Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמו למשל ה ASCONA 400 שזכתה באליפות הנהגים ב WRC ב 1982 עם הנהג האגדי וולטר רוהל.

 

זה כמו להגיד ש205 1.4 ידניות (לא סתם 1.1 צבאיות כן ? :)) יהפכו למוצרי אספנות נחשקים על סמך זה שהיתה את הT16.

או שכל סיירה 1.8 אוטומט תיהיה להיט בגלל שיש גם קוזי.

או שכל אימפרזה LX 1.6 אוטומט תהפוך גם למצרך מבוקש על סמך הSTI GROUP N שיש.

 

אני מקווה שהבנת את הכוונה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מצד שני אנחנו חיים בישראל וכאן כל אוטו הוא אספנות ,אנשים מוכנים לשלם כל עוד מחיר הרכב לא עובר את 40K ולא משנה אם יש לו ערך אספני בעולם או לא .גם אם יש לו ערך אספני עולמי לא ישלמו יותר מזה ויעדיפו רכב זול יותר .

מה זה משנה מרצדס SL 300 או פורד אסקורט כל עוד זה עד 40 אלף שקל .

אז יכול להיות שבעוד 30 שנה הרכב שלך יהיה שווה 30K

פורסם
אלון,

 

בתמונה שלך זאת אסקונה B (מנוע אורכי, והנעה אחורית) בעוד שכל השרשור מדבר על האסקונה C (מנוע רוחבי והנעה קדמית).

 

תוסיף לזה את העובדה שלארץ יובאו בעיקר אסקונות אוטומטיות וקטנות נפח וקיבלת רכב כבד, איטי ועצלן.

 

טיילתי בנעורי עם חברים ברכב כזה, חדש לחלוטין, 1300 אוטומטי ואת העליות מהכנרת לורד הגליל הוא סרב לבצע עם מזגן! :x

 

היו בזמנו כמה אסקונה GT בודדות, ידניות, 1800 (113 כ"ס), 5 דלתות.

יצא לי לנהוג באחת והיא כבר נסעה לא רע אבל בשום פנים ואופן לא רכב זריז או ספורטיבי.

 

אפרופו 2 דלתות, יש גם כמה אסקונה C 2 דלתות בארץ, למה אופל לא עשו אותן 3 דלתות אין לי מושג אבל תמיד זה נראה לי פורמט מוזר ביותר (כמו הקורסה TR).

4578235970_692abc450e.jpg

מאיפה בדיוק ההשואה לסידרה 3 שמישהוא זרק פה אני ממש לא מבין, בקושי יריבה ראויה לפסאט (ואני בהחלט אומר את זה כחובב אופל נלהב).

 

בקשר לשווי הרכב שבנושא השרשור, יש כרגע 4 אסקונות למכירה ביד 2, מתוכן, 2 הם יד ראשונה, שמורות, עם טסט ובמצב נסיעה ודורשים עליהן 6000 ש"ח אז אני חושב שנהיה נדיבים אם נגיד 1000 ש"ח.

 

מדובר על 90 כ"ס על 980 קילו וגיר ידני.

פורסם

אלמוגית

תבדקי בניירת עם רשום דגם מנוע 16SH .

 

אם כן אז יש לו 90 כס .

 

מנוע זה יש לו יחס דחיסה נמוך בכ8 אחוז מהמנוע הנפוץ יותר .

 

אם איני טועה מנוע SH יובא ארצה רק ביבוא אישי ואולי רק מבלגיה .(צריך לבדוק אותי)

פורסם

בהחלטעל הנייר הנתונים טובים.

 

הלכה למעשה, לא מדובר אפילו ברכב זריז.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הרכב הזה מעולם לא היה זריז ,זריזותו נמצאת בגדול ביחס הפוך לאמינותו , זאת למרות הגיר הידני , מבלי לציין את הגיר האוטומטי האלמותי שמעולם לא היה בנוי לזריזות .

 

כמה שיראה משונה בתנועה העצלה של היום הגיר ההוא די מתאים כיום .גם ההספק מתאים ליום יום ,מלבד אלו שמחפשים ביצועים מעבר למה שדרוש היום .


×
×
  • תוכן חדש...