Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוטוס סופר 7 החיפאית עושה עליה למרכז וזוכה לבעלים חדשים


און יעקבסון
שימו לב! השרשור הזה בן 3767 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז אתה העלמת לי את המכנס הורוד מהסדנה שלי ? :wink:

 

הייתי חייב...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 924
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יפיופה אמיתית !!!

 

 

תודה! אכן, אין לה את הקימורים הסקסיים של הגרסאות המוקדמות של ה-7, אבל יחד עם זאת, אפילו ככה, כמו שהיא - המדובר במכונית שלומדים לאהוב את תצורתה המיוחדת.

גם אני אוהב אותה... :wink:

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בין לבין שאר הדברים, ממשיכים בפינישים. והפעם: כיוון פנסים קדמיים. לעזרתנו נחלץ ינון, החשמלאי של דרך השטח, שכיוון את הפנסים לפי הספר. כל שנותר לנו לעשות הוא לחזק את ברגי הפנסים ולסמן עוד V ברשימה ההולכת ומצטמצמת.

תמונה 532.jpg

תמונה 533.jpg

תמונה 534.jpg

תמונה 535.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין שאני כותב את השורות הבאות, אבל סיימנו את השיפוץ! זהו. הלוטוס עם טסט, נוסעת, ו(כמעט) מושלמת. נכון, יש עוד כמה מטלות לביצוע, אבל לפני ניכנס אליהם ובהם - כמה תמונות לסיום הפרק הזה. מהיום הראשון שהמכונית הגיעה לקובי, כמעט מלפני שנתיים ועד היום.

 

1. הרגע בו הוצאה הלוטוס מהמחסן בו אוכסנה ועברה לידי בעליה החדשים. בדיוק לפני שנתיים, פחות חודש.

2. סוף יולי 2011 - היום בו נכנסה המכונית למוסך בנסיעה - לתחילת השיפוץ.

3. לפעמים דברים גדולים מגיעים באריזות קטנות...

4. בזריחה, בדרך למירוץ החוקי הראשון בשדה תימן. המכונית עשתה את הנסיעה ללא דופי. אנחנו קצת פחות...

5. מקבלת את הפינישים האחרונים שלה מראסם הצבעי.

6. וגם הרבה פלאשים מצד העוברים והשבים...

7. תא הנוסעים - לפני...

8. תא הנוסעים - אחרי...

IMG_5452.jpg

26072011028.jpg

תמונה 503.jpg

IMG1051.jpg

תמונה 551.jpg

תמונה 582.jpg

IMG_5454.jpg

תמונה 396.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד, אבל בחייאת תחליפו כבר את ההגה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם סיפור חוויות מהנהיגה כמו סיבובים, אחיזה ושאר ירקות ??

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קולולולולולולולו

כיסוי ל הגה הגה הגה הגה הגה הגה בחייאת

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קולולולולולולולו

כיסוי ל הגה הגה הגה הגה הגה הגה בחייאת

 

ישה אתה נתפס לקטנות...ידית ההילוכים זו הבעייה שלי....

אה, גם מגן אגזוז...אבל מתוך היכרות עם הנפשות הפועלות אני יישן

כמו תינוק, מתעורר כל שלוש שעות וצורח....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם סיפור חוויות מהנהיגה כמו סיבובים, אחיזה ושאר ירקות ??

 

המנוע עדיין בהרצה ומוגבל סל"ד, הקרבורטורים לא הכי מתואמים, ועוד לא התעמקנו בכיול בולמי הזעזועים, כך שחווית הנהיגה עדיין רחוקה מלהיות ממוצה. יחד עם זאת, אי אפשר שלא להבחין בפוטנציאל ההנאה של המכונית הזו. המנוע גועש מלפנים ורק מחכה שישחררו ממנו את הרסן. ההיגוי קל ומאוד-מאוד-מאוד (מאוד!) חד. המכונית פשוט נוסעת בעקבות המבט. אחיזת הכביש מרגישה גבוהה, זאת למרות שצמיגי האנרג'י הללו כבר ראו ימים טובים יותר (ובהקשר הזה של אחיזה, אף פעם לא היו להם ימים טובים יותר...).

