Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
א. איך לעזאזל זה קשור לת'רד?

ב. מעניין לי ת'תחת מה יגידו. אני קונה מה שטוב ויפה בעיני.

 

ענית לעצמך על השאלה ידידי.

Polo 2012

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לי ידידה בעבודה עם אופל.

בכל מקרה, אני בעל זיכרון פנומנלי למספרים ולכל מיני דברים לא חשובים בחיים (וצנוע).

הסיפור הוא שהיא הראתה לי את הרכב שלי ואני ישר נזכרתי כי מדובר ברכב הדגמה של אופל, עוד באותו היום הלכתי לאחד מגיליונות הגה משנת 2001 והצבעתי בדיוק על הרכב שלה.

 

בתור חבר טוב אמרתי לעצמי שאם אני יגיד לה שהאוטו שלה הוא רכב מבחן ושככה וככה טחנו לה אותו לפני ככה וככה זמן, אז אני רק יאכזב אותה.

אולי במקרה שלנו פה אנחנו מנסים להזהיר את חברנו לפורום כי קנה רכב במרמה או דומה לכך, אבל לפעמים יש רגעים בחיים שכדאי לסתום קצת את הפה בשביל שהאדם השני ירגיש טוב עם עצמו.

 

בכל זאת לא כל יום קונים אוטו ולא משנה באיזה מחיר.

 

ואוראל,

איך תרגיש אם מישהו יגיד לך שהצבע של האוטו שלך בכלל לא מתאים לה? אני בטוח שישר תלך ותקנה אחת חדשה.

 

 

תחשבו על זה קצת, אני בטוח שחלק מהאנשים כאן יסכימו איתי.

לכאורה אתה צודק לחלוטין ואני מסכים איתך במאה אחוז,

אבל למה לכאורה ?

 

כי במידה והוא קנה את הרכב כיד שניה אחרי שהרכב כבר התגלגל בין ידיים בסדר גמור, זה מה יש

אבל במידה והוא קנה אותו מעסק מסודר כמו אוטודיל שכנף צ'מפיון פרושה מעליו, מן הראוי שידרוש ואף יקבל פיצוי הולם עבור מידע שהוסתר ממנו,

 

לא פעם אנשים פה מעלים "פרוייקטים" שהם עשו ברכב, רכישות שהם ביצעו וכו', על אף שלעיתים זה מכוער מאוד או לא כלכלי לרוב אני אומר תתחדש, ונותן להם שיהנו מהרגע, למה מה - עולה לי כסף ?

 

אבל מקרה הזה יש אפשרות שאם היינו מזהירים והוא לא היה אטום הוא היה ממזער נזקים,

בעבר היתה לי פאסאט שהיתה מונית לשעבר, הרכב שירת אותי נאמנה 70 אלף קילומטר, ולא סבל מתקלות מיוחדות,

נסע טוב יפה ונעים ובאמת נהנתי ממנו, ועדיין רכשתי אותו ב-45 אחוז מהערך שלו כרכב פרטי (כן, 55 אחוז מתחת למחירון)

זה גורע מהרכב ? זה אומר עליו משהו ? לא !, אבל זה בהחלט משהו שחייב להתבטא במחיר

פורסם

לדעתי עדיף לדעת מאשר לטמון את הראש בחול.

תנו לאנשים את המידע, מה הם יעשו איתו זה כבר תלוי בהם ורק בהם.

 

אגב, אני פסלתי רכישת אחד הרכבים שראיתי בתקופה האחרונה בגלל שהוא היה רכב תצוגה (לא הדגמה).

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ענית לעצמך על השאלה ידידי.

 

גוזל, אתה היית רוכש רכב שידוע לך ששימש כרכב הדגמה ונאנס עשרות פעמים?

 

מצטער. בחיים לא הייתי עושה את זה, גם אם יורידו 50% במחיר. עצם העובדה שכל חייו הוא עבד קשה משמעותית מכל רכב אחר ולא נאמר לו על זה - מעיקה.

 

אם הבחור מרוצה - שיבושם לו. בכלליות מדובר ברכב מעולה, רק שהספציפי... עבר חיים מאוד לא קלים בעברו, גם אם בעליו הנוכחיים יגיד אחרת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מסכים במאה אחוז עם חברי המלומד אייל :-P

הכל פונקציה של מחיר, כל דבר כמעט בא בחשבון תמורת המחיר הנכון,

 

אור בלי להעליב, אתה עוד לא התנסית ברכישת רכב שעמלת שעות ימים לילות חגים ומה שתרצה כדי להשיג את הכסף בשבילו, ולכן מבחינתך מחיר הוא לא פונקציה אלא רק מצב הרכב, שוב כי את הרכב שלך (עדיין - אני מעריך שבעתיד זה ישתנה) לא אתה משלם

פורסם

כמה דברים:

 

1.זה סקודה סופרב לא אימפרזה טורבו,אני ממש ממש לא בטוח שהרכב "נאנס" כפי שמתארים את זה פה,גם כרכב הדגמה.

מי שמחפש רכב "ביצועיסט" ילך לבחון דגם ספורטיבי יותר ולא ילך "לקרוע" סקודה סופרב.

הבנו את הנקודה שרכב הדגמה עובר יותר מרכב רגיל,אבל בואו לא נסחף,מדובר ברכב מנהלים כבד,מי שבא לבדוק רכב כזה כמובן ירצה להרגיש אם לרכב יש כח,אבל הדגש שלו יהיה על איכות החומרים והאיבזור\פאר,לא על כמה מהר אפשר לקרוע איתו את נס הרים,תיהיו מציאותיים.

2.אוראל,אל תעלב,אבל בