Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Iphone 4 נחשף , דק יותר ,חזק יותר ו מצלמת HD !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל.

תמצא מכשיר אחד שמאכלס 120GB על הגודל של האייפוד עם זמן סוללה כמו של האייפוד, רוצה קטן? קנה סנסה, אה רגע.... למה? יש אייפוד ננו...

 

תמצא לי מכשיר אחד שנותן תגובה הולמת ל

א' המסך של האייפון

ב' האחסנה הפיזית על האייפון 8, 16, 32GB בילט אין? אין הרבה ואם יש, הם או יותר מסורבלים או פחות טובים בדברים אחרים.

ג' מבחר תוכנות ואפלקציות שיש לאייפון

ד' פשטות כמו של האייפון

ה' יציבות כמו של האייפון

 

וכל אלו באריזה אחת אם תמחור הוגן.

 

נכון לעכשיו אתה זורק לאוויר קביעות שרויאות למישהו שממש ממש רוצה לשנוא את אפל רק כי אפשר. למרות שלא מעט (בלשון המעטה) אנשי מקצוע קבעו שככלל אין הרבה אלטרנטיבות שנותנות חבילה מסקפת באופן גנרי כמו לאייפון.

 

אגב. שלא תבין אותי לא נכון. אני לא מעריץ של התפוח. יותא מזה אני חושב שהם שכחו כמה דברים בתהליך.

אני אישית מסתובב עם נגן שלהם, אבל האייפון לא מספק אותי כאלטנרנטיבה לסלולרי ובטח לא כסמארטפון (ולו בגלל המחסור במולטי טאצ') למרות שאחרי שאני אקרא את כל הביקורות הראליות לאייפון 4, אולי אני אכנע. כרגע? HTC לג'נד יותר קורץ לי.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מי צריך 120 גיגה?

יש לי סנסה עם 8 גיגה מובנה פלוס כניסת מיקרו SD.

למה אני צריך לשלם אלפייה על נגן ?

 

כנ"ל לגבי האייפון : מה כבר יש לי לאחסן שם ?

רוב האפליקציות זה צעצועים למטרות שופוני. לא התרשמתי ממשהו שהוא MUST או ממשהו שאין בסימביאן

פשטות זה עניין יחסי

על זמן הסוללה של האייפון כבר שמענו על הגודל והמשקל הס מלדבר. גם לא על זה שכמעט כל נפילה מסתיימת בטרגדיה.

בקשר ליציבות , זה דבר בסיסי שצריך לדרוש מכל מכשיר.

 

האייפון זה אחלה מכשיר לשחק איתו בשירותים או אם יש לך הרבה זמן להעביר או סתם להראות לחברים.

אתם באמת קולעים את הניירות האלה לסל על בסיס קבוע ? :)

 

היתרון היחיד שאני רואה לאייפון זה שיש עבורו IGO, וזה נותן נוקאאוט לכל השאר מבחינת GPS כי הWAZE תוכנה שמפשלת ברגעי האמת וזה קרה לי לא מעט.

 

בקשר לבחור שרץ לקנות את האייפון 4 - אפל בונים על אלה שירוצו לרכוש את המכשירים במחירי עתק ויעזרו להם למצוא את כל מחלות הילדות שלהם.

שיהיה בהצלחה :)

 

אני רק עם נוקיה כבר מעל עשור , כל פעם שפזלתי לכיוון אחר - נכוויתי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מי שלא נהג על גולף לא מכיר את התענוג נכון אייל ? בדיוק לגבי האייפון.

 

לגבי האפליקציות אתה ממש רחוק מהאמת. אני לדוגמא רכשתי אפליקציות לתיכנון אלקטרוני והנדסי שעולות דולרים בודדים ומשמשות אותי בעבודה ובתחביבים שלי.

כול ספרי ההנדסה בתחום הנדסת מכונות שהיו לי ב-PC בפורמט PDF עברו בשימחה ובששון לאייפון בעזרת תוכנה צד שלישי.

איזה כייף לי :)

פורסם

היתרון היחיד שאני רואה לאייפון זה שיש עבורו IGO, וזה נותן נוקאאוט לכל השאר מבחינת GPS כי הWAZE תוכנה שמפשלת ברגעי האמת וזה קרה לי לא מעט.

.

 

יתרון מאוד משמעותיי עבור כול חובבי ה-GPS שאינם חפצים להחזיק שני מכשירים.

איזה כייף לי :)

פורסם
מי צריך 120 גיגה?

יש לי סנסה עם 8 גיגה מובנה פלוס כניסת מיקרו SD.

למה אני צריך לשלם אלפייה על נגן ?

אני צריך 120 GB. בשביל זה "בזבזתי" אלפייה.2 על האייפוד. ברגע שעמישראל יבין שהוא לא פונקציה בתכנון של כזה מכשיר אז הוא יפסיק להיות כזה קטנוני. לא קניתי אייפון בגלל שהיה (ועדיין יש) רק 32 ג'יגה.

