Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

יש לי נטפליקס וראיתי את כל הסדרות שהם הפיקו עם מארוול.

ואלה התובנות שלי לגביהן:

 

the defenders - ממש משעמם. בגלל שיש להם יותר מידי גיבורים וכוכבים ראשיים, הם חייבים לתת לכל דמות את הדקות שלה בצורה שווה ומה שיוצא זה שהעלילה לא מתקדמת לשום מקום. היה לדוגמה פרק שבמשך רובו כל הדמויות ישבו וטירחנו במסעדה על כמה קשה להם וחיכו לרעים שיבואו וימצאו אותם, עד שרק בסוף הפרק קרה משהו מעניין. אני הפסקתי באמצע, זה משעמם מידי.

 

לוק קייג' - התחיל מעולה ואז באמצע העונה פתאום לא קורה כלום, פרקים שלמים שרק מראים כמה שהוא סובל ועצבני, אבל לא קורה שום דבר מבחינת העלילה הכללית.

 

ג'סיקה ג'ונס - מעולה

איירון פיסט - לא סיימתי לראות, אבל אהבתי (בניגוד לרוב הצופים).

דרדוויל - בהתחלה זה נראה מבטיח, אבל בסוף מבינים שזה בסך הכל עוד סדרת נוסחה אמריקאית שרק עושה פוזה של סידרה רדיקלית, אבל לא באמת הולכת עד הסוף.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם

הרושם שלי מהסדרה "אלים אמריקאיים":

 

היוצרים לקחו סמים. הרבה. כמו המזוודה של ראול דיוק וד"ר גונזו.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אם ראית את שובר שורות, הפרק הראשון של סול לא יהיה גלולת שינה עבורך.

 

העונה ה1 של סול היתה מצויינת בעיניי, אני לקראת סוף עונה 2

וזה הפך לחגיגת שיעמום גדולה, להשוות את זה למתח של שובר שורות?

אני רואה בערך פרק ביומיים וכבר מתחיל להתלבט אם

לחדול ולעבור לנרקוס עונה 3, אסיים את עונה 2 כנראה ואחליט.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ממליץ על suburra, סדרת פשע איטלקית בנטפליקס על עולם הפשע ברומא. יש שם הכל איטלקים נגד צוענים, המאפיה, הוותיקן, שחיתות בעירייה. מתרגלים מהר מאוד לאיטלקית ולא שמים לב (יש גם דיבוב לאנגלית שלא בדקתי, אבל לדעתי עדיפה שפת המקור). ממליץ

פורסם

Stranger Things יוצא יום שישי הזה. כנראה כל העונה תהייה זמינה להורדה כבר בסופ"ש.

 

מה אתם אומרים על נרקוס עונה 3? התחלתי את הפרק הראשון מרגיש קצת חלש ומיצא את עצמו.

כדי להמשיך פרקים הבאים?

פורסם
Stranger Things יוצא יום שישי הזה. כנראה כל העונה תהייה זמינה להורדה כבר בסופ"ש.

 

מה אתם אומרים על נרקוס עונה 3? התחלתי את הפרק הראשון מרגיש קצת חלש ומיצא את עצמו.

כדי להמשיך פרקים הבאים?

 

עונה מצויינת, אל תוותר מראש

יום טוב גם לך

פורסם

חבריה מישהו התחיל לראות את העונה החדשה של המתים המהלכים ויכול לתת חוות דעת?

מתלבט אם לתת לה צאנס אחרי העונה האחרונה שהייתה פשוט שיממון ובזיון מכל בחינה אפשרית. בחיי שלא זכור לי שראיתי בטלויזיה שום דבר כל כך גרוע כמו העונה האחרונה של המתים המהלכים.

“Mastering others is strength. Mastering oneself makes you fearless.”

Lao tzu

פורסם

מיני סדרה של 3 פרקים, Paul Hollywood's Big Continental Road Trip.

פול הוליווד מטייל בכל פרק במדינה אחרת (איטליה, גרמניה וצרפת) ומסביר על תרבות הרכב באותה מדינה. הפרקים באורך שעה, עשוי טוב ומבדר. הומלץ גם ע"י החבר'ה של טופ גיר לשעבר.


×
×
  • תוכן חדש...