Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נטישה המונית של 500 אבארט - מה קרה?


עידן.
שימו לב! השרשור הזה בן 4796 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 92
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

500 אבארט זה ילד\ילדה שרוצים את הפיאט 500 הכי יקרה ואבא משלם. מה לעשות.

 

נניח וזה נכון, זה לא מצב שונה מכפי שקיים במרבית המכוניות מסגמנט הקטנות/קומפקטיות חמות. גם בצ'מפיון מוטורס מוכרים

אחוז נכבד מה-GTI ללקוחות שרוצים את הדגם הכי יקר ולא משנה מה היכולת הדינמית שלו, ואותו מצב היה גם בשנות ה-80

עם הידיים הראשונות של פיז'ו 205GTI המהוללת. ככה זה, רוב הלקוחות קונים תדמית, אבזור ומעמד, לא פחות מכפי שהם

קונים התנהגות כביש. במיוחד בשוק נטול תרבות מוטורית ותרבות נהיגה כמו שלנו, אבל לא רק.

 

בכל מקרה, זה לא הופך את ה-500 למכונית שלא מתאימה לחובבי נהיגה, ולטעמי מדובר למרות המחיר באחד מאמצעי

התחבורה היותר מהנים שהגיעו לכאן מזה שנים עם מחיר (כמעט) הגיוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[/b]

 

ואם כבר , מה אתם אומרים על האיביזה החדשה שגם היא כיכבה ביד 2 ? רכב בגמנט אחר וגם בו הייתה"נטישה המונית".

 

 

מזל טוב!

אתה האדם הראשון בישראל שלא מבין שכל מי שניסה למכור איביזה זמן קצר לאחר הקניה מהמבצע התורן, פשוט ניסה לעשות עליה רווח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היכרתי לא מעט אנשים בחיי, הסובלים מחוסר שקט בסיסי ורצון להרגיע את עצמם בעזרת קניות אימפולסיביות, שזה קצת כמו לטפל בשפעת חמורה עם אקמול. השפעת תמיד תהיה שם...

 

האנשים האלו יחזיקו בכל רכב תקופה קצרה, יעברו מהוט האץ' לג'יפ וממנו לרודסטאר וממנו למכונית מנהלים וכן הלאה. קצת כמו להחליף את הסלולרי כל כמה חודשים בגלל עוד אפליקציה מטומטמת בעזרתה יוניסל וחבריה יעשו עליכם עוד כמה שקלים.

 

השאלה אם 500 אבארת קורצה מחומר של אלופים או לא, אינה רלוונטית כאן. לא מעט מהחבר'ה האלה חושבים כבר בעת קריעת הניילונים על אופציות לרכב הבא שלהם.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוז זהבי קנה דוקאטי מונסטר מגבל ל 33 כ"ס וקיבל הנחת סלב.

אחרי כמה חודשים הוא ניסה למכור אותו.

ליגל (היבואן) צחק עליו,היה להם חוזה פרסום.

 

ככה זה בדרך כלל עם רכבים ספורטיבים מיוחדים, אנשים קונים מהתלהבות עד שעובר להם.

תראה מזדה MX5 ביד2 ,הם עוברים יד פעם בשנה לפחות

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חגגתי השבוע 1000 ק"מ ראשונים עם האבארט 500 שלי, סקורפיונה לבנה עם אגזוז מונזה.

האבארט היא המכונית הספורטיבית הרביעית שאני מחזיק, קדמו לה 205GTI, מיאטה NC משופרת במיוחד ולזמן קצר גם קליאו 172.

מול האבארט עמדו לי כבחירה כל הספורטיביות שנמכרות כיום בארץ עד סכום של 200 אלף שקל ובחרתי בה לאחר שנהגתי על רובן.

את החודש הראשון לאחזקת העקרב אני אמצה לכם במילה אחת- תענוג.

יתרה מזאת אני אעיז ואומר שבשלב זה אני די משוכנע שבשבילי מדובר ברכב הכי מהנה שהיה לי אי פעם.

נוחות הנסיעה אגב עם חישוקי ה-16 היא סבירה לגמרי ולטעון שמדובר ברכב לא נעים לשימוש יומיומי זו הגזמה פראית לדעתי.

 

אני הולך למסגר את ההודעה הזאת ונדבר עוד חודשיים-שלושה :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב ש-30 פיאט 500 אבארט בארץ תוך שנה (הרוב ב- 2010 וקצת ב- 2011) זה מספר יפה מאוד לרכב מסוג זה.

