Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5837 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון תודה לכל המגיבים .

ראיתי היום טויוטה ראב 4

הדברים הטובים: שנת 2008 עם 25000 ק"מ על הצג, הרכב נראה שמור וזהו .

הדברים הרעים: הרכב יד שניה, עבר תאונת קצה שילדה [התכופפתי וראיתי שריתכו את התחלת האמבטיה מאחור ,והחליפו דלת אחורית של הבגאז' כמו כן יישרו את הכנף האחורית ימנית].

הרכב עבר יישור כנף שמאל בתאונה שונה.

כמו כן את הדברים הללו אמר נציג המגרש שהרכב נמצא בו לפני שבאתי לבדוק את הרכב.

הרכב אמור לעבור טסט בתחילת יולי.

הצמיגים יבשים מאוד וסדוקים.

 

זהו, הצלחתי להוריד אותו ממחיר מחירון לכיוון ה 120K [במקום 127800].

אשמח לקבל השגות המלצות אם כדאי לי ללכת על זה או לא.

אני יודע שבד"כ לא קונים ממגרשים אבל המוכר הזה נראה לי די אמין כשסיפר לי עוד לפני שהגעתי על התקלות וגם כלשקחתי את הרכב למוסך מורשה טויוטה ובאמת ראיתי שהרכב טופל בזמן ולפי הטיפולים הרכב באמת עבר 25000 ק"מ.

 

כמו כן למצוא היום ראב 4 עם ק"מ נמוך די נדיר [כל דגם שראיתי עבר את ה 80000].

תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

אני אישית לא הייתי מתעסק עם רכב שכזה בשום מצב ואף מעדיף רכב עם יותר קילומטרים על הצג אך בלי עבר תאונתיי.

שנית, המחיר צריך להיות נמוף אף יותר לדעתי לרכב שעבר תאונה בשתי קצוותיו.

 

בהצלחה.

פורסם

בהיותי בעל ראב4 שנת 97 , במשך 4 שנים ואחרי שעברתי עם הרכב תאונה קלה.

 

אני יגיד לך כמה דברים מנסיון עם הרכב ועם אחרים.

אם לרכב יש פגיעה בשילדה עקב תאונה , תבדוק ספציפי לראב 4 כמה אחוז מהפגיעה הרכב עבר

עם זה מעל ל3 אחוז , תרד מזה.

דבר שני , זה רכב אמין , גם אחרי התאונה הרכב נסע לי בובה.

הבעיה הופכת שאתה רוצה למכור רכב עם קצה שילדה , שלא הרבה רוצים לקנות אותה וזה גם משהו שאתה צריך לחשוב עליו.

וחביבי להוריד רק 7 אלף שקל על כל הפגיעות האלה , ההיתי מסה להוריד 10 אחוז מערך הרכב.

אם כל מה שאמרתי לא מפריע לך והרכב נראה לך , אני מציא שתרכש , כי אכן זה רכב שקשה למצוא אותו בק"מ נמוך ובמצב טוב.

קח את הרכב למומחה לענייני שילדה וכמובן לבדיקה שאולי יגלו עוד דברים שלא ראית ובקשר לטיפול בזמן במוסך

מנסיוני הרע עם מוסכים של טיוטה , הם לא תמיד עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר.

תחכה עוד שבוע אמור להיות ירדת ערך ביולי וגם תוריד את מחיר הצמיגים.

אני אישית ההיתי לוקח אוטו עם יותר ק"מ במצב שילדה טוב יותר.

 

בעיקר שיהיה בהצלחה גבר.

פורסם

תבדוק ספר טיפולחם.

 

רכבים כאלה חייבים להיות מטופלים במוסך מורשה וחייב להיות רישום מדוייק.

 

משהו לא נראה לי.

 

נא עדכן לאחר בדיקת ספר רכב.

פורסם

אני מציע לך להוריד עוד במחיר.

רק הצמיגים יעלו לך 2000 ש"ח +-.

לכן לא ניראה לי הגיוני שמורידים רק 5K על רכב שעבר תאונה ב2 הצדדים.

קובי

פורסם

יש קצת הבדל בין רכב משנת 97 לרכב מודל 2008.

אני לא הייתי משלם 120 אלף ש"ח (6% מתחת למחירון ) על רכב, אשר ב- 25 אלף ק"מ עבר כמה תאונות, כולל פגיעה בשלדה, בשביל להיות יד שלישית בדבר כזה. גם רביעת צמיגים תעלה לך יותר מ 2000 ש"ח .