חוץ מזה, הנהיגה בלוטוס קלה להפליא. רק הבלמים הדורשים לחיצה חזקה מזכירים שהמדובר במכונית נושנה, ללא תגבור בלמים.

צריך ליישר קו עם כמה ריג'קטים ואז לעשות כיוונים אחרונים, לסיים הרצה ו... :evil:

 

יפה מאוד, אבל בחייאת תחליפו כבר את ההגה.

 

למה? מה הבעיה איתו?

 

קולולולולולולולו

כיסוי ל הגה הגה הגה הגה הגה הגה בחייאת

 

אני דווקא חושב שכיסוי ההגה הולם את המכונית...

 

ישה אתה נתפס לקטנות...ידית ההילוכים זו הבעייה שלי....

אה, גם מגן אגזוז...אבל מתוך היכרות עם הנפשות הפועלות אני יישן

כמו תינוק, מתעורר כל שלוש שעות וצורח....רן

 

סתם, סתם! גלגל ההגה הזה יוחלף בקרוב. צריך להביא אחד מתאים (וקטן) גם זה ב-טו-דו-ליסט. ורן, לגבי ידית ההילוכים: התמונה הזו היא לא מייצגת. יש כבר סידור טוב יותר. ולגבי מגן האגזוז? בשביל זה צריך לנסוע ללירן, שיעשה כזה. גם זה יקרה מתישהו.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמנם השיפוץ של הלוטוס הקטנה הסתיים, אבל העבודה - טרם. ישנן עוד כמה קטגוריות שצריך לתת עליהן את הדעת, למשל: ריפודי מושבים וגג; החלפת חגורות הבטיחות הזמניות (תרומת רום כרמל, אלא מה...); הרכבת מנורת קריאה בתא הנוסעים (יש כבר מתג וחוטים); הרכבת שבכה קדמית עם הלוגו "7"; החלפת גלגל הגה; הרכבת מראות מתאימות ותואמות ואולי עוד דבר או שניים שפרחו מראשי.

 

ויש, כמובן - איך לא - תיקון של כמה ריג'קטים שנתגלו במהלך הנסיעות הראשונות במכונית, בהן נזילה קטנה מהרדיאטור ששופץ בשעתו; מנורת חיווי לאור גבוה שהפסיקה לעבוד; צופר שלעיתים בסיבוב של ההגה מתחיל באופן עצמאי להשמיע את דעתו על הסביבה; כיוון למצמד שמפריד נמוך; דרוש הידוק קל לאחד ממיסבי הגלגל הקדמיים; כיוון קרבורטורים מדוייק ואולי עוד דבר או שניים שפרחו מראשי...

 

מאחר שה-"שידרוגים" לא מונעים מהשימוש במכונית וניתן לעשותם טיפין-טיפין, ועל מנת לנוכל לחזור ולהתמקד במכוניות האחרות - נתחיל עם התיקונים.

 

1. הראשון ברשימה: ביטול חופש במיסב הגלגל.

2. משימה במכונית כל כך קטנה, שמהווה סיבה מספיק טובה להוציא מהנפטלין את כיסא העבודה שלי מלפני 15 שנים - מהתקופה בה עבדתי על מכוניות מירוץ בארה"ב. כי שחושבים על זה, הרי הלוטוס 7 היא במובנים רבים פורמולה פורד בעלת שני מושבים.

3. בדיקת חופשים מגלה כי מיסב הגלגל הקדמי שמאלי מעט חופשי. לא סיפור מורכב במיוחד. הוצאת הפין פציל, הידוק קל של האום המאבטח, בדיקה וחוזר חלילה אם נדרש והחזרת הפין הפציל.

