Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5829 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לעשן כבר אי אפשר - המחירים על הסיגריות שוב עולים

רציתי להשתכר קצת, לשכוח מהכל - גם על זה המס עלה

אהה יופי, לפחות אפשר לגלגל משהו, פה לא ניתן להעלות מיסים - אהה, אבל כאן המדינה "מתייבשת" אם לא ניתן להעלות מיסים, נעלים את המוצר.

נתיישב באוטו, נעשה סיבוב, נירגע קצת - לא, גם כבר לא ניתן. הייתה עליית מיסים והנוספת בקרוב

אז נעבור לקטנוע, נחסוך בדלק - מה פתאום, גם את זה המדינה טירפדה. טוסטוס ומכונית זאת עכשיו אותה הוצאה.

טוב, לפחות יש לי בית שניתן לחזור אליו - גם לא, עם המחירים האלה צריך להיות מליונר בשביל לקנות בית

טוב, נלך להרגע קצת באמבטיה בדירה השכורה שלי - לא לא לא, גם כאן "ישראל מתייבשת" מים מהברז עולים עכשיו כמו מים מינרלים בחנויות. לא ניתן לעשות מקלחת של מעל ל 4 דקות ביום.

אז נלך לבנק, נראה כמה כסף חסכתי בשביל איזה טיול בחול, שם יותר טוב - לא נשאר כסף, הכל הלך על העמלות.

 

מה קורה כאן, הממשלה האחרונה, שאמורה להיות מורכבת משני הקצבות. גם אלה שדואגים לקפיטליזם וגם אלה שאמורים לדאוג לאזרח הפשוט, פשוט קורעת אותנו מכל הכיוונים.

המשכורות נשארו על אותו הרף בעשור האחרון, אבל לא מפסיקים לינוק מאיתנו כל שקל שאנחנו מרוויחים. לא מספיק שהמחירים עולים, אז גם הרווח מאחוזי המס עולה, גם את האחוזים עצמם צריך להעלות?

אין שום קשר בין נבחרי הציבור לציבור!

 

אז, מה נשאר?

 

(סתם הוצאת יאוש עקב הכתבה על עליית המס על הסיגריות ועליית המס הקרובה על הדלק )

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחלה, עכשיו אני צריך לשלם כ- 22 ש"ח על חבילה של קאמל :roll:.

 

נו אז מה שזה יכניס כמה מאות מיליוני שקלים לקופת המדינה ? גם ככה הממשלה לא תשתמש בכסף הזה בצורה חכמה.

 

 

חבל שאת החומרים האחרים שניתן לעשן קשה להשיג עכשיו. ישראל בהחלט מתייבשת.

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם
אז, מה נשאר?

 

לאונן עדיין די זול.:twisted:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אחלה, עכשיו אני צריך לשלם כ- 22 ש"ח על חבילה של קאמל :roll:.

 

 

21 ש"ח, בדיוק קניתי. לא רחוק היום שבו יהיה מס על חמצן.

פורסם

לגדל טבק זה חוקי, תפוחי אדמה עדיין זולים ומפיקים מהם יופי של וודקה ודירה באופקים עולה גרושים.

 

אם בכל זאת בא לך לעשות סיבוב תקנה אופניים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לגדל טבק זה חוקי, תפוחי אדמה עדיין זולים ומפיקים מהם יופי של וודקה ודירה באופקים עולה גרושים.

 

אם בכל זאת בא לך לעשות סיבוב תקנה אופניים.

 

פתרת לו את כל הבעיות בחיים :)

Twincharger Stratified Injection

פורסם

זה מה שמדאיג אתכם? את מחיר הסיגריות עוד אפשר לספוג, על טירוף הדלק כולנו נשלם ובגדול, היום במעריב "הדלק יתייקר בקרוב ב-6% וימשיך לעלות בהדרגה עד 20% בתוך שנתיים", זה כמובן לא כולל את העליה המתכוננת באלכוהול, אגרת טלוויזיה ועוד.

פורסם

קודם כל צודק רוני , ככה זה כשותקים .

דבר שני אני חושב שאם נתכל לעולם למשבר הכלכלי שפקד אותו ונתסכל פנימה , איכשהו כלכלת ישראל נפגעה פחות מכלכלות גדולות וחזקות בהרבה, אז אולי לא הכל נכון אבל כנראה שמי שמכוון את העיניינים מבין משהו בכלכלה.

 

הבעיה הגדולה שלנו היא שעם ישראל לא יודע להפגין , באירופה החקלאים יכולים לסגור עיר בירה ליומיים כי העלו את המחיר של הקש, בארץ אין כמעט הפגנות שהן לא קשורות לארץ ישראל השלום והחלום .

 

ומי שהתלונך על מחירי המים , מה לעשות שאנשים פשוט לא מבינים שבאמת אין מים וממשיכים לשטוף מכוניות בצינור , להשאיר ברזים פתוחים כאילו אנחנו שוויץ, ולבנות בריכות נוי כאילו אנחנו באירופה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

באמת מזמן לא פתחת איזו קבוצה בפייסבוק :)

 

 

לפותח השרשור : לקפוץ מהגג נשאר חינם למרות כל עליות המחירים....

 

אני חייב לציין שלדעתי הסיפור של הסיגריות הוא טוב מאוד, אולי תצא לכם (ולנו המעשנים הפאסיביים) קצת בריאות מכל העניין.

 

חוצמזה? כמה אחוז כבר העלו ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עם הנהיגה בארץ הזאת, התחבורה הציבורית, המיסים על מים ועל אוכל, מס הכנסה, מע"מ, מלחמות בפנים ומלחמות מבחוץ ושרי ממשלה גנבים או סתם טיפשים ולא אכפתיים - למות מסיגריות זה הדבר האחרון שצריך להדאיג אותנו.

שודד בנקים בפוטנציה8)


×
×
  • תוכן חדש...