Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה"שיפצורים" של הפאזות ושל הסלופים ושל הTC נועדו לתקן סביבה שבה אתה לא יושב בסוויט ספוט.

 

זה שהם יוצרים בעיות משלהם זה נכון - זה שאפשר לתקן גם את הבעיות האלו במשחקים עם אותם האלמנטים זה גם נכון.

 

התוצאה הסופית היא טובה - אבל מה לעשות, אנחנו לא נוהגים בפורד F1 מקלארן ולכן נאלצים להקריב קצת מהאות המקורית ע"י מניפולציות של המערכת - אבל התוצאה הסופית היא יותר טובה בהרבה מזו שהיינו משיגים בלי לעשות את כל אותן הפעולות.

 

אלא אם כן כמובן אתה מצליח להגיע למצב שבו המערכת נשמעת טוב מהרגע הראשון.

 

ברכב שלי אפרופו אין שום TC בין הצדדים של הסט הקדמי עצמו - יש רק TC כלפי הסאב

 

מה שמעניין אותי כרגע זה אם הייתי עובר לעבוד עם סאב שהוא מהיר יותר וקטן יותר בקוטר מהסאב הנוכחי - אם בכלל הייתי צריך להשתמש בTC... וזו כרגע שאלת השאלות שלי ובכדי לפתור אותה אני כנראה אחליף בקרוב בין הסאבוופרים בין הרכבים שלי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ילדים ,נה לא לריב!!!

 

אדי, כשרמקול מנגן גל סינוס מלא, הוא מנגן 010101010101 שהם למעשה פיקים (או התחלה) של חציות גלי סינוס. 1 חיובי ו0 שלילי.

ניגון 0101 או 1010 לא מתקן הפרש מרחק וקיר בין רמקול לראש שלך. במקרה שלך סאב איחר באיזה 20 דקות (בהגזמה מכוונת). פזות משנים כדי ש01 ו10 לא יבטלו אחד את השני כשהם נפגשים.

 

הכי טוב ,כדי למנוע סגירה של השירשור ,זה לנסות לבטל כיוון TC לסאב ברכב סדאן ולשנות פזה . אם זה מקרב אותו לאוזן, אז אדי צודק, אם לא אז הוא לא צודק. במקרה זה.

 

ממש אין לי שום רצון להתחיל לריב לגבי כל דבר ודבר. בלאד!!!

 

גם תיבה לא נכונה גורמת לזיוף של סאב

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם

יבגני

 

ההסטה של הפאזה גורמת לרמקול לנגן את גל הסינוס שלו בנקודה שונה (היה כאן ת'רד שלם שדיבר על ההבדל בין היפוך פאזה חשמלית להיפוך פאזה אקוסטית) וזה גם יוצר הבדלי תזמון בין הרמקולים.

 

ברכב הפרטי הישן יותר - על האינפיניטי קאפה - היפוך של הפאזה של הסאב היתה ההבדל בין סאב בתא המטען לבין סאב בשמשה הקדמית.

 

אבל כמו שאמרת ברכב שלי הסאב היה חוטף כאפה אבל מתחיל לרוץ אחרי 20 דקות :lol::lol::lol:

 

ובמקרה שכזה צריך לאמר לסט הקדמי - חברה, כדאי שתחכו קצת כי יש איזה עצלן שלא בא לו היום... :-D

 

אחרי ביצוע הכוונים ברכב הסאב מגיע בול בזמן ואחרי הפיכת הפאזות של הסט הקדמי הפוקוס של הבמה חזר לעצמו והתוצאה הסופית היא טובה מאוד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כנראה שהאוזניים שלך משקרות. לא הגיוני שהפכת פאזות וזה עזר לך, הרי שיטפורס טען במפורש שזה בולשיט.

אז "כנראה שאי אפשר לעשות כלום"

 

שוב המדע של שיטפורס צודק, והנסיון בפועל של האנשים טועה ומטעה!

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

אני מקווה שאני מתחבר לצד הציני שבך ולא לוקח אותך ברצינות

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

גם אני

 

 

( :lol: )

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

אז זה אומר שאתה לא לוקח את עצמך ברצינות!



 

איש, אתה לא רציני :roflmao:

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

הייתי ציני בהודעה שלי. קיוויתי שלא יקחו את זה לצד הרציני.

איך משהו מכל הדיון הזה יכול להיות רציני כשמגיע בן אדם (?) ואומר שזה לא משנה כלום?

 

כמו שאתה טענת בעצמך, וכמו שאני חוויתי בעצמי, מהנסיון שלי (ואני לא מתיימר להגדיר את עצמי בתור "אודיופיל" או כל דבר אחר. נטו חובב סאונד פשוט)

כן יש הבדלים במצבים כאלה, הפיכת פאזות כן יכולה לעזור במצבים מסויימים.

 

אבל כמובן שזה השמיעה הדפוקה שלנו שרק מרמה אותנו, הפיכת פאזות לא באמת יכולה לעזור במצב כזה (ולמען הסר ספק - המשפט האחרון שוב נאמר בציניות...)

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

פורסם

אם לאמר משהו ברצינות



 

אני לא מבין איך בכלל אני יכול לקרוא לעצמי אודיופיל כאשר אני מתקין את המערכת ברכב ולא בבית :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ההבדל בין סאב בתא מטען לסאב בשמשה הקידמית ?

