Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נטישה המונית של 500 אבארט - מה קרה?


עידן.
שימו לב! השרשור הזה בן 4848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אימפולסיביות זה משהו שאני מכיר מקרוב : את הGTI MK5 קניתי בצורה סופר אימפולסיבית ,יושב בעבודה לפנות ערב, דפדוף קטן ביד 2 ללא ציפיות צצה מודעה מעניינת, יצאתי מיידית מהעבודה , עברתי ביישוב בו גר הבעלים על הדרך ,סיבוב קצר, בדיקה ויזואלית וסגרתי עם הבן אדם, אפילו לא הייתי בטוח שיהיה לי כסף כדי לשלם למחרת אחרי הבדיקה :) כי עוד לא מכרתי את הקודמת.

מזל שמנהל הבנק שלי תמך באימפולסיביות שלי :D ומזל שהרכב הקודם היה נדרש מאוד בשוק ועף במהירות .

 

לחפש רכב חצי שנה זה לא אימפולסיביות.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

+1 על המגיב מעליי.

 

לגבי שאר השרשור: אנשים מתחלקים לשני סוגים - אלו שנהגו ואלו שנהגו על המקלדת. לגבי כל רכב.

 

מכיוון שנהגתי על כל המכוניות שהוזכרו בשרשור זה בערך (הגולף GTI, האבארט' 500 - אמנם הקבריו, המיאטה NC המשופרת שהוזכרה, קליאו ספורט - החדשה והישנה...),

 

יש הרבה מה לכתוב בכל היבט ומכל בחינה השוואתית בין כולן, עדיין, הדיון לעולם יהיה עקר מיסודו מול "מורעלי מותג" או לחלופין "שונאי מותג",

 

במיוחד כאלו שמשתייכים לסוג השני שהוזכר מלמעלה...

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחפש רכב חצי שנה זה לא אימפולסיביות.

 

זה הפך לאימפולסיבי לאחר שבשלב מסויים הרמתי ידיים,הפסקתי לחפש והשקעתי את כל הכסף במשהו אחר.

אתה כבר פסיכולוגית יורד מהעניין לגמרי ומפסיק לחפש בלוחות, משקיע הון ברכב הקודם במטרה להשאר איתו עוד הרבה שנים.

 

ואז צץ הרכב OUT OF THE BLUE ובהחלטה מהיום להיום מבלי שהיה לי את הסכום, הלכתי על זה ברגע אחד.

 

נכון זה לא אימפולסיבי כמו פתאום להכנס לסוכנות ולהזמין רכב ב200K בלי שחשבת על זה, אבל במונחים שלי זה כן.

 

נ.ב. קונדסון לא הומו . יש לו חברה, ראיתי במפגש VAG :)

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביעד, אתה לא תצא מזה בכזו קלות..

איזה רכב קנית?!

:mm_mad:

 

נו טוב, פונטיאק טמפסט 3.1. כנראה בשביל פרויקט מעניין לשטח. :-)

(הייתי אמור לקנות גרנדפרי, בסוף העסקה התפוצצה).

 

לא לצחוק :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-500 אבארט עם ה 180 כ"ס עניינה אותי - עד שראיתי את תג המחיר המוצמד...

איך האבארט פונטו לעומת ה 500?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את זה יוכל להגיד לך רק מי שבבעלותו אבארט פונטו שנוהג עליה ביומיום, נקווה שיבוא איזה בעל פוונטו אבארט ייתן סקירה עליה:wink:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-500 אבארט עם ה 180 כ"ס עניינה אותי - עד שראיתי את תג המחיר המוצמד...

איך האבארט פונטו לעומת ה 500?

 

כמו שרשמתי, סכום רכישה דומה, חבילה מאוד שונה.

אם נשים בצד את העובדה שהפונטו חזקה יותר, ובחשיבה (המוטעית לדעתי, למרות שיש לא מעט שחושבים ככה) של שקל למטר עדיפה כלכלית,

היא יותר נעימה ובוגרת, פחות קיצונית בתגובות. עדיין מהנה מאוד מול האחרות (שוב, לטעמי). וכן, בדקתי את כל מה שיש לשוק להציע בתקציב.

ה500 מרגישה יותר ""רכב מסלול"". אני משתמש במרכאות כפולות כי היא לא, אבל יחסית לרכבים אחרים היא כן. וזה, אגב, מה שטוב בה.

 

אני כבר חודש עם הרכב ונהנה מכל רגע. הן מהשימוש היומי, והן מהשימוש לשם ההנאה. מרגיש שעשיתי את הקניה הכי טובה שיכולתי לעשות, אחרי הסקר שוק המאוד יסודי שעשיתי.

