Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלי עבודה במבצע של BLACK&DECKER - האם שווה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום,

יש עכשיו מבצע על הכלים הללו באייס, אבל אין את הדגמים... מישהו מכיר ?

משחזת זוית 4.5 900W ב- 199 שח

מברגה 12V גם ב -199 שח

ומקדחה 13 מ"מ 550W ב- 249 שח

המודעה בעיתון 7 ימים

 

לצערי אין את הדגמים המדוייקים... השימוש שלי הוא ביתי, פעם באף פעם.

אני מניח שהאיכות תספיק למשתמש כמוני, אולם האם לדעתכם מדובר בהזדמנות טובה לקנות ?

 

תודה

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בלאק אנד דקר זה לא. בימינו מדובר בעוד מוצר מדבקה, שווה ערך לשאר הזבל הסיני.

לצערי המותג הזה מצטרף למץ, גרץ, לנקו, מרנץ ועוד רבים וטובים שמכרו את הזכויות לשם שלהם וסגרו את פסי הייצור.

 

ולאחר שהבהרנו את זה, ההחלטה בידיך. הייתי רוצה לומר לך שמברגה איכותית ממותג ידוע תחזיק מעמד שנים, אבל

למען האמת, אינני בטוח בזה. אולי זה יכול להיות פתרון טוב בשבילך, ולעבודות רציניות יותר תוכל לשאול כלים מחברים.

פורסם

לא סגרו ולא בטיח. בדיוק כמו מץ ולנקו לא סגרו. מץ ולנקו פשוט לא מוכרים בארץ וניופאן, שהיו מייבאים אותם קנו זכיון ושמו מדבקות על פיילוט.

לגבי בלק אנד דקר אני לא בטוח שזה הסיפור.

יש לי כלים שלהם והם בהחלט לא זבל סיני. מקדחה 500 ואט משרטת אותי נאמנה כבר עשור ועלתה 250 שקל בזמנו.

יש לי עוד מכונה שלהם שגם בהחלט בסדר.

זה לא פטישון של בוש, אבל עושה את העבודה שהוא יכול יפה מאוד.

פורסם

קנו זכיון? נו באמת. נראה לך שמישהו היה נותן להם אישור לבזות ככה את המוניטין של הפירמה?

כל החברות האלה הם חלק מקונצרן או חברת אחזקות, ובשלב מסויים הוחלט לסגור את החטיבות הרלוונטיות, משיקולים כלכליים או אסטרטגיים. זאת דרכה של הכלכלה הגלובלית. אם אתה עדיין חושב שאני טועה, אשמח אם תוכל להפנות אותי למוצר מודרני של אחד היצרנים המדוברים.

 

מברגה של בלאק אנד דקר יש גם לי בבית, ויש גם מקדחה שלהם. המברגה מ-2003 בערך, מפלסטיק איכותי אבל חלשה למדי ולא מתאימה לעבודה מאומצת (למרות שהיא 12V). המקדחה נקנתה ב-2005, שווקה ע"י אחד היבואנים המתמחים בזבל סיני (היבואן התחלף בערך באותה תקופה), עשויה פלסטיק זול ומרגישה זולה בכל מובן. היא עדיין עובדת, אבל יש עליה אולי 10 שעות שימוש במצטבר, אז זה לא אומר כלום.

 

כאמור, זבל סיני לכל דבר ועניין. אם הן לא היו כתומות, לא הייתי מנחש שזה B&D. אולי מדובר במוצר יחסית איכותי לקטגוריה, אבל עדיין לא בר השוואה לבוש, מקיטה או דה-וולט.

פורסם
לא סגרו ולא בטיח. בדיוק כמו מץ ולנקו לא סגרו. מץ ולנקו פשוט לא מוכרים בארץ וניופאן, שהיו מייבאים אותם קנו זכיון ושמו מדבקות על פיילוט.

לגבי בלק אנד דקר אני לא בטוח שזה הסיפור.

יש לי כלים שלהם והם בהחלט לא זבל סיני. מקדחה 500 ואט משרטת אותי נאמנה כבר עשור ועלתה 250 שקל בזמנו.

יש לי עוד מכונה שלהם שגם בהחלט בסדר.

זה לא פטישון של בוש, אבל עושה את העבודה שהוא יכול יפה מאוד.

 

מחזק,

גם אני קניתי מברגה שלהם במבצע לפני כמה שנים, עד היום משרתת אותי בנאמנה בכל עבודה גם אצל חברים ומשפחה.

בוש זה לא אבל זה בכמה רמות מעל כל שאר הזבל הסיני שמוכרים בהום סנטר ובאייס.

