Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אוהב לזרוק סמיילים - כאלה



:-P:-D:lol:8):wink::-)

:lol:

זה הסמיילי האהוב על שיטפורס, מנסיון (מוכח)

 

דרור / אדי - זה אכן וויכוח עקר.

הנסיון הפרקטי לא שווה כלום, במיוחד כאשר איזה מישהו מעבר לים רשם את זה במפורש (זה מאמר באנגלית! מה יותר מקצועי מזה?) --ציניות אדי, ציניות-- :)

 

כל דיון שהוא משתתף בו יורד לטמיון, מהסיבה שזה לא באמת דיון מהרגע שהוא מגיב.

הוא תמיד צודק, תמיד יש לו מחקרים, תמיד יש לו נתונים, תמיד יש לו מאמרים בשלוף, אבל מה אין לו? מערכת ברכב (זה גם מיותר לדעתו)

אז עד כמה זה יכול להיות יותר אבסורד מזה - אני כבר לא יודע.

 

אני רק יודע שהנסיון הפרקטי של אנשים לפעמים יותר חשוב מאיזה מחקר או איזה עקומה.

שיטפורס פשוט לא מצליח להבין את ההבדל בין תאוריות לבין פרקטיקה, נסיון ממשי.

 

אתם מבינים, על השאלה האמיתית של "אם זה פותר את הבעיה, מה זה משנה?" הוא לא באמת יוכל לענות באופן ישיר.

ובשורה הזו זה באמת מסכם את הכל.

בעקבות ההודעה הבאה:

אתה לא צריך לשמוע כלום , אתה לא צריך אוזניים.

 

אני מציע את המערכת שלי בלוח המכירה!

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תראו בדרך כלל התגובות של diforce בלי להעליב או משהו הם שטויות במיץ, אבל הפעם הוא צודק ואין שום קשר בין הפיכת פאזות וTC שיכול לעזור אבל זה קיים רק במאט מכשירים,הפיכת פאזות יכולה לשנות קצת את גוון הצליל ולעלות 3-4 DB שזה הרבה אבל זה הכל.

 

במפגש האחרון שהייתי נתקלתי אצל מישהו שביקש כיוון אם אותו בעיה שהסאב היה מרוח ומאחר לו כמו שאתה מתאר כאן.

 

פתרון הוא פשוט מעוד, לחתוך את הסאב גבוה ברדיו ובמגבר לעלות את גיין ה-LOW-PASS לפחות עד החצי או קצת יותר ולהוריד גיין (ווליום) במגבר ותראה את התוצאה הסופית.

 

עוד דבר ברדיו הזה אני חושב שאתה יכול לחתוך את הסאב עד 125 אז תשם 125 ותשחק אם הגיין שלו במכשיר.

 

יוני,

 

אני לא רוצה שכבר תיעלב אבל רשמת שטויות

 

1. סאב שינגן בנקודת חיתוך 125 הרץ ינגנים תדרים שהם כבר כווניים והוא יקבר בתא המטען - גם אם הוא יגיע באיחור קטן יותר כי הוא ינגן תדרים קצרים יותר (מהירים יותר) הוא יקבר בתא המטען וזה ישמע - קקה.

 

2. איזה גיין בדיוק יש ל LPF? מה הקשר בכלל?

 

3. אם הוא יוריד את הגיין הסאב פחות ישתלט על הסט הקדמי וישתלב איתו יותר אבל זה גם עלול להגדיל את אפקט האיחור שלו במקום להקטין אותו היות ואתה תשמע אותו חלש יותר - המוח לפעמים נוטה לתרגם את זה למרחק גדול יותר.

 

 

הפתרונות כאן הם באמת לנסות לצמצם את השהיית הזמנים בין המידבאסים או הסט הקדמי כולו בעזרת משחקי פאזות אבל אם הפער הוא גדול מידי זה לא יעזור.

 

אפשר לנסות ליצור השהייה לסט הקדמי בעזרת היפוך הפאזות של כל הסט הקידמי

אפשר לנסות להפוך פאזה לסאב, לשניהם

אפשר לנסות באמת לסובב את הסאב פיזית

 

אבל אם הפער גדול מידי, בלי TC או בלי סאב זריז יותר או בלי להקטין את ה"מחיצה" שתא המטען יוצר - זה לא יעזור.

 

אולי ניתן ליצור פתחים במגש האחורי במקום ולקוות שה"חציצה" תוקטן בעבקות זה אבל גם זה לא מבטיח כלום.

 

ולכל פעולה שכזו גם עלולות להיות פעולות לוואי שידרשו תיקון כזה או אחר.

 

במילים אחרות

 

welcome to lala land

 

ולא - לא כל מה שטל (דיפורס) רושם זה שטויות - זה הופך לשטויות כי כל פעם הוא רושם משהו שהוא נכון בפני עצמו אבל לא נכון בהקשר לבעיה שאליה הוא מגיב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חלב בע"מ אני בהחלט מסכים איתך שאין כמו פרקטיקה אם כי היא חייבת להתחיל מתיאוריה טובה

אבל בסוף אין באמת מקום למדע מדוייק ברזולוציה כל כך גבוהה כמו ש דיפורס מכוון אליה

(נכון שצלילים וסאונד ואוקטבות ודציבלים וכל שאר הירקות הם בעצם נתונים מדעיים שניתנים למדידה מדוייקת) עדיין אסור ואין שום אפשרות להיתפס אך ורק לנתון המספרי

וזאת מכיוון שכל המדע הזה תלוי בסופו של דבר באוזן של המאזין

והאוזן של המאזין היא בעצם הפוסקת הסופית

אין לי באמת רצון להתווכח באופן אישי או ישיר מול אף אחד וגם לא מול דיפורס

אני פשוט חושב ש דיפורס צריך להתחיל להתחשב בגורם האנושי שהוא פקטור חשוב ורציני מאוד במכלול הזה

תראו ישנם לא מעט מקרים שהגיעו אליי רכבים לעזרה בכיוונים ואני ניגשתי לרכב שיחקתי קצת בגיינים ושיחקתי קצת בתדרים סוג של הלוך חזור בנאב (רק כדי לקבל מושג על איך המגבר מגיב לנאבים אם בכלל :wink:) אמרתי שזה מה שאני מסוגל לעזור בשלב זה אם כי לא ממש עשיתי משהו כי כלום בעצם לא משתפר

אבל בעל הרכב היה מאושר ואמר תודה עשר פעמים ונסע לדרכו

אז זה הגורם האנושי וזה מצב טפשי לא להתייחס אליו

דרור

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...