Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צפיתי בפרק הראשון, לא התלהבתי במיוחד. לא פוסל צפיה בעתיד אבל יש סדרות שאחרי הפרק הראשון מתחשק לך לא לישון כל הלילה ולראות את כל הסדרה, כמו פארגו למשל. זאת לא כזו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

דווקא מהנסיון שלי, הרבה פעמים סדרות שבונות את עצמן לאט אחרי זה הופכות ליותר טובות. רוב הסדרות הבריטיות הן כאלה, רק אחרי כשני פרקים מתחילים מאוד לאהוב אותן ואז מתחילים לחשוב שזאת הסדרה הטובה ביותר שנעשתה.

פורסם (נערך)
ראיתי ולא מבין את ההתלהבות.

 

איטי, פשטני, יומרני, נפוח מצילום יענו ארטיסטי, ולא רלוונטי. אין שום היגיון פנימי של ההתרחשויות לעומת סיפור המסגרת, והדמויות נטולות עקביות.

באייטיז אולי עוד היה במסר השקוף שלה משהו. היום זה ארכאי.

 

פוטלוס, גירסת הדיכאון...

 

זאת עונה ראשונה, צריך לתת לה להנות מהספק. העלילה והדמויות צריכות להתייצב ולמצוא את עצמן.

 

וחוץ מזה, אם יושב עכשיו בבית הלבן האיש שהפך את כל דרמות פוליטיות ללא רלוונטיות, אז הכל יכול להיות.

 

העלילה של "יומנה של שפחה" אכן נראית מצועצעת, אבל לא לגמרי תלושה מהמציאות.

 

אגב, בעונה השלישית של פארגו הסיום הועתק אחד לאחד מ"שר המלחמה". בכללי, חוץ מכמה הברקות (כמו הסיפור עם הרובוט), היא די מאכזבת ביחס לעונות קודמות.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אכב, בהמלצת כמה משתמשים בשרשור החלטתי לתת צ'אנס ל-LEGION.

מודה ומתוודה, סדרות קומיקס הן לא כוס התה שלי, אבל החלטתי לנסות בכל זאת.

 

אחרי שסיימתי את העונה הראשונה, כל מה שיש לי לומר זה - וואו! אינעל שורלק ואחותו, איזה מחזה מרהיב.

על העלילה אפשר להתווכח, אבל נואה האולי הגאוני (שחתום גם על הסדרה "פארגו") עשה עבודה מעולה כדי שנרגיש ונחווה איך זה להיות בתוך מוח של סכיזופרן. כאוס אחד גדול שבו אין לך מושג מה הולך לקרות בפריים הבא, אבל איכשהו בסוף הכל מסתדר. פשוט תאווה לעיניים.

נהניתי מאוד, סדרה מטורפת במלוא מובן המילה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
זאת עונה ראשונה, צריך לתת לה להנות מהספק. העלילה והדמויות צריכות להתייצב ולמצוא את עצמן.

 

לתת לסדרה יותר מעונה?!

הבעיה היא שהדמויות נעדרות עיקביות. המוטיבציות שלהן לא ברורות.

והכי לא ברור זה המעבר מחברה מודרנית, כמו שאנחנו מכירים אותה, לדיסטופיה שנוצרה שם, בשלוש שניות. זה בסדר בסרט סוג ב' מהאייטיז (העיבוד המקורי לספר). בסדרה הייתי מצפה למשהו יותר מתוחכם.

 

העלילה של "יומנה של שפחה" אכן נראית מצועצעת, אבל לא לגמרי תלושה מהמציאות.

 

לא מצאתי שומדבר קרוב למציאותי או שמדבר על תמות (themes) שרלוונטיות. הזכרת את טראמפ, אבל טראמפ הוא לא ימין שמרני/דתי. הם דווקא שונאים אותו (פחות מהילרי, אבל שונאים).

