Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איך לעזאזל מגיעים למצב כזה?

 

אני מכיר ניידות עם ק"מ הזויים ולא ראיתי את זה קורה, אני מכיר מונית ספציפית עם מעל 450K וזה לא קורה, אני מכיר רכבי לימוד נהיגה (פביות ואוקטביות) וזה לא קורה.

 

(ינקניק, העיקר אתה מרוצה? :wink:)

 

אולי זה קשור לשימוש ברכב, יכול להיות שהשוטרים שלנו כל כך מפונקים שהם נוסעים כל הזמן על מזגן ולכן עם חלונות סגורים.

יכול להיות שבעל הרכב הקודם שלי השתמש בקרם ידיים כזה או אחר שתקף את הגומי המצפה את המתגים (אני בספק, אחרת היו רואים עדויות לכך על גלגל ההגה המצופה עור).

אולי לדגמים הבסיסיים שיש למשטרה או למורים לנהיגה אין ציפוי גומי על המתגים וזה משהו שיש רק בדגמים מפוארים יותר כמו שיש לי.

 

בכל אופן, איכות החמורים זה הדבר האחרון שאני יכול להתלונן עליו בסקודה הזאת, רק היום נאבקתי כמה דקות כדי לשלוף חלק מגומיית האטימה של הדלת כדי להוציא כבל אנטנה של דיבורית ישנה. בצרפתיות שהיו לי הגומי היה יוצא מהר יותר ולא תמיד באותה צורה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
נו, עוד רכב יפה בבקעה.

 

עוד לא יצא לנו להכיר פנים אל פנים. בכל אופן תודה לך ותודה לכולם על הפירגון.:roflmao::roflmao:

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

ולכבוד יום הולדתי שחל היום אני הולך לפנק את הרכב באיזו מערכת מולטימדיה משופרת יותר ברכב

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
אבי, אני מתנצל שהשארתי אותך כרגע היחיד עם רקסטון בפורום, לא יכולתי לסבול ששלך פשוט מדהימה ביופייה לעומת שלי אז הייתי חייב להחליף....(-:

 

כרגע הפורום הזה יתום מרקסטונים היות ומכרתי את שלי הבוקר :-(

ממש עצוב לי היום...באמת!

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אותי מעניין דבר אחר ברשותך,

הרכב נרכש מאוטודיל ? האם הם חשפו מולך את המידע שהרכב היה רכב הדגמה בעבר, או שאין לך מושג ולך אמרו שזה היה הרכב הפרטי של המנכל ?, הסיבה היא פשוטה

בין אם הרכב שימש את המנכל או לא, חובת הגילוי הנאות וגם מן הראוי שתדע שהרכב הזה היה רכב הדגמה,

 

הסיבה שאני שואל, כי בעבר חבר ממש טוב שלי רצה לרכוש סיאט ליאון הנעה כפולה,

הוא הגיע לאוטודיל וראה שם ליאון שמאוד מצאה חן בעיניו, הבעלות על הרכב היתה צ'מפיון מוטורוס בע"מ, שהוא שאל למה הרכב בבעלות היבואן, נאמר לו ש"זה היה הרכב של הבן של המנכ"ל",

הוא עשה סיבוב על הרכב והרגיש שמשהו לא כלכך מסתדר עם הרכב, הגיר לא עבד חלק, חלקים הרגישו "אנוסים" וכו' וכו'. הכל העלה חשד שמשהו מסריח, לאחר בירור לעומק עם גורמים אחרים התברר שהליאון הזאת היתה רכב נסיעת מבחן שנאנס כראוי לרכב נסיעת מבחן ספורטיבי.

כמובן שאוטודיל הכחישו בצורה גורפת ולא היו מוכנים להודות לרגע, גם אחרי שנמצאה כתבה במגזין אוטו עם מספר לוחית רישוי זהה :shock:

 

אז אם באמת לא דווח לך שמדובר ברכב הדגמה, ומכרו לך "סיפור" שזה הרכב האישי של המנכל (ויתכן שבין היתר הוא אכן של המנכל) אז מדובר פה כבר בדרך חיים ולא במעידה חד פעמית, ואולי זה צריך ללמד משהו את באי הפורום על רכישה מאוטודיל, כנראה שסוכנות הרכב של היבואן מבין הגדולים בישראל היא לא פחות מאשר מגרש סוחרים אפל ומפותל, כמו עוד רבים ולא טובים שקיימים בשוק.

