שלום לפני מספר חודשים גנבו לי את הרכב,רכשתי אתמול רכב חדש,
איך ניתן למגן את הרכב בצורה טובה ?יש קודן אבל לא נראלי זה ימנע גניבה,המליצו לי אזעקת ביפר,לקצר את הכבל של הסוייצ ככה שרק אני ידע איפה המתג,
יש לכם המלצות יותר טובות? במידה ואתם מכירים משהו טוב במחיר שפוי אשמח לדעת
תודה׳