Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן - הרכב הזה אף פעם לא היה מיוחד במיוחד , נדיר במיוחד , ספורטיבי במיוחד - סתם עוד רכב רגיל.

יש כאלו שיאהבו מאוד ומשמרים כאלו אך לרוב לא בגלל ערך כלכלי אלא סנטימנטים והם כלכלית לא שווים הרבה מעבר ללבעליהם.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי להשוות את הקדט, מהדגם שבוקי דיבר עליו, לדייהו רייסר זהו עוול (לקדט).את ההשוואה בין האסקונה לבין הסאנבירד, אני בכלל לא יכול להבין ...

 

אסור גם לשכוח שהאופל אסקונה, לתקופתה, הייתה מאוד מיוחדת, מאובזרת ומפוארת, אגב, עם איכות נסיעה מעולה! לדעתי האישית האסקונה היא אחד הרכבים הבודדים, שהשתווה בזמנו לב.מ.וו סדרה 3 הישנה.

 

אני באופן אישי חושב שהמחיר גבוה מדי (כמוב, כמו שכתבו לפני, הכל בעיני המתבונן...).

פורסם

קחי בחשבון שקניית רכב כזה אינה השקעה - אלא בדרך כלל בור בלי תחתית.

 

אם לך הרכב שווה 10000 ש"ח - קני אותו - רק קחי בחשבון שיש סיכוי סביר שלעולם לא תחזירי את השקעתך במונחים כספיים.

 

(אבל יתכן שנכונו לך הרבה שעות של נסיעה והנאה מרכב מדגם שאת אוהבת...)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אכן - הרכב הזה אף פעם לא היה מיוחד במיוחד , נדיר במיוחד , ספורטיבי במיוחד - סתם עוד רכב רגיל.

יש כאלו שיאהבו מאוד ומשמרים כאלו אך לרוב לא בגלל ערך כלכלי אלא סנטימנטים והם כלכלית לא שווים הרבה מעבר ללבעליהם.

 

ליביו

 

את זה אפשר להגיד על הרבה מאוד רכבים :פורד קורטינה, סובארו "פשע" , פיאט 127 ,כל הוולואים של שנות ה70 פיזו 104 ,פיזו 304.

אתה שוכח שגם לפני 20 שנה לא ראו את הפיזו 404 ,סוסיתא,הטרביקה וכו' לא ממש נחשבו לקלאסיות, אז יש מי שהקדים את זמנו..

פורסם

אלמוגית - את קולעת בול ברוב הדוגמאות שנתת.

כל הרכבים האלו נחמדים ויחודיים - אבל סה"כ לא נדירים וסטנדרטים מאוד וחוץ מאנשים עם קשר מיוחד אליהם - לעולם לא יהיו בעלי ערך אספני (כן גם 404 , סוסיתא אולי טיפה יוצאת דופן ... אולי וגם זה בעיקר בגלל מוצאה ולא טיב הרכב).

 

אם תסתכלי קצת על הרכבים המבוקשים מאותם שנתונים (עם כמה דוגמאות יוצאות דופן של רכבים עממים יחסית כמו המיני והחיפושית) - לרוב אלו הגירסאות הספורטיביות והאקזוטיות של רוב היצרנים.

 

כמה את חושבת ש404 שווה בימינו?

 

בקיצר - אישית - לי נשמע כאילו את מנסה להצדיק מכירה של רכב מהמשפחה שלך ואת רוצה לדעת האם זה ישתלם לכם כלכלית , והעניין בכזה סוג של אספנות - כנראה שלא.

 

מי שמחפש ל"השקיע" סכום גדול יחסית - ילך לרוב על הרכבים היותר מיוחדים.

