Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו במשפחה אופל אסקונה אחת ואנחנו רוצים עוד אחת, לאחרונה ראיתי אופל אסקונה מודל 86 עם מנוע 1600 S ידנית ,הבעלים הראתה לי ברישיון שבבעלות קודמת רשום 00 ושהרכב בבעלותה (אישה מבוגרת), מודבר על רכב שנסע 184,000 ק"מ ולא זז 5-6 שנים.

הרכב מקורה ומכוסה הצבע נראה טוב, אין חלודה,הריפודים במצב טוב,איפלו הטאסות המקוריות במצב טוב,יש ספר רכב איך יש מעיכה קלה בדלת האחורית. לטענתה גם ביום ההשבתה הכל עבד.

 

דורשים עליו 10,000 שח

כמה לדעתכם שווה לשלם על רכב כזה?

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לנו במשפחה אופל אסקונה אחת ואנחנו רוצים עוד אחת, לאחרונה ראיתי אופל אסקונה מודל 86 עם מנוע 1600 S ידנית ,הבעלים הראתה לי ברישיון שבבעלות קודמת רשום 00 ושהרכב בבעלותה (אישה מבוגרת), מודבר על רכב שנסע 184,000 ק"מ ולא זז 5-6 שנים.

הרכב מקורה ומכוסה הצבע נראה טוב, אין חלודה,הריפודים במצב טוב,איפלו הטאסות המקוריות במצב טוב,יש ספר רכב איך יש מעיכה קלה בדלת האחורית. לטענתה גם ביום ההשבתה הכל עבד.

 

דורשים עליו 10,000 שח

כמה לדעתכם שווה לשלם על רכב כזה?

נשמע הרכב שמור ומעניין! אבל אם כל הכבוד! הוא לא שווה 10,000 ש"ח ועוד לרכב שלא במצב נסיעה!

אם אין לרכב טסט מעל שנתיים תצטרכו לעשות בדיקת מעבדה!! דבר שגורם לכאבי ראש ! והרכב צריך להיות במצב פיקס! בשביל לעבור!

קחו בחשבון שרכב שעמד 6 שנים צריך להשקיע בו כמה אלפי שקלים בטיפולים!(צמיגים, מצבר, ברקסים,החלפת שמנים, וכו') ולכו תדעו איזה הפתעות יופיעו לכם פתאום!

בקיצור אם הרישיון מוקפא במשרד הרישיו אז 3000 ש"ח זה נראה לי מחיר סביר לרכב שעמד 6 שנים ושמור היטב!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

אני לפני כמה זמן מסרתי למישהו רכב עם נתונים דומים (עמד רק שנתיים-שלוש ולא 6 שנים) בחינם וזה לדעתי הערך של הרכב הזה.

 

 

פורסם
אני לפני כמה זמן מסרתי למישהו רכב עם נתונים דומים (עמד רק שנתיים-שלוש ולא 6 שנים) בחינם וזה לדעתי הערך של הרכב הזה.

אני מתאר לעצמי שמסרת אותו לחבר או קרוב משפחה או משהו כזה.

 

זה גם היה אסקונה?

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

זו הייתה קדט.

 

מסרתי לבן אדם שלא הכרתי אותו לפני כן.

 

פשוט לדעתי ה"תמורה" שהתקבלה שיקפה את הערך של האוטו.

 

 

פורסם

לדעתי האסקונה יותר קלאסית מהקדט (שבין היתר חדשה מהאסקונה ב4 שנים 1981 מול 1985, ולא מזכירה את דייהו רייסר שעדיין מצתא על הכביש בכמויות)

פורסם

אם היא בעינך יותר קלאסית, ואתה חושב שהיא שווה 10.000 ש"ח מי אני שאגיד לך לא.

 

ביקשת דעות של אנשים, ואני רשמתי את דעתי.

 

המחיר של האוטו הוא 0 כי בשביל לעלות אותו על הכביש במצב תקין צריך להשקיע סכום דומה לסכום שבו אפשר לרכוש אסקונה נוסעת עם טסט.

אגב, אסקונה מזכירה מאוד את פונטיאק סאנבירד שעוד רואים אותה על הכביש פה ושם.

 

נ.ב. לא רשמת אם הרשיון של האוטו הוקפא. אם לא הוקפא - תוסיף עוד כמה אלפי שקלים חוב למשרד הרישוי.

 

 

פורסם
לדעתי האסקונה יותר קלאסית מהקדט (שבין היתר חדשה מהאסקונה ב4 שנים 1981 מול 1985, ולא מזכירה את דייהו רייסר שעדיין מצתא על הכביש בכמויות)

אולי הייתה לו את הקדט הישנה יותר.? (80-84)

 

אגב לא מזמן הייתה ביד 2 אסקונה S1600 כחולה אומנם אוטומטית אבל במצב במצב מושלם!!! יד 1 מזקן! עם טסט

בהתחלה המחיר היה 6,000 ש"ח ואחר כך ירד למחיר גריטה! מישהו יודע מה עלה בגורלה??? היה בקריות! אני מקווה מאוד שלא נגרטה.

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
האסקונה מהקריות נעלמה .חשבתי עליה היא היתה בדגם 5 דלתות שהרבה יותר יפה מ4 דלתות

אם מדובר על כחולה אז היא הייתה 4 דלתות! היא הייתה 87 נראה לי

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

כנראה שאנחנו מדברים על מכוניות שונות .בקרית חיים מערבית בר"ח בוסל היתה אופל אסקונה 5 דלתות שנים פינטזתי עליה אך שכבר היתה למכירה לא היה לי מקום לאחסן אותה .

פורסם

הי אלמוגית,

 

יש ברחוב שלי אופל אסקונה שנת 84 (אם אני לא טועה) נראית שמורה עד שמורה מאוד, צבע זהוב מטאלי וגג שמש. נהוגה ע"י בעלים מבוגר. אם מעניין אותך אוכל בהזדמנות לשאול אותו או להשאיר פתק.

 

בברכה אורן


×
×
  • תוכן חדש...