Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה קורה לבעלי 500 אבארט שנפטרים מהן במהירות שיא?

לא כזו מהנה?

לא כזו מהירה?

צריכת דלק מפתיעה (כמה כבר יכולה להיות נוראה למי שמוכן להוציא 160-185K?)?

גברים התחילו לעשות להם עיניים במעבר חציה? :-)

או שהם נפלו למלכודת המימון וגילו שאינם יכולים לעמוד בתשלומים?

 

 

ברגע זה ממש יש 4 500 אבארט מכל קשת רמות הגימור למכירה, ובחודשיים האחרונים היו עוד שתיים לפחות.

 

או שאולי נמכרה כזו כמות גדולה (כנראה שע.ג הוא איש מכירות טוב :wink: ) כך ש4 אקזמפלרים זה אחוז נטישה קטן...

 

עוד שנה אני משדרג לכזו יד שניה. מקווה שגם אז הלוחות יהיו עמוסים.

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי הרכב הזה נופל בול על משבצת ה"קנייה אימפולסיבית". בדומה למיאטה (להבדיל). אנשים מתלהבים, קונים, ואח"כ כשהם חיים איתו הם מגלים שזה לא מה שהם ציפו לו - קשיחה מדי, קטנה מדי, מושכת יותר מדי תשומת לב וכדומה. לי אישית אין בעיה עם רוב הדברים האלה, אבל אני מזוכיסט...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסכים

"קנייה אימפולסיבית" זה הגביע הקדוש של מנהלי מוצר באשר הם (מישהו אמר אפל?). לגרום לצרכן לקנות מוצר בלי להשוות מפרט טכני מול מתחרים, בלי שיקולי עלות מול תועלת, ללא התאמת צרכים לקניה.

הצליח לפיאט, אותי הם קנו.

 

עוד שנה אני אוכל לקנות GTI דור חמש באותו מחיר של האבארט האלו, רק עם עוד 65 כ"ס ושימושיות בכמה רמות מעל, או קופרה TSI עם עוד 45 כ"ס, ועדיין אלך על האבארט.

פורסם

לא ניתן להשוות בכלל בין ה-500 ל-GTI ולקופרה. היא שונה מהן מאוד בתחושות.

 

ה-500 צפופה, לא פרקטית בשיט, נוחות הנסיעה שלה זוועתית והגב שלכם יעיד על כך מהר מאוד, והיא גם יקרה ביחס למתחרות.

אבל וא-ב-ל גדול, היא ה-ר-ב-ה יותר פאן מכל GTI וכל קופרה. בנוסף יש לה המון קסם ואופי, משהו שמאוד חסר לקופרה, למשל.

 

בסופו של דבר, הקונה הפוטנציאלי של ה-500 שונה מהקונה של ה-GTI או הקופרה.

הדומה ביניהן הוא החיבה לנהיגה (ככל הנראה). בכל השאר הן מאוד שונות. ה-500 מרגישה (לטעמי. ברור שיש מי שיחלוק ויחשוב אחרת) הרבה יותר מחודדת לנהיגה.

 

תארזו לי 500 סקורפיונה אפורה.

הגב שלי גם ככה דפוק ופרקטיות לא מטרידה אותי :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מי שרוכש אבארט, קונה אותה לרוב בשל הסקס אפיל וקצת בשביל היכולת. אבל ה-אבארט רחוקה מלהיות רכב שניתן לחיות איתו ביום יום, כמה אפשר לנהוג על קרש גיהוץ? ה-מיאטה לעומתה אמנם גם רחוקה מלהיות פרקטית, אבל בהחלט ניתן להתנהל איתה באופן יום יומי ולכל טווח של נסיעה מבלי לקלל את אלוהי מאזדה.

פורסם
לא ניתן להשוות בכלל בין ה-500 ל-GTI ולקופרה. היא שונה מהן מאוד בתחושות.

 

ה-500 צפופה, לא פרקטית בשיט, נוחות הנסיעה שלה זוועתית והגב שלכם יעיד על כך מהר מאוד, והיא גם יקרה ביחס למתחרות.

אבל וא-ב-ל גדול, היא ה-ר-ב-ה יותר פאן מכל GTI וכל קופרה. בנוסף יש לה המון קסם ואופי, משהו שמאוד חסר לקופרה, למשל.

