Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שימוש בגג ציבורי למטרה פרטית מחייבת כינוס דיירי הבית והצבעה של כל הדיירים, הוא צריך להשיג רוב על מנת לבצע את ההתקנה.

 

ועד הבית אינו מוסמך לקבל החלטות מעין אילו על דעת עצמו.

אפשר להפנות אותי לאיפה שהתקנה מופיעה בחוק?

תודה

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנס לאתר של תרבות הדיור , יש שם תקנון מלא לבתים משותפים .

יש גם אפשרות לשאול שאלות ללא השיכות לאגודה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
כנס לאתר של תרבות הדיור , יש שם תקנון מלא לבתים משותפים .

יש גם אפשרות לשאול שאלות ללא השיכות לאגודה.

לא מצאתי תקנה ברורה, רשום בחלק מהמקומות שרשאי אדם להתקין צלחת לווין פרטית ללא היתר ובחלק רשום שצריך הסכמה של 51% מהדיירים.

אשמח אם תוכל לעזור לי מצוא.

תודה

פורסם
תשים בצמוד לכבל על אדן החלון, מקור אלקטרו מגנטי חזק- זה ישבש לו את השידורים והוא לא ידע מה לעשות. אחרי מספר נסיונות לתקן הוא יתיאש ואולי יסיר את כל ההתקנה או יעבור לחלון אחר.

.

 

אני בעד, קח מגנט של רמקול ותקע לו ליד הכבל.

 

ותתחיל לספור את השערות שיפלו לו מהראש.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

השכן החצוף לא מתחשב בבקשות הכי פשוטות ולגיטימיות שלך?

הכבל חודר לשטח הפרטי שלך כשהוא דופק על החלון..

תגזור אותו או שתחבר אותו למקור שמשדר פורנו סוסים, או שתזרים דרכו מאות וולטים של חשמל ותשרוף לו את הממיר.

פורסם
אני בעד, קח מגנט של רמקול ותקע לו ליד הכבל.

 

ותתחיל לספור את השערות שיפלו לו מהראש.

 

אם גם זה לא יעזור, לך על הפתרון האולטימטיבי: DEW!

נראה אם הוא יעז להתעסק איתך אח"כ.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

קודם כל תבדוק כאן: http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SPopulationsGuides/SPHouseCommittee/SPHHouseMaintenance/SPHHAntennas/

כעת, על מנת להפסיק את המטרד של החוט שדופק על חלונך, עליך לפנות בתביעה למפקח על בתים משותפים. אני מציע לך תחילה לפנות לאגודה לתרבות הדיור למתן ייעוץ.

פורסם

התקנת צלחת לוויין פרטיתspacer.gif:

אם אתם מעדיפים התקנה של צלחת לוויין פרטית על פני חיבור לחברות הכבלים, תידרשו לשלם תשלום חד-פעמי עבור ההתקנה בלבד. צלחת הלוויין מאפשרת לקלוט ערוצים ישראלים (1,2,10,33,99) ומאות ערוצים מאירופה והמזרח התיכון.

 

להתקנת צלחת לווין פרטית שני יתרונות עיקריים:

bullit_ball.gif במקרה של מעבר דירה תוכלו להעביר את הצלחת לדירה החדשה.

bullit_ball.gif התקנת צלחת לוויין אינה דורשת לקבל את הסכמתם של דיירי הבניין.

 

לצורך התקנה של צלחת לוויין פרטית עליכם לפנות לחברות מסחריות המתמחות בנושא.

 

באיזה מקום ראיתי שכן צריך אישור 51% מדיירי הבניין.

מה נכון בין ה 2?

לתרבות הדיור אין לנו קשר.

פורסם

אם הוא מתקין את הצלחת על הגג, והגג הוא רכוש משותף, למה שלא יצטרך אישור? הרי הצלחת מותקנת על שטח שהוא משותף ואתה לא יכול להתקין צלחת בלי אישור בשטח משותף.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
התקנת צלחת לוויין פרטיתspacer.gif:

אם אתם מעדיפים התקנה של צלחת לוויין פרטית על פני חיבור לחברות הכבלים, תידרשו לשלם תשלום חד-פעמי עבור ההתקנה בלבד. צלחת הלוויין מאפשרת לקלוט ערוצים ישראלים (1,2,10,33,99) ומאות ערוצים מאירופה והמזרח התיכון.

 

להתקנת צלחת לווין פרטית שני יתרונות עיקריים:

bullit_ball.gif במקרה של מעבר דירה תוכלו להעביר את הצלחת לדירה החדשה.

bullit_ball.gif התקנת צלחת לוויין אינה דורשת לקבל את הסכמתם של דיירי הבניין.

 

לצורך התקנה של צלחת לוויין פרטית עליכם לפנות לחברות מסחריות המתמחות בנושא.

 

באיזה מקום ראיתי שכן צריך אישור 51% מדיירי הבניין.

מה נכון בין ה 2?

לתרבות הדיור אין לנו קשר.

 

אם הוא מתקין את הצלחת על הגג, והגג הוא רכוש משותף, למה שלא יצטרך אישור? הרי הצלחת מותקנת על שטח שהוא משותף ואתה לא יכול להתקין צלחת בלי אישור בשטח משותף.

 

לפי ההגיון זה גם מה שאני חושב, השאלה איך זה באמת אם מופיע תקנה כזו:shock:

אתה יודע איפה אפשר עוד לבדוק אני רוצה להיות בטוח?

פורסם

גם לפי מה שאני יודע התקנת צלחת לוויין לא דורשת שום אישור (עד גודל מסויים).

 

אבל במקרה הזה נוצר מפשגע שמפריע ממש למישהו - אז מה ש-SSC הציע נראה לי היגיוני.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)


×
×
  • תוכן חדש...