Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סרטון של Audi RS6


pronella
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אופה אבל לא יפה ,

 

 

אתה משאר שמאוטו שמגיע לכמעט 300 קמ"ש הוא ירצה להיראות כמו אחד שמסוגל לעשות את זה ולא כמו אוטו שסבתא גרמנייה תיקח בשביל לאכול שניצל ופירה במסעדה המקומית

פורסם
אופה אבל לא יפה ,

אתה משאר שמאוטו שמגיע לכמעט 300 קמ"ש הוא ירצה להיראות כמו אחד שמסוגל לעשות את זה ולא כמו אוטו שסבתא גרמנייה תיקח בשביל לאכול שניצל ופירה במסעדה המקומית

 

אבל זאת בדיוק כל הפואנטה מאחורי העניין.

 

1. פרארי וחברותיה לא פרקטיות לחלוטין, לא נוחות לנסיעה יום יומית וגם לא מיועדות לכך.

2. פרארי וחברותיה עולות הרבה יותר מ RS6.

3. הרבה אנשים לא מעוניינים שהשכנים יתחילו לדבר עליהם שיש להם פרארי.

4. האוודי לא מנקרת עיניים לחלוטין! אפילו מול מתחרותיה האחרות מגרמניה היא נחשבת בעיני הדיוטות שלא מבינים כרכב הרבה יותר פשוט. מחר אני מעמיד C180 מחורבנת מחוץ לבית וכל השכונה תתחיל לדבר עלי, אם אני אעמיד RS6 אף אחד אפילו לא ישים לב.

5. האחזקה של הפרארי הולכת להיות הרבה יותר יקרה.

 

אתה יודע מה, לא רק בעלות מול ביצועים אלא כמעט בכל אספקט אפשרי אני לא מצליח להבין למה לקנות פרארי כשאפשר לקנות RS6. הייתרון העיקרי של הפרארי הוא ממש בביצועי קצה ובמקדם ה"שופוני".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אופה אבל לא יפה ,

 

 

אתה משאר שמאוטו שמגיע לכמעט 300 קמ"ש הוא ירצה להיראות כמו אחד שמסוגל לעשות את זה ולא כמו אוטו שסבתא גרמנייה תיקח בשביל לאכול שניצל ופירה במסעדה המקומית

 

 

ההיפך הוא הנכון, זאב בעור כבש הלוואי עליי :-P

פורסם
הוא הוריד פחות מרבע מיכל, אבל תחשוב כמה ק"מ הוא עבר במהירות הזאת .

 

הסרטון התחיל בקילומטרז' 220, הסתיים ב 244. לא שזה מדד, אבל תזוזה כה רצינית של מחוג הדלק ב 24 קילומטר מעידה על משהו, לא? :wink:

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

טוב, ברור שביצועים שכאלה לא מגיעים עם צריכת דלק של טויוטה פריוס.

 

בהורדות ההילוך שמשולבות בהאצות אגרסיביות במהירויות הגבוהות אני לא אתפלא אם הוא צורך 1:1-2 קמ"ל.

 

השבוע יצאתי לעקיפה מהירה תוך הורדת 2 הילוכים עם קאיה סורנטו, פתאום המד צריכה (מיידית) מראה לי 36 ליטר (ל 100 ק"מ).:shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הסרטון התחיל בקילומטרז' 220, הסתיים ב 244. לא שזה מדד, אבל תזוזה כה רצינית של מחוג הדלק ב 24 קילומטר מעידה על משהו, לא? :wink:

אתה מצפה לקבל מנוע V10 של למבורגיני עם צריכת דלק של אלטו?!

פורסם
טוב, ברור שביצועים שכאלה לא מגיעים עם צריכת דלק של טויוטה פריוס.

 

בהורדות ההילוך שמשולבות בהאצות אגרסיביות במהירויות הגבוהות אני לא אתפלא אם הוא צורך 1:1-2 קמ"ל.

 

השבוע יצאתי לעקיפה מהירה תוך הורדת 2 הילוכים עם קאיה סורנטו, פתאום המד צריכה (מיידית) מראה לי 36 ליטר (ל 100 ק"מ).:shock:

 

 

אז המצב אצלך טוב, אצלי ב20VT ב1.3 באר 50 ל 100 ק"מ זה לא מילה גסה, בHEMY ראיתי גם 99 ל100 :-P

פורסם

בדיוק היום דיברתי עם חבר לעבודה ואמרתי לו שאם היו שואלים אותי איזה רכב היתי קונה אמרתי לו אוודי RS6 סטיישן.

 

נראה אוטו של זקיינה, אבל עם מנוע שגורם לב**ם לרטוט.

Got To love It


×
×
  • תוכן חדש...