 

מאוד הייתי רוצה לקנות את ה500 דווקא, וממש לא הפריעה לי נוחות הנסיעה. אבל עבורי הפונטו עדיפה מפני שאני כן צריך את העוד-קצת-פרקטיות שהיא נותנת מול ה500, ולמרות שנהנתי מאוד (!) לנהוג ב500, עדיין לבחור גבוה כמוני דיי לא נוח לשבת שם. אולי בשלב אחר בחיים, מי יודע.

!AWDSOME

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 על המגיב מעליי.

 

לגבי שאר השרשור: אנשים מתחלקים לשני סוגים - אלו שנהגו ואלו שנהגו על המקלדת. לגבי כל רכב.

 

מכיוון שנהגתי על כל המכוניות שהוזכרו בשרשור זה בערך (הגולף GTI, האבארט' 500 - אמנם הקבריו, המיאטה NC המשופרת שהוזכרה, קליאו ספורט - החדשה והישנה...),

 

יש הרבה מה לכתוב בכל היבט ומכל בחינה השוואתית בין כולן, עדיין, הדיון לעולם יהיה עקר מיסודו מול "מורעלי מותג" או לחלופין "שונאי מותג",

 

במיוחד כאלו שמשתייכים לסוג השני שהוזכר מלמעלה...

 

באת לשרשור, עשית name dropping, התפארת בניסיונך המוטורי, לא כתבת שום דבר בעל משמעות לכאן או לשם והמשכת לדרכך. בפעם אחרונה שמישהו עשה כזה דבר, הוא גם קנה את הדומיין iturbo

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

caveman,

במקרה שלי, השיקול הוא כ"ס לשקל. 180 כ"ס ב 380K ש"ח זו בדיחה לא מצחיקה. אין לי שום בעיה עם מכוניות קטנטנות, רק שתהיינה חזקות. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

 

יצא לי לנהוג גם על ה-500 אבארט וגם על הפונטו אבארט וחייב להגיד שמאוד התרשמתי משני הרכבים.

 

ה-500 היא סוג של תכשיט ובעלת קסם של פעם אבל עם המון פוזה (לטוב ולרע). לא היה רמזור שלא קיבלתי מבטים.

 

מצד שני, האוטו כייפי לנהיגה ומאוד מזכיר את ההוט האצ' הקטנות של פעם ומתגמל בהתאם.

 

רכב מיוחד שלא בטוח שמתאים לכל אחד.

 

כאן לדעתי נכנסת הפונטו שנותנת חבילה יומיומית שלמה יותר.

 

חייב להגיד שכמעט נאלצו "לשכנע" אותי לקחת סיבוב על הפונטו מרוב שהייתי סקפטי מנסיון העבר שיש לי על פונטו.

 

הרכב מאוד מפתיע ונותן חבילה מעולה מבחינת כוח/התנהגות/אבזור.

 

אני אישית שמח על כל רכב ספורטיבי שנכנס לארץ והלוואי שליבואנים אחרים היתה הצלחה כזו במכירות... (רנו? :oops: )

 

בדף הפייסבוק של מועדון אבארט נספרו כבר מעל 35 רכבים - מכובד מאוד לכל הדיעות!

 

ד"א, בקריאה אחורנית נראה כאילו שאני שתול של אבארט - אז למען הגילוי הנאות אני נוהג בסובארו WRX

 

אייל

BMW M135I

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שרשמתי, סכום רכישה דומה, חבילה מאוד שונה.

אם נשים בצד את העובדה שהפונטו חזקה יותר, ובחשיבה (המוטעית לדעתי, למרות שיש לא מעט שחושבים ככה) של שקל למטר עדיפה כלכלית,

היא יותר נעימה ובוגרת, פחות קיצונית בתגובות. עדיין מהנה מאוד מול האחרות (שוב, לטעמי). וכן, בדקתי את כל מה שיש לשוק להציע בתקציב.

ה500 מרגישה יותר ""רכב מסלול"". אני משתמש במרכאות כפולות כי היא לא, אבל יחסית לרכבים אחרים היא כן. וזה, אגב, מה שטוב בה.

 

אני כבר חודש עם הרכב ונהנה מכל רגע. הן מהשימוש היומי, והן מהשימוש לשם ההנאה. מרגיש שעשיתי את הקניה הכי טובה שיכולתי לעשות, אחרי הסקר שוק המאוד יסודי שעשיתי.

