Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלי עבודה במבצע של BLACK&DECKER - האם שווה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5602 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לgillz תקרא את ראש המודעה האחריות היא לשנתיים! לא לשנה.

 

וללוקי2 לא אתה לא תקנה מוצרים איכותיים בסכום הזה, אלא כלים פשוטים וביתיים לכל היותר.

 

משחזת בוש החל מ340 שח למלזי לפני מע"מ או 380 לגרמנית לפני מע״מ , מקיטה עומדת באיזור ה350 שח למשחזת.( לפני מע״מ)

וזה הכלי הזול שבחבורה בשביל כלי איכותי כמובן, מברגה וגקסון יעלו יותר יקר.

מברגה הכי זולה של מקיטה או בוש (מקיטה עדיפה במקרה הזה) תעלה לך לכל הפחות 650 שח לפני מע"מ לדגם 9.6v

סוללה 1.3 אמפר שעה.

וכמובן מפה יש לאן ללכת צפונה במחירים עד לאיזור המחיר 1700 ש״ח לערך לפני מע״מ כמובן.

 

לוקי התחום לא מספיק אתה צריך להשקיע בערך 1500 שח לקניה של סט כזה וזה עוד סכום נמוך יחסית. בהצלחה בקניה,

שוב תחשוב טוב אם בכלל יש לך צורך בכלים באיכות גבוהה יותר כי העסקה המדוברת צריכה להיות עסקה טובה יחסית.

לכלים חובבנים.

שוב אני לא מכיר את איכות הכלים הנל אבל המותג יחסית עם שם טוב ומוכר והאחריות כמובן עושה כאן המון.

 

שים לב אבל שהאחריות אינה על סוללות שזה בדר״כ מה שנהרס הכי מהר ועולה סוללה ממוצע של 200 שח ליחידה.

אתה מוזמן ליצור איתי קשר אם תה צריך עוד עזרה בנושא 0506006660 עידן

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תודה חברים

נראה לי שבלאק אנד דקר יספיקו לי , אבל הייתי מבקש לשאול האם ניתן בתקציב של 800-900 שח לקנות 3 כלים איכותיים יותר.

אני רוצה מקדחה, משחזת ומברגה.

במבצע הנוכחי של בלאק אנד דקר שלושת אלו יעלו 650 שח , אולם אני מוכן להשקיע מעט יותר על מנת לקבל איכות קצת יותר טובה.

אז האם בסכום שלא יעלה על 900 שח אוכל למצוא משהו ?

תודה לעוזרים

http://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=1734

אומנם חורג מהתקציב, אבל לדעתי לא מדובר בחריגה משמעותית ביחס לאיכות הסט שאתה מקבל פה, מה גם שלדעתי עם קצת התמקחות אפשר לצמצם את החריגה הזאת.

זאת הסדרה הכחולה, ככה שלמעשה מדובר כאן בכלי לכל החיים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שמע. זה תקציב לא רע. נסה לדבר עם חנויות לאספקה טכנית, ולבקש הצעת מחיר על כל ה-3 יחד. יש מצב טוב שתקבל הצעה סביב ה-1000 ש"ח. במיוחד ב"קטנות" (לא שזר ודומיו, שם זה קצת יקר).

לוקי הבעייה הדגולה של המוצרים האלה, היא שלמרות (בעיקר?) שהם זולים אין להם טיפת בטיחות. המינימום שאני מוכן לקנות לשימוש ביתי זה בוש ירוק, ומשם השמיים הם הגבול.

מברגה נטענת 12V עולה כ-370 ש"ח, מקדחה בין 320-370 ש"ח ומשחזת בין 250-300 ש"ח (הערכה גסה, אני יודע בוודאות לגבי אחת כחולה דווקא). המחירים מהזיכרון ברשת "שזר", נכונים ללפני כמה חודשים. בצע בדיקה. אין לך מה להפסיד.

ותזכור, שכלי נכון וטוב, שוה לחצי עבודה. כלי גרוע, שווה לעבודה כפולה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני אתעלק על השרשור.

כבר מזמן אני רוצה לקנות דרמל לעבודות פוליש של תכשיטים, שעונים ושאר מוצרים קטנים ממתכת.

יש דגמים עם צינור גמיש שמאפשר לעבוד רק עם המאריך ולא להחזיק את הכלי. האומנם?

