Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיוון שיש פה לא מעט אנשים שמתלוננים על השירות המחפיר של צ'מפיון ויש פה כמה כאלה שסובלים מבעיות בדגמי הפאביה, אני מרים את הכפפה וקובע מועד:

 

יום שישי הבא, ה-9 ליולי, שעה 10:00 בסוכנות המרכזית בתל אביב, דרך השלום 1 פינת יגאל אלון (חניה במקום).

 

המטרה היא לאגד כמה שיותר בעלי רכבים, שכל אחד יכתוב על שלט (כמו בהפגנה) את הבעיות שלו ואיך הן לא נפתרו- תקלות חוזרות ונשנות ברכבים חדשים, שירות לא טוב והתנערות של צ'מפיון מטיפול הולם וכו'.

 

מי שיש לו קשרים מוזמן לפנות ל-YNET\WALLA וכו' כדי להזמין אותם לסקר את ההפגנה.

 

הגיע הזמן להפסיק לשתוק בתור צרכנים !

 

מי שמוכן להשקיע מעט מעצמו לטובת הכלל ומוכן להגיע (עם כל רכב של הקונצרן) שיכתוב שהוא בפנים.

 

ככל שישתתפו יותר בעלי רכבים יהיה יותר "רעש" יותר תוצאות,אז קדימה,להיות קצת אקטיבים!

 

נ.ב

 

הלוואי והיה אפשר לארגן את זה היום שיש להם את המבצעי מכירות, אבל לא נורא, גם שבוע הבא יעשה את העבודה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 188
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בתור לקוח חדש של צ'מפיון אני מתכוון להגיע ולהראות תמיכה.

אין לי רכב שלהם עם בעיות להצהיר עליהן, אבל אני מניח שגם "סתם" אנשים שיבואו לתמוך יעזרו.

Auto Emoción

פורסם

לא,זו לא הפגנת עובדים, זו מחאה של אנשים שסובלים מליקויים כאלה ואחרים ולא מקבלים טיפול הולם או שירות הולם כנדרש.

 

המטרה היא לעשות רעש כדי לאלץ את היבואן להתמודד עם הבעיות של הלקוחות שלו ברצינות יתרה.

 

עבור מי שיש לו רכב שסובל מבעיות חוזרות הפתרון של "לא לקנות עוד אחת" לא ממש עוזר כי כרגע יש לו רכב שסובל מבעיות וחוסר שירות ולזה צריך לתת פתרון.

 

 

כמובן שגם "סתם בעלי רכבי VAG ללא בעיות" יוכלו לסייע כי היום להם אין בעיות אבל חלילה מחר אולי כן יהיו בעיות לכן יכול להיות שהרעש שייווצר יסייע להם בעתיד.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני רק מקווה שתהיה היענות, כי אם יבואו רק מספר קטן של אנשים זה יהיה מוזר ולא אפקטיבי, וצ'מפיון תמיד יוכלו להגיד ש"אלה רק 6 אנשים בעייתיים" וכו'.

Auto Emoción

פורסם

למה? במחאת צרכנים אפקטיבית גם מספרים למה לא קונים יותר את המוצר.

 

אגב, גם אני בעוונותי עשיתי את זה מעל דפי הפורום, כשסיפרתי איך מלקוח שקנה מהם שתי מכוניות חדשות בכל פעם, הפכתי לכזה שאיננו מוכן לקנות מהם דבר.

זה היה בימים שעומר כיכב כאן כנציג צ'מפיון והזמנתי אותו להרים את הכפפה: או לתבוע אותי על דיבה, או להעביר את המקרה למנהל שיבדוק היטב את הליקוים שבשירות שלהם.

הוא בחר שלא לעשות לא את זה ולא את זה.

 

עריכה: עידן הקדמת אותי.

פורסם

כפי שזה מסתמן, זו בעיקר מחאה של בעלי סקודה, ולכן הכותרת לא במקומה. כפי שכבר כתבתי, לי - וגם לאחרים - לא היתה בעיה עם שירות שקיבלנו כבעלי VW. וזה נכון לגבי חברי פורום ולגבי אחרים שאני מכיר. לדורקי אני מבין שכן היתה - שיבוא עם שלט על הלקסוס :-)

 

אגב, עידן - איזה רכב VAG יש לך?

 

אגב2, ארגון שכזה מעל דפי הפורום עשוי גם להיקלט אצל צ'מפיון או עובדיהם (כיום או בעבר או בעתיד) ולהכין אותם לזה (צו מניעה, PR מצידם וכו').

