Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Iphone 4 נחשף , דק יותר ,חזק יותר ו מצלמת HD !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיוון שהשקת המכשיר תהיה ב-25 לחודש וגם הוריי טסים בתאריכים האלו ואני טס חודשים אחריהם, מישהו יודע האם יהיה ניתן לרכוש את המכשיר בחו"ל (אירופה) ולעשות לו "תקינה" בארץ ללא בעיות?

או שבגלל שזה מכשיר כל חדש זה מידע שעדיין לא קיים?

 

אגב, כמעט והשתכנעתי לקחת מסלקום את האייפון בחינם (ולהתחייב אליהם כמובן) אבל המחשבה על הפרידה מנוקיה אחרי 11 שנים קצת מטרידה אותי.

אני נהנה מהנוקיה שלי כבר למעלה משנה וחצי שהוא ברשותי, הוא משרת אותי נאמנה אבל קשה לי להגיד שאני לא נהנה גם מאייפון של החברים.

בנוסף, מישהו יודע אם יש תקשורת BT נורמלית ב-4 ?

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מרק, דווקא אני חייב לומר לך שלא קראתי כלום על האייפון, אלא הכל מנסיון עם מכשירים של אחרים שכל פעם בדקתי בהם משהו אחר.

כמו כן עד תחילת 2010 עסקתי בתחום וכחלק מעבודתי ביצעתי תקינה של מכשירים מתוצרת החברה בה עבדתי (לא מכשירי קצה ללקוחות) מול האנשים בחברות הסלולר שאחראים לבחינת המכשירים החדשים לפני שמתחילים למכור אותם, ככה שאת כל הבעיות של האייפון אני מכיר מקרוב.

אז כן, יש בעיות קליטה וכן איכות השמע והדיבור לא איכותית כמו בנוקיה. למי שמוכן לחיות עם זה , סבבה.

 

בנוגע לשאלתך, האייפון ואולי סידרו את זה בינתיים, לא תמך בהעברה של קבצים ב BT וגם כלל BT בתקן ישן.

בנוגע לקליטת ה WIFI, קרה לי לא פעם ולא פעמיים שישבתי יחד עם אנשים אחרים באיזור בו מתחיל להגמר הכיסוי של רשת WIFI כלשהי ובזמן שהאייפונים שלהם לא ראו רשת , אני ראיתי את הרשת מספיק טוב כדי להתחבר אליה ולגלוש...

 

בכל מקרה, אני במקום כל אלו שקופצים הייתי מחכה שהאייפון 4 יהיה קצת בשוק, יתגלו בו קצת באגים, יכתבו בשבילו את כל הפריצות הנדרשות ואז קונה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מתעב את אפל, את מוצריה, את הפלצנות ואת צבא המאמינים שמוכנים לשפוך סכומי עתק על מוצרים ירודים טכנולוגית אבל עטופים בעטיפה של ממתק מבחינה שיווקית.

 

לא יכולתי להגדיר את זה יותר טוב.

אלפי שקלים בשביל פלאפון עם נגן MP3 :roll:

 

איתמר (שלא יחליף את הנוקייה 3100 שלו עד שהוא יתפגר).

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר אתה מגזים לצד השני :)

גם לי יש 6100 כמכשיר גיבוי למשימות מיוחדות והמכשירים האלה כנראה לא יתקלקלו לעולם.

 

בכל שנה אני מחליף סלולרי , מוכר את מה שיש לי באיזור ה500-600 , קונה מחליף ב600-700 .

לפני חצי שנה מכרתי 6500 קלאסיק ב550 ורכשתי במקומו E71 ב650. זינוק עצום בתוספת של 100 שקל.

לעומת זאת ללכת ולהשכיב אלף דולר על אייפון חדש נראה לי הזוי. מעדיף לשים את זה על דאבל דין לרכב :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כי הוא לא שחקן מספיק מרכזי בשוק.

 

אתה לא מעודכן. :?

אולי בשוק הישראלי האנדרויד עדיין לא תפס (בעיקר משום התמיכה הלא קיימת בעברית, אלא אם אתה פורץ את המכשיר), אבל באירופה ובארה"ב, האנדרויד הולך ומשתלט.

 

אני מחזיק במכשיר אנדרויד, האייפון 3GS לא מתקרב ביכולות ובאיכויות למכשיר שלי ( HTC Desire).

יכול מאוד להיות שהאייפון 4 יהיה טוב יותר בכמה תחומים (וידאו HD ו...זהו :lol: ) אבל זה לא ישכנע אותי להיות שבוי של Apple ...

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

היתרון הגדול ב APPLE הוא שממש פשוט לא להיות שבוי שלה. ואז, או אז אתה מגלה כמה האייפון הוא מכשיר נהדר.

 

מכל מה שאייל אמר, אני מאוד מסכים איתו שכדי לחכות עד שיכתבו פריצה, שהיא תהיה בטוחה ורק אז לקנות.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אייל, החסרונות שאתה רואה באייפון כנראה שלי הם לא משחקים תפקיד. אני דווקא רואה חסרונות אחרים באייפון שניתקלתי בהם בתקופת השימוש הקצרה של חודש ימים.