 

מאוד הייתי רוצה לקנות את ה500 דווקא, וממש לא הפריעה לי נוחות הנסיעה. אבל עבורי הפונטו עדיפה מפני שאני כן צריך את העוד-קצת-פרקטיות שהיא נותנת מול ה500, ולמרות שנהנתי מאוד (!) לנהוג ב500, עדיין לבחור גבוה כמוני דיי לא נוח לשבת שם. אולי בשלב אחר בחיים, מי יודע.

 

דעתי זהה לשלך.

חוץ מהמחיר, אין שום קשר בין ה 500 לפונטו.

ה 500 ממש עושה לי את זה מכל הבחינות וזה כנראה הרכב הבא שלי. אני מתלבט מול מיאטה. (אייל, שקט 8) )

הפחד שלי זה שאני לא אתרגל לתנוחת הישיבה הנוראית הזאת. מילא הגובה, אבל ההגה לא מתכוון למרחק. ממש לא בא לי להיות אחד מאלו שמוכרים אותה אחרי כמה חודשים.

emotion of motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה כיף לקרוא אנשים שאומרים ש12 מהבעלים נוסעים ב911 וכל שאר החמוצים.

היום 911 משומשת עולה פחות מאבארט חדשה.

לי יש גם פורשה, אבל אני לא נוסע באבארט. תבדוק כמה בעלי 911 יש שלא נוסעים באבארט. או לכמה מהם יש גם מזדה ליסינג מהעבודה. בטוח יותר מ12.

אני בספק אם אלו של הפורשה נוסעים בפיאט ביומיום ובאמת מורידים את הרמה שלהם במקום העבודה שלהם. לצערנו כולם רואים 911 חושבים הבעלים הוא עשיר.

 

כיף גם לקרוא שאתם מספרים שהאבארט הוא רכב הכי מהנה לנהיגה, בעיקר מאוראל, שכבר שנים אני אוהב להתנצח איתו על שטויות, שרוצה רק ידני, רוצה רכב ספורט, ובסוף קונה פביה במשך 5 שנים. הכי ספורט שיש. עם מנוע דיזל.

 

גם לגבי שיטת המכירות, או אנשי המכירות, של אבארט, יש הרבה מה לומר. ואף פעם לא הכל וורוד. אבל להגיד שהיא מתאימה למזוכיסטים? להשוות אותה ל205GTI? לבחור שנוסע על ה16" שאמר שהוא בכלל רוצה לעבור ל17, שהאגזוז עושה לו חרא של רעש מהאוטו. בלי לפגוע, זה תמיד כיף לומר שקנית את האוטו הכי טוב, ולא לבאס את עצמך למה. אתה לא תחזיק אותו 3 שנים, ולא קרוב לשם.

בסופו של יום, כל עוד זה לא אוטומט, זה לא לנשים לרוב. האבארט נמכרה בגלל המראה, הסמל והסטטוס. אף אחד לא קנה אותה כי היא עלתה על הדרישות שלו מרכב. כי היא לא. אני באתי עם סכום דומה, ופשוט, על הנייר, היא לא ענתה ולו על צורך אחד נורמאלי, בין אם ספורטיביות, פרקטיות, תמורה למחיר, כוח, וכיוצא בזה. היא פשוט נחותה מכולם. מהרנו, מהסיאט, מהפולו, מהפביה ומכל מתחרה אחר. אפילו המיאטה. (השם ישמור!).

 

היא אימפולסיבית, והיופי, הוא שאנשים מתעוררים מהר, ואז מוכרים.

 

לגבי האם 6 מתוך 40 מהווה משהו? אז כן, לפי שיטות מחקר, מעל 30 ניתן להסיק על אוכלוסיה גדולה. ז"א אני לא מכיר אוטו ספורט, ש15% מהרכבים שהוא מכר ב12 חודשים אחרונים, עומדים למכירה. כנראה שיש סיבה. וזה בטח לא כי הם חוסכים לדלק של ה911 שלהם, כי הרי ל12 מתוך 40 יש 911, אז בטוח 2 מהם לפחות מוכרים את המכונית שלהם (לפי הסטטיסטיקה - כן?)

. אממ... יש לי הרגשה שזה לא הדלק שבגללו הם מוכרים. או הנוקשות. או הספורטיביות, או ההגה. כי את כל אלו, יש גם ב911 (היא נוקשה יותר, וזה לא מסיפורים. אני הבעלים [הלא כל כך גאה] של פורשה, הן בארץ, והן 911 בחו"ל).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אסף, יש לך קופרה. אין לך זכות דיבור. והיא עוד צהובה... :wink:

 

וברצינות: אין ספק שיש לה מגרעות (כמו לכולן ובדיוק כמו לקופרה) והן משמעותיות עבור לא מעט אנשים - הנוחות הנוקשה להחריד על גבול ריסוק חוליות, החוסר פרקטיות המוחלט והעובדה שיש קניות "הגיוניות" יותר באותו מחיר.

