Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמינות היא לא חלק בעיניין, אוראל מגזים בדיוק כמו ההתייחסות שלו לערך כספי מול תועלת, זה קל לא להעריך תועלת שאתה לא זה שמוציא את הכסף

 

אבל וזה אבל גדול, היתה פה הסתרת מידע שאותו מסתיר חייב לתת עליה את הדין,

ולפצות עליה בהתאם למקובל בשוק

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אמינות היא לא חלק בעיניין, אוראל מגזים בדיוק כמו ההתייחסות שלו לערך כספי מול תועלת, זה קל לא להעריך תועלת שאתה לא זה שמוציא את הכסף

 

אתה צודק לגמרי , כי אם מישהו לא מוציא את הכסף על הקנייה של הרכב , אז איך הוא יכול להעריך אותו ?

ואני גם מחזק את אייל ועידן

פורסם

שאתה קונה את הרכב מכסף שעבדת קשה עליו

אז אתה מוכן להתפשר על דברים שוליים תמורת הבדל\חיסכון מאסיבי בכסף

 

לדוגמא, כמעט כל אדם שקונה רכב ב-70 אלף שקל ורוצה רכב שחור דווקא,

במידה ויציעו לו אותו רכב בדיוק בכסוף תמורת 62 אלף שקל, הוא יסכים

כי 8 אלף שקל זה סכום מכובד ביותר, בטח באחוזים לרכישת רכב ב-70 אלף שקל

 

מנגד שהכסף לא שלך, ולא אתה בכלל מבצע את הרכישה, אז זה לא משנה לך אם זה 70 או 62

כי ככה או ככה זה לא מוציא ממך יותר או פחות, אז אתה יכול להגיד "לא מעניין אותי המחיר, אני קונה רק שחור"

 

אותו דבר עם הרכב הזה, רכב של 150 אלף שקל נגיד ?, להגיד "אני לא קונה אפילו ב-50 אחוז" שהם 75 אלף שקל, זה משפט

שאומר רק אדם שלא באמת הרגיש את העומס הכלכלי שברכישת רכב, וזה בסדר גמור כי סך הכל אוראל עוד ילד, ועוד יש לו איזה 70\80 שנה לחיים להרגיש את העול הכלכלי,

 

אבל שורה תחתונה בפורום חייבים להציג את המציאות וההגיון שמאחוריה,

 

לסיום אני אתן לך דוגמא אישית :

שהייתי בן 19\20, אבא שלי רכש VOLVO S70 T5, הייתי חייל לוחם והסיכום היה שהרכב "שלי" כל עוד אני בחופשה :),

היתה לנו אפשרות לרכוש אחת שנת 97 ממש ממש מציאה במחיר מאוד נמוך, אבל לא היה לה מושבי עור, לא סאנרוף ולא ספויילר,

מנגד מצאנו עוד אחת שנת 98 במחיר טוב אבל לא נמוך באחוזים כמו הראשונה, ואני התעקשתי עד ששכנעתי את אבי לרכוש אותה.

למה ? כי רציתי מאוד סאנרוף ומושבי עור, מנגד - אם אני הייתי זה שמשלם את הרכב, והיו אומרים לי 114 אלף שקל מול 75 אלף שקל (לא זוכר במדוייק, אבל זה פחות או יותר היה הסכומים, כי היה שם איזה 20 אלף שקל הבדל מחירון בין השנים, + הרכב החדש יותר המוכר פחות ירד במחיר) ברור שהייתי לוקח את ה-75 אלף שקל, אין מצב שהייתי משלם 39 אלף שקל על סאנרוף ומושבי עור (אם להתעלם לרגע מהשנתון החדש יותר בשנה - שזה באמת שולי ומינורי)

 

מבין את הכוונה שלי ? אני לא מכיר אותך, ואם אתה בעל רכב או שקנית מעולם רכב ולכן הדיון הזה קצת קשה, כי אם המצב שלך דומה לאוראל

כנראה שלא תבין אותי עד שתגיע למצב שאני מדבר עליו

פורסם
מבין את הכוונה שלי ? אני לא מכיר אותך, ואם אתה בעל רכב או שקנית מעולם רכב ולכן הדיון הזה קצת קשה, כי אם המצב שלך דומה לאוראל

כנראה שלא תבין אותי עד שתגיע למצב שאני מדבר עליו

עכשיו אני מבין למה אתה התכוונת , אתה צודק לגמרי !

