Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בדרכים עם 505


משה והרפורמים
שימו לב! השרשור הזה בן 3163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

GTI זה כלום ,בחו"ל היו 505 טורבו ו505 V6 .

חבל שבארץ הרוב היו 1.8 אוטומט דגם GL.

 

צודק עשרות כאלה מסתובבות בארץ.....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אולי עוד יהיו כאלו בארץ בייבוא אישי 8):-D ולא התכוונתי להעליב את הGTI.

דרך אגב מישהו יודע מתי התחיל ייצור ה505 בצרפת?

בישראל הכי ישנות שראיתי בזמנו היו 1982.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב מישהו יודע מתי התחיל ייצור ה505 בצרפת?

 

כן. מישהו יודע...

 

על פי הויקיפדיה היצור בצרפת היה בין השנים 1979 ו- 1993.

עודד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1979 נשמע הגיוני כי היו עוד הרבה דגמים של פיג'ו סיטרואן בשנות ה80 שלובינסקי חיכה בערך שנתיים עד שהביא אותם.

נראה שכדי להמשיך למכור את הדגם הישן עוד שנתיים בלי ליצור לו תחרות ולהרויח יותר.

למרות שבמקרה של ה505 ה504 נמכרה עד 1986 והיו גם עוד מקרים כאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי עוד יהיו כאלו בארץ בייבוא אישי 8):-D ולא התכוונתי להעליב את הGTI.

דרך אגב מישהו יודע מתי התחיל ייצור ה505 בצרפת?

בישראל הכי ישנות שראיתי בזמנו היו 1982.

 

חפש כתבה של חן פרחי בנושא יום הולדת 30 ל505

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GTI זה כלום ,בחו"ל היו 505 טורבו ו505 V6 .

חבל שבארץ הרוב היו 1.8 אוטומט דגם GL.

 

קנדה היתה בזמנו מלאה בכאלו.

גם האתרים שלהם בנושא מלאים אינפורמציה,בקנדה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה505 יוצרה משנת 79

 

לצערנו לא נצפו בארץ טורבו ו V6

אב מי יודע אילו רכבים ייובאו לארץ עוד שנים ספורות

 

ובינתיים תמונות של ה 505 הקודמת שהיתה לי, מודל 87 1.8 אוטומטית

עגלה עגלה אבל נוסעת ללא עצירות

חלק מהתמונות הן כבר אחרי שהרכב עשה תאונה בה עיקמתי לו את החזית...

P4230004.JPG

P4230008.JPG

P1010177.JPG

P1010179.JPG

P1010178.JPG

P1010182.JPG

P1010176.JPG

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי עוד יהיו כאלו בארץ בייבוא אישי 8):-D ולא התכוונתי להעליב את הGTI.

דרך אגב מישהו יודע מתי התחיל ייצור ה505 בצרפת?

בישראל הכי ישנות שראיתי בזמנו היו 1982.

ראיתי בארץ מספר 505 משנת 81 (הכי ישן שראיתי) אבל כולם היו סטיישן

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי בארץ מספר 505 משנת 81 (הכי ישן שראיתי) אבל כולם היו סטיישן

 

לפני מספר שנים בטבעון ראיתי אחת עם שישה מספרים...

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדור השני ב1987 אם אני לא טועה החליפו את הדשבורד לאחד הרבה יותר איכותי מזה שהיה קודם.

דשבורד מתפרק היה בעייה של הרבה מכוניות פיז'ו בשנים האלה וגם בעוד דגמים החליפו בשלב כלשהו.

309 205 405 305

זה יכול להיות שיפור רציני ויש עדיין 505 דור שני שאפשר למצוא לפירוק.

אני לא יודע אם היו עוד שינויים חוץ מהדשבורד אבל בטח היה משהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדור השני ב1987 אם אני לא טועה החליפו את הדשבורד לאחד הרבה יותר איכותי מזה שהיה קודם.

דשבורד מתפרק היה בעייה של הרבה מכוניות פיז'ו בשנים האלה וגם בעוד דגמים החליפו בשלב כלשהו.

309 205 405 305

זה יכול להיות שיפור רציני ויש עדיין 505 דור שני שאפשר למצוא לפירוק.

אני לא יודע אם היו עוד שינויים חוץ מהדשבורד אבל בטח היה משהו.

 

השינויים הקוסמטיים כללו החלפה של יחידות התאורה האחוריות

דש בורד חדש

פגושים שונים

הגה שונה

ובטח מספר שינויים מכניים שחן פרחי בטח ידע להסביר

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד לא השתנה ב505 (וטוב שכך)...

 

auto-part-outside-handle-peugeot-505-mg06-01007.jpg

 

 

 

ידיות הפתיחה של הדלת... יש לי אהבה בלתי מוסברת לידיות מהסוג הזה.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השינויים הקוסמטיים כללו החלפה של יחידות התאורה האחוריות

דש בורד חדש

פגושים שונים

הגה שונה

ובטח מספר שינויים מכניים שחן פרחי בטח ידע להסביר

 

הכיסאות של 80 עד 84 היו מפנקות מאוד.

 

מערכת פיזור האויר במזגן שונתה לחלוטין בשנים האחרונות מ86 .

 

ב2000 CC הןפיע צואר ענק למפלג ,כמו ג'ירפה בגובה.

 

היו שינויים במניפול יניקה,כמה שינויים לאורך הדרך.

 

בהתחלה בכלל הןפיע המנוע של ה504 ,עם מניפול ביניקה אחת בלבד וחלוקה בתוך הראש.זה גם היה המוצלח בדגמים,עד שיצא מנוע 2000 עם ZF 4 קדמיים,אובר דרייב , HP4-24 .

 

הגיר 3 הילוכים של ZF היה משהו נדיר באמינותו,יש עדיין מקוריים שעובדים עם 450K .

 

גם ידיות דלתות משענת יד השתנן ברבות השנים.

 

כמובן שגם הקרבורטורים,התחילו עם לוע אחד ואחריו לא מעט ואריאציות.כך גם המפלגים.

 

הרדיאטורים השתנו מאוד כולם עם אמבטיות נחושת אבל עם פקקי לחץ ומילוי במקומות שונים,בסוף כבר היה דגמים מ84 שפקק רדיאטור שימש גם כמד גובה מים.

 

בקיצור היה רכב מדהים שדי מתאים בהתנהלותו לישראל של ימינו...לאט לאט,נוח,רחב,ראות מדהימה אחורנית,אפשר לקבוע לאור המצב בכבישים שה505 טוב יותר ומתאים מכל החדשות של היום,כי פשוט אין היכן לנסוע היום בארץ,וה505 יודע לנסוע לאט ונוח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3163 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...