 

אגב, יש לי פטישון שלהם בן כמעט 20 שנה והוא עובד מעולה ואם אתה ממש מתעקש מצאתי בבוידם מברגה שלהם בת למעלה מ 30 או 40 שנה, חשמלית עם כבל כמובן

(לא היהו אז סוללות נטענות), גם היא עובדת נהדר :)

פורסם

שלום

גם בתקופה שהמותג נחשב "גרמני" הוא זכה לכינוי: בלק אחד דרקר (מלשון דרק).

היו גם שכינו אותו מותג ל"כוסיות" בשל הצבעים הבולטים שלו.

שלא תבין אותי לא נכון, לי יש כלי עבודה עלומי שם שעושים עבודה מצויינת בשימוש ביתי.

רק שאין מה להשוות למותגים מובילים כגון: בוש, מקיטה, AEG.

במחיר ראוי ולשימוש ביתי, אולי זה כדאי.

אין החותם מעיד על גיסתו

פורסם

כמה שטויות אנשים כותבים, מבלי בכלל לדעת על מה הם מדברים.

 

מעולם בלק & דקר לא היו גרמנים.

מדובר בחברה אמריקאית, מאוד ותיקה.

 

לא מותג מדבקה ולא נעליים, עדיין חי ונושם.

נכון, זה לא BOSCH או מקיטה.

 

אבל עדיין מדובר בכלים נורמליים.

לצורך ביתי, זה מספיק בהחלט, לא נופל מהסדרה הירוקה של בוש.

 

ואגב,לידיעה, בלק & דקר, התאחדו עם סטנלי וDEWALT לפני שנה.

under construction..

פורסם
קנו זכיון? נו באמת. נראה לך שמישהו היה נותן להם אישור לבזות ככה את המוניטין של הפירמה?

כל החברות האלה הם חלק מקונצרן או חברת אחזקות, ובשלב מסויים הוחלט לסגור את החטיבות הרלוונטיות, משיקולים כלכליים או אסטרטגיים. זאת דרכה של הכלכלה הגלובלית. אם אתה עדיין חושב שאני טועה, אשמח אם תוכל להפנות אותי למוצר מודרני של אחד היצרנים המדוברים.

 

ואדים. לך יש גוגל בדיוק כמוני.

http://www.metz.de/en/home-entertainment/lcd-tv.html

http://www.lenco.eu/index.php?option=com_content&view=section&id=0&Itemid=10&lang=en

 

גם לגבי הכלים העירו לך.

לפעמים עדיף להגיד דברים בפחות בטחון.

פורסם
ואדים. לך יש גוגל בדיוק כמוני.

גם לגבי הכלים העירו לך.

 

אוקיי, ו...

 

האתר של לנקו זה חזית ברורה לאותם מוצרי מדבקה. קל לראות את זה מהעיצוב והתוכן שלו.

 

האתר של מץ יוצר רושם רציני יותר, ואכן יתכן שלגביהם טעיתי, אם כי נראה לי מאד מוזר שהגרמנים

יסכימו שמישהו ימכור מוצרים נחותים תחת השם שלהם. לא לגמרי ברור לי מה הסיפור שם.

 

לגבי הכלים - מצטער, לא השתכנעתי. אולי אם הייתי מנהל את הדיון באופן תיאורטי, הייתי מודה בטעות.

כל עוד יש לי את שני הכלים בבית, אני נשאר בדעתי. אם זה נראה כמו זבל סיני, נשמע כמו זבל סיני,

ומיובא ע"י חברה שמתמחה בזבל סיני... אלא אם כן נראה לך הגיוני שמדובר במוצרים מזוייפים, אבל

גם אז היבואן צריך חתיכת ביצים בשביל למכור את המוצרים האלה דרך אתרי המכרזים הגדולים בארץ

(בזמנו קניתי את המקדחה דרך אולסייל).

 

עצם ההתחברות לסטנלי מחזק את מה שאמרתי. כלכלה גלובלית... קונצרן... זוכרים?

זה שהם כותבים היסטוריה מרגשת בדף האינטרנט שלהם עוד לא הופך את המוצרים לאיכותיים.

זה לא חברה כמו Porter Cable או Skil, שמוכרים כלים באיכות בינונית ומחיר נמוך. במקרה הזה

מדובר במוצר OEM נטו, כזה שהזמינו אותו עם פלסטיק בצבע כתום ושמו עליו מדבקה עם שם XYZ.