 

אתה רק שוכח מספרים דברים - יש מי שמוכן להתפשר על הפרקטיות, על החוסר בנוחות נסיעה, על החוסר במקום לאנשים מגודלים ועל תא הנוסעים הדל מבחינת איכות.

יש אנשים שקונים אותה כמכונת נהיגה (כמו קובי, למשל) ובאמת נהנים ומנצלים אותה עד תום. אז היא הופכת קנייה "הגיונית" ו"נכונה" לחלוטין.

 

אני אישית מתעב את הקופרה - היא נראית נורא, היא יקרה יחסית, אין אופציה לגיר ידני והיא לא מספיק מחודדת ומכוונת לנהיגה - ביחס לאבארת'.

ועדיין - היא פרקטית, יש לה מנוע לא רע בכלל ותיבת הילוכים מעולה (למרות שאינה ידנית).

 

כל אחד בוחר במה שמתאים ונכון יותר עבורו מבחינת צרכיו והעדפותיו שלו. אין בזה שום דבר רע או "לא נכון". כל אחד מכם עשה את הקנייה שלו, זה הכל.

לצורך העניין: אתה בחרת בקופרה כי מצאת בה את האקסטרה פרקטיות, נוחות ושילוב מנוע / גיר עדיף. קובי בחר באבארת' כי מצא את ה-500 מאוד מהנה למרות המגרעות שלה.

 

ואסף, יש לך קצר בהבנת הנקרא: לא טענתי (ולא זכור לי שקובי טען כך גם) שה-500 היא מהנה לנהיגה והיא אחת ויחידה מסוגה.

אני בטוח שיש טובות, מהנות ועדיפות ממנה ועליה. אני אישית מאוד התחברתי אליה - לקסם שלה, לשובבות שלה ולתחושת הקארטינג (סוג של) שלה. יש לה את זה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רוצה להעליב אף אחד, אבל אני לא הולך להתייחס ברצינות לאיזה ברנש שנוהג בקופרה וחושב שזה בחירה טובה כרכב ספורטיבי.

 

כמו שאנשים תבוניים שקראו את הדעה שלי הבינו אני מעולם לא גרסתי שהאבארט היא המכונית הכי טובה בעולם ולא אמרתי שהיא טובה

 

יותר או פחות בהשוואה למכוניות אחרות שהיו לי, אלא סך הכל אמרתי שאני נהנה ממנה יותר וזה משהו אחר לגמרי.

 

כן, אני רוצה לעבור לג'נט 17, מה זה קשור? בא לי להתקין חישוקים של אסטו קורסה, זה מפריע לך אישית?

 

וכן, הייתה איזו בעיה קלה בהתקנה של האגזוז שיצרה רעש לוואי מוזר ומאז היא נפתרה והוא נשמע מדהים, מה הבעיה?

 

זה תמיד משעשע אותי מחדש איך בעלים של רכבים מסויימים מצדיקים אחד לאחד את התדמית המצופה מהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר, אין מה להתעצבן, הכל נובע מקנאה :)

ישנם אנשים (וביניהם אנוכי) שאפילו לא יזכו לנסיעת מבחן באבארט (או שמא אומרים אבארת'?) בזמן הקרוב, נסה להבין לליבם :-(

בכל מקרה, דבר אחד תפס את עיני יותר מכל בשרשור הנ"ל- יותר מידי אנשים מעבירים ביקורת על רכב שלא יצא להם לנהוג בו!

החתימה שלי מעולם לא הייתה רלוונטית יותר. :p

 

האבארט נמכרה בגלל המראה, הסמל והסטטוס. אף אחד לא קנה אותה כי היא עלתה על הדרישות שלו מרכב. כי היא לא. אני באתי עם סכום דומה, ופשוט, על הנייר, היא לא ענתה ולו על צורך אחד נורמאלי, בין אם ספורטיביות, פרקטיות, תמורה למחיר, כוח, וכיוצא בזה. היא פשוט נחותה מכולם. מהרנו, מהסיאט, מהפולו, מהפביה ומכל מתחרה אחר. אפילו המיאטה.

גיבוב השטויות הגדול ביותר שראיתי מימיי (ויסלח לי הכותב, באמת שאין לי כוונות לפגוע באף אחד).

על הקטע שבו אמרת ש"על הנייר היא לא ענתה ולו על צורך אחד נורמאלי", אין מה להגיד, מי ששופט רכב על סמך נתונים על הנייר ללא שנהג בו, הוא לא רציני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4848 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...