4. וכמובן שאל לנו לשכוח להרכיב בחזרה את מכסה ההגנה.

5. בלוטוס משאבת מצמד ולא כבל, אבל יש במנגנון הזה אפשרות לכיוון.

6. הבעיה במצמד שהפריד נמוך נתגלתה באום משוחרר שלא הודק כראוי. וועדת החקירה כבר מחפשת אחר אשמים...

7. בזמן שהרדיאטור פורק ונשלח לתיקון, מבצעים עוד מטלה שעל הפרק: שינוי המיקום של קורא הטמפרטורה של נוזל הקירור. במיקומו הקודם, בחלקו העליון של הרדיאטור, תמיד היה הסיכון שבמידה וקיימת נפילת גובה נוזל קירור פתאומית, לא יצביע מחוון החום על הבעיה, כי לא יהיה נוזל שידווח על העלייה בחום. המיקום הזה בראש המנוע - כך תוכנן במקור.

תמונה 581.jpg

תמונה 579.jpg

תמונה 578.jpg

תמונה 580.jpg

תמונה 594.jpg

תמונה 593.jpg

תמונה 597.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאפו על השיפוץ המדהים, שאני עוקב אחריו בשקיקה ובעניין רב!

מתנצל מראש על הסטייה מהנושא, אבל אני מבין שהג׳אנטים הם מדגם מינילייט? זה דגם ML של COMPOMOTIVE, או שרק דומה לו?

האם נקנו בארץ, או שנסחפתי עם האופטימיות שלי? :-)

אני סקרן האם יש אפשרות לרכוש כאלה בקוטר 14״/ 15״, מרווח ברגים 4x100 (הבנתי שבפורד זה 4x108), ומידת טבעת מרכוז 57.1.

מעניין אותי איך יתקבלו על גולף MK2 כסופה.

 

תודה מראש ושנה טובה,

עידו בירקנפלד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאפו על השיפוץ המדהים, שאני עוקב אחריו בשקיקה ובעניין רב!

מתנצל מראש על הסטייה מהנושא, אבל אני מבין שהג׳אנטים הם מדגם מינילייט? זה דגם ML של COMPOMOTIVE, או שרק דומה לו?

האם נקנו בארץ, או שנסחפתי עם האופטימיות שלי? :-)

אני סקרן האם יש אפשרות לרכוש כאלה בקוטר 14״/ 15״, מרווח ברגים 4x100 (הבנתי שבפורד זה 4x108), ומידת טבעת מרכוז 57.1.

מעניין אותי איך יתקבלו על גולף MK2 כסופה.

 

תודה מראש ושנה טובה,

עידו בירקנפלד.

 

שלום ותודה על הברכות.

החישוקים אכן נקנו בארץ, אבל הם נקנו משומשים, מניר בן ארי. מי שאולי יוכלו לשפוך אור על הנושא הם ניר ודורון איצקוביץ.

 

בהצלחה.

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום ותודה על הברכות.

החישוקים אכן נקנו בארץ, אבל הם נקנו משומשים, מניר בן ארי. מי שאולי יוכלו לשפוך אור על הנושא הם ניר ודורון איצקוביץ.

 

בהצלחה.

 

הם אכן הזכירו לי את המינילייט מצמד המקסיקו המדהימות של ניר ודורון, שאני תמיד נפעם מלחזות בהן!

ניר ודורון, אשמח אם תוכלו לשפוך אור על הג׳אנטים הנ״ל, כאן או בה״פ.

 

תודה מראש,

עידו.

 

נ.ב

 

און,

 

כתבתי לך ה״פ בפייסבוק בנושא אחר.

מחכה לתגובתך.

 

תודה מראש,

עידו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממשיכים לסגור פינות...

