Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטוטרוניקה או הנדסאי רכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין בלימודים בתחום הרכב

השאיפה היא להגיע בעתיד לרמות של בניית מערכות ושיפורים לרכב (סדנה)

עכשיו השאלה שמעניינת מה יותר כדאי...

אוטוטרוניקה של משרד התעסוקה או הנדסאי רכב בבתי ספר להנדסאים הפזורים בארץ?

תודה מראש

לנציה... פשוט להנות... ולהתפנק!!!

פורסם

עשיתי בירור לגבי הנושא הזה לא מזמן במכללת עתיד המליצו לי על מסלול הנדסאי מכונות בהתמחות רכב.

ואם אני לא טועה אחרי הלימודים האלו אתה יכול גם לעבור הכשרה נוספת לניהול מוסך.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

אם אתה מתכוון ללמוד הנדסאות רכב ו/או חשמל אל תתפשר על בחירת מוסד לימודים איכותי!

גם ככה הדרישות לא בשמיים ותעודת בגרות מספיקה, לכן נסה להתקבל לבית הספר להנדסאות של אחד מהאוניברסיטאות הקרובות למקום מגוריך או לחליפין לבית ספר להנדסאות של הטכניון.

אם אין לך נסיון בתחום, לרוב מעסיקים פוטנציאלים יסתכלו עליך אחרת אם תבוא להם עם תעודת הנדסאי של הטכניון/אוניברסיטה על פני תעודה של מכללת שקר כלשהי.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אך ההטלבטות פה שאני לא הולך לעבוד בזה אצל אנשים או משהו כזה

אני הולך לבנות פרויקטים אישיים או שלעבוד לבד בבית על רכבים שלי ושל חברים

אך להתפשר על מקצועיות עבודה... ידיים יש... ידע בסיסי יש...

נשארה המקצועיות כי ידע בסיסי לא מספיק

זה לא הולך להיות מקצוע שאני אעסוק בו בעתיד זה רק בישביל התחביב

אז כל הקטע פה "מה היתרונות של ההנדסאי ומה החסרונות אם יש..?"

לנציה... פשוט להנות... ולהתפנק!!!

פורסם

שלום לפותח האשכול

אני עברתי בדיוק אותה התלבטות - גם החלום שלי הוא לעבוד בסדנה לשיפורים ובבוא הזמן אולי גם לפתוח אחת משלי.

לאחר המון לבטים החלטתי ללכת ללמוד אוטוטרוניקה ורק אח"כ ללכת ללימודי הנדסאי מכונות עם התמחות ברכב.

העדפתי כך כי בקורס אוטוטרוניקה אתה לומד הלכה למעשה ואתה צובר ידע ונסיון - למרות שהגעתי עם ידע ונסיון אישי למדתי המון ואני עדיין לומד (עוד לא סיימתי את הקורס).

את הקורס אני לומד במלט"ב בחולון דרך משרד התמ"ת וזה בחינם.

 

-רק כדי לסבר את האוזן, הייתי בשנה השניה של לימודים לתואר BS.C בהנדסת אלקטרוניקה כשהבנתי שאני מעדיף להגשים את החלום שלי ולא ללכת אחרי העדר ושמשכורת של מהנדס לא שווה את הסבל בללמוד משהו שאתה לא אוהב.

איך שלא תסתובב התחת שלך מאחורה, שמור עליו..

פורסם

greasmonkey

 

אחרי סיום לימודי האוטוטרוניקה, אתה יכול כבר ללכת לעבוד בדיאגנוסטיקה/חשמל רכב.

או שתצטרך להתחיל כמכונאי לכל דבר?

פורסם
greasmonkey

 

אחרי סיום לימודי האוטוטרוניקה, אתה יכול כבר ללכת לעבוד בדיאגנוסטיקה/חשמל רכב.

או שתצטרך להתחיל כמכונאי לכל דבר?

