Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה נשמע כמו בעיה של קודן שמנתק את אחד החיבורים כמו משאבת דלק או המשבת מנוע

לא סיפור אל תתאכזב אני מאמין שבמוסך יעלו על זה דיי מהר

גישה חיובית תתן תוצאות הרבה יותר טובות :lol:

 

בשורות טובות

אה וחג שמח לכולם .....

 

יוסי:wave:

  • תגובות 405
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אחי צר לי לשמוע שיש לך תקלה באוטו החדש

 

אני מקווה בשבילך באמת שזה רק הקודנית

 

אני כבר שמעתי סיפורים על האיביזה שנכבית או לא נדלקת

 

בד"כ זה בגלל הקודנית

 

כמו שאתה יודע גם אני קיבלתי את האיביזה עם פגם

 

אבל אצלי זה משהו אחר

 

תתקשר לצ'מפיון לשירות והם יעזרו לך הם נחמדים שם

 

תודיע לנו מה היה בסוף

 

בהצלחה

פורסם

טוב חברים יקרים,נירגעתי ואני יכול לחייך.....:lol::lol::lol:

על הבוקר התקשרתי לשרות צמפיון המרכזי,שם הופנתי למוסך סגול בכרמיאל

חששותיי גברו לאחר שבדרך לשם ניתקעתי כל דקה בערך,בניסיונות ההנעה נישמע רעש של קצר חשמלי,כמו

סליל נימתח.לאחר בדיקה של שעה,נאמר לי שהתקינו לי את הקודנית בצורה לא נכונה,מה עוד שהזיזו לי את החוט של המשאבת הדלק כלפי חוץ.זה מסביר למה נכבה לי המנוע+ניסיונות ההנעה כושלים.

החשש ממנו אני מפחד הוא שנגרם נזק בעתיד למנוע/לגיר,בגלל ניסיונות אגרסיביים וחוזרים של הנעות,כיבויי מנוע

מקווה להתבדות.

תודה לכל המגיבים,

בנתיים שתיהיה שנה טובה,שנה ללא תקלות

נירו:-)

פורסם

אני שמח לשמוע ושנה טובה :-D

נ.ב

עד מתי התקנות מקומיות יעשו בעיות עד מתי?

"אין ייאוש בעולם כלל" :lol:

פעם הונדה - היום סיאט.

פורסם

מסכים איתכם לגמריי,ההתקנות בארץ ממש עסק חובבני

חבל שסיאט עובדים עם רדיו מילאנו,ה 'מילאנו'???צריך שם אחר למקום,אולי' רדיו שוק הכרמל'

ממש התקנות שהורסות את האוטו,כשהגעתי לקחת את האוטו,המוסכניק ירד על ההתקנות המצחיקות האלו

ממלילץ לכל הקונים החדשים לבחון את כל ההתקנות ב4 עניים,ככה אפשר למנוע נזק עתידי חמור.

שנה טובה אנשים,ושוב תודה על העזרה והתמיכה הנפשית:lol:

נירו

פורסם

אנשים שלום,

אז לאחר שבוע וחצי עם הבייבי שלי ,היא זקוקה למקלחת רצינית!!!

שמעתי שלא מומלץ לשלוח אותה לניקוי אוטומטי(שריטות),יש המלצות???????

תודה,

נירו.

פורסם

שאלה קטנה, אם הזמנתי ושילמתי על הרכב (seat ibiza sc1.6 ידני) בסוף אוגוסט, מתי אני אמור לקבל את הרכב? יש מצב שבגלל החגים זה ייקח יותר מחודש וימסרו לי אותו רק בתחילת אוקטובר? תודה

ועוד שאלה קטנטנה, לכל הרוכשים לפניי, האם אתם מרוצים מהאיביזה? לא צריך לפרט יותר מדי. תודה שוב

פורסם
שאלה קטנה, אם הזמנתי ושילמתי על הרכב (seat ibiza sc1.6 ידני) בסוף אוגוסט, מתי אני אמור לקבל את הרכב? יש מצב שבגלל החגים זה ייקח יותר מחודש וימסרו לי אותו רק בתחילת אוקטובר? תודה

ועוד שאלה קטנטנה, לכל הרוכשים לפניי, האם אתם מרוצים מהאיביזה? לא צריך לפרט יותר מדי. תודה שוב

 

אהלן אחי,מברוק על הקנייה

לגבי ההזמנה, לי קיצרו בשבוע ,הכל עיניין של טיימינג בהזמנה מלאי נוכחי וקצת מזל :lol:

לגבי הרכב,לאחר כשבועיים(בדיוק)אני מאוד מרוצה,נכון שבהתחלה היו לי בעיות עם הקודן ומשאבת הדלק,אך זה בגלל ההתקנות המקומיות פה בארץ,נחסוך "בברכות" מרדיו מילאנו=חוץ מהשם"מילאנו",שום דבר שמזכיר מקצוענות.

הצעה אישית חמה,אל תעזוב את הסוכנות מבלי להסתכל על הכל אני חוזר על הכול,אפילו מתחת לאוטו,חשוב גם לשאול כל שאלה שעולה לך..

הרכב חזק בהאצה,יציב מאוד,הגה ספורטיבי פשוט תעעעענוגגגגג,מזגן מקפיא,מערכת מולטימדייה מפתיעה מושך מבטים,כסא נוח מאוד, ידית הילוכים קטלנית,מקומות איחסון גם מתחת למושבים(רק היום מצאתי),בגאז' גדול יחסית.

החסרונות שאני גיליתי הן ,מנוע קצת רעשני במיוחד בטורים גבוהים,2 מבוגרים מאחור זה המקסימום,גג נפתח 4 סנטימ'

חגורת בטיחות קצת רחוקה,לא ממש נוחה,כפתורי עזר עדינים מידיי,פנסי תאורה לא ממש ברורים,כאילו פנסי ערפל דומים למצב לילה=מוזררררר,

בכל אופן בהצלחה אחי,נשמח לשמוע פרטים בהמשך

נירו


×
×
  • תוכן חדש...