 

אמנם הרדיאטור שופץ בשעתו, אבל אחרי ההרכבה וההנעה נתגלתה נזילה קטנטנה מהחיבורים של היוניט (שבינתיים עבר דירה) וגם סביב הפיה של הצינור התחתון. אז בכדי לפרק רדיאטור, היה צריך לפרק מכסה מנוע - אבל זו לא בעיה. שני ברגים ושני מחברים - והמכסה בחוץ. ככה גם הגישה קלה ונוחה ואותו כנ"ל לגבי ההרכבה. זו גם הייתה הזדמנות ליישם רעיון שקיבלנו כאן בפורום (לא זוכר כרגע מי בעלי הרעיון - סליחה מראש) והוא לחורר את תושבות המניפה, על מנת להגדיל את שטח הפנים של הרדיאטור לזרימת אוויר.

עוד לפני החזרת מכסה המנוע למקומו, ממלאים נוזל קירור ומניעים את המנוע ונותנים לו להגיע לטמפרטורת עבודה, על מנת לוודא שאין נזילות, שהמניפה נכנסת לפעולה ומקררת את המנוע ושביכולתה להפחית טמפרטורה לפעול לסירוגין. מאחר שמיקום חיישן החום של המחוון שינה דירה לראש המנוע, רצינו לראות על המחוון עצמו באיזה מצב נכנסת המניפה לפעולה, על מנת "לתאם" בין השניים. כלומר, המניפה נכנסת לפעולה ב-88 מעלות - וזה נתון קבוע. בטמפרטורת תחילת העבודה של המניפה (כאמור, 88 מעלות), מראה המחוון ממש קצת יותר מאשר 90 מעלות - כך שזה נתון שאפשר לחיות איתו.

 

יופי, אפשר לגבי שאר הדברים - פירוט בתמונות.

 

1. הרדיאטור המתוקן מורכב בחזרה למקומו.

2. אחת מנקודות התיקון שנעשו סביב מחבר היוניט.

3. חורים שנקדחו בתושבות המניפה, על מנת להגדיל את שטח הנחשף לזרימת אוויר.

4. כאשר ארבעת התושבות מחוררות, ההבדל אכן נראה לעין.

5. עם כל הכבוד לחגורות הבטיחות של הרום (ואין אליהן שום כבוד...), ללוטוס מגיע חגורות בטיחות כפולות מותאמות וחוקיות לכביש ואלו אכן מורכבות למקומן.

6. חוב קטן לרן: גרמושקת הגומי ובסיס התושבת מהודקים למקומם. כאשר האוטו יגיע לרפד, נדון באפשרות לתפירת שרוול או לחילופין, לעשות משהו עם הצביעה של מוט ההילוכים.

7. רשת עבור הסבכה הקדמית. הרשת תצבע בשחור ועליה יורכב הסמל "7".

8. ועוד פיניש אחד חשוב: סמל קדמי.

 

בכל מה שקשור למכונית ולמוסך - עוד נשאר לסיים עם הסבכה הקדמית, להתקין את תאורת הפנים, לסדר איזה מגע רופף בצופר ולבדוק מדוע נורת הביקורת לאור הגבוה אינה עובדת. בנוסף, קיטים לשיפוץ הקרבורטורים מחכים לתורם ואחריהם נשקיע בכיוון מנוע "לפי הספר. אז נותרה לא מעט עבודה ויחד עם זאת, המכונית מקבלת "הכשר" לעזוב את פינתה במוסך, שם בילתה בשנה האחרונה, ולהתחיל לצבור קילומטרז' ומדי פעם לחזור לביקור ולביצוע משימה אחת או שתיים מהרשימה. כי בשאר הזמן, עיקר המאמצים יופנו לכיוון הרום כרמל. הגיע הזמן, לא? :lol:

 

ומה עוד נשאר ברשימה - לפני שאפשר יהיה להכריז על גמר פרוייקט? ריפודי מושבים וגג, מגן חום על דוד הפליטה, גלגל הגה אחר. ריפודים - אצל הרפד; מגן חום לדוד - אצל לירן מארגונטיקס; גלגל הגה - צריך להשיג אחד מתאים. כל אלו, כבר יהיו פרוייקטים של קובי. אני, כאמור, ממשיך הלאה...