האם צינור הגמיש שמעלה מחיר באיזה 30% שווה את זה?

איזה כלי מומלץ לצרכים כאלה ואיפה קונים ראשים לפוליש וליטוש?

תודה.

פורסם

חברים אתם גולשים מיליון ק״מ מהתקציב , הבחור רוצה מקדחה ,משחזת, ומברגה, איך הגעת אלעד לשני הכלים הללו? עם משחזת ומקדחה אתה כבר באלפיים שקל... (ולא מברגה זה לא מקדחה, ניתן לקדוח אבל זה לא נועד לזה)

 

דרמל דגם 3000 מגיע עם צינור גמיש ועולה היום באיזור ה560 שח כולל מע״מ , היום מכרתי סט כזה, מגיע עם סט אביזרים 55 יח וצינור גמיש.

אפשר להפעיל ללא הצינור גמיש את הכלי,

כמו כן דגם מעליו 4000 מגיע למחיר של 860 שח בערך כולל מע״מ , והוא כולל עוד כמה אביזרים לתחום הנגרות וחריטות מקצועיות.

בהצלחה.

ראשים לפוליש וליטוש ניתן למצוא ולהזמין בחנויות אספקה טכנית. תבקש קטלוג השחל ותמצא שם את העולם המלא של אביזרי הדרמל ובכלל משחזות ציר.

פורסם

האם הראשים מתאימים לכל המכונות כולל אלה של וולף, יונדאי ו B&D? או לכל אחד יש פטנט משלו.

לשימוש שלי של פעם בחודשיים ל10 דקות, אני לא רואה הצדקה לדרמל מקורי.

פורסם

אל תקנה דרמל, אם השימוש שלך הוא פעם בחודשיים ל10 דקות.

 

יש כלי של SKIL שנקרא MULTYSKIL, עולה בסביבות ה280ש"ח כולל צינור גמיש, וכל האביזרים של דרמל מתחברים עליו.

 

יש לי כזה כבר4 שנים, והעמסתי עליו הרבה במיוחד עבודה עם דסקיות חיתוך של דרמל בעבודה עם חומרים מרוכבים כמו פייברגלאס וכו'.

עובד כמו חדש.

 

 

ולגבי מה שנכתב פה על שוב על בלק אנד דקר, שוב, זאת לא פיסגת הטכנולוגיה.

אבל גם בוש הסדרה הירוקה ושאר דומיו הם לא בדיוק פאר היצירה.

 

סיני פשוט כמו וולף, או כל הכלים החד פעמיים הללו, זה ממש לא זה.

 

במחיר שלהם, ולשימוש ביתי, אין הרבה צורך במשהו טוב יותר מהדברים הללו, ולכולם קל לדבר כל עוד זה לא יוצר מהכיס שלהם.

 

ולגבי ארץ המוצא, אז זה גם קשקוש אחד גדול.

זה כבר לא מה שהיה פעם.

היום, בוש,מקיטה ושלל החברות הגדולות, מייצרות בפולין,צ'כיה,קוריאה,טאיוואן וכו'.

לא הכל תוצרת גרמניה ויפן כמו פעם.

ומה שכבר מיוצר שם, עולה הון.

צאו כבר מהסרט הזה, היום החוקים מאפשרים לך לרשום MADE IN מה שרק תרצה , כל עוד אחוז מסויים מיוצר במדינה.

 

אז מייצרים 50 אחוז בסין, ואתה ההרכבה הסופית ושאר הדברים עושים בגרמניה, ואז רושמים MADE IN GERMENY.

 

אם זה מה שעושה לכם טוב, תהנו.

under construction..

פורסם

קניתי לא מזמן את המולטיטול הזה של SKIL בהום סנטר, אני לא זוכר אם הוא עלה 149 או 199. לדעתי החסרון היחיד שלו (כרגע, לאחר כמה עבודות קטנות) היא שבקר המהירות שלו הוא בשביל היופי בלבד, כל עוצמה שנמוכה מהמקסימום גורמת לו להיתקע :?

 

גם הכמה עשרות חלקים שמגיעים איתו לא עושים רושם רציני, הם די זבל'ה. הצד החיובי הוא שניתן להשתמש בחלקים מקוריים של דרמל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
קניתי לא מזמן את המולטיטול הזה של SKIL בהום סנטר, אני לא זוכר אם הוא עלה 149 או 199. לדעתי החסרון היחיד שלו (כרגע, לאחר כמה עבודות קטנות) היא שבקר המהירות שלו הוא בשביל היופי בלבד, כל עוצמה שנמוכה מהמקסימום גורמת לו להיתקע :?

