Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה שקרה לך היה מצב ההשעיה שהקודנית נכנסה=3 נסיונות ואז אתה מנוטרל לבין 5 ל15 דק'.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אצלי כשהמפתח בסוויץ' כבר מסובב הקודנית לא עובדת. היא נותנת ציפצוף כזה תקוף.

כלומר אני צריך לסובב אותו עד הסוף ורק אז להשתמש בקודנית

פורסם

מה שקרה לך היה מצב ההשעיה שהקודנית נכנסה=3 נסיונות ואז אתה מנוטרל לבין 5 ל15 דק'.

לא אחי ,כבר בניסיון השני נינעלתי,הוצאתי את הסוויץ,הכנסתי,הקשת הקוד-עדיין לא מניע!!!!

 

 

 

אצלי כשהמפתח בסוויץ' כבר מסובב הקודנית לא עובדת. היא נותנת ציפצוף כזה תקוף.

כלומר אני צריך לסובב אותו עד הסוף ורק אז להשתמש בקודנית

לא הבנתי אותך אחי,מה הכוונה כשאתה מסובב את הסוויץ עד הסוף ורק אז קודנית???.

 

 

 

הסתכלתי היום בהראות הפעלה,רשום שצריך ללחוץ 7 שניות על כוכבית ,אז יהיה צליל ארוך והמערכת מתחילה מחדש

ורק אז להקיש קוד!!!!

אז ניסיתי את זה ,וגם זה לא עובד,כאילו במצב של כיבוי מנוע אתה אמור לחכות 3 דקות בכל מקרה????

משהו נידפק פה,או שלא הבנתי את הפרנציפ???

פורסם

כדי לפשט, תנסה להשאיר את המפתח בחוץ, להקיש קוד, ואז להכניס ולהתניע.

אם להכנס יותר לפרטים, אצלי כשהמפתח בסוויץ מסובב כבר (כלומר רק לסובב ולהחזיק כדי להתניע) אז אי אפשר להשתמש בקודנית.

לכן, אני צריך להפעיל אותה כשהמפתח בחוץ או בפנים אבל לא מסובב בכלל

פורסם
מישהו יודע איפה יושב מספר הצבע באיביזה ?

אני לא יודע איפה זה יושב ברכב אבל זה מופיע באתר www.seat.com ,תחפש באביזרים ושם מופיע ספריי הצבע שמתאים לרכב בצירוף שם הצבע ומספר הצבע. זהו אותו מספר צבע שאתה מחפש.

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

[הסתכלתי היום בהראות הפעלה,רשום שצריך ללחוץ 7 שניות על כוכבית ,אז יהיה צליל ארוך והמערכת מתחילה מחדש

ורק אז להקיש קוד!!!!

אז ניסיתי את זה ,וגם זה לא עובד,כאילו במצב של כיבוי מנוע אתה אמור לחכות 3 דקות בכל מקרה????

משהו נידפק פה,או שלא הבנתי את הפרנציפ???

במצב של כיבוי מנוע אתה מסובב את הסוויץ למצב של כבוי שכל הנורות בלוח השעונים כבויות כאילו שאתה מוציא את המפתח או לחילופין תוציא את המפתח, חכה שנייה, תקיש את הקוד *.... ואז תניע.

במידה וזה לא מניע לך ושוב פעם נתקע יש לך אחריות על הרכב כולל התקנות מקומיות אז תיגש למוסך המרכזי.

אם זה קורה לך שוב אז אין לך מה לדאוג זה נראה לי שטויות, מקסימום בעיה בהתקנה של הקודן .

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

ואל תניע שהמערכת סטריאו דולקת, וגם המלצה שלי שאני משתמש בה היא לחכות שכל הנורות בלוח השעונים ייכבו ואז תניע. בהצלחה אחי ותתרגל לגיר הרגיל. לא מתאים שזורקים קלאץ' והרכב נכבה :lol:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

משה תודה אחי,אבל למה לא להניע שהמערכת דולקת?

עוד דבר לא תקין ,הכנסתי את הסוויץ ניסיתי להניע ,לוח השעונים לא נידלק אפילו,הבנתי שזה קשור איכשהו בנעילה\פתיחה של הדלת,מוזר מאוד מה שהולך באביזה הזו!!!

אני דיי בטוח שמשהו בקודנית לא תקין,ניסיתי את כל האפשרויות להניע ,נאדה!!!

בדרך כלל אני בסדר עם הידני,משום מה עוד לא מצאתי את הנקודה באביזה,מרגיש שאני מרים את הקלאץ לנקודה גבוהה מידיי

מזו שהתרגלתי אלייה:roll::roll::roll:

פורסם

אני חושב שיש לך בעיה עם הקודן,תחכה עוד כמה ימים ותבדוק אם הבעיה חוזרת ואם כן אז עזוב שטויות וקפוץ למוסך המורשה או למחלקה שנותנת שירות לגבי זה שיבדקו לך מה הבעיה.