 

בסיום הקורס אתה מקבל : מכונאי רכב סוג 01, חשמלאי רכב סוג 01 ומומחה דיאגנוסטיקה (מומחה לא תצא משם יותר מדי כי עדיין תהיה חסר נסיון אבל זוהי הכותרת בתעודה)

אז כן אתה תוכל לעבוד גם כחשמלאי וגם בדיאגנוסטיקה

 

אגב, תוך כדי הקורס החניכים בקורס עוברים סטאז' במוסך, ושם לפי הכישרון שלך והידע שלך שמים אותך המחלקה המתאימה. אבל אני התחלתי את הסטאז' בחשמליה ביד אליהו ועכשיו אני בצ'מפיון מוטורס בחולון ושם באמת אתה יכול להתנסות בהכל מהכל.

אני נהנה בכל אופן.

איך שלא תסתובב התחת שלך מאחורה, שמור עליו..

פורסם

גריז מאנקי, האם הקורס דרך התמ"ת באמת בחינם ?

אני שוקל להתחיל לימודים בתחום הרכב (חשבתי על הנדסאי רכב, אבל חייב להתנסות קודם בללכלך את הידיים)

וזה גם אחרי כמה שנים בהייטק אשר מניבים רק תסכול ושיעמום.8)

אני ממש מקנא בך שכבר יוצא לך לנבור ברכבי VAG בצ'מפיון, כל הכבוד !

 

תודה מראש,

 

דוד.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
גריז מאנקי, האם הקורס דרך התמ"ת באמת בחינם ?

אני שוקל להתחיל לימודים בתחום הרכב (חשבתי על הנדסאי רכב, אבל חייב להתנסות קודם בללכלך את הידיים)

וזה גם אחרי כמה שנים בהייטק אשר מניבים רק תסכול ושיעמום.8)

אני ממש מקנא בך שכבר יוצא לך לנבור ברכבי VAG בצ'מפיון, כל הכבוד !

 

תודה מראש,

 

דוד.

אחי זה באמת חינם וזה דרך לשכת התעסוקה, ויותר מיזה אתה זכאי לאבטלה בזמן הקורס ובנוסף יש מענק של 1500 ש"ח לחודש למשך 4 חודשים, (ויש עוד..) אחרי וותק של 3 חודשים בעבודה במוסך לאחר הקורס אתה מקבל מענק של עוד איזה 3-4 אלף ש"ח ועוד מענק אחרי שאתה מגיע לוותק של שנה ס"כ המענקים לא כולל אבטלה 14K

אהה שכחתי.. גם מקבלים החזר נסיעות מלא למי שגר מחוץ לחולון (יש אצלנו מישהו מישוב ליד חדרה שרק מהחזרי הנסיעות יוצא לו מעל 2200 ש"ח).

איך שלא תסתובב התחת שלך מאחורה, שמור עליו..

פורסם

מצויין, אין כמו להתחיל את השנה החדשה ברגל ימין:wink: ממש פינוק.

אני מראשון-לציון, אז המרחק הוא לא קריטי עבורי.

תודה על הפרטים ובהצלחה בהמשך!

 

דוד.

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

מישהו יכול להסביר יותר על האוטוטרוניקה?

כמה זמן הקורס?

ומה בידיוק מלמדים שם?

ולמה זה עדיף מאשר ללכת לעבוד בתור נער שוליה במוסך במהלך היום ובערב ללמוד להנדסאי רכב?

קובי

פורסם
אני מאוד בספק שמותר לך להעלות את ספר הקורס. זה רכוש המכללה.

 

תעלה את הסילבוס, לדעתי זה מספיק.

 

הנה קישור לתוכן העניינים של ספר הקורס (אין סילבוס לקורס - הם לא כלכך רציניים בעניין הניירת..)

http://www.megaupload.com/?d=AN1Q36O3

איך שלא תסתובב התחת שלך מאחורה, שמור עליו..

×
×
  • תוכן חדש...