Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תתחדש !

 

רכב יפה, בהחלט תמורה מעולה לכסף.

 

כמה חבל שאין סקודה בארה"ב, ואין כמעט דיזלים.

 

לגבי רכב ההדגמה, עתיד צודק ב100%, בולשיט אחד גדול !

 

לא מעניין אף אחד שהוא היה של המנכ"ל או של אישתו,

 

הרכב היה רכב הדגמה וזה מה שקובע, וצריכה להיות הנחה משמעותית.

 

גם הA6 במשפחה שלי היה רכב הדגמה ונקנה כשהיה בן שנה עם 1000 מייל.

 

ונקנה בכ- 3\2 ממחיר של חדש, פלוס MMI במתנה.

פורסם
אף אחד לא אמר שלא תהנה מהרכב, או שהוא לא טוב או שלא תקבל ממנו 20 מעל המחירון (אגב, ברגע האמת פתאום כל ההצעות האלו נעלמות, רק שתדע, אותו אחד שמציע בתחנת דלק 8 מעל רוצה לקשקש, אם היית אומר כן הוא היה מגמגם בשלוש שפות)

 

השאלה הפשוטה היא, האם היה פה גילוי נאות וידעת בוודאות מה אתה קונה, או שהיתה הסתרה של מידע

האם מכרו לך תותים בדמות רכב של מנכל או שאמרו לך בפרצוף זה היה רכב נסיעות מבחן.

כמו שאמרתי כל השאלות האלה לא מעסיקות אותי בכלל, לא בזילזול חס וחלילה, הרכב מצויין ונבדק פעמיים ע"י 2 מקומות מטעמי בלבד.

ההצעה על 8 יותר עדיין עומדת בעינה, והבן אדם לא מגמגם אלה אפילו מטריד יותר, אבל אני לא עוסק בזה כי לא קניתי כדי למכור.

שוב אני מציין שהרכב במצב מדהים, חיצוני ופנימי, כולם חושבים שזה 2006-7 אפילו, והכי חשוב מכני מצויין, טופל בחברה והכל בו מקורי.

אני מבין את שאלותייך, לי היה חשוב לדעת שהרכב היה רשום בתור פרטי בלבד וזה העיקר, כבר נסעתי עליו 3000 ק"מ נוסע חלק ואני מקווה שימשיך כך בעתיד.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

תקשיב, אתה כמו קורבן אונס שמאשים את עצמו

אתה לא צריך להתנצל או להלחם על כך שבוצע פה הליך תקין !

 

אתה הקורבן פה (ומצורת התגובה שלך אני מניח שאכן בוצעה פה הונאה)

סוכנות הרכב אוטודיל ביצעה פה הונאה שמוגדרת כפלילית בחוק, מדובר על החוק לגילוי נאות,

הם ידעו טוב מאוד שזה רכב הדגמה ובחרו לטשטש את הראיות עם סיפורי אלף לילה ולילה על מנכל כזה או אחר,

 

וחשוב מאוד שידעו כולם כי זאת לא פעם ראשונה ולא שניה, ומסתבר שזה דפוס פעולה ידוע

לא הייתי שותק על זה בחיים, הייתי גם כותב מכתב למחלקת פניות ציבור של צ'מפיון

שידעו שמגרש הרכב שהם נותנים לו חסות מבצע הונאה בלקוחות שרוצים להיות נמנים על מותגים יוקרתיים שלהם

פורסם

מי בכלל אמר שהרכב נרכש מאוטודיל??? תחזור טוב על השרשור לפני שאתה מאשים אותם סתם.

אונס מה אונס? אני אומר לך שהרכב נבדק, והוא רשום רק תחת יד פרטית, לא חברה ולא בטיח ולא הדגמה.

תקרא טוב, נבדק פעמיים ב-2 מקומות שונים! והרכב הדגמה שאתה מדבר עליו היה בצבע כחול מטאלי ומספרו 28-555-10

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

ידידי, 28-888-10 היה רכב הדגמה ולאחר מכן שימש את מנכ"ל שקודה המקומי. סוף פסוק.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
מי בכלל אמר שהרכב נרכש מאוטודיל??? תחזור טוב על השרשור לפני שאתה מאשים אותם סתם.

