Jump to content

urkabi

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של urkabi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. יש כאן מישהו שמעוניין בNECVOX שהגיע במבצע של סיאט איביזה? שלחו לי מייל פרטי
  2. מוצר מצוין וזול בהרבה מאחרים, ידידותי לסביבה, נטען על אויר ומגיע ל115 דציבלים מומלץ הנה הלינק שוב http://www.zambura.co.il/airzound
  3. בדקתי בכמה מקומות היום וכולם ביקשו 800 ש"ח + לשדרוג המערכת שתעבוד עם ההגה. שדרוג הAUX עולה באזור של 250 ש"ח
  4. הAUX, מאוד שימושי לחיבור של IPOD או כל מכשיר אחר כמו GPS חיצוני. האם אצלך זה מחובר? עוד דבר, האם אפשר לבטל את הבלם הידני מהמערכת? שאני משתמש בדיסק און קיי אני לא יכול לבחור בין התיקיות בזמן נסיעה. גם הDVD לא משדר בזמן נסיעה כל עוד הבריקס הידני לא מורם. אפשר לבטל את זה?
  5. האם למישהו עובד הAUXILARY כניסה בקונסול של הרכב עם המערכת של NECVOX שהגיע במבצע בחודשים האחרונים? אני מחבר ולא שומע כלום. תודה
  6. לא רשום לי בדף הזמנה כריות אויר, בכלל לא מוזכר
  7. גם האיביזה שלי, 6 כריות, לי זאת הייתה הפתעה כי הייתי בטוח שזה מגיע עם 4 כריות...קיבלתי את הרכב לפני מספר ימים
  8. האיביזה שלי הגיעה עם 6 כריות אויר, מה זה אומר? שאלה קטנה, האם אפשר לראות וידיאו בזמן הנהיגה? המערכת של necvox לא מאפשרת כשהבריקס הידני לא מורם. מעבר לזה, רכב נחמד במחיר המבצע. מדובר בדגם 1.6 ליטר SC
  9. שאלה קטנה, אם הזמנתי ושילמתי על הרכב (seat ibiza sc1.6 ידני) בסוף אוגוסט, מתי אני אמור לקבל את הרכב? יש מצב שבגלל החגים זה ייקח יותר מחודש וימסרו לי אותו רק בתחילת אוקטובר? תודה ועוד שאלה קטנטנה, לכל הרוכשים לפניי, האם אתם מרוצים מהאיביזה? לא צריך לפרט יותר מדי. תודה שוב
×
×
  • תוכן חדש...