הפיכת פאזות סה"כ גורמת לגלים לנוע הפוך , היית מקבל את אותו האפקט אם היית משחק עם המיקום הפיסי של הסאב בתא המטען , וכנראה היית מקבל בדיוק את אותו האפקט אם היית מסובב את הסאב 180 מעלות .

 

מה שחלב בע"מ הגאון לא מבין זה שהניסיון שלו לא רלוונטי כי הוא נוהג בטויוטה יאריס ולא מדובר ברכב סדאן.

אבל אם אפשר לעקוץ וללכלך אז למה לא , בשביל זה הפורומים קיימים , לא לדון בנושא השרשור אלה לזרוק לכל עבר סמיילים כמו איזה מישהו שאם אגיד את שמו אני אקבל אזהרה שלישית.

אבל בכיף , לבריאות.

 

חלב אני מקווה שהצלחת למכור את היאריס כבר , כמובן שאתה מוכר את המערכת בגלל מה שאמרתי ולא בגלל שאתה מוכר את הרכב ... אין ספק.

 

אז בלי קשר , כן זה קל יותר לשנות פאזות במקום לסובב את הסאב 180 מעלות . אבל זה לא פתרון למרות שהוא "עוזר" , זה שיפצור שתופעות הלוואי שלו פותרות את הבעיה בדרך כזאת או אחרת .

אבל עם בעיות אקוסטיקה של רכב ושל סאב מאחר מאוד קשה לתקן , ואם במזל זה עובד ע"י הפיכת פאזות אז לבריאות.

 

להגיד שהפיכת פאזות זה ה"פתרון" זה חוסר מושג כי זה שיפצור 50 50 ולא פתרון אמיתי , דוגמא מצויינת לניסיון המוכח העילאי שלכם.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אני אוהב לזרוק סמיילים - כאלה



 

:-P:-D:lol:8):wink::-)

 

והתופעה שאני מדבר עליה שהיתה אצלי ברכב הישן יותר - זה גם רכב סדאן - הוא קצת קטן יותר מהאוונסיס ללא ספק אבל ממש לא מדובר ברכב קטן - הוא כנראה "אוורירי" יותר :-D

 

ולא - להפוך את הסאב לא פתרה את הבעיה - ניסיתי.

 

ולא - אם אני אשים סאב 12 אינטש בחזית הרכב אני אשמע קקה כי גלי הקול בכלל יבשילו רחוק ממני וכל מה שאני אקבל זה מריחה וכאב בטן.

 

היפוך פאזה יוצר השהיה מסויימת וכנראה כמו שהסאב היה מחובר ההשהיה הזו היתה נחוצה - או שזה היה הביטול שלה אבל אחד מהם פתר את הבעיה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

diforce בוקר טוב

אני עוקב אחר השרשור ונפעם מכל היידע התיאורטי שאתה ושאר החברים מפגינים

באמת אני אמיתי ואני בהחלט לא ציני

אבל אני לא מבין איפה יש בכלל ויכוח כי גם לדבריך הפיכת פאזות היא פיתרון לדיליי בסאב ברוב המקרים

וזה באמת לא משנה כהוא זה אם תקרא לזה שיפצור או אלתור או פיתרון לעניים או כל הגדרה אחרת שתבחר

מה שמשנה זה מה אני שומע

ואם אני שומע תיקון בדיליי אז חלאס. נפתרה הבעיה

וכנראה שבקונסטלציה הספציפית הזו של פותח השרשור זו האופציה היחידה שיש לו (אני מתכוון למיקום היחידה לכיוונים ולפאזות)

כל אותם פתרונות של רכישת מכשיר עם תיקון זמנים או שינוי מבנה ברכב הם לא ריאליים ולא עומדים על הפרק (לדברי פותח השרשור, שלי עדיין לא יצא להכיר אותו אישית) אז אולי מספיק עם טחינת המים והויכוחים העקרים

אולי תגיד מה כן ניתן לעשות במידה ויש לך פיתרון (פיזי, מעשי, ריאלי, ובר ביצוע) ולא תזרוק תיאוריות ומספרים

ואולי גם אני אוכל סוף סוף ללמוד ממך משהו בעל ערך ממשי

יום טוב

דרור

פורסם

תראו בדרך כלל התגובות של diforce בלי להעליב או משהו הם שטויות במיץ, אבל הפעם הוא צודק ואין שום קשר בין הפיכת פאזות וTC שיכול לעזור אבל זה קיים רק במאט מכשירים,הפיכת פאזות יכולה לשנות קצת את גוון הצליל ולעלות 3-4 DB שזה הרבה אבל זה הכל.

 

במפגש האחרון שהייתי נתקלתי אצל מישהו שביקש כיוון אם אותו בעיה שהסאב היה מרוח ומאחר לו כמו שאתה מתאר כאן.

 

פתרון הוא פשוט מעוד, לחתוך את הסאב גבוה ברדיו ובמגבר לעלות את גיין ה-LOW-PASS לפחות עד החצי או קצת יותר ולהוריד גיין (ווליום) במגבר ותראה את התוצאה הסופית.

 

עוד דבר ברדיו הזה אני חושב שאתה יכול לחתוך את הסאב עד 125 אז תשם 125 ותשחק אם הגיין שלו במכשיר.

פורסם

יוני,

 

מה???

 

יש לך מושג מה רשמת בכלל?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...