Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע אני מתלבט בין סקודה אוקטביה, מאזדה 6 ופורד פוקוס סטיישן 2L. כמובן שנים שונים.

התקציב שלי נא בין 80K ל 100K.

פורסם

תבדוק גם יונדאי מטריקס,יונדאי I30 סטיישן CW נדמה לי תתפלא מהנתונים שמתאימים לך

כותב רק מה שניסיתי וחוויתי.

פורסם

על המטריקס אפשר לוותר.

מומלץ לבדוק גם את הקיה סיד סטיישן וגם את ההונדה FRV שהוא רכב מאוד מרווח עם תכנון פנימי מעט שונה ובונס בדמות 6 מושבים.

 

בהצלחה ושבת שלום.

פורסם

שמעתי שבהונדה יש בעיה שפח מאוד עדין ובתאונה האוטו מתפרק

היונדאי CW אפשרות, אבל שמעתי שהפוקוס סטיישן יותר טוב.

המונדאו יותר מדי ארוך בשבילי

פורסם

עניין של טעם אישי,אני אישית תמיד הכי התחברתי לאוקטביה. רק תימנע מהמנוע 1.6 105 כ"ס,הרכב מרגיש כבד איתו.

תעשה נסיעה עליהם ותחליט,אין פה רכב שהוא יותר באופן מוחלט,לכולם יש יתרונות וחסרונות. תראה רק איזה מהם עונה לך על רוב הצרכים.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

פורסם
שמעתי שבהונדה יש בעיה שפח מאוד עדין ובתאונה האוטו מתפרק

היונדאי CW אפשרות, אבל שמעתי שהפוקוס סטיישן יותר טוב.

המונדאו יותר מדי ארוך בשבילי

 

בולשיט, יש לו 4 כוכבי בטיחות. אין דבר כזה פח עדין.

הפוקוס נוחה יותר וזה היתרון היחיד שלה על היונדאי. היונדאי מרווחת וזריזה יותר וגם חסכונית יותר בדלק.

 

בהצלחה ושבוע טוב.

פורסם

פוקוס סטיישן מצויין עם מנוע 2 ליטר, עם 1600 סמ"ק הוא מרגיש כבד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יצא לי לנהוג הפוקוס סטישין החדשה עם מנוע 2 ליטר. רכב מאוד נעים, ההגה נימצא חן בעיני והתגובה לגז. רכב מעולה לדעתי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

היונדאי CW אולי אפשר למצוא מודל 2009 ב 92K.

הפורד סטיישן 2L אם יש בכלל יד שניה בשוק יש רק 2010 ב115K או חדש ב 126K

קצת עובר התקציב שלי. האם שווה את המעמץ?

פורסם
שמעתי שבהונדה יש בעיה שפח מאוד עדין ובתאונה האוטו מתפרק

היונדאי CW אפשרות, אבל שמעתי שהפוקוס סטיישן יותר טוב.

המונדאו יותר מדי ארוך בשבילי

הפוקוס איטי וחלש, אוכל המון דלק. נסעתי על פוקוס 4 דלתות (נהגתי ליתר דיוק) והוא די זוועה בקטע של הביצועים (כמובן מדובר על 1.6). התאמץ המון כדי להאיץ ולעקוף.

זאת לעומת מכוניות אחרות כמו טויוטה קורולה או יונדאי i30CW שמתמודדות טוב הרבה יותר עם עקיפות וההאצות בכלל מנוע חזק ב24-26 כ"ס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

השאלה היא אם אתה מחפש רכב בקטגוריה של משפחתי קבוצה 2 עד 3 או רכב משפחתי גדול קבוצות 3 עד 4

 

לרכבים מהקבוצות הקטנות יותר

 

יתרון אדיר לסקודה אוקטביה ולרכבי סטיישן

 

I30CW

קיה סיד גרסאת הסטיישן

פורד פוקוס סטיישן

רנו פלואנס (אם יש שני ליטר - עדיף)

 

ברגע שאתה עולה קטגוריה למה שרק בארץ המפגרת שלנו קוראים רכבי מנהלים אני לא יודע למה... בסה"כ מדובר ברכבי סדאן משפחתיים גדולים יותר (רכב מנהלים בעקרון זה רכב סלון ומעלה בכל ארץ נורמלית) אז:

 

פאסאט - תא מטען בית קברות!!! באותה נימה סקודה סופרב

טויוטה אוונסיס - תא מטען גדול באופן מפתיע.

סובארו B4 - בית קברות והסטיישן - הקבר של עופרה חזה נכנס שם...

יונדאי סונטה

קיה מג'נטיס

(היונדאי והקיה מבוססות על פלטפורמות של רכבים אמריקאיים)

שברולט אפיקה או מאליבו

 

ואתה יכול כמובן לקפוץ לגרסאות הSUV למיניהן

 

יונדאי טוסון

הונדה CRV

וכו' וכו'

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...