Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5883 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוראל תסתכל על התמונה הראשונה על הידית פתיחה...

 

אני רואה...

רגע, אני לא רואה שום דבר חריג. יותר מידי חשיפה - יותר מידי אור.

 

נוכל לראות זאת במידה ובעל הרכב יצלם תמונה בתנאי תאורה רגועים יותר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בסיאטים דווקא כן מתקלפים מתגים- אפילו בדגם 2007 (הוחלפו במסגרת האחריות).

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אני רואה...

רגע, אני לא רואה שום דבר חריג. יותר מידי חשיפה - יותר מידי אור.

 

נוכל לראות זאת במידה ובעל הרכב יצלם תמונה בתנאי תאורה רגועים יותר.

 

חשיפת הייתר בתמונה מפריעה לראות בבירור, אך לדעתי כן יש קילופים של הציפוי המבריק בחלק העליון של בית הידית.

מעצבן.

 

בכל מקרה, הרכב נראה יופי יופי.

תתחדש ותהנה.

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם
גוזל, מתי תבין שבשקודה (וסיאט) אין את הציפוי שמתקלף???

 

אוראל, אולי תפסיק להיות "כל כך" מבין בקונצרן הגרמני הזה?

הגישה שלך לאנשים שלא מבינים כמוך בנושא הזה ממש ילדותית לפעמים, תתבגר.

אם לסבתא שלי היו גלגלים, הייתי משפר אותה

:roflmao:

פורסם
בוגד...החליף רקסטון ב סקודה!!!

 

קורה, לא נורא. :twisted:

תתחדש.

קודם כל תודה לכולם.

מי שרצה לדעת הרכב במצב מצויין, עבר בדיקה בהצלחה, היה של מנכ"ל סקודה בעבר.

לאחר כמה ימים שאני איתו אני חושב שעשיתי עסקה מצויינת. אני יכול להגיד שזה רכב מטורף

עם זמינות כח מדהימה ומומנט אדיר מפוצץ בתוספות, ממליץ בחום לאוהבי הדיזל......

 

 

אבי, אני מתנצל שהשארתי אותך כרגע היחיד עם רקסטון בפורום, לא יכולתי לסבול ששלך פשוט מדהימה ביופייה לעומת שלי אז הייתי חייב להחליף....(-:

 

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

בעניין הצ'יפ, ראיתי פה בפורום מישהו ששאל על התקנת צ'יפ בסופרב 1.9 TDI , האמת שלא הצלחתי להבין מסך כל התשובות מה זה נותן:

1) יותר מהירות וכח?

2) האם זה גורם יותר בלאי למנוע? לטורבו? לאיזה שהם מכלולים?

ובסכ"ה האם זה יות יתרון או חיסרון ברווח הכללי?

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

עידן, מדובר בלאון?

באיביזה שלי ושל חברים - מכל הפגמים שהיו - התקלפויות לא היו בנמצא.

 

פותח הת'רד - ידוע לי שהוא שימש את המנכ"ל ולפני כן הוא גם היה רכב הדגמה, לכן שאלתי למצבו הכללי.

חתיכת יאכטה :wink:

 

צ'יפ יעלה לאיזור 180 כ"ס.

למיטב זכרוני, באודי A6 הייתה גרסת 180 כ"ס של המנוע הנ"ל. אני אבדוק.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
גוזל, מתי תבין שבשקודה (וסיאט) אין את הציפוי שמתקלף???

 

ב-VRS שלי פקדי החלונות של הנהג מתקלפים, רק של השליטה בחלונות הנהג והנוסע ורק היכן שהאצבע נוגעת.

כל השאר...פיקס.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
ב-VRS שלי פקדי החלונות של הנהג מתקלפים, רק של השליטה בחלונות הנהג והנוסע ורק היכן שהאצבע נוגעת.

כל השאר...פיקס.

 

איך לעזאזל מגיעים למצב כזה?

 

אני מכיר ניידות עם ק"מ הזויים ולא ראיתי את זה קורה, אני מכיר מונית ספציפית עם מעל 450K וזה לא קורה, אני מכיר רכבי לימוד נהיגה (פביות ואוקטביות) וזה לא קורה.

 

(ינקניק, העיקר אתה מרוצה? :wink:)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

זה גם בדיוק הקילופים שהיו בלאון של אבי לאחר 40K ק"מ - רק מתגי הלונות בצד הנהג.

אלו הוחלפו במסגרת האחריות.

לא משהו שהייתי מתעקב אליו בקניית רכב מצ'מפיון אבל עדיין מדובר בתופעה שקיימת.

אצלי בVRS ברוך השם הכל עדין במקומו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...