בשביל מה כל זה? בגלל 25 אלף ק"מ? יכול להיות שב 25 אלף ק"מ הרכב הנ"ל עבר את מה שרכב אחר עובר ב 70- 80 אלף ק"מ (מבחינת סגנון הנהיגה).

וכל זה עוד לפני הבדיקה הרצינית בקשר לחומרת התאונה\פגיעה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מבחינת קנייה במגרש אני התיחסתי בשרשור אחר. אני חושב שאם המגרש אמין והרכב במצב טוב לא אמור להיות מניעה מלעשות עיסקה.

אישית עשיתי עיסקה במגרש וסה"כ קיבלתי רכב שאני מרוצה ממנו. הבעייה עם מגרשים, גם הוגנים (יחסית) שביניהם זה מחיר. מגרש צריך על משהו להרוויח ןמחיר עדיין צריך להישאר אטקטיבי לקונה.

 

יש הצדקה של פחד מסוחרים, אבל צריך באותה מידה לפחד מפרטיים שיכולים לרמות לא פחות טוב. כאשר אתה קונה רכב אצל סוחר ויכול לבחור מכמה רכבים, זה חוסך זמן. סוחר זה גוף רשמי כלשהו שיש אליו אחריות מסויימת.

 

לכן אני חושב שצרך לפעול בהתאם לנסיבות. אם הרכב טוב ומתאים לך - למה לא?

 

פגיעה בשלדה זה לא נעים. אבל יש הבדל בין חזית כולה מרותכת לבין קצה שלדה שיש לו לרוב יותר משמעות מסחרית. צריך לבדוק את העיניין בקפדנות. בהחלט הגיוני שב-25,000ק"מ הרכב עבר תאונות. עם גולף שלי עברתי קרוב ל-300ק"מ ומנעתי 3 תאונות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תוספת קטנה:

אני לא התייחסתי לעניין של מגרש\סוחר\פחד - גם לאדם פרטי לא הייתי משלם מחיר כזה על הרכב המדובר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

גילוי נאות- רושם את דבריי כאחד שבבעלותו ראב 4 שנת 2007 שמועמדת למכירה...

תראה,הרכב אצלנו כבר שנה ועבר 74K. ואני יכול להגיד לך שהק"מ לא מעידים על כלום.

כי באותה מידה אני יכול למצוא 2007 עם 30K ואז מה?מה זה אומר?

מה אתה כקונה היית מעדיף?74K של נסיעה רגועה ואיטית או לחלופין 30K (שעל פניו נשמע "מעולה")שפשוט קרעו את האוטו?

לכן אל תתפתה יותר מדי לגבי הקילומטרז''....

פורסם

תודה לכל המגיבים.

אכן ביצעתי עיון בספר רכב ובמוסך טויוטה מורשה.

הרכב עבר טיפולים כל 10000 ק"מ ונראה שמור מאוד גם מבפנים וגם מבחוץ, אין סימנים של הורדת ק"מ.

הרכב נראה ומרגיש בסדר.

על הצמיגים הורדתי 5K, על הטסט 2K , על ירידת ערך הורדתי משהו כמו 4% == 5K סה"כ הייתי אמור להוריד 12K הבחור הסכים להוריד 8~9K,

נראה לי שבנתיים אני ארד מהסיפור [אני לא לחוץ ויש לי עוד חודש וחצי להחזיר את הרכב ליסינג שלי].

אגב דור8 יש מצב שתשלח לי פרטים בפרטי אם אתם מוכרים בקרוב ?

 

תודה.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

להוריד רק 7K על הליקויים הנ"ל זה פשוט בדיחה, המגרש הוריד למוכר סכום רציני כשקנה אותו ובצדק לדעתי.

 

חפש רכב אחר (ובזהירות על הנרות, שלא תימצא להם שימושים אחרים :wink:)

פורסם

+1.

 

לא יודע לנקוב לך במחיר "נכון" לרכב, אבל למעשה הוא לא מוריד לך כלום על השלדה. לא הייתי רוכש את הרכב כלל, ובוודאי לא יותר מ 85.0K, ואני יודע שזה מחיר בדיחה, אבל כשתרצה למכור סיפור השלדה יאכיל אותך חצץ.

 

למה להכניס ראש בריא למיטה חולה, ועוד תמורת 120.0K?

אתה קונה במחיר הזה טוסון/ספורטאז' משנת 2009 עם ק"מ נמוך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

סבבה ירדתי ממנו במיוחד במחיר הנ"ל.

אבל דווקא טוסון \ ספורטאג' אני לא אקנה.

על הכוונת רק מה שמופיע בחתימה שלי.

טוב שם טוב משמן טוב

×
×
  • תוכן חדש...