 

1. ניתן לפתוח קבצים מצורפים למייל כמעט בכול הפורמטים אבל לא ניתן לשמור קבצי PDF,וורד, ווידיאו שמצרפים למייל על האייפון.

לשם ביצוע מטלה זו יש להשתמש בתוכנה צד שלישי היוצרת "דיסק מקומי" עם תיקייה המסמכים שלי.

 

2. תוכנת ITUNES המשמשת לגיבוי וסינכרון האייפון היא פשוט תוכנה מפגרת ושיטת העברת הקבצים לאייפון מסורבלת ומוגבלת.

מי אמר ש-WINDOWS לא מספיק ידידותית ?

 

3. עוצמת הספיקייר חלשה לטעמי.

 

אושר התוכנות ופיתרונות החומרה של ייצרני צד שלישי פשוט ניתן להפוך את האייפון למחשב לכול דבר.

 

אתה רוצה OBD 2 בכדי להתחבר ולנטר בזמן אמת את נתוני מחשב הרכב ? יש תוכנה וחומרה.

אתה רוצה לחבר את האייפון למערכת השמע RCD300/500/510 ? יש פיתרונות חומרה.

איזה כייף לי :)

פורסם
אתה לא מעודכן. :?

אולי בשוק הישראלי האנדרויד עדיין לא תפס (בעיקר משום התמיכה הלא קיימת בעברית, אלא אם אתה פורץ את המכשיר), אבל באירופה ובארה"ב, האנדרויד הולך ומשתלט.

http://www.androidcentral.com/android-sold-more-phones-apple-q1-analyst-reports

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אייל, אתה לא נותן שום טיעון ריאלי אל מול האייפון, ובטח שלא מביא אלטרנטיבות. מחיר הוא לא פונקצייה של טוב לא טוב, אלא של כמה אנשים מוכנים לשלם בשביל להסתובב עם "הכי הכי".

 

האנדוריד כרגע תופס תאוצה מטורפת. נוקיה אפילו עשתה מעשה והכריזה שהיא תוציא ליין שלם מבוסס אנרויד/לינוקס בשיתוף עם אינטל וNVIDIA שיקרא מיגו ישמש את כל הפלטפורמות הניידות של נוקיה/אינטל/nividia. הבעיה המהותית שלו היא שהוא טופן סורס, וככזה רוב האנשים חושבים שהוא ערימה של וודוו ופגיע מאוד (למרות שההפך הוא הנכון), חבר שמסתובב עם הn900 לא מספר על תקלות תוכנה יוצאות דופן ומאוד נהנה מהגמישות האין סופית כמעט של המכשיר. כנ"ל מדברים על הלג'נד וההירו של HTC?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

האייפון הוא צעצוע נחמד אבל חרא טלפון.

 

היה לי כזה במשך 3 ימים של סבל כי איכות השמיעה נמוכה, קליטה בינונית וחיוג זוועה (כמו כל מכשירי המגע).

 

אם אתה צריך טלפון אז לא אייפון אבל אם אתה מחפש גאדג'אט אז לך עליו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
4A , המעבד החדש של אפל שמותקן גם בIPAD

 

האייפון הוא טלפון מולטימדיה הטוב ביותר , נ-ק-ו-ד-ה.

אם זה אינטרנט , ווידאו , משחקים , תמונות מוזיקה

 

הוא חוסך ממני הליכה עם מכשיר MP3 , חוסך ממני מכשיר GPS , הוא כל מה שאני צריך במכשיר אחד שארוז יפה מאוד.

 

A4 זה נחמד, אבל כמה מגה הרץ?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

זה יש כבר כמה חודשים אצל HTC

 

לפי כל מה שנכתב, אני מבין שאייפון לא חידש כלום בצד הטכנולוגי אלא רק השווה את עצמו מול המתחרים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הוכחתם יפה מאוד לאורך כל הדיון שבאז גדול ויחסי ציבור מעולים קונים אתכם בשניות...

אולי כדאי שנתחיל לעשות כזה באזז על חיסכון במים כדי שחבורות של אנשים

ישנו מסביב לכינרת כדי להיות הראשונים שיתחילו לחסוך במים

 

המוצרים של אפל לאורך כל השנים היו אוסף של חומרה בינונית עטופים במעטפת של יחסי ציבור מעולים,

לדעתי אפל עשתה ועדיין עושה בית ספר לכל היצרנים האחרים בקשר ליחסי ציבור.

 

מבחינת חומרה האייפון בינוני לעומת כל המכשירים הקיימים כיום בשוק (HTC למיניהם והמוטורולה החדשים) ולעומת אלו שייצאו בחודשים הקרובים הוא נחות משמעותית.

 

אז.... שלא יעבדו עליכם


×
×
  • תוכן חדש...