תמונה 521.jpg

תמונה 522.jpg

תמונה 511.jpg

תמונה 510.jpg

תמונה 520.jpg

תמונה 524.jpg

תמונה 534.jpg

תמונה 535.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאה דורש - נאה מקיים. הלוטוס צריכה לפנות את הליפט לטובת הטנדר. למעשה, עד שקובי יקח אותה מהמוסך, צריך להחליף חניות. אבל בשביל להחליף חניות, צריך להוציא את הלוטוס החוצה. לאוורר אותה קצת. ואין אוורור טוב כמו סיבוב טוב.

אין ספק, תחושת הנהיגה במכונית הזו לא דומה לשום מכונית אחרת. הישיבה הנמוכה, האין-דלתות והמפתח הנמוך שכמעט מפתה להושיט יד ולגעת באספלט הנמצא במרחק נגיעה. שלא לדבר על צליל המנוע, כוח המנוע, ההגה הקל והבלמים הכבדים. נדרשת לחיצה של ממש על מנת להגיע לעצמת בלימה חזקה וצריך להתרגל לזה. שלא לדבר על בעיית מרווח לכפות הרגליים. הדוושות צפופות מאוד, אין מקום לכף רגל שמאל משמאל לדוושת המצמד ועם נעלי העבודה הגדולות, הנעליים ממש מתחככות זו בזו בעת הלחיצה על דוושת הבלם. כל כך לא נוח, כל כך נשאר בתודעה שלך כל הזמן, עד שלפעמים אתה חושב שאולי כדאי לך לחשוב על לוותר על זה. אבל פשוט לא עולה בדעתך לחשוב דבר כזה. מי רוצה לוותר? רוצה שזה לא יגמר!

נכון, זה לא עניין של מה בכך ולא פשוט. לפעמים אפילו מעצבן, אבל לא יעזור כלום. אין על נהיגה באוטו ישן שכזה. לא רק לוטוס, אבל בפרט. יש לו אישיות. המדובר במשהו חי, אורגני, עם נשמה וקפריזות. אתה אף פעם לא יכול לדעת בוודאות איך המנוע "יקום" בהתנעה הבאה. אף פעם לא יכול לדעת מתי (לא אם, מתי...) משהו יעבוד שלא כשורה. אז אתה קשוב. קשוב לכל צליל, ער לכל חריקה, כואב כל פס האטה ומפתח מה שנקרא במירוצים: סימפטיה מיכנית. ונהנה. נהנה כמו שפשוט אי-אפשר במכונית מודרנית קרת רגשות וחסרת נשמה.

הסיבוב הקצר נגמר מהר מדי. הלוטוס מוכנסת בהילוך האחורי (כמעט) לעבר המקום הקבוע שלה. לא על הליפט, אלא בסמוך עליו. למקום שהיה שמור עד היום ומזה יותר משנה לטנדר שלי. עוד כמה ימים הלוטוס תיסע מפה ותפנה את המקום לצמיתות. היא אמנם תחזור מדי פעם לביקורים, שדרוגים וביקורת, אבל בינתיים, היא יכולה לראות את הטנדר חוזר סוף-סוף למרכז הבמה.

 

ובתמונות:

1. הסטטוס-קוו בשנה האחרונה: הלוטוס על הליפט, הטנדר שומר בפינה.

2. אחרי הסיבוב, מחנה לכמה דקות את הלוטוס בחוץ, לפני שמחזירים אותה בחזרה פנימה. מדוע?

3. החלפת משמרות! הטנדר עולה לליפט ולעמדה המרווחת יותר. הלוטוס עוברת לשמור בפינה.

תמונה 510.jpg

תמונה 511.jpg

תמונה 512.jpg

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3767 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...