Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון אחרי ביקור במוסך:

אז היתי במוסך מרכזי סובארו, בדקו את ההגה ואת המשאבה, רעשים הכל ובסוף מצאו שהחגורה של המנוע הקשורה למשאבת הגה גמורה וכמעט התפוררה, איך ששלפו אותה החוצה היא נחתכה באמצע והיתה יבשה ועייפה מאוד, אז החליפו את 2 חגורות המנוע ועכשיו ברוך השם ההגה עובד חלק מאוד ואין בעיות,

רק סמתי לב שאם בזמן עמידה במקום עם ברקס לחוץ עד הסוף וסובבים את ההגה עד הסוף לא משנה לאיזה צד אז בסוף הסיבוב ההגה כאילו נעצר אבל נשאר עוד טיפה קטנה עד שיגיע לסוף הסיבוב האחרון אבל אם משחררים קצת את הברקס והאותו מתחיל לזוז אז כן אפשר להגיע ממש עד סוף סיבוב ההגה , הבוחן אמר לי שזה תקין כי בזמן עמידה וסיבוב האוטו כאילו זז הוא מתרום מצד אחד ויורד מצד שני והצמיגים צריך לנוע טיפה עד שירדו ממש עד הסוף בצד שני אז עם ברקס עד הסוף זה עוצר את ההגה, אבל העיקר שזה תקין ואין לי בעיות עם ההגה.

 

עשיתי גם טיפול 90,000KM שכלל החלפת כל השמנים והנוזלים, ורציתי לעשות טיימנג אבל מנהל המוסך אמר לי שאם זה רכב פרטי ולא עובד קשה אז אפשר לדחות את הטיימנג עד לטיפול הבא ב 105,000KM או שנה, (אצלי האוטו נח כמעט כל השבוע כי הוא אוטו שני בבית), אבל הבעיה שבעוד חודש בדיוק האוטו בן 5 שנים ואני יודע שחייבים כל 5 שנים טיימנג נכון?

ואצלי מרווח הטיפולים הוא שנה כמעט אז האם אפשר לנסוע על הטיימנג הזה 6 שנים?

חשוב לציין שהטיימנג אצלי עדיין מקורי מ 2006.

מה דעתכם האם לחכות לטיפול הבא(יעני שנה) או לעשות עכשיו טיימנג?

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה אתם אומרים בקשר לטיימנג חברים?

אם מוסך מרכזי מחליף רצועות ורואה טימינג ולא מחליף אותו סימן שיש לו סיבה טובה לאמר זאת. סמוך עליו אין לו אינטרס לא להרוויח עליך טיימינג.

אגב -לא הבנתי כמעט כלום ממה שרשמת נורא לא מסודר

פורסם

מה בדיוק לא מובן?

רשמתי שפתרנו את הבעייה בהגה על ידי החלפת רצועות המנוע,

ורשמתי שעשית טיפול 90,000 לפי הספר,

ורשמתי שהמנהל מוסך אמר לי שאפשר לדחות את הטיימנג עד הטיפול הבא או שנה.

 

אני רציתי לדעת האם טיימנג יכול לחזיק 6 שנים?

ולא יגרום נזק?

וכל כמה בדיוק חייבים להחליף טיימנג?

כי אצלי הרמרווח בין טיפול לטיפול הוא כמעט שנה, אז האם הטיימנג יכול להחזיק אצלי עוד שנה בלי גרימת נזק?

ורשמתי שהטיימנג עדיין מקורי של היצרן ואף פעם לא החלפנו , האוטו יצא מהחברה ב 2006.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

האם אתה בטוח שבמוסך בדקו (לפחות ויזואלית) את חגורת הטיימינג ?

(גם אם כן וגם אם לא - צריך כמו שאמרת לבדוק כל כמה זמן צריך להחליף. אם הגיע הזמן - לא הייתי משחק עם זה).

alfa 156 2.5.

