לי אין בעייה , לך יש בעייה .
אתה שוכח בגלל התלהבותך שיש בישראל חוקים ותקנות .
האספנים הצליחו להעביר רכב אספנות ללא תקינה ? בבקשה ,תשנה את התקנות לגבי רכבי ממן .
כל עוד התקנות מעוגנות אין לך זכות להאשימם בטמטום , אל תשכח ,גם אלו שמתנגדים להעברת רכב אספנות ללא תקינת טכניון לכביש ,אינם באים לכאן וצועקים שיש טמטום , ההחלטה וההשג התקבלו , מכאן והלאה זה מוסדר בתקנון .
האספנים העבירו רק פעם בשנה טסט לאספנות ,יופי , איש לא בא וטוען שיש כאן טמטום של המערכת , המערכת הסכימה .
לכן גם אתה איש נכבד קבל את התקנות כפי שהן והפסק להתבטא בגסות כלפי המערכת , רוצה ? לך תשנה את התקנות .
למרות התנגדותי העקרונית להטבות שמקבלים האספנים אני מקבל את מרות ההחלטה ואיני מכנה את המסכימים להטבות מטומטמים .
תלמד , אתה לא חי כאן לבדך כשכל עולמך סובב סביב גרטאות משוקמות ,יש כאן אחרים סביבך והם לא מטומטמים כהגדרתך .