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בר,

 

בוא נתחיל מזה שאין לי רכב VAG ואין לזה כל קשר לעניין כיוון שדובר רבות על השירות המהולל של VAG (גם אם אתה לא התלוננת עליו באופן אישי).

 

המחאה כן במקומה לבעלי VAG כיוון שתלונות על השירות המדהים היו לא רק ללקוחות סקודה (אתה מוזמן לעשות חיפוש בפורום).

 

דבר אחרון, אין שום בעיה עם זה שנציגי צ'מפיון ידעו מכך שמשהו מתארגן, נהפוך הוא, הם מוזמנים לשלוח נציג מטעמם שיענה אחד לאחד לטענות שבעלי רכבים יעלו.

 

יוציאו צו מניעה ? זו תיהיה מבחינתם ירייה ברגל כי זה רק יעורר עוד יותר רעש ובמקסימום יעביר את המחאה 20 מ' מהסוכנות, לא משהו שצריך להתרגש ממנו.

 

אגב, אם אני הייתי במקום דורקי יכול להיות שכן הייתי בא עם לקסוס וכותב עליה שפעם היו לי רכבי VAG עד שהבנתי שאני רוצה גם שירות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

על הכיפאק ידידי, אם הרוב הדומם מרוצה זה מעולה, תעשו הפגנת תמיכה בצ'מפיון!

 

יכול להיות שהשרשור הזה יוכיח שצ'מפיון נותנים שירות מעולה וזה "יסתום את הפה" למיעוט הרועש שאומר שהשירות שלהם חרא, הלוואי וזה יהיה המצב.

 

בינתיים הקונוטציות שצ'מפיון מוזכרים בפורום ב-99% מהמקרים שליליים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בינתיים הקונוטציות שצ'מפיון מוזכרים בפורום ב-99% מהמקרים שליליים.

 

זה מזכיר לי את הבדיחה על ההוא שטייל במדינה קומוניסטית ומשום מה ניתקל תמיד רק באחוז שמתנגד לשלטון ולא ב- 99% שתומכים בשלטון ושהצביעו בעבורו... :roll:

פורסם

כולנו יודעים שיש פה הרבה בעלי VW (שירוקו, GTI, 160, 140, 1.6 וכו'). כמה מהם מתלוננים? דורקי ורוב בעלי הפאביה. שזה לא VW. לכן נראה לי קצת מוגזם, אבל זה עולם חופשי. גם נחמד שמישהו שאין לו אינטרס במוצר נרתם לעזור - בשביל זה יש פורומים. אבל אפשר - נראה לי - לצמצם את זה (בינתיים) למחאת בעלי הסקודות... תפרסם גם ב- netcar, שם יש גם כמה רוכשי סקודה לא מרוצים (וגם שם ממליצים עליהן בעיניים עיוורות).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מה זה הפגנת עובדים? מחאה צרכנית זה עניין פשוט - לא קונים את המוצר.

 

ומי שכבר קנה ונדפק מוזמן לספר על זה ללקוחות פוטנציאליים שיקחו בחשבון את חויית הלקוח בצ'מפיון.

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

שאפו למי למי שלוקח יוזמה ומארגן כזו הפגנה.

בתור בעל VW מזה שבועיים עוד לא נתקלתי בבעיות שירות, אבל מארגני ההפגנה עושים את העבודה על מנת שאני ושכמותי לא יסבלו בעתיד.

קראתי רבות בפורומים על בעיות השירות של צ'מפיון (עוד לפני שהפורום הזה היה קיים, היה בעל אולרואד נכה שצ'מפיון התנערו מאחריות לגביו מכיוון שנסע בחול והמנוע נהרס).

כשקניתי את רכבי הרגשתי שאני ממש צריך להתחנן שיסכימו למכור לי - ואם זה היחס ללקוח פוטנציאלי אז מפחד לחשוב מה יקרה ללקוח קיים.

למה קניתי בכל זאת? כי אין תחרות לשירוקו.

לא הייתי קונה מכונית מבית צ'מפיון שיש לה מתחרה (בסדר BAR, גם לגולף 160 אין תחרות אבל לגולף 1.6 כן).

פורסם

לא נראה לי שמהאתר הזה יצא משהו,יש פה המון נציגים מוסווים של צמפיון שכל יום מעלים לאתר שאלה לגבי מבצע חדש של היבואן וכל התגובות הראשונות רק מהללות את המבצע(תראה לגבי המבצע של סקודה,כל הרכבים נחטפו אבל יש במלאי:wink:).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5831 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...