Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Iphone 4 נחשף , דק יותר ,חזק יותר ו מצלמת HD !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יאללה! מתי מתחילים למכור אותו?

 

אם זה תלוי בחברות הסלולר הישראליות בעוד 3-4 שנים, במחיר מופרח, ממש לפני שיצא איפון 3.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

אתם יודעים איך קוראים לצרכנים הכפייתיים של אי-פון, אי-פד ו אי-פוד?

 

 

אי- פוץ!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

עדר הכבשים של ג'ובס גילה שקיים דבר כזה שנקרא HD! וואה-וואה-ווי-וואה!

אחר כך מתלוננים על ההמון החרדי המוסת...:roll:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

ואוו, מצלמה קדמית !

בנוקיה היה את זה לפני כ"כ הרבה שנים שהם בעצמם כבר שכחו.

 

מה הדבר הבא? BT שאפשר לשלוח דרכו קבצים?

ספר טלפונים שאפשר לחפש בו לפי שם?

:)

 

מתעב את אפל, את מוצריה, את הפלצנות ואת צבא המאמינים שמוכנים לשפוך סכומי עתק על מוצרים ירודים טכנולוגית אבל עטופים בעטיפה של ממתק מבחינה שיווקית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל

לא היו עד עכשיו שיחות וידאו בפלאפונים אמריקאים בגלל השרות הירוד שיש בארה"ב.

אי אפשר לבצע שם שיחות וידאו.

הפתרון של מוטורולה היה להוציא טלפונים שונים לארה"ב ואירופה.

הטלפון הכי נמכר של מוטורולה הוא ה droid שיש גרסה שונה בשם אחר לשוק האירופאי.

" צבא המאמינים " של אפל כבר יותר גדול מהמאמינים של מיקרוסופט.

הIPAD חיסל את המכירות של הנטבוקים בארה"ב,אייפון וגוגל חיסלו את המכירות של טלפונים עם WINDOWS

אייל

פורסם

זה שכולם קונים את הקשקושים האלה , לא עושה אותם טובים.

 

הטלפונים מבוססי WINDOWS גם ככה היו חלק זניח בשוק.

 

האייפאד זה מוצר למתלהבים, זה לא ממש שימושי במקום מחשב רגיל.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

האייפון טוב כי הוא פשוט טוב, יש לו המון חסרונות אבל גם לא מעט יתרונות, האינטרנט עמוס בהשוואות האלו

נכון להיום, האייפון עושה דברים מסוימים טוב מכל מערכת אחרת אחרת. ועושה דברים אחרים ממש רע ולמרות זאת עוד לא מצאו מכשיר שענה לתואר אייפון באסטר.

 

בקשר לזה שכולם קונים אותו, זה לא הופך אותו לטוב יותר. כולם שומעים ליידי געגע, זה לא הופך אותה לטובה יותר

 

אפל מוכרת כי היא עשתה לכולם ועדיין עושה תרגילים שיווקיים לא נתפסים, וכי היא עושה מכשירים לאנשים פשוטים בלי יותר מדי פקה פקה. האינטפייס של אפל הוא אינטרפייס הכי נוח שפגשתי פה עד היום מבחינה אינטואטיבית. המכשירים שלהם יציבים פי כמה מונים מכל מכשיר אחר שפשגתי בו. האייפוד ללא ספק נותן תמורה הכי טובה לכסף היום. האייפון? פשוט כיף לשחק בו, להתעסק איתו והוא ממש נוח. האייפד? תאכלו את הכובע, הוא מכשיר טוב למי שרוצה נטבוק קל, אופנתי למטרות אינטרנט ומולטימדיה. אי אפשר לקחת את זה ממנו. מאז צאת האייפוד מדובר בהצהרת אופנה יותר ממשית.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

האייפוד? מכשיר גדול ומסורבל שקשה לקחת לפעילות ספורטיבית? מה בדיוק התרומה שלו? כל נגן מיקרוסקופי נותן לו בראש. מי רואה סרטים במסך כ"כ קטן?

 

כנ"ל לגבי האייפון, יש לי חבר שכשאנחנו נפגשים בפארק להתאמן הוא משאיר את הלבנה בבית.

 

המכשירים האלה מתאימים למי שמחפש צעצועים ולא למי שמחפש פונקציונליות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ואוו, מצלמה קדמית !

בנוקיה היה את זה לפני כ"כ הרבה שנים שהם בעצמם כבר שכחו.

 

מה הדבר הבא? BT שאפשר לשלוח דרכו קבצים?

ספר טלפונים שאפשר לחפש בו לפי שם?

:)

 

מתעב את אפל, את מוצריה, את הפלצנות ואת צבא המאמינים שמוכנים לשפוך סכומי עתק על מוצרים ירודים טכנולוגית אבל עטופים בעטיפה של ממתק מבחינה שיווקית.

 

לא הגזמת קצת ?

כאחד שרכש לפני חודש ימים אייפון 3GS אני פשוט נדהם מחדש כול יום מהאפשרויות הגלומות במכשיר הזה.

פשוט מכשיר על !

איזה כייף לי :)

פורסם

זה הרי וויכוח אינסופי שמתחיל כל פעם מחדש ואי אפשר לצאת "מנצח" בו.

 

תמיד יהיו את אלו שישנאו ויחפשו איך לקטול, ותמיד יהיו את אלה שיאהבו ויהללו. אני יכול להעיד על עצמי שאני הדבר ההפוך המוחלט למה שנקרא Fan-boy של אפל. מעולם לא היה לי שום מוצר שלהם, אפילו לא IPod. אבל מהיום שרכשתי את ה- 3G אני יודע שאין עוד מכשיר אחר בשוק שאני מוכן להחליף בו את האייפון. עד שרכשתי את האייפון הייתי מחליף מכשירים סלולאריים כל 5-6 חודשים. פעם נוקיה, פעם מוטורולה, פעם סוני אריקסון ופעם סמסונג וחוזר חלילה. עם כל מכשיר כזה, תמיד תמיד תמיד (!!) איבדתי את ההתלהבות שלי ממנו אחרי שבועיים, מה שאילץ אותי "להסתדר" איתו או אפילו "לסבול" איתו עד שהרשיתי לעצמי לרכוש מכשיר חדש.

 

היה לי את ה- 3G במשך כמעט שנה וממנו עברתי ל- 3Gs מיד כשיצא. אני מתכוון להפוך את העולם בשביל להשיג את ה- 4 מוקדם ככול האפשר (בטח לא מתכוון לחכות עד להשקה בישראל), ואני פשוט יודע שכול עוד אפל יוציאו מכשיר חדש בכל שנה - זה יהיה המכשיר שלי. אי אפשר לתאר את תחושת הכיף בשימוש במכשיר הזה גם אחרי שנתיים. והעובדה היא שלמרות שהוא היום מאוד נפוץ כאן בארץ, זה כבר לא עניין של "פוזה" או משהו בסגנון הזה. זה פשוט מכשיר מעולה. מי שלא אוהב, ירכוש לעצמו מכשיר אחר.

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2


×
×
  • תוכן חדש...