כנ"ל לגבי האייפון : מה כבר יש לי לאחסן שם ?

ראה את התגובה הראשונה

רוב האפליקציות זה צעצועים למטרות שופוני. לא התרשמתי ממשהו שהוא MUST או ממשהו שאין בסימביאן

סימביאן היא מערכת מיושנת ועייפה, זו בדיוק הסיבה שאני נוטש את נוקיה. הסימביאן V^2 עולם לא הייתה אמורה להיות לטאצ', ובגלל זה המכשירים שלהם לא מגיבים טוב, מי יודע, אולי V^3 תציל את המצב. אגב ניחא הייתה מביא את האנדרויד כפייט, אבל סימביאן? אני מעדיף כבר win 6.5. כמות האפליקציות היעילות לאייפון הן מטורפות. זה שהן לא רלוונטיות אליך? זה משהו אחר.

פשטות זה עניין יחסי

פשטות היא פשטות. גרפיקה, מרווחי אייקונים, תגובת מסך אינטואטיבית, אל תזלזל בהן בכלל.

על זמן הסוללה של האייפון כבר שמענו על הגודל והמשקל הס מלדבר. גם לא על זה שכמעט כל נפילה מסתיימת בטרגדיה.

בקשר ליציבות , זה דבר בסיסי שצריך לדרוש מכל מכשיר.

זמן סוללה? מספיק והותר לרוב (ובטח שלרוב האנשים שלא מתלוננים על זה), משקל? לא בהרבה כבד מסמארטפונים אחרים (אייפון 135 ג', אן97 150 ג', סאטיו 126 ג', 126 ג'. אם תתווכח על 9 ג', אז שחרר מראש) גודל? HTC לג'נד - 112*56*11.5, נוקיה אן97 117*55*16, אייפון 115*62*12.3 כ-ו-ל-ה על חצי ס"מ בערך ברוחב. נפילה? מבטיח לך שתפיל כל מכשיר עם מסך קפסטיבי, הוא יתרסק.

 

האייפון זה אחלה מכשיר לשחק איתו בשירותים או אם יש לך הרבה זמן להעביר או סתם להראות לחברים.

אתם באמת קולעים את הניירות האלה לסל על בסיס קבוע ? :)

 

היתרון היחיד שאני רואה לאייפון זה שיש עבורו IGO, וזה נותן נוקאאוט לכל השאר מבחינת GPS כי הWAZE תוכנה שמפשלת ברגעי האמת וזה קרה לי לא מעט.

 

בקשר לבחור שרץ לקנות את האייפון 4 - אפל בונים על אלה שירוצו לרכוש את המכשירים במחירי עתק ויעזרו להם למצוא את כל מחלות הילדות שלהם.

שיהיה בהצלחה :)

 

אני רק עם נוקיה כבר מעל עשור , כל פעם שפזלתי לכיוון אחר - נכוויתי.

 

אני יסכם בזה, ואל תעלב, כי זו לא הכוונה. אתה לא פונקציה שעוברת לאפל בראש בתכנון. רוב האנשים כן, ואתה לא איתם. בין אם מדובר על שיווק או איכות? זה לא הוויכוח, אם זה שיווק אז מבחינתי מגיע להם פעמיים שאפו, כי הם מוכיחים שהציבור מטומטם אז הציבור משלם. הביקורת שלך מבקרת דברים בצורה לא אובייקטיבית בכלל. זה שהוא לא מתאים לצרכים שלך לא הופך אותו לחרא מכשיר.

 

לדעתי? לא נתת שום טיעון שהופך אותו לחרא מכשיר מעבר למחיר (ומחיר לא הופך מכשיר ללא טוב, רק ליקר) , ובשביל התפוח הקטן הזה לבד משלמים יותר, למה? ככה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אייל נסכם את זה במשפט אחד, עד שלא יהיה לך אייפון אתה לא תבין כמה שהוא נח ויש בו פשוט הכל.

זה שאין בלוטוט או ספר טלפונים עם חיפוש שם שלא בא מאפל עצמה זה לא אומר שאין את זה באייפון.

יש תוכנה לכל דבר!

כל היופי זה שאתה מתאים את הטלפון ומתקין לו דברים שאתה משתמש ביום יום.

לי יש אייפון 3G כבר כמעט שנתיים וכל פעם יש לו שדרוגים בתוכנות.

זה ממש כמו רכב שאתה משפר אותו לפי התנאים שלך :)

טוב חרגתי קצת ממשפט אחד :-)

פורסם

אני מחזק את אביתר, מרק ו-urban.racer. עד שלא יהיה לך אייפון אתה לא תבין כמה שהוא נח ויש בו פשוט הכל.

ברגע שפורצים אותו אז בכלל האפשרויות הן אינסופיות.