פורסם

גורל, הרכב הספציפי הזה אכן היה של המנכ"ל - רק שלפני כן הוא שימש כרכב הדגמה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שורה תחתונה הוא היה רכב הדגמה, זה שאחרי זה העבירו אותו למנכל לא הופך אותו ל"רכב מנכ"ל"

הוא נשאר רכב הדגמה,

 

זה כמו שתיקנה מונית לשעבר ואחרי שנה תמכור אותה בטענה שהיא פרטית, כי אתה אדם פרטי

הרכב היה מונית בעברו, ואין דרך למחוק את זה

בדיוק כמו שהרכב הזה היה רכב הדגמה ואין דרך למחוק את זה

 

אז כמו שאמרתי קודם, השאלה הפשוטה היא האם הוא יודע את זה, והאם דווח לו המצב.

או שיש פה שיטת עבודה של לדחוף רכבי הדגמה ומבחן כרכבים של "אישים" בחברה.

 

אני חושב שברור לכולם שאין דין רכב הדגמה, כרכב מנכ"ל אמיתי, בעוד הרכב השני ננהג ע"י אדם בודד או מקסימום כמה אנשים בודדים (נהג שלו\אישתו וכו') הרכב הראשון נאנס ברבים, נבדק עד תום, לרוב מקבל יחס מזלזל כמו נסיעה חזקה כבר על התנעה קרה, שימוש בכל פונקצייה שקיימת בו כלל כל כפתור וכו'.

פורסם

גורל, אני רק הבאתי עובדות.

 

לא נכנסתי למי, כמה, איך ולמה - זאת לא בעיה שלי. אני אישית הייתי נמנע מרכישת רכב ששימש כרכב הדגמה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
אני אישית הייתי נמנע מרכישת רכב ששימש כרכב הדגמה.

 

יקירי, אני מן הסתם לא בא אליך בטענות,

מעניין אותי לדעת האם נעשה פה גילוי נאות, אני חושב שזה יתרום לכל חברי הפורום לדעת מה נורמות העבודה של

טרייד אין שסוחר במכוניות שרבים מאיתנו חושקים בהם, ולא פעם ניגשים למגרשי אוטו דיל לחפש אחר הכלה הבאה שלנו.

 

עם העובדה שכתבת מה שכתבת, מעיד על כמה הנושא חשוב, וכמה משמעותי האם הוא ידע את זה לפני,

או שפעם ראשונה שהוא פגש את העובדה הזאת, זה פה בשרשור הזה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חברים, הרכב במצב מצויין, נוסע מצויין, שמור במצב מ-ד-ה-י-ם!!!! עבר 2 בדיקות ב2 מקומות שונים ויצא מצויין, לא מפסיקים לשאול אותי בכל תחנת דלק, ובכל מקום לפחות פעמיים בשבוע אם אני מעוניין למכור, ואפילו קיבלתי הצעה של 8 אלף מעל המחירון!!!

אני נהנה וזה הכי חשוב, ולא עוסק במי ? ובמה? ואל תשכחו שגם רכב שלא היה רכב הדגמה יכול להיות במצב גרוע הרבה יותר. הכל תלוי איך השמשו בו. אז לי טוב, וטוב מאוד וזה העיקר.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

אף אחד לא אמר שלא תהנה מהרכב, או שהוא לא טוב או שלא תקבל ממנו 20 מעל המחירון (אגב, ברגע האמת פתאום כל ההצעות האלו נעלמות, רק שתדע, אותו אחד שמציע בתחנת דלק 8 מעל רוצה לקשקש, אם היית אומר כן הוא היה מגמגם בשלוש שפות)

 

השאלה הפשוטה היא, האם היה פה גילוי נאות וידעת בוודאות מה אתה קונה, או שהיתה הסתרה של מידע

האם מכרו לך תותים בדמות רכב של מנכל או שאמרו לך בפרצוף זה היה רכב נסיעות מבחן.


×
×
  • תוכן חדש...