עכשיו רק נותר לראות האם קצב המכירות ימשיך כך אחר ההתלהבות הראשונית מהמותג בארץ.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב!

אתה האדם הראשון בישראל שלא מבין שכל מי שניסה למכור איביזה זמן קצר לאחר הקניה מהמבצע התורן, פשוט ניסה לעשות עליה רווח.

אני מבין, וכנראה שהרבה יותר ממך.

התופעה של איביזה למכירה ביד 2 היתה גם לפני שנה, כמה חודשים לאחר ההשקה והרבה לפני 2 המבצעים הכ"כ מדוברים פה בפורום .

לפעם הבאה תהיה פחות ציני,ותחשוב קצת יותר לפני שאתה רושם תגובה.

אביב8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוז זהבי קנה דוקאטי מונסטר מגבל ל 33 כ"ס וקיבל הנחת סלב.

אחרי כמה חודשים הוא ניסה למכור אותו.

ליגל (היבואן) צחק עליו,היה להם חוזה פרסום.

 

 

אני בטוח שהיום, מאחורי גלגל ההגה של הסמארק(זו לא טעות, זה האוטו), עוז זהבי מתגעגע לאותו מונסטר שאתה מדבר עליו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמונע מהאבארת' להרגיש באמת כמו קארטינג לנהיגה בכבישים ציבוריים, הוא בדיוק מה שהפריע לך - תנוחת הישיבה הגבוהה. סע במיני קופר, אפילו הרגילה עם 120 כ"ס וצמיגי 175 על 15, ותבין מה זה קארט לכביש...

 

תמיד כשראיתי מיני-קופר בכביש, הרגשתי דגדוג חושים לרצות לסוע באחת.

עוד לא נפלה ליידי ההזדמנות.

 

ב.מ.וו עומדת מאחורי היצירה הזאת, אני בטוח שמדובר במכונה מלוטשת ומהנה.

 

יום יבוא :twisted:

מחשבה בוראת מציאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קורא כאן את התגובות מהצד ופשוט נהנה :),אנשים כאן קופצים למסקנות ללא בסיס ועוד מסתמכים עליהם לקביעת מסקנות חדשות.

בשרשור כבר נקבע חד משמעית ש:

1.מי שקנה אבארט הוא ילדון עשיר ומפונק שאבא שלו(המולטי מליונר) קנה לו את הרכב כי הוא רצה את ההכי יקר.

2.הוא אחד שקונה רכב מההתלהבות עד שעובר לו.

3.סובל מחוסר שקט בסיסי ומרגיע את עצמו ע"י קניה אובססיבית.

4.חושב שהרכב לא כזה מהיר ,מהנה, מוציא אותו הומן.

5.אה והכי חשוב מתרסק מהוצאות הדלק.

 

נו באמת

מישהו פה נהג על הרכב?(נהיגה עם עומר סביב איזו כיכר לא נחשב) מישהו פה חי עם הרכב? אתם מכירים את האנשים שמוכרים?

הדבר היחידי שכיף לראות כאן שהאברט מענינת את כולם כי היא משהו אחר, שונה, מיוחד,ומשפיע.

 

אני עם אבארט כבר יותר מחצי שנה. 10 אלף ק"מ רכב יומיומי.

מכל הרכבים שהיו לי זה הרכב הכי כיף, מהנה, פונה, אוחז, מתגמל מאוד על נהיגה נכונה, עם הגה סופר מדיוק ותחושה של רכב ספורט מהיר הרבה יותר מדף הנתונים שלו, עם ברקסים מצוינים, כמות FUN מכל רכב אחר שהיו לי.

האבארט קלה מאוד למציאת חניה, מרגישה מאוד מאובזרת בסטנדרט, מרגישה מרוווחת מבפנים ובהחלט נוחה ליום יום.(אני עם 16 אינץ).

שהתלבטתי אז מה לרכוש, יצא לי להיות עם הרכב לכמה ימים להתרשמות. הדבר האחרון שנאשר לי לחשוב עליו זה רק עניין הצבע פשוט רכב שגורם לך לחייך ללא הפסקה. לא יכול להסביר זאת טוב יותר.

אגב נמכרו מעל 40 יחידות כמעט כולם בני 30+ חובבי נהיגה ברובם העיקרי, חלקם עם רכבי על (פורשים Z4 וכו) מכיר שנים שמוכרים כרגע, אם ירצו יפרטו כאן למה אבל זה לא קרוב למה שאתם חושבים.