 

בסופו של דבר, הקונה הפוטנציאלי של ה-500 שונה מהקונה של ה-GTI או הקופרה.

הדומה ביניהן הוא החיבה לנהיגה (ככל הנראה). בכל השאר הן מאוד שונות. ה-500 מרגישה (לטעמי. ברור שיש מי שיחלוק ויחשוב אחרת) הרבה יותר מחודדת לנהיגה.

 

תארזו לי 500 סקורפיונה אפורה.

הגב שלי גם ככה דפוק ופרקטיות לא מטרידה אותי :wink:

 

הרכב לא פרקטי ליומיום, נסעתי בו בתור נוסעת מאחור והוא מרגיש קלסטרופובי מבפנים (בהשוואה לטווינגו החמודה שלי-בערך אותו אורך רכב)

פורסם

שוב: כתבתי זאת - היא אינה פרקטית בשיט. היא "נוחה" כמו קרש גיהוץ. שוברת עצמות זו מחמאה אדירה עבורה...

 

ולמרות כל זה... יש בה קסם, יש אופי, יש פאן.

רחוקה מלהיות הרכב המושלם / יום יומי או הרכב לכל אדם ואדם (היא ממש לא).

 

למשוגעים ומזוכיסטים בלבד :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מנהיגה של מספר ימים רצופים על 500 טיפטרוניק מנוע 1.4, רמת גימור הגבוהה ביותר, אני יכול להעיד שהרכב לא נוח בעליל, וזה בלשון המעטה, גובהי 1.90מ' ותנוחת נהיגה נורמלית לא הצלחתי למצוא, הכיסא "יושב" גבוהה, כאשר החלק שתומך את הירכיים ממוקם גבוהה ללא אפשרות כיוונון, הכיסא עצמו גם כן לא ניתן לכוונון גובהה.

אבל, וזה אבל הגדול, עם כמה שהמנוע חלש ביחס לאחות הבכירה, האברט', ועם כל זה שמדובר במתלים רכים וללא כיול ספורטיבי, הרכב הזה הוציא ממני חיוכים ע-נקיים, התחושות בו מדהימות והנהיגה הופכת חוויה של ממש.

 

לאחר מכן יצא לי לנהוג על ה 500C (קבריולט), אותה פחות אהבתי, המרכב פחות קשיח והרכב פחות מתנהג, מה גם שהמראה כבר ממש פוצי-מוצי, הייתי מגדיר אותו "גאי-קאר" אפילו.

 

אני יכול לנחש שהאברט' תגרום לי להתרגשות גדולה עוד יותר, אין לי ספק בכך.

 

אני הייתי מגדיר אותו כמו קארטינג לנהיגה בכבישים ציבוריים.

 

שבת שלום.

אבי.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
למשוגעים ומזוכיסטים בלבד :wink:

 

כמו הפיאט קופה בזמנו, בניגוד לתדמית בעיני הציבור, זהו איננו רכב כוסיות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני הייתי מגדיר אותו כמו קארטינג לנהיגה בכבישים ציבוריים.

 

מה שמונע מהאבארת' להרגיש באמת כמו קארטינג לנהיגה בכבישים ציבוריים, הוא בדיוק מה שהפריע לך - תנוחת הישיבה הגבוהה. סע במיני קופר, אפילו הרגילה עם 120 כ"ס וצמיגי 175 על 15, ותבין מה זה קארט לכביש...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

גם כולם נפטרים מהרכב בק"מ מאוד מאוד נמוך, 3-4-5-6 אלפים ק"מ.

 

אני מעריך שהם יצטרכו לרדת חזק במחירון כדי למכור.

 

מי ששקל לקנות חדשה והמחיר היה יקר בשבילו- זו אחלה הזדמנות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מכירה מהירה לאחר הקנייה איפיינה כמעט תמיד את שוק המכוניות הקטנות-קומפקטיות ספורטיביות.

רבים קונים אותן בשל הקסם שבהן או האופנתיות, ודי מהר מגלים שלצד היתרונות יש הרבה חסרונות פרקטיים, וזה רחוק מלהיות הדיל הכי טוב בעיר.

אם אני לא טועה, סה"כ נמכרו 23 מכוניות בשנה שחלפה, לא בדיוק להיט הסטרי.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...