Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאיפה הוצאת את התקנה הזאת? זה נראה כמו הסבר של מתקין צלחות שמנסה למכור לך ואומר לך מה היתרונות של הצלחת.

 

מה גם שיתכן והתקנת צלחת על קיר הבניין בצמוד לדירה שלך אולי לא מחייבת כי אולי זה לא שטח ציבורי. מה שהעלת לא מוסבר עד לפרטי פרטים.

some people need a high five

in the face

with a chair

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני עושה אנליזה לפי מה שנקבע לגבי דודי שמש.

אם יש מקום לכל הדיירים לשים דודים, לא צריך לשאול אף אחד ואפשר לשים. (התעלמתי מנושא רישוי)

אם אין מקום לכולם, אזי בכדי לשים דוד, נדרשת הסכמתם של כל הדיירים.

 

ומכאן נעבור לצלחת: אם יש 16 דירות, לכאורה צריך להיות מקום ל-16 צלחות פרטיות כדי שלא יצטרכו הסכמה. אם אין מקום לכולם - אז ההגיון אומר שמספיק שכן אחד שמתנגד בכדי שהענין יטורפד.

יכול להיות שאם שכן רוצה לשים צלחת במרפסת שלו, הוא לא צריך לשאול אף אחד, להבדיל אם היה רוצה להתקים במרפסת שלו מתקן גישה סלולארי.

 

למען הסר ספק - קירות חוץ של הבנין הם רכוש משותף ודייר לא יכול להחליט על דעת עצמו להוסיף, להוריד או להעביר עליהם משהו.

לכאורה גם התקנת מזגן על קיר חיצוני צריכה את אישור הדיירים.

 

האתר של את"ד כתוב בצורה די חובבנית, די דומה להתנהלות שלהם במקומות רבים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לפי ההיגיון אני מסכים איתך, רק שאני צריך את זה כתוב מאיזשהו מקור ואז אוכל להשתמש בזה.

תוכל בבקשה להפנות אותי לאנשהו אם אתה מכיר? תודה

פורסם

לפותח השרשור:

להתרשמותי מהתנהלות השרשור הזה, אתה בוחר במפגיע בפתרון המסובך על פני הפתרון הפשוט והמהיר.

הציע לך לעגן את החוט לקיר באמצעות חבק חוטים. מדובר בפעולה שאורכת לכל היותר דקה שאינה דורשת יותר מפטיש וזוג ידיים ימניות.

תחת זאת, אתה מעדיף לשלוח לו מכתב עו"ד, לפנות לאגודה לתרבות הדיור, לריב איתו ואלוהים יודע מה.

סלח לי שאני אומר את זה, אבל קשה לי להתרשם מכך שכבר אנטנה בודד שמעוגן כיאות לקיר יכול לגרום לנזק אסטטי כפי שאתה מתאר פה.

בקיצור - נסחפת.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

תהיה יצירתי ולשם התחלה חפש בגוגל "חוק המקרקעין".

חוץ מלשון החוק תוכל למצוא גם פסיקות, פורומי יעוץ וכיו"ב.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
לפותח השרשור:

להתרשמותי מהתנהלות השרשור הזה, אתה בוחר במפגיע בפתרון המסובך על פני הפתרון הפשוט והמהיר.

הציע לך לעגן את החוט לקיר באמצעות חבק חוטים. מדובר בפעולה שאורכת לכל היותר דקה שאינה דורשת יותר מפטיש וזוג ידיים ימניות.

תחת זאת, אתה מעדיף לשלוח לו מכתב עו"ד, לפנות לאגודה לתרבות הדיור, לריב איתו ואלוהים יודע מה.

סלח לי שאני אומר את זה, אבל קשה לי להתרשם מכך שכבר אנטנה בודד שמעוגן כיאות לקיר יכול לגרום לנזק אסטטי כפי שאתה מתאר פה.

בקיצור - נסחפת.