גם אני מעריך את את הכסף שאני מוציא על כל דבר כי אני עובד קשה בשביל הכסף (אני עושה שיעורים פרטיים שזה קצת יותר משתלם) , אבל אני עושה חשבון לכל שקל שאני מוציא על האוטו , כי אין לי אפשרות אחרת .

פורסם
חבר'ה, קצת סטיתם מהנושא :)

 

הבחור קנה רכב, הוא נבדק ונמצא תקין, והכי חשוב שהוא מרוצה. הכי חשוב שיהנה ולא ידע צרות.

סןף פסוק. אמרת במשפט את מה שהסברתי עוד בהתחלה.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
אוראל,

 

על איזו התעללות בדיוק אתה מדבר ?

 

אתה כל פעם חוזר על אותה נקודה שהרכב נאנס,שהרכב עבר התעללות וכו' על מה אתה מסתמך בדיוק ?

 

אתה היית על הרכב בכל הקילומטרז' שהוא עבר ?

 

ראית את ההיסטוריית טיפולים של הרכב ?

 

על מה אתה מבסס את הקביעה שלך שהרכב עבר התעללות\נאנס ?

 

היית בתחנת משטרה ובדיוק ראית את הרכב מגיש תלונה בגין התעללות\אונס ?

 

אתה קרוב של נוסטרדמוס ?

 

עשית מסלול עם אליהו הנביא ?

 

ראבק,לפעמים צריך גם לדעת מתי לעשות סטופ ולהפסיק לפלוט שטויות בנאדם.

נראה שהוא יודע הכל, או שיש לו עניין אישי עם צ'מפיון. גם כל הזמן הוא חוזר על זה שאוטודיל רימו אותי למרות שהסברתי שהרכב לא נקנה מאוטודיל, והרכב לא נרשם מעולם כרכב הדגמה (גם אם היה כזה) רק כיד פרטית, וגם שהסברתי שהרכב נבדק פעמיים ונמצא במצב מצויין מכנית, פנימי וחיצוני הוא במצב מדהים (התמונות יעידו). אולי אני ימכור אותו לאוטודיל ואז אני יקנה אותו חזרה, ואז זה יהיה תואם לתגובות שלו בשרשור????:conf:

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

עזוב שטויות ידידי,

 

אני בטוח שהכוונה של אוראל (RS) היתה טובה מתוך רצון לעזור לך,גם אם הוא קצת הפריז בצורת תיאור הדברים.

 

 

תהנה מהרכב,שמור עליו וחשוב מכך-שמור על עצמך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בכל אופן תודה לכל המחמיאים וכל המבקרים על כל התגובות, למרות שהיו כאן כמה חילוקי דיעות, זה בריא וטוב למשתמשי הפורום, למרות שיש טעם לעידון מסויים לפעמים. למרות הכל אני שלם ומרוצה מהקניה של הרכב בשורה התחתונה, אני נהנה ממנו מאוד, ומרגיש שזכיתי ברכב נהדר. מאחל זאת לכולם בפורום. שיהיה המשך יום נפלא.

25224_1428414952084_1284136499_1229171_3415402_n.jpg

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
תוריד את הכיסוי מההגה מכיוון שמסוכן לנהוג עם כיסוי על ההגה.

חחחח התגובה הכי טובה עד עכשיו!:smilecolr

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

נפתח על זה שרשור? מה זה קשור לפה? יאללה נוריד ונשלח תמונה ללא כיסוי...חחח שבוע טוב.:ladysman:

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"


×
×
  • תוכן חדש...