 

גם הכמה עשרות חלקים שמגיעים איתו לא עושים רושם רציני, הם די זבל'ה. הצד החיובי הוא שניתן להשתמש בחלקים מקוריים של דרמל.

 

איתמר.

 

העניין פשוט מאוד 8) כאשר אתה מוריד מהירות מומנט הסיבוב קטן.

איזה כייף לי :)

פורסם

לא בדיוק זו הסיבה מרק10

ההספק של הדרמל של חברת סקיל עם מנוע של 125 וואט.

 

הדרמל דגם 4000 הוא 175 וואט,

ודגם 300 הוא עם 125 וואט.

 

אז לא רק העניין של סלד קובע, המנוע עושה כאן תפקיד חשוב.

 

הדגם מעל שני אלו הוא עם דוושה דגם 9000, והוא מגיע עם מנוע 300 וואט, לאנשי תכשיטנות ולעבודות קבועות והוא עולה באיזור ה 2300 שח , סתם לידיעתכם.

 

ולgreen monster , בדיוק הפוך והכל נכון ככה זה עובד בדר״כ.

חלקים מיצרים בארץ המוצא והרכבה סופית עושים בסין.

וגם זה לא הכי נכון , והיום כל מה שרשום made in germany

אכן מיוצר שם , הרמאות היא בהטעיה כאשר רושמים סתם את המילה germany על הכלי אבל לא בהקשר מלא לארץ היצור, אם אחרת זו עבירה פלילית לכל דבר.

פורסם

טוב, הנה ההחלטה.

מצאתי בוואלה שופס עסקה טובה.

1-משחזת בוש סידרה ירוקה 299 שח כולל משלוח

2-מקדחה בוש סידרה ירוקה 299 שח (530W) כולל משלוח

3-מברגה בוש 12V סידרה ירוקה 349 שח כולל משלוח

 

סהכ 947 שח כולל משלוח לשלושת הכלים + ישנה הנחה נוספת של 90 שח בצורת קופונים אותם ניתן לממש, כך שמחיר הסופי של כל אלו יהיה : 857 ש"ח .

לי זו נראית עסקה טובה מאוד, גם לאור העובדה שהייתי היום בהום סנטר וראיתי את הכלים של בלאק אנד דקר, הם נראים טוב, אבל הם לא באים במזוודה, והם פחות טובים מבוש.

 

יש לי התלבטות אחת בנושא המברגה של בוש, אני שוקל להמיר אותה במברגה של חברת ASAKI, גם כן 12V אבל זו של ASAKI מגיעה עם 2 סוללות, ובהתחשב בעובדה שמדובר בסוללות ניקל קדמיום, עדיף שתהיינה שתיים, ולא אחת כמו שבוש מספקים.

כמו כן, מברגת 12V של ASAKI מגיעה עם מטען מהיר .

עוד מחשבה שעלתה לי בראש היא לא לקנות ASAKI , ולא בוש, אלא מברגת אימפקט של יונדאי 12V (כולן נעות סביב אותו המחיר) 300-350

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

בחירה משונה משהו בין השלוש , יונדאי מברגה ברמה מאוד נמוכה עם אמינות ששואפת לאפס, אסאקי נחשבת מברגה יחסית אמינה ושירות לקוחות דיי זריז, שבוע זמן תיקון.

בוש זה בוש, שירות תיקונים של שבועיים בממוצע.

אבל שניהם באותה רמה יחסית למרות שאת אסאקי הייתי מעדיף על הבוש מניסיון עבר דיי טוב לכלי ברמת המחיר.

 

אבל לשימוש בייתי אני לא בטוח שאתה חייב 2 סוללות, גם ככה אורך חיים של סוללה בשימוש בייתי לא מחזיק ליותר מידי , עד שנתיים לכל היותר, ואני מדבר על הסוללות מהדור הקודם. וככל שאין שימוש ככה חיי הסוללה יורדת.

 

וכמה עבודה יש בבית עם מברגה אלא אם אתה חובב בניה מכל סוג שהוא. ועובד יחסית הרבה...  

