Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטוטרוניקה או הנדסאי רכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה זמן הקורס?

כמה הוא עולה למי שלא מגיע דרך התמ"ת?

באיזה שעות הוא נערך?

האם יש מבחן הסמכה? פרוייקט גמר?

אשמח לקבל פרטים על הקורס מעבר החומר הנלמד בו....

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם

אני גם בהתלבטות הזו של להכנס לתחום הנל ולעבוד והמסלול שעשיתי זה המסלול הבא.

 

קורס בן 4 חודשים במכללת קאר קולג' בת"א, שבה אתה לומד את יסודות המכונאות סאופן מאוד פרקטי גם עיוני וגם מעשי, במשך 4 חודשים, קורס שמסביר על המכלולים, מי הם, מה הם, כיצד פועלים וכמובן עבודה מעשית כדי קצת ללכלך את הידיים.

אני היום בסוף הקורס למעשה היום היום האחרון, וכל שנותר זה מספר ימי עבודה במוסך, במסגרת הקרוס, שהבם מציבים אותנו במוסכים מורשים שונים בארץ, מצמידים אלינו עובדים ונותנים לנו יותר להתעסק בנושא.

אגב הספר שבוא נחנו עובדים בקורס זה הספר של אוטוטרוניקה, צבע אדום, , אם אני לא טועה מי שמוציא אותו לאור חברה שנקראת מאה, ספר מאדו טוב וממקד.

 

לאחר מכן לאחר שגם קיבלתי קצת יותר רגע על הממכונאות, קצת חשמל , ומי נגד מי.

בתחילת חודש אוקטובר הקרוב, אני מתחיל הנדסאי מכונות מגמת משנה רכב במכללת עתיד, קורס בן שנתיים (לימודי יום) או שלוש (לימודי ערב) , שבסיומו ניתן לגשת למבחן לקבלת תעודת הסמכה לניהול של מוסך.

 

אחד הדברים החשובים בתחום המכונאות זה ניסיון, ולכן מי שיש לו את היכולת לעמוד במסלול של ערב ועבודה בוקר, ללא ספר הנושא של לימודי ערב הכי מועיל, שכן, לומד בערב משהו מסויים, ולאחר מכן בבוקר הולך ועובד באותו התחום ובעצם מבצע את מה שלמד.

 

ללא ספר משהו שיתן מקפצה בתחום .

אישית אני הולך על המסלול בוקר, אך מי שיכול מסלול הערב יכול לעזור היות וניתן לשתלב בעבודה במוסך (מה שהמכללה עצמה עוזרת בהצבה.

 

ההנדסאי מכונות מגמת רכב, נכון להיום זהו התואר הכי גבוה בארץ בתחום הרכב, אם כי ישנן מספל מכללות שעובדות על האפשרות של תואר מהנדס רכב, אך מאמין שיקח עוד כמה שנים עד שזה יצא לאור.

לכל היותר מי שלומד את ההנדסאי מכונות, ובעתיד ירצה להסב למהנדס, יהיו לו מספר נקודות זכות/פטורים מנושאים כאלה ואחרים.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

ferrari test driver- האם בסיום הקורס אתה מקבל תעודה של משרד התחבורה של מכונאי סוג 1?

אם לא, אז מדובר בקורס פנימי שלדעתי לא יתן לך יותר מידי(בעיני מוסכים, כי הם מחפשים תעודות).

קובי

פורסם

ה'וקסנותן תעודת הסמכה מטעם איגוד המוסכים שעברת קורס של יסודות המכונאות .

הקורס הוא מתחת לרמה א' במכונאות.

 

 

תתפלא לשמוע, לא כל המוסכים מחפשים תעודה מסויימץ אלא רק עובד שמוכן לעבוד, בשביל לעשות כסף, והם כבר ילמדו אותו.

 

נשמע הזוי, לך ותעשה בדיקה ותראה כמה עובדים בתוך כל מוסך הם בעלי הסמכה מסויימת ותבין על מה אני מדבר.

 

במוסכים מורשים אכן ישנה את הנטייה לקבל אנשים בעלי תעודות או ניסיון כל שהוא במכונאות, אם כי , עובדים רבים הם כאלו ללא שום הסמכה שהמוסך עצמו לימד אותם.

 

וזה מידע עצמו שנחשפתי במהלך החודשים האחרונים בקורס ונדהמתי ממה שקורה בחוץ.

 

התעודה הזו היא ללא ספק מספיקה להכניס אותך לכניסה ותחילת עבודה במוסך, היא לאחר סוף הקורס את די מביכ ראת הבסיס במכונאות וכיתד לעשות טיפול 10,000.

כמובן שבסוף הקורס ישנם כ-4 ימי עבודה מטעם הקורס במוסך מורשה שבו מצמידים לך עובד, 4 ימי עבודה מלאים מהשעה 08:00 - 17:00 .

 

ובמידה ותראה יכולות שראויות למוסך, ואתה מתאים להם, המוסף ישאיר אותך שמה.

אני בעוד מספר ימים אתחיל את ההתנסות המעשית הזו, אך עקב לימודי ההנדסאי בכל מקר הלא אוכל להשאר במוסך כזה או אחר לצערי.

תעודה זו תעזור לך להכנס למוסך למטרת עבודה יותר ממישהו שמגיע ואומר שהוא רוצה לעבוד ללא כלום ביד.

מה גם שמטעם המכללה הם מפנים אותך למוסכים שונים ויכולים לעור לך בהצבה במוסך.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

×
×
  • תוכן חדש...