Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז קיבלתי את הרכב לפני שבוע וחצי

 

יש לציין לפני שאני מאוד מרוצה מהרכב (נסיעה אחיזת כביש מראה ועוד )

אפשר לשאול שאלות אני אענה בכייף

 

מה שכן קיבלתי את האוטו עם בעייה קטנה

 

בזמן נסיעה הרכב משמיע רעשים מאיזור הגג (לא רעשיי רוח)

 

וזה מאוד מעצבן!

 

הייתי במוסך ברחובות ולאחר נסיעה עם איש השירות והפחח נאמר לי שהם יפנו אותי לרפד שיפתח את הריפוד בגג ושכנראה הבעייה נמצאת שם

 

איך אני אמור להגיב למצב שקיבלתי רכב עם בעייה שעכשיו צריך לפרק את הריפוד מהגג??

 

בנתיים מהשירות של צ'מפיון נמצאים איתי בקשר והם רוצים שאני אלך לבדוק מה הבעייה באמת

 

לא יודע מה יהיה אחרי זה אני מקווה שהם יקחו על כך את האחריות

 

ביום רביעי אני אגש למוסך בבני ברק ונראה מה אומרים שם

 

אני מקווה שזה ייגמר במשהו זניח ואני אמשיך להנות מהרכב

 

כי אני נהנה מכל השאר ממש

 

קובי

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קובי שלום,

בתור אחד שקנה את הרכב במבצע האחרון רציתי שתשתף אותנו לגבי חווית ההיגה ,דלק,ביטוחים

ובכללי,יתרונות מול חסרונות.

כמו כן נשמח לדעת האם קיבלת את המערכת מולטימדייה,אם כן האם אתה מרוצה??

אשמח לתגובות,

נירו.

פורסם

טוב אז מבחינת נהיגה כייף לנהוג ברכב הזה

 

הרגשה ספורטיבית הרכב זריז בעיר אבל מחליף הילוך מהר(זה נוגע לאוטומט) כדי לחסוך בדלק כמובן

 

צריך להתרגל וללמוד איך להתנהג עם הגיר

 

מחוץ לעיר תענוג בעיקר בכבישים מפותלים וסיבובים הרכב יושב טוב על הכביש

 

יש גם בקרת שיוט בדגם שלי שזה ממש טוב

 

גם בעליות אין בעייה הרכב מתפקד מצויין

 

צריכת דלק כרגע 1 ל12 משולב כולל מזגן שזה סבבה

 

אין לי מערכת מולטימדיה המערכת המובנת נחמדה ושומעים סבבה גם השליטה מההגה ממש נוחה ובטיחותית

 

קיבלתי מחיר טוב לביטוח בגלל העבר הביטוחי שלי אבל הקפאתי את הביטוח אז המחיר הוא לא לשנה מלאה

 

1700 למקיף ל10 חודשים ו1590 לחובה לשנה

 

אם יש עוד שאלות אשמח לענות

 

קובי

פורסם
באם תוסיף סאב 8 ומגבר אני מבטיח לך שהחוויה תהיה יותר טובה (בדוק !).[/quot

 

 

למה? לך יש?

 

ואם כן מאיפה לקנות? כמה עולה?

פורסם

אני כניראה מזמין אחת מחר

אני בדילמה רצינית לבן או שחור

 

 

לבן: לא רואים עליו שריטות ולכלוך, לא צריך לשלם תוספת במחיר, הגג הפנורמי בצבע שחור אז זה שילוב של לבן וגג שחור, וכו.

שחור: לדעתי השחור הרבה יותר יפה!!

מה אתם אומרים? יש לנו כבר איביזה אף אר שחורה של אחי הגדול וזה מעצבן, יום אחרי ששתפתי אותה היא מתלכלכת מחדש ורואים כל מכה ושריטה

 

מה אתם אומרים? עדיף נוחות או יופי?

 

ובקשר למערכת, איך המערכת הסינית? איכותית?

פורסם

אם השחור הרבה יותר יפה לדעתך אז מה ההתלבטות?

אישית הייתי לוקח איביזה בכתום עם ג'אנט כהה.

fb97ab9eaeac895c834fe2152002879c.jpg

9531dbf294aa14078df2665b63017fe4.jpg

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

גם לי היתה התלבטות קשה בין השחור ללבן,אך בחרתי בסוף את הלבן

לדעתי השילוב של הגג +חלונות מושחרים מאחורה מתאימים ומודגשים יותר בצבע ההלבן!!!

מברור שעשיתי אתמול מידידה שעובדת ברדיו מילאנו(מתקין מורשה של צ'מפיון)

,מערכת המולטימדייה לא רעה בכלל

הוצע לי שדרוג למערכת של קנווד ב2600 ש"ח(גניבה),ידידה שלי אמרה לי לא להתקרב לדגם הזה

יש לו המון בעיות,במיוחד בבלוטו'ס ובווליום.(5022)

לגבי המערכת של חברת נטווקס,היא לא רעה בכלל ,כמובן שהכל יחסי ,כי אני לא פריק של מוזיקה

לאופציות שהיא מעניקה ,לאיכות מוזיקה, היא סבירה בהחלט.