אגב בנושא המכירה, רכב הוא מוצר צריכה ולא נכס, ומטרתו לשרת אותך, זו לא חתונה קטולית ויש המון סיבות למכירת רכב במיוחד רכב ספורט שמטבע הדברים מחליף ידיים יותר.

אגב מבחינתי, אם אפשר לקנות רכב יד ראשונה, מפרטי, במחיר טוב, שנבדק ועונה על צרכי, מה אכפת לי למה מוכרים אותו, זה ממש לא מעניין.

אוקיי עכשיו נעבור לתשובות שלי לעובדות:

1.טוב ילדון אני בטוח לא, ואבא שלי לא התערב כלל בעניין רכישת הרכב, רכשתי מכספי הפרטי.

2.התלהבות זה טוב,אני בעד, כל חובב נהיגה מתלהב לנהוג ועוד שזה במכונית שגם מתקשרת ותפורה עבורך זה מצויין, אבל היו עוד הרבה שיקולים בקניה ועומר יעיד שהקניה שלי ממש לא הייתה אמפולסיבית.

3.אני לא מספיק רגוע כדי לענות, שניה הזמנתי פורש להרגע :)כן איפה הינו אהה 4.

4.אני חושב שהרכב סופר מהיר הכל זה עניין של הספק משקל מה גם שככל שהמשקל קטן יכולת המהירות שבא אתה יכול לקחת סיבוב עולה(ותאמינו לי שהאבארט פונה כמו שום דבר שאתם מכירים).מהנה כבר דיברנו ומוציא אותי הומו? לא יותר ממיאטה(בצחוק רוני, זה הרכב הבא שלי אחרי הפורש, אולי אני באמת כזה:))

5.מתרסק מהוצאות הדלק. קבלו שוס פראי בהרצה הרכב שתה 1 ל 17.8 ממוצע 13.8 התגרזנות 1 ל10.2

התגרזנותPRO באיזור 1 ל8.7, הרכב קל משקל ומנוע המולטי אייר הזה מצויין בחיסכון, ככה שאם רוצים רכב ספורט ועדיין לחסוך בהוצאות הדלק זה הרכב.

המיכל שלו הוא רק 35 ליטר אבל בקלות עוברים את ה450 ק"מ ואפילו יותר שוב תלוי בסגנונן הנהיגה. לצורך העניין עדיף ממזדה ליסינג ששותה 1 ל10 ומתקדמת כמו נו אתם יודעים.

 

כמה דברים שאני בהחלט מסכים:

1.האבארט לא מתאימה לכל אחד.

2.נסיעה נוקשה(תענוג) ויושבים גבוהה(שטיות מתרגלים).

3.עומר הוא סוכן מכירות מצויין שמבין עניין.

4.לא פרקטית ביום יום שוב תלוי בנהג אנחנו פה אוהבים לנהוג הרי(אני אישית רוב הזמן לבד ברכב ואת עניין הקשיחות אני פשוט אוהב מאוד ועוד ככה מגיע רכב מהיצרן מה צריך יותר? אהה SS עומר לטיפולך).

לסיום כיף לראות שבאמת המותג חי ובועט, סמל"ת עשו עבודה מצויינת והצליחו לפי דעתי להכניס את המותג לתודעה

ונקווה שיהיו עוד הרבה רכבי ספורט בארצנו הקטנטנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4.אני חושב שהרכב סופר מהיר הכל זה עניין של הספק משקל מה גם שככל שהמשקל קטן יכולת המהירות שבא אתה יכול לקחת סיבוב עולה(ותאמינו לי שהאבארט פונה כמו שום דבר שאתם מכירים).מהנה כבר דיברנו ומוציא אותי הומו? לא יותר ממיאטה(בצחוק רוני, זה הרכב הבא שלי אחרי הפורש, אולי אני באמת כזה:))

 

לא צריך להגזים, יש מספיק מכוניות שפונות טוב כמו האבארת' (וכן, היא באמת פונה טוב). בנוגע להומו - חברה שלי מזה 5+ שנים בטח לא תסכים, אבל היי, זו אופנה לקרוא לבעלי מיאטה הומואים וכנראה שעכשיו גם לבעלי אבארת'. לא צריך להתייחס לזה ברצינות (זה ממילא מגיע בעיקר מבעלי פולקסווגן קנאים :wink: ).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4796 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...