Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5746 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה אני שומע תיקטוקים מתא המנוע.

זיהיתי שהתיקטוקים מגיעים מברז ווקום שנימצא ליד הסעפת, יוצא ממנו חיבור חשמל ושני צינורות ווקום, אחד הולך לסעפת היניקה והשני ממשיך אל מתחת לרכב אל תוך השילדה ויש לי תחושה שהוא ממשיך עד מיכל הדלק.

כאשר אני נוגע או לוחץ קצת עם האצבע על אותו ברז ווקום התיקטוק נפסק.

הוא לא צינור הווקום של מגבר הבלימה ולא קשור אליו.

מצ"ב צילום של הצינור המתחבר על סעפת היניקה.

שאלותי הם:

1. מה תפקיד מערכת הווקום הזאת?

2. מה יכול לגרום לברז הווקום הזה לתקטק?

IMG0059A.jpg

פורסם

התמונה קשה לזהוי אך מהתאור שלך מדובר בשסתום ואקום של מיכל קניסטר (מערכת מחזור אדי דלק EVAP). הפעלת השסתום הזה מופעת ע"י יחידת בקרת המנוע.

 

בצע חיפוש בפורום כדי לקבל מידע על המערכת הפחתת זיהום אויר הזאת.

פורסם

תודה דניאל

 

זה אכן זה.

השאלה היא למה הסלונואיד הזה מתקטק? האם המחשב נותן לו פולסים או שהוא סתם דפוק?

כשאני לוחץ על הסלונאיד עם האצבע התיקטוק ניפסק וחוזר אחרי דקה.

בדקתי עם סורק ואין שום תקלה במחשב הרכב.

האם להחליף אותו על בליינד?

פורסם

הסולנואיד אמור לתקתק קבוע ולסרוגין במצב סרק ועומס קל במנוע חם, עצם זה שאתה נוגע בו והוא מספיק לעבוד אולי מעיד על מגע רופף במחבר שלו או פגם פנימי בשסתום.

×
×
  • תוכן חדש...