Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Iphone 4 נחשף , דק יותר ,חזק יותר ו מצלמת HD !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה יש כבר כמה חודשים אצל HTC

 

לפי כל מה שנכתב, אני מבין שאייפון לא חידש כלום בצד הטכנולוגי אלא רק השווה את עצמו מול המתחרים.

 

נכון מאוד.

זה סוג של יישור קו של דברים, חלקם אלמנטריים (כמו מצלמה קדמית) וחלקם כדי להשתוות למתחרים (HTC עם מעבד 1 גיגה"צ)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בואו נכנס לפרופורצייה, כרגע לHTC יש מכשיר אחד עם כזה מעבד, שזה הHTC TOUCH HD2. כח השאר עובדים עם מעבד של כ660, יש סימכין לזה אם מישהו ממש מעוניין. העובדה הפשוטה היא שאנשים נהנים לשנוא את אייפון. עד שהם לא יודו שהם פשוט לא רוצים להיום כמו שאר העדר, אז לא ישתנה כלום.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אין שום פלאפון עם ממשק מולטיטאצ' כל כך מדוייק , אינטואיטיבי ומהנה.

ושלא נדבר עם מסך טאצ' רגיל שהוא מדוייק כמו האייפון , שלא נדבר על הN97 שהדיוק שלו זוועה.

דוגמה הכי פשוטה למה אייפון כל כך פשוט וכל כך כיפי

גלישה באינטרנט , אתה רוצה להגדיל , עושה את האצבעות את התנועה המוכרת של ההגדלה והופ אתה מגדיל בידיוק איפה שאתה רוצה בידיוק כמה שאתה רוצה בלי סירבולים

N97 לדוגמה אתה גולש , אתה רוצה להגדיל אתה צריך ללחוץ על ה+ ואז זה מתחיל להגדיל לך , ולא בידיוק כמו שרצית ואתה צריך לכוון.. כל זה הופך למסורבל , למה לי ?!?!

 
 

 

 
 
פורסם

+1 תמיר

היחיד עם ממשק נוח שמתקרב אליו הם הHTCים למיניהם מבוססי הדרויד, והN900 שאם לא היה כל כך מסיבי כבר היה אצלי בכיס.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

הN900 ממש לא אינטואיטיבי ומכיל מסך מגע רזיסטיבי די מעפן.

בנוסף לזה - הכריזו שהוא לא יקבל את המיגו אלא ישאר עם המימו (מראה כמה הם מאמינים בפלטפורמה).

לגבי הדרויד - מתחרה נחמד - עדיין לא שם , גם לא בSDK.

 

אורבן - הנקסוס עם אותו מעבד 1 גיגהרץ SNAPDRAGON כמו הHD2 והוא אנדרויד.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

טעות טועים טעינו. אבל עדיין, לא הרבה משתמשים בו. אני אישית חושב הN900 מבצע את מה שמוטל עליו בצורה לא רעה בכלל, המימו לא רעה. היא לא iphone os, אבל היא לא רעה. אגב, אני די בטוח בטוח שמישהו יצליח להפעיל את המיגו על 900. השאלה איך תהיה התאימות. בקשר מסך רסיסטיבי, ככלל הוא הרבה פחות טוב מקפאסטיב. כל מכשיר רסיסיטיב שנגעתי בו הוציא לי את החשק, למרות שבעיקר התעסקתי עם נוקיות,5800, 97, 900. פשוט לא זה.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

מצויין. בשבילי אחד שחור בבקשה.

כמה זמן חיכיתי לזה, סוף סוף אני אוכל להחליף את הדור 2 שיש לי.

 

אתם יכולים להתווכח ימים, לילות.. כמה שבא לכם. בסופו של דבר עוד לא מצאתי בשוק שמספיק בא לי עליו בשביל לוותר על האייפון.

ותאמינו לי, אני האחרון שרצה משהו שלכולם יש. אבל השאר, פשוט לא עושים לי את זה מספיק. אז בנתיים נוח לי להשאר.

 

מקווה שעד סוף המונדיאל אני אהיה כבר עם החדש.

פורסם
האייפון הוא צעצוע נחמד אבל חרא טלפון.

 

היה לי כזה במשך 3 ימים של סבל כי איכות השמיעה נמוכה, קליטה בינונית וחיוג זוועה (כמו כל מכשירי המגע).

 

אם אתה צריך טלפון אז לא אייפון אבל אם אתה מחפש גאדג'אט אז לך עליו.

 

שיי, לא ברור לי מה הבעיה בחיוג באייפון ? יש לו לוח מקשים ענק או פי-2 מכול לוח מקשים של מכשירים בעלי מקלדת אמיתית.

 

האם במקרה יש לך אצבעות ענקיות :evil:

איזה כייף לי :)

פורסם

בכלל כל הטאץ' לא נוחים לחיוג. אני אוהב להרגיש את המקשים ואז אתה אפילו לא מסתכל על המכשיר בחיוג.

 

זו גם הסיבה שלקחתי SE995 ולא אף מכשיר טאץ' (שהם גם עדינים מידי בשבילי).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כצעצוע הוא באמת נחמד. אבל אל תשכחו שהפונקציה העיקרית שלו זה להיות טלפון, ופה הוא לא "עומד" עם האחרים.

משכנתא זה קל

פורסם

מאיפה אני משיג את כל הסרט המקורי של ההצגת האייפון 4?

ויו טיוב לא מצאתי את כל הקטע

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]


×
×
  • תוכן חדש...