 

אגב, בעונה השלישית של פארגו הסיום הועתק אחד לאחד מ"שר המלחמה". בכללי, חוץ מכמה הברקות (כמו הסיפור עם הרובוט), היא די מאכזבת ביחס לעונות קודמות.

 

לא שמתי לב. אני אסתכל שוב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

והכי לא ברור זה המעבר מחברה מודרנית, כמו שאנחנו מכירים אותה, לדיסטופיה שנוצרה שם, בשלוש שניות. זה בסדר בסרט סוג ב' מהאייטיז (העיבוד המקורי לספר). בסדרה הייתי מצפה למשהו יותר מתוחכם.

 

לא חסרות בעולם דוגמאות של מעבר חד ממדינה מודרנית לדיסטופיה.

 

ראה סוריה, מצרים, ונצואלה, אפילו יוון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
זאת עונה ראשונה, צריך לתת לה להנות מהספק. העלילה והדמויות צריכות להתייצב ולמצוא את עצמן.

 

הספר נגמר עם העונה הראשונה. מה שאומר שעונת המשך לא תהיה מבוססת על יצירה קיימת. גם בעונה הראשונה יש כמה חלקים שלא קיימים בספר, והם הפחות טובים, מה שלא מעודד לגבי איכות העונה השניה.

 

גם לי הפריעו העדר הרקע וחוסר העקביות של הדמויות, אבל יש לי חיבה לעולמות עתיד ו/או דיסטופיה ולכן הלכתי לקרוא את הספר (וגם איתו קשה לי, אבל אני רק בהתחלה).

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

GOT.

פאקינג חזרה ופאקינג מגניבה וחבל שלא מוציאים את כל העונה במקביל כי זה היה נגמר אצלי אתמול בלילה.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

הפסיק להיות מעניין כשנהיו יותר מידי חורים בעלילה וזה עבר להיות דרמה רומנטית

 

Sent from my HTC 10 using Tapatalk

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אחרי פרק הפתיחה המזוויע (תרתי משמע) של המתים המהלכים, ויתרתי על המשך העונה. אבל לפני כמה ימים החלטתי לצפות בכל זאת והגעתי עד לאמצע העונה בינתיים.

אז אין ספק שהם מיתנו את הזוועות, אבל במקביל זה נעשה מה-זה משעמם. פרקים ארוכים וטרחניים שכמעט כלום לא קורה בהם - ספרתי לפחות שלושה שכל מה שקרה בהם היה יכול להסתיים בתוך רבע שעה בערך. בנוסף ניגן מזיין ת'שכל בלי הפסקה ושאר הדמויות מסתובבות כמעט בלי מטרה ולא ברור מה הן רוצות.

זה נעשה קצת יותר מעניין בפרק האחרון שצפיתי בו, כשהם סוף סוף מתחילים לחשוב על להלחם בחזרה. מקווה שההמשך יהיה יותר מלהיב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

נארקוס עונה 3 יצאה היום לאויר

 

נטפליקס-

 

https://www.netflix.com/search?q=%D7%A0%D7%A8%D7%A7%D7%95%D7%A1&jbv=80025172&jbp=0&jbr=0

 

 

כתבה מ timeout -

 

http://timeout.co.il/%D7%AA%D7%A8%D7%91%D7%95%D7%AA/%D7%98%D7%9C%D7%95%D7%95%D7%99%D7%96%D7%99%D7%94/%D7%A0%D7%A8%D7%A7%D7%95%D7%A1-%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%94-3

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

איזה כיף! התגעגעתי.

 

מישהו פה צפה/צופה ב-Travelers? שווה משהו? שוקל אם לטרוח לצפות בזה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
איזה כיף! התגעגעתי.

לא יודע אם אצליח להנות מהעונה ה 3 (נרקוס) אחרי מותו של אסקובר

ניראה שזה סוג של מיחזור,

מקווה שהמשך מלחמות הקרטלים ימשיכו לעניין.


×
×
  • תוכן חדש...