 

אבל בהצלחה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מחזק את דברי הקודמיי- בנתונים שהוצגו האוטו הזה לא אמור להיות שווה יותר מ-500 ש"ח להערכתי! וזה מניסיון- קניתי כמה רכבים עם "נקודת מוצא" יותר טובה בסכומים האלה! גם לו היה לה טסט היא לא הייתה שווה יותר ממחיר הגריטה, ויותר מזה- סביר להניח שגם הייתה הולכת לגריטה, כפי שקרה לרוב לצערי גם עם הרכבים יותר מיוחדים ממנה! אז חברה- בבקשה אל תחיו באשליות- טוב לא ייצא מזה! גם בעוד 20 שנה מכוניות ה"עממיות" של ממש לא יהיו שוות רובן יותר מ-10 אלף שקל, בטח שלא במצב "לפני השיפוץ"! אין מה לעשות- ככה זה... ודרך אגב- אפילו המרצדס במצב דומה לא שווה היום 10 אלף- אז תחשבו...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
מחזק את דברי הקודמיי- בנתונים שהוצגו האוטו הזה לא אמור להיות שווה יותר מ-500 ש"ח להערכתי! וזה מניסיון- קניתי כמה רכבים עם "נקודת מוצא" יותר טובה בסכומים האלה! גם לו היה לה טסט היא לא הייתה שווה יותר ממחיר הגריטה, ויותר מזה- סביר להניח שגם הייתה הולכת לגריטה, כפי שקרה לרוב לצערי גם עם הרכבים יותר מיוחדים ממנה! אז חברה- בבקשה אל תחיו באשליות- טוב לא ייצא מזה! גם בעוד 20 שנה מכוניות ה"עממיות" של ממש לא יהיו שוות רובן יותר מ-10 אלף שקל, בטח שלא במצב "לפני השיפוץ"! אין מה לעשות- ככה זה... ודרך אגב- אפילו המרצדס במצב דומה לא שווה היום 10 אלף- אז תחשבו...

אבא שלי מכר בשנת 1999, סובארו פשע 4 דלתות ב1000 שקל וסובארו הרדטופ 78 ב2000 שקל!! של לקוחות שהשאירו אצלו בחינם במוסך!! אתה יודע כמה שווה היום סובארו הרדטופ?? ואפילו סובארו פשע רגילה משנות ה70 (4 דלתות ) נמכרת היום ב10,000-15,000 ש"ח! מי חשב שפעם זה יהיה שווה משהו??? היו צוחקים על המכוניות האלה בזמנו!

לגבי האסקונה לעולם אין לדעת מה יהיה בעוד 10 שנים!! יכול להיות שזה יהיה רכב מאוד מבוקש כרכב אספנות! במיוחד גירסת ה5 דלתות! ויכול להיות שלא!!

לדעתי אסקונה שמורה ןבמצב נסיעה עם טסט שווה היום בערך 4000 ש"ח-7000 ש"ח בלי קשר לאספנות, זאת אחלה תמורה לצעירים או לכל תפרן אחר שמחפש רכב אמין ובזול!! ולא מפחד מרכב ישן!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

לדעתי אסקונה שמורה ןבמצב נסיעה עם טסט שווה היום בערך 4000 ש"ח-7000 ש"ח בלי קשר לאספנות, זאת אחלה תמורה לצעירים או לכל תפרן אחר שמחפש רכב אמין ובזול!! ולא מפחד מרכב ישן!

 

יפה אמרת במצב נסיעה ועם טסט,

מדובר על רכב שעמד 6 שנים. בלי לדבר על הנזקים שהזמן עשה , רק הטסטים ובדיקת מעבדה יאכלו חלק גדול מהסכום.

ועוד לא דיברנו על גומיות יבשות בכל מני מקומות, מצב המנוע וכד'.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
יפה אמרת במצב נסיעה ועם טסט,

מדובר על רכב שעמד 6 שנים. בלי לדבר על הנזקים שהזמן עשה , רק הטסטים ובדיקת מעבדה יאכלו חלק גדול מהסכום.

ועוד לא דיברנו על גומיות יבשות בכל מני מקומות, מצב המנוע וכד'.