אגב דגם המערכת הוא (NECVOX I30) ולא כמו שצויין בעבר.

פורסם
אם השחור הרבה יותר יפה לדעתך אז מה ההתלבטות?

אישית הייתי לוקח איביזה בכתום עם ג'אנט כהה.

fb97ab9eaeac895c834fe2152002879c.jpg

9531dbf294aa14078df2665b63017fe4.jpg

 

לא מייצרים יותר כתומות.

וג'אנטים יש רק בצבע כסף

אבל גם לבן יהיה יפה עם ג'אנטים מושחרים

אני הולך להחליף ג'אנטים גם ככה אחרי כמה חודשים

 

ואגב כל מי שמזמין את הדגם בזמן הקרוב שידע שזה הג'אנטים החדשים!!

img02.Header,property=Image.jpg

לדעתי הישנים יותר יפים אבל אין מה לעשות.

פורסם

האיביזה הכתומה עם הגאנטים השחורים (בתמונה למעלה), היא גירסת Sepical edition לשוק הגרמני.

Citroen Cactus Pure Tech 110 S&S manual gear 2017

Subaru XV 1.6 Lineartronic Auto 2015

 

[h=2][/h]

פורסם

אני חושב שהלבן יפה יותר(לי יש לבן)

 

בכל מקרה הייתי הולך על צבע בהיר יותר שישתלב יפה יותר עם הגג כי זה מוסיף הרבה לטעמי

 

אני כבר קיבלתי עם המגנזיום החדשים

 

כתום כבר אין אופצייה. הבנתי בסוכנות שזה לא לפגוע בדגמי הfr

 

היום הייתי ברדיו מילאנו כדי להתקין דיבורית(4 שעות המתנה) והתעניינתי על הדרך במגבר וסאב

 

המליצו לי שם להחליף רמקולים להוסיף מגבר וסאב בעלות של 5000 בערך!

 

הוא טען שהמערכת שכרגע באוטו היא על הפנים

 

לפי דעתי זה תלוי מה הציפיות שלך ומה הדרישות(לי זה סביר)

 

קובי

פורסם

האם לידיעתכם הצבע הכתום נגמר רק עבור המבצע הנוכחי, או באופן כללי עבור הדגם הנ"ל?

לטעמי, מדובר בצבע הנאה ביותר לדגם הנוכחי של האיביזה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=323705

 

לגבי המערכת, אני כבר שלושה חודשים עם המערכת המקורית (מאז רכישת הרכב), בלי שום תוספות למיניהן.

המערכת עצמה, גם אם לא הכי ידידותית למשתמש, מספקת את צרכיי לחלוטין, אבל כמובן שהכל עניין של צרכים.

 

אגב, אני התקנתי ברכב דיבורית מסוג PARROT 9100 בבית העסק "אהובי שי" בתל-אביב,

היא ידידותית מאוד ועושה היטב את המלאכה. אגב, ממליץ על בית העסק בחום, הדיבורית הותקנה בהצלחה רבה.

Kia Niro, 1.6 (141), Hybrid Crossover, Rich Espresso, 2017

פורסם
האם לידיעתכם הצבע הכתום נגמר רק עבור המבצע הנוכחי, או באופן כללי עבור הדגם הנ"ל?

לטעמי, מדובר בצבע הנאה ביותר לדגם הנוכחי של האיביזה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=323705

 

לגבי המערכת, אני כבר שלושה חודשים עם המערכת המקורית (מאז רכישת הרכב), בלי שום תוספות למיניהן.

המערכת עצמה, גם אם לא הכי ידידותית למשתמש, מספקת את צרכיי לחלוטין, אבל כמובן שהכל עניין של צרכים.

 

אגב, אני התקנתי ברכב דיבורית מסוג PARROT 9100 בבית העסק "אהובי שי" בתל-אביב,

היא ידידותית מאוד ועושה היטב את המלאכה. אגב, ממליץ על בית העסק בחום, הדיבורית הותקנה בהצלחה רבה.

 

הפסיקו לייצר אותה בכתום בכלל ולא יהיו יותר.

אפשר לראות באתר העולמי של סיאט את הצבעים החדשים (הרבה פחות אפשרויות מהקודמים)

פורסם

טוב חברים יקרים מחר זה קורה............

אני מקבל את הבייבי שלי ,לבנה ומצוחצחת:)

הייתי אמור לקבל ב-10 לחודש אך הקדימו לי בשבוע וחצי:)

מחר העלה תמונות וחוות דעת!

לגבי הביטוח ,הכי זול שמצאתי 3500 מקיף,1722-חובה.


×
×
  • תוכן חדש...