ולגבי הקלאץ' אתה תתרגל. ואם יש לך בעיות חס וחלילה אז זה המספר שירות לקוחות של צ'מפיון (בתקווה שלא תזדקק אבל תמיד טוב שיש ) 03-5775236

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

טוב אנשים,לצערי הרב אני מודיע על אכזבה ענקית!!!!!

לתומי חשבתי שרק לי יש בעייה עם האביזה ,אז מסתבר שלא

תיזכורת:האוטו נכבה לי,כן אתם שומעים נכון!!,האוטו בן 5 ימים והוא נכבה באופן שיטתי

אוקיי אז הסיפור הא כזה:ביום שהוצאנו את האוטו מחיפה,הכל היה בסדר גמור,האוטו היה תעעעענוג!

ביום למחרת כבר התחילו הבעיות,נכבה לי בהילוך ראשון.

חשבתי שזו בעייה אצלי,אך לדאבוני הרב יש בעייה באוטו.

אני לא יודע אם זה בא מהכיוון של המנוע או הקודנית(מכבה את המנוע למניעת גניבה).

היום ניסיתי לעשות ניסוי,הבאתי את האוטו לאבא (40 שנה ותק על ידני בלבד),גם גיסי(14 שנים על ידני)

לשניהם נכבה המנוע בהילוך 3 תוך כדי נסיעה,ממש בל התראה מוקדמת.

לצורך הבהרה:לא מופיע שום סימן על תקלה מכאנית באוטו/מנוע,לכן אני דיי בטוח שהתקלה באה מנעילה של הקודנית

דבר נוסף ששמתי לב הוא שהמנוע נכבה לאחר כ-8 דקות נסיעה,לא משנה באיזה הילוך הוא נימצא,מוזר!!!!!

ברצוני להתייעץ איתכם,מה ניתן לעשות?????הרי לנסוע לחיפה למוסך צמפיון לא ריאלי ומאוד מסוכן!!!

האם משהו מבעלי האביזה ניתקל בבעייה דומה??

מה אתם הייתם עושים במקומי,אני דיי מתוסכל ,לאחר שחשבתי שיש לי כבר "שותפה" לחיים ארוכים......:(:-(:-(:-(:cry:

אשמח לתגובות נירו.

פורסם

אותי לימדו שלא בריא למצבר להניע שהמערכת דלוקה ומאז ככה אני נוהג בכל הרכבים שהיו לי,אני גם ממתין שכל הנורות בלוח השעונים ייכבו ואז מניע, יכול להיות שיש מישהו בפורום שיכול לתת לך תשובה יותר מקצועית לשאלה :lol:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
אני חושב שיש לך בעיה עם הקודן,תחכה עוד כמה ימים ותבדוק אם הבעיה חוזרת ואם כן אז עזוב שטויות וקפוץ למוסך המורשה או למחלקה שנותנת שירות לגבי זה שיבדקו לך מה הבעיה.

ולגבי הקלאץ' אתה תתרגל. ואם יש לך בעיות חס וחלילה אז זה המספר שירות לקוחות של צ'מפיון (בתקווה שלא תזדקק אבל תמיד טוב שיש ) 03-5775236

 

 

 

אני דיי בטוח שזה מהקודן,אבל למה נכבה לי תוך כדי נסיעה???

גיליתי היום שזה לא ממני,משהו מכבה את המנוע תוך כדעי נסיעה,ממש בל התראה ,בפתאומיות!!!

מה עוד שלהתניע חזרה בכלל כאב ראש!!!

לא יודע מה לעשות אני מבואס לחלוטין!!!!

מקווה שצמפיון יקחו אחריות וייטפלו בעניין בצורה ראוייה,

מקווה לעידכונים (טובים) בהמשך....

נירו.

פורסם

נירו לילה טוב אחי, רשמתי לך את המספר טלפון של צ'מפיון מוטורס - מחלקת שירות לקוחות, תרים אליהם טלפון בבוקר, עצה שלי אם המצב כזה קריטי שאתה לא יכול להגיע למוסך אז תרים אליהם טלפון ותסביר להם את המצב, תגיד להם שיישלחו לך גרר על חשבונם ותדגיש את האכזבה ותדרוש פיצוי. מספר הטלפון הוא 03-5775236

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם
נירו לילה טוב אחי, רשמתי לך את המספר טלפון של צ'מפיון מוטורס - מחלקת שירות לקוחות, תרים אליהם טלפון בבוקר, עצה שלי אם המצב כזה קריטי שאתה לא יכול להגיע למוסך אז תרים אליהם טלפון ותסביר להם את המצב, תגיד להם שיישלחו לך גרר על חשבונם ותדגיש את האכזבה ותדרוש פיצוי. מספר הטלפון הוא 03-5775236

 

 

משה תודה רבה אחי,זה הדבר הראשון שאעשה בבוקר

שיהיה חג שמח ושנה טובה!

ושוב,תודה!!!

פורסם

תתקשר גם לסוכנות שממנה רכשת את הרכב, בהצלחה, בשורות טובות ושנה טובה :arrow:

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.


×
×
  • תוכן חדש...