בשביל זה אמרתי גם שהרכב המדובר לא שווה יותר מ3000 ש"ח! וזה עם הקונה ממש משוגע על הרכב ןהוא במצב ממש משלם!! והניירות מופקאים מהיום הראשון כמובן!

יש אנשים שמאוד אוהבים לקחת את הסיכון הזה של רכב שעמד כמה שנים ומעדיפים רכב שעמד מאשר רכב שנוסע!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אני למשל- כאשר אני קונה רכב ב-500 ש"ח! אבל לא ב-3 אלף ואף יותר, בטח שלא בסכומים שמתקרבים אפילו לעשיריה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם
אם תסתכלי קצת על הרכבים המבוקשים מאותם שנתונים (עם כמה דוגמאות יוצאות דופן של רכבים עממים יחסית כמו המיני והחיפושית) - לרוב אלו הגירסאות הספורטיביות והאקזוטיות של רוב היצרנים.

 

כמו למשל ה ASCONA 400 שזכתה באליפות הנהגים ב WRC ב 1982 עם הנהג האגדי וולטר רוהל.

 

[[montecarlo1983opelasconrh0.jpg

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
כמו למשל ה ASCONA 400 שזכתה באליפות הנהגים ב WRC ב 1982 עם הנהג האגדי וולטר רוהל.

 

[[montecarlo1983opelasconrh0.jpg

2 דלתות הייתי משקיע

זה שאתה נושם לא אומר שאתה חי.

פושעים ניזונים מסלחנותה של החברה הסובלנית.

פורסם

A900

 

משום מה יש לי הרגשה שאין לך רקורד בביצוע עסקות של רכב ישן מאוד בעת האחרונה .

הסיבה פשוטה , אינך מעורה בתקנות החובות של רכבים ישנים מאוד.

 

כתבת מופקאים ,התכוונת למוקפאים ,אבל כאן המחירים ממש מופקעים .

פורסם

אלון,

 

בתמונה שלך זאת אסקונה B (מנוע אורכי, והנעה אחורית) בעוד שכל השרשור מדבר על האסקונה C (מנוע רוחבי והנעה קדמית).

 

תוסיף לזה את העובדה שלארץ יובאו בעיקר אסקונות אוטומטיות וקטנות נפח וקיבלת רכב כבד, איטי ועצלן.

 

טיילתי בנעורי עם חברים ברכב כזה, חדש לחלוטין, 1300 אוטומטי ואת העליות מהכנרת לורד הגליל הוא סרב לבצע עם מזגן! :x

 

היו בזמנו כמה אסקונה GT בודדות, ידניות, 1800 (113 כ"ס), 5 דלתות.

יצא לי לנהוג באחת והיא כבר נסעה לא רע אבל בשום פנים ואופן לא רכב זריז או ספורטיבי.

 

אפרופו 2 דלתות, יש גם כמה אסקונה C 2 דלתות בארץ, למה אופל לא עשו אותן 3 דלתות אין לי מושג אבל תמיד זה נראה לי פורמט מוזר ביותר (כמו הקורסה TR).

4578235970_692abc450e.jpg

מאיפה בדיוק ההשואה לסידרה 3 שמישהוא זרק פה אני ממש לא מבין, בקושי יריבה ראויה לפסאט (ואני בהחלט אומר את זה כחובב אופל נלהב).

 

בקשר לשווי הרכב שבנושא השרשור, יש כרגע 4 אסקונות למכירה ביד 2, מתוכן, 2 הם יד ראשונה, שמורות, עם טסט ובמצב נסיעה ודורשים עליהן 6000 ש"ח אז אני חושב שנהיה נדיבים אם נגיד 1000 ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תוסיף לזה את העובדה שלארץ יובאו בעיקר אסקונות אוטומטיות וקטנות נפח וקיבלת רכב כבד, איטי ועצלן.

 

הרכב המדובר הוא 1600S ידנית שזה סביר.

 

מה שכמובן לא משנה את דעתי שכבר הבעתי בעמוד הקודם.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...