמרתי שגם שווה לחבר את הרמקולים הקדמיים של הרכב עם הרמקולים על הפלטה
  8. זה יוסיף מה החברות של המוצרים שלך?
  9. ההכי מומלץ מבינהם הוא המורל טמפו המקסימו הוא מתחתיו מבחינת איכות אבל ה JBL לדעתי יהיה הכי חזק
  10. המחירים של המוצרים יחסית טובים ! הדוטק אוביישן של מורל אפשר למצוא באיזור ה 850-900 לדעתי זה סט מעולה אבל מומלץ לשמוע קודם כל סטים שונים, יש מפגשים במרכז ששם תוכל לשמוע מערכות עם סטים שונים חיווט והכל זה חלק מעלות ההתקנה אצל המתקין
  11. בכללי הייתי ממליץ לך להשאיר גם את הרמקולים הקדמיים המקוריים. רק 6X9 על המגש לא תשמע כ''כ טוב
  12. דבר ראשון אני לא רואה פה שום סיבה לצחוק\ללעוג לך באמת כל אחד והתקציב שלו והעדפות אישיות שלו דבר שני בשביל לחבר סאב תיהיה צריך מגבר ואז הסכום כבר יעלה מעל לתקציב שלך. אני הייתי ממליץ לך ללכת על קומפוננט קדמי ורמקול 6X9 אחורי בשביל שיביא לך קצת באסים מקווה שעזרתי
  13. על ה ES300 אני ממליץ ביותר סאב מעולה !
  14. שלום אני מחפש גריל לסאב הרץ ES300 לקנייה תודה
  15. בחירה טובה יחסית לדעתי, רק תקנה את הדוטק אובישיין MK זה הדגם הישן שלו
×
×
  • תוכן חדש...