Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא לחינם קוראים לנורדשלייפה "הגהנום הירוק", ללא ספק, מעולם לא פחדתי כך מאחורי ההגה.



מזג האויר היה גשום וערפילי. 190 מכוניות מכל הקטגוריות התחילו, 124 סיימו. 50 מכוניות היו מעורבות בתאונות, 2 מכוניות התרסקו כליל ונהגיהם פונו לבית חולים.

כבר בשלב המיקומים בשישי-שבת מזג האוויר היה סגרירי אבל עדיין לא בישר את הבאות.

המסלול, גם כשהוא יבש מסוכן ביותר במיוחד למי שכמוני לא מכיר אותו, עליות, ירידות, סיבובים מפתיעים, ישורות ובנוסף מסלול הנורבורגרינג F1. הכל ביחד בערך 26 ק"מ להקפה.

נכנסתי כנהג שני, הגשם היה שוטף, הפולני, בן קבוצתי הזהיר אותי והתחנן "רק תגמור את המרוץ שלם ועם רכב שלם". כבר בהתחלה פורשה עשתה ספין לפניי ובמסלול הצר הזה אין כל כך לאן לברוח, עברתי 10 ס"מ ממנו. מכוניות ירדו מהמסלול לגדרות ובחזרה העלו המון בוץ למסלול, דגלים צהוב/אדום המורים על סכנת החלקה הורמו קבוע, תאונות מימין ומשמאל, Safety car נראית רבות, ביציאה לישורת המון זכוכיות, אמבולנסים, המרוץ מופסק, מכוניות מרוסקות, פחד אמיתי. בפעם הראשונה על המסלול רציתי שהכל כבר ייגמר.

לבסוף הגענו למקום התשיעי בקטגוריה מתוך 36.

 

תודה ליובל מלמד וליבואני דאנלופ על העזרה.

 

ותודה לאלפא שהחזיקה מעמד במשך 300 ק"מ של סיוט ללא שום תקלה.

 

סרטון:

 

 

 

מעניין אם אתה מזהים את כל המכוניות שמופיעות בקישור...

_F_10295.JPG

_F_10296.JPG

_F_10402.JPG

_F_14789.JPG

_MG_21992.JPG

_F_12621.JPG

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם

נשמע יותר כמו מירוץ הישרדות..

בטח חוויה מדהימה, כל הכבוד על התוצאה המכובדת!

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מדהים,כל הכבוד על התוצאה. הסרטון ביוטיוב חבל על הזמן

 

אפשר קצת פרטים על האלפא, מנוע שיפורים וכו' והאם הבאת אותה מהארץ או שהיא נמצאת בחול

 

כמו כן באיזה מרוץ מדובר? ומה הם הקטגוריות שהתחרו? האם התחרת באופן עצמאי או מטעם מועדון כלשהוא?

 

 

תודה ובהצלחה בהמשך הדרך.

פורסם

יפה מאוד ראובן. לזכותך שחזרת בריא ושלם. גם יכולת גם אחריות - כל הכבוד.

אכן לא סתם כתוב בכל מקום באנגליה שיש בו התרחשות מוטורית - MOTORSPORT CAN BE DANGEROUS

פורסם

כל הכבוד.

לאור הסיכון המוגבר בספורט כשתחזור לארץ תחשוב על כתיבת צוואה... אני וכן לעזור...

בהצלחה ושמור על עצמך

שלמה דן גדרון

פורסם

ברוך שובך הביתה, בריא, שלם, עם מכונית שלמה, הישג מכובד ותחושה ש...עשית גם את זה. האמירה המפורסמת של 'קשה באימון - קל בקרב' לא ממש תפסה כאן, אבל אחרי כזה קרב, בכזה לוקיישן ובכאלו תנאים - הכל מעתה יקבל את הפרופורציות שלו(מבלי להקל ראש, כמובן).

 

האירופאים אוהבים לצחוק על האמריקאים של נאסקאר שאינם מתחרים בגשם/על מסלול רטוב. שיצחקו. יש לא מעט קומון-סנס בהחלטה הזו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

כבר בהתחלה פורשה עשתה ספין לפניי

זה המחלה שלהן.

 

כל הכבוד על הביצים והנהיגה. נראה לי שכרגע זכר הזעזוע עדיין טרי, אבל עם הזמן כטבעם זה זכרונות, זה יהפוך לזיכרון מתוק בהרבה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

וואו, פשוט כבוד!!

 

אלבום התמונות גרם לי להזיל ריר על המסך והמקלדת!

 

פעם הבאה, אם תיקח אותי איתך, מבטיח לך בוק מרשים למזכרת!! (רמז דק.... גם אני רוצה ככה!!!)

 

המקום מאוד מכובד,

וחשוב לא פחות שחזרת אלינו בריא ושלם!

בברכה!

יונתן.


×
×
  • תוכן חדש...