פורסם

 

ולgreen monster , בדיוק הפוך והכל נכון ככה זה עובד בדר״כ.

חלקים מיצרים בארץ המוצא והרכבה סופית עושים בסין.

וגם זה לא הכי נכון , והיום כל מה שרשום made in germany

אכן מיוצר שם , הרמאות היא בהטעיה כאשר רושמים סתם את המילה germany על הכלי אבל לא בהקשר מלא לארץ היצור, אם אחרת זו עבירה פלילית לכל דבר.

 

זה לא רמאות, ולא הטעיה, ולא סתם.

 

החוק אומר בדיוק הפוך.

 

לדוגמא, ארה"ב.

כדי לרשום על מוצר MADE IN THE USA, צריך ש75% מעלות הייצור תהיה בארה"ב.

כלומר המוצר לא חייב להיות כולו מיוצר בארה"ב, וחלקים עיקריים ממנו יכולים להיות מיוצרים בכל חור על פני כדוה"א.

שוב, לא מדובר על 25 אחוז מהמוצר, אלא רק מהעלות.

כלומר אם לדוגמא במגבר אמריקאי לבית, העלות של כל החלקים למעט האלקטרוניקה היא 75 אחוז, אפשר לייצר את כל האלקטרוניקה בסין.

משמע, קיבלנו מוצר סיני במעטפת אמריקאית, ויהיה כתוב עליו MADE IN USA.

 

לגבי אירופה, אז האחוזים הם עוד פחות מ75%, ובחלק מהמדינות זה מגיע גם ל50%.

 

ותאמין לי, שהדבר הראשון שכל החברות עושות זה לוודא שכל האחוזים האפשריים יהיו מחוץ למדינת המוצא.

מה לעשות, בארצות שכח האדם עולה דולר ליום, זה מאוד משתלם.

ואז ה25% מהעלות הופכים להיות הרבה תמורה מבחינתם במעט מאוד כסף.

 

לכן, לא כל מה שרשום הוא באמת נכון, אלא אם כמו שמצויין בהרבה חברת" 100% MADE IN XXXX".

עד אז, זה רק משחק בירוקרטי.

under construction..

פורסם
טוב, הנה ההחלטה.

מצאתי בוואלה שופס עסקה טובה.

1-משחזת בוש סידרה ירוקה 299 שח כולל משלוח

2-מקדחה בוש סידרה ירוקה 299 שח (530W) כולל משלוח

3-מברגה בוש 12V סידרה ירוקה 349 שח כולל משלוח

 

סהכ 947 שח כולל משלוח לשלושת הכלים + ישנה הנחה נוספת של 90 שח בצורת קופונים אותם ניתן לממש, כך שמחיר הסופי של כל אלו יהיה : 857 ש"ח .

לי זו נראית עסקה טובה מאוד, גם לאור העובדה שהייתי היום בהום סנטר וראיתי את הכלים של בלאק אנד דקר, הם נראים טוב, אבל הם לא באים במזוודה, והם פחות טובים מבוש.

 

עסקה מעולה- לך על זה!

 

יש לי התלבטות אחת בנושא המברגה של בוש, אני שוקל להמיר אותה במברגה של חברת ASAKI, גם כן 12V אבל זו של ASAKI מגיעה עם 2 סוללות, ובהתחשב בעובדה שמדובר בסוללות ניקל קדמיום, עדיף שתהיינה שתיים, ולא אחת כמו שבוש מספקים.

כמו כן, מברגת 12V של ASAKI מגיעה עם מטען מהיר .

 

לא מכיר את אסאקי. אבל המחיר של זה כולל 2 סוללות, משהו מסריח. אתה לא רוצה להיתקע עם 2 סוללות מתות תוך שבוע. למה להסתכן?

 

עוד מחשבה שעלתה לי בראש היא לא לקנות ASAKI , ולא בוש, אלא מברגת אימפקט של יונדאי 12V (כולן נעות סביב אותו המחיר) 300-350

 

אל תגע ביונדאי. במיוחד באימפקט שעולה כמו במבה. אימפקט זה כלי מסוכן גם כך, במיוחד כלי זול שכזה. אני לא קונה יותר יונדאי בחיים אחרי שהפוטר שלו נפתח לי לבד באמצע השימוש וכמעט החליט לקדוח את החור בה במקום בקיר. לך על מוכר ואמין.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...