פורסם

תשמע אני האמת לא יודע מה זה בדיוק טיימנג או מה החלקים שלו או איך הם נראים על המנוע,

אני ביקשתי מהנהל במוסך לעשות טיפול 90+ טיימנג הוא אמר לי בסדר בוא נתחיל,

המכונאי התחיל לעשות את הטיפול שמנים ומססנים כרגיל, ואמצע הטיפול בא מנהל המוסך והסתכל על החגורות כי אמרתי לו יש לי בעייה בסיבוב ההגה אז הוא אמר למכונאי שצריך להחליף את 2 החגורות, אז הם החליפו ויותר מזה הם לא בדקו,

אני לא יודע אם הטיימנג נראה לעיין ככה מבחוץ או שצריך לפתוח דברים כדי לראות אותו, כי חוץ מהמכסה של החגורות הם לא פירקו שום דבר.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם
תשמע אני האמת לא יודע מה זה בדיוק טיימנג או מה החלקים שלו או איך הם נראים על המנוע,

אני ביקשתי מהנהל במוסך לעשות טיפול 90+ טיימנג הוא אמר לי בסדר בוא נתחיל,

המכונאי התחיל לעשות את הטיפול שמנים ומססנים כרגיל, ואמצע הטיפול בא מנהל המוסך והסתכל על החגורות כי אמרתי לו יש לי בעייה בסיבוב ההגה אז הוא אמר למכונאי שצריך להחליף את 2 החגורות, אז הם החליפו ויותר מזה הם לא בדקו,

אני לא יודע אם הטיימנג נראה לעיין ככה מבחוץ או שצריך לפתוח דברים כדי לראות אותו, כי חוץ מהמכסה של החגורות הם לא פירקו שום דבר.

מכסה רצועות זה מכסה טיימינג

ומה שלא היה ברור לי פשוט היה הקטע שהסברת מה אתה עושה עם ההגה ומה לא מסתובב עד הסוף מתי ומה אמרו לך

ןמנהל מוסך מרכזי סובארו בחיים לא היה לוקח סיכון לאמר לך דבר כזה בלי שראה\בלי שהוא חושב שזה טוב

פורסם

טוב בוא נעזוב את כל מה שרשמתי קודם, בוא נתקדם קצת,

עכשיו אני שואל שאלה חדשה שלא קשורה לכלום פשוט מאוד:

 

ברכב מסוג סובארו אימפרזה 2006 מנוע 2.0R כל כמה זמן צריך לבצע טיימנג?

 

כרגע הרכב אצלי עומד על 90,000KM והוא בדיוק בן 5 שנים.

אני עושה בממוצע 20,000KM כל שנה.

אז האם עכשיו חייבים לחליף טיימנג?

 

האם אפשר לנסוע 6 שנים על הטיימנג או חייבים להחליף כל 5 שנים?

האם אפשר לנסוע 105,000KM על טיימנג?

 

זה מה שאני רוצה לדעת פשוט פשוט. תודה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

מומלץ להחליף רצועת תיזמון לאחר 5-6 שנים גם אם ייצרן הרכב לא מציין זאת.

רצועה תיזמון מתייבשת עם הזמן ונוצרים סדקים לכן המלצתי להחליפה.

איזה כייף לי :)

פורסם

אצלי בספר טיפולים המקורי של סובארו רשום בטיפול 90,000 "לבדוק" רצועת תזמון אבל לא רשום החלפה.

 

אז עכשיו האוטו בן 5 בדיוק האם לדחות עוד שנה או להחליף עכשיו?

אני רוצה לשמור על המנוע ורוצה תשובה סופית וחותכת.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013

פורסם

החלטה סופית היא שלך ורק שלך. מנסיונם של מכונאים בפורום ובמקרה שלי בגולף דור 4 הופתעתי לגלות אחרי 5 שנים שהרצועה מאוד יבשה לכן החלטתי להחליפה ללא שום קשר לנסועה של הרכב.

 

אני מציע שתחליף.

איזה כייף לי :)

פורסם

אוקי זה התשובה שחיפשתי "הרצועה אחרי 5 שנים יבשה" כי ככה גם שמעתי מהרבה חברים והרבה אנשים ורק במוסך הופתעתי שאמר לי סע עד הטיפול הבא.

אז אני אחליף את הטיימנג בקרוב.

תודה רבה.

!!!DODGE RAM 3500 HD 6.7 CUMMINS TDI 2013


×
×
  • תוכן חדש...