 

אינני בטוח מה הקשר בין B&D האמריקאית (ה"מקורית") לבין מה שנמכר בארץ, אבל המוצרים בארץ

רחוקים מלעמוד בסטנדרטים של החברה מלפני שנים, אלה שהביאו לה את המוניטין. גם אני קניתי את

מוצריהם על סמך המוניטין הזה, התאכזבתי מהביצועים והאיכות, וכעת אני מנסה למנוע את האכזבה

הזאת מאנשים אחרים. אני לא אומר "אל תקנו בלאק אנד דקר", אלא פשוט "תדעו על מה מדובר".

פורסם

אם בלק אנד דקר זה נכון לעכשיו סטנלי, אזי מדובר במוצרים סיניים ירודים.

למה? כי זה מה שסטנלי מייצרים ומוכרים היום (2011) - זבל סיני ירוד.

 

- - - - -

 

אתם יודעים מה? העניין הרבה יותר פשוט.

אם יש לזה מחיר זהה לזה של שאר המוצרים הסיניים חסרי-השם-וההורים שנמכרים בהום-שמום,

זה לא יכול להיות כלי איכותי. אין נסים בתחום הזה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בלק אנד במחיר הנל עם אחריות לשנתיים שווה כל גרוש.....

ואין לי מושג מה היום ותחת איזה פיקוח b&d מייצרים היום. וברור שזה מסין.

 

אחריות עושה כאן הרבה משחק.

 

ואני מדבר בתור בעל חנות לכלי עבודה. ( idan88.co.il).

אז לא משנה מה אומרים כולם כאן המחיר והאחריות עושים כאן את העבודה ולשימוש ביתי כמובן.

מקצועי אני אישית לא נוגע בזה שנייה אחת, אבל פה בדיוק ההבדל , הפרסום הוא לא ללקוחות מקצועיים אלא ללקוחות פרטיים לשימוש ביתי לכן המבצע הזה שווה מאוד.

 

 

והערה לhans , סטנלי רחוקה מלהיות חברה לא ברמה, הרמה אומנם בינונית, אבל לא לזלזל , היום סטנלי היא תאגיד עם המון תת חברות ומותגים מאוד איכותיים!

אני אישית מייבא את irwin, שהם המתחרים הכי גדולים של סטנלי , וגם החברה הזו מאגדת כמה חברות תחתיה וחלק מהמוצרים ואפילו חלק גדול מיוצר בסין אבל הכל תחת פיקוח מלא של בקרת איכות, והיום לידיעתך גם מרצדס מייצרים בסין.ושוב לא כל מוצר שמיוצר שם הוא זבל מדרגה ראשונה.

פורסם

תודה חברים

נראה לי שבלאק אנד דקר יספיקו לי , אבל הייתי מבקש לשאול האם ניתן בתקציב של 800-900 שח לקנות 3 כלים איכותיים יותר.

אני רוצה מקדחה, משחזת ומברגה.

במבצע הנוכחי של בלאק אנד דקר שלושת אלו יעלו 650 שח , אולם אני מוכן להשקיע מעט יותר על מנת לקבל איכות קצת יותר טובה.

אז האם בסכום שלא יעלה על 900 שח אוכל למצוא משהו ?

תודה לעוזרים

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם
אחריות עושה כאן הרבה משחק.

צודק ב-100 אחוז. גם האופי ואופן ההתנהלות של היבואן.

 

והערה לhans , סטנלי רחוקה מלהיות חברה לא ברמה, הרמה אומנם בינונית, אבל לא לזלזל , היום סטנלי היא תאגיד עם המון תת חברות ומותגים מאוד איכותיים!

אני אישית מייבא את irwin, שהם המתחרים הכי גדולים של סטנלי...

 

לסטנלי יש מגוון מאוד רחב של מוצרים, אלה שמגיעים לארץ שייכים ברוב המקרים לתחתית.

אני מדבר בעיקר על מוצרים שקשורים לעיבוד עץ, שבה הרמה קטסטרופלית,

כלים שמורכבים רע עם פלדות רכות מדי, עיבוד לא מדויק וכל רעה חולה אחרת.

 

מהמוצרים של אירווין אני מאוד מרוצה, יש לי לא מעט בבית

ואני משתמש בהם בתדירות גבוהה. יחס עלות/תועלת מעולה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מוצר סיני כמו שרוב החברה אמרו פה.

בתור אחד שמתעסק בכלי עבודה, אם זה לשימוש ביתי אפשר לקחת את המוצרים שרשמת, במקרה של תקלה - יש לך אחריות לחצי שנה או שנה.

 

באייס יש להם מוצרים של בוש הסדרה הירוקה - אלו כלים לרוב לשימוש ביתי גם זולים.

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=592549

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=708368


×
×
  • תוכן חדש...