אונס מה אונס? אני אומר לך שהרכב נבדק, והוא רשום רק תחת יד פרטית, לא חברה ולא בטיח ולא הדגמה.

תקרא טוב, נבדק פעמיים ב-2 מקומות שונים! והרכב הדגמה שאתה מדבר עליו היה בצבע כחול מטאלי ומספרו 28-555-10

 

חבר יקר, חדל לקשקש !

 

אני אישית הצטרפתי לנסיעת מבחן ברכב עם אחותי והרכב היה רכב הדגמה.

 

תהנה מזה שאתה לא מאמין לאף אחד.

איזה כייף לי :)

פורסם

הרכב הזה הוא רכב הדגמה נקודה סוף פסוק !!

במידה ודווח לך על כך ע"י אותו מוכר בין אם זה אוטודיל לבין אם זה אוטודיל, מאה אחוז.

במידה ולא - זאת הונאה פלילית, במקום לנסות לנחם את עצמך בזה שהרכב הוא רכב טוב שזה לא קשור בכלל למציאות,

תכיר בעודה שאתה קורבן לאונס עסקי, ותנקוט אמצעים למזעור נזקים

פורסם
ידידי, 28-888-10 היה רכב הדגמה ולאחר מכן שימש את מנכ"ל שקודה המקומי. סוף פסוק.

 

והרכב הדגמה שאתה מדבר עליו היה בצבע כחול מטאלי ומספרו 28-555-10

 

:shock:

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש לי ידידה בעבודה עם אופל.

בכל מקרה, אני בעל זיכרון פנומנלי למספרים ולכל מיני דברים לא חשובים בחיים (וצנוע).

הסיפור הוא שהיא הראתה לי את הרכב שלי ואני ישר נזכרתי כי מדובר ברכב הדגמה של אופל, עוד באותו היום הלכתי לאחד מגיליונות הגה משנת 2001 והצבעתי בדיוק על הרכב שלה.

 

בתור חבר טוב אמרתי לעצמי שאם אני יגיד לה שהאוטו שלה הוא רכב מבחן ושככה וככה טחנו לה אותו לפני ככה וככה זמן, אז אני רק יאכזב אותה.

אולי במקרה שלנו פה אנחנו מנסים להזהיר את חברנו לפורום כי קנה רכב במרמה או דומה לכך, אבל לפעמים יש רגעים בחיים שכדאי לסתום קצת את הפה בשביל שהאדם השני ירגיש טוב עם עצמו.

 

בכל זאת לא כל יום קונים אוטו ולא משנה באיזה מחיר.

 

ואוראל,

איך תרגיש אם מישהו יגיד לך שהצבע של האוטו שלך בכלל לא מתאים לה? אני בטוח שישר תלך ותקנה אחת חדשה.

 

 

תחשבו על זה קצת, אני בטוח שחלק מהאנשים כאן יסכימו איתי.

Polo 2012

פורסם

במקום לנסות לנחם את עצמך בזה שהרכב הוא רכב טוב שזה לא קשור בכלל למציאות,

תכיר בעודה שאתה קורבן לאונס עסקי, ותנקוט אמצעים למזעור נזקים

למה הוא צריך לנחם את עצמו? :-)

 

קצת פרופורציות,

הוא קנה רכב מפואר, נדיר, עם המון כוח זמין (מנוע מוגדש 2.5TDI).

אפשר לומר לו "תתחדש",

זו לא מילה גסה, גם אם לדעתכם הרכב השתתף בראלי הפרעונים.

-

פורסם
ואוראל,

איך תרגיש אם מישהו יגיד לך שהצבע של האוטו שלך בכלל לא מתאים לה? אני בטוח שישר תלך ותקנה אחת חדשה.

 

א. איך לעזאזל זה קשור לת'רד?

ב. מעניין לי ת'תחת מה יגידו. אני קונה מה שטוב ויפה בעיני.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...