שאלה קטנה, אם הזמנתי ושילמתי על הרכב (seat ibiza sc1.6 ידני) בסוף אוגוסט, מתי אני אמור לקבל את הרכב? יש מצב שבגלל החגים זה ייקח יותר מחודש וימסרו לי אותו רק בתחילת אוקטובר? תודה
ועוד שאלה קטנטנה, לכל הרוכשים לפניי, האם אתם מרוצים מהאיביזה? לא צריך לפרט יותר מדי. תודה שוב