 

וחוץ מזה, תמצאו לי בנאדם אחד שיש לו אייפון והוא לא מבסוט ממנו. עוד לא ראיתי אחד שהתלונן על האייפון שלו.

 

אני לוקח את אייפון 4 בלבן:

 

gallery02-20100607.jpg

Stay Dirty

פורסם

עד לפני חודשיים הייתי בדעה של אייל, החזקתי בעיקר סמארטפונים.

לאחר חודשיים עם ה3GS, אני לא מרוצה פונקציית הטלפון במכשיר-היא התפשרות בשבילי, אבל חוץ מזה, הוא פשוט מחשב קטן ונוח בכל מקום ונגיש תמיד, ואפליקציות מעולות לשימוש עסקי, כמעט ואין לי משחקים במכשיר.

אני לא יודע אם אעבור לדור 4, ניראה לי שאמתין עד שתיהיה ירידה במחירים.

זה נכון

פורסם
הטלפונים מבוססי WINDOWS גם ככה היו חלק זניח בשוק.

 

אני לא אתווכח איתך אייל על האייפון עצמו - יש לך אנטי - אז לבריאות, אבל המשפט הזה שציטטתי הוא שטות.

לפני שהאייפון יצא WINDOWS MOBILE היתה השולטת העיקרית בשוק הSMARTPHONEים, ולהזכירך - וידאו קצרצר של באלמר בנושא ביום השקת האייפון:

(ALWAYS A CLASSIC)

 

מבחינתי מאז הדור הראשון של האייפון - זה מכשיר שרק ניהיה טוב מגירסא לגירסא (ומקבל המון תוספות בשידרוגי התוכנה שלו).

מהרגע שאתה מתחיל להשתמש בו - קשה לרדת ברמה למשהו אחר.

אז נכון - אולי בתור אוסף של פיצ'רים - אתה יכול למצא דברים עם יותר (למרות שכרגע לא ממש - זה ממש מפלצת האייפון הזה) , ובתיאוריה האנדרואיד נותן יותר חופש (עדיין עם הגבלות כמו שיחות וידאו , העברת קבצים על BT שלא מאופשרת).

אבל בפועל יש לך כ"כ הרבה אופציות ודברים במכשיר הזה שעושים אותו חבל על הזמן וביחד עם מסך מגע מדהים , ממשק מעולה ואפליקציות ללא סוף (יציבות) - מבחינתי באמת שאין לו תחליף.

רק חבל שבגלל שאני קניתי את ה3GS לפני כשנה - אשתי תקבל עכשיו את ה4G :)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

הכל עניין של סדרי עדיפויות, אותי מעניין קודם טלפון , פונקציונליות, נוחות , טכנולוגיה (מהירות תקשורת נתונים וBT), התחברות למיילים יציבות וזמן סוללה לכן ה E71 מתאים לי כמו כפפה ליד.

 

ברגע שאין לי איכות דיבור וקליטה מספיק טובים (גם לא בWIFI, השפלתי את האייפון מבחינת טווחים עם המכשיר שלי),

המכשיר מאבד את רוב נקודות הזכות כי זה הייעוד שלו.

 

אבל עזבו, חבל על הויכוח, בואו נחגוג את יציאת המכשיר החדש והתרסקות מחירי הישנים.

בשביל 99 דולר ל3GS אולי גם אני אנסה אותו ביום מן הימים :) (או שלא)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

4A , המעבד החדש של אפל שמותקן גם בIPAD

 

האייפון הוא טלפון מולטימדיה הטוב ביותר , נ-ק-ו-ד-ה.

אם זה אינטרנט , ווידאו , משחקים , תמונות מוזיקה

 

הוא חוסך ממני הליכה עם מכשיר MP3 , חוסך ממני מכשיר GPS , הוא כל מה שאני צריך במכשיר אחד שארוז יפה מאוד.

 
 

 

 
 
פורסם
הכל עניין של סדרי עדיפויות, אותי מעניין קודם טלפון , פונקציונליות, נוחות , טכנולוגיה (מהירות תקשורת נתונים וBT), התחברות למיילים יציבות וזמן סוללה לכן ה E71 מתאים לי כמו כפפה ליד.

 

ברגע שאין לי איכות דיבור וקליטה מספיק טובים (גם לא בWIFI, השפלתי את האייפון מבחינת טווחים עם המכשיר שלי),

המכשיר מאבד את רוב נקודות הזכות כי זה הייעוד שלו.

 

(או שלא)

 

אייל, אני מבין מדברייך שקראת כול כך הרבה על האייפון שאתה כנראה חושב שכול מה שנכתב נכון.

1. אין שום בעיות קליטה (קשקוש). אני מעביר את כול החומר לאייפון דרך חיבור WIFI

2. לא הבנתי מה הבעיה ב-BT ?

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...