אלעד עם כל הכבוד לא ראית איך ההתקנה נראית, עם זה היה תורם הייתי מזמן מצמיד עם מצמיד ייעודי ומסיים עיניין.

ככה שכל עוד לא ראית, תגובה כזאת-אין לה מקום פה.

תודה

פורסם

דבר ראשון:

עם = with

אם = if

 

אחרי שפתרנו את הסוגיה הלשונית, נעבור לענייננו: יש מצב שתוכל להעלות לכאן תמונה של המטרד, כך שנוכל להתרשם ממנו בצורה בלתי אמצעית?

ועם כל הכבוד, אם פתחת שרשור בפורום ציבורי, תהיה מוכן לאפשרות שתהיינה גם דעות שאינן עולות בקנה אחד עם דעתך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
שימוש בגג ציבורי למטרה פרטית מחייבת כינוס דיירי הבית והצבעה של כל הדיירים, הוא צריך להשיג רוב על מנת לבצע את ההתקנה.

 

ועד הבית אינו מוסמך לקבל החלטות מעין אילו על דעת עצמו.

 

:mm_yeah:

 

התקנת צלחת לוויין פרטיתspacer.gif:

אם אתם מעדיפים התקנה של צלחת לוויין פרטית על פני חיבור לחברות הכבלים, תידרשו לשלם תשלום חד-פעמי עבור ההתקנה בלבד. צלחת הלוויין מאפשרת לקלוט ערוצים ישראלים (1,2,10,33,99) ומאות ערוצים מאירופה והמזרח התיכון.

 

להתקנת צלחת לווין פרטית שני יתרונות עיקריים:

bullit_ball.gif במקרה של מעבר דירה תוכלו להעביר את הצלחת לדירה החדשה.

bullit_ball.gif התקנת צלחת לוויין אינה דורשת לקבל את הסכמתם של דיירי הבניין.

 

לצורך התקנה של צלחת לוויין פרטית עליכם לפנות לחברות מסחריות המתמחות בנושא.

 

באיזה מקום ראיתי שכן צריך אישור 51% מדיירי הבניין.

מה נכון בין ה 2?

לתרבות הדיור אין לנו קשר.

 

 

ראשית - בוודאות יש צורך באישור של מרבית הדיירים.

היתה סוגיה כזאת בבניין של ההורים שלי, זה הגיע למצב שאחרי שאישרו לאחד , פתאום עוד 7 החליטו שהם רוצים צלחות ואין מספיק מקום, אז בתיווך ועד הבית הותקנה צלחת אחת שמפוצלת לכל המעוניינים והתשלום התחלק על כולם.

ברגע שיורד כבל אפשר גם להכניס את זה לשינוי חזות הבניין.

 

במקרה כזה גם אותי היה מרגיז שעובר לי כבל על פני החלון, במיוחד אם זה זו קומה נמוכה.

ההסדר היחיד שנראה לי הוגן כאן זה שהוא יתן לך להתחבר לצלחת שלו על הדרך. זה ירגיע את שני הצדדים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עידכון, ניצלתי אתמול אספת דיירים, יש כבר כמעט 90% חתימות שכולם נגד התקנת צלחות אלו.

ועד הבית אמורה לדבר איתו ולהראות את הטופס על מנת שיוריד את הצלחת.

הדיירים טוענים שבכלל לא היה להם מושג שמישהו התקין צלחות כאלה על הגג ומסרבים בכל תוקף להתקנות אלו.

נ.ב. לאחר בדיקה הוא התקין 2 צלחות לקליטת יותר ערוצים(כמובן ללא אישור)

פורסם

הוא לא יחתום, לא יהיה לכם 100 אחוז, אך בנסיבות הענין, נראה לי שחתימתו החסרה לא אמורה להשפיע.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

אנחנו לא צריכים את החתימה שלו, צריך 51% מהדירות, יש כבר 90%:)

היא רוצה ליידע אותו על זה שכל התבניין מתנגד והוא נאלץ להסיר.

נראה איך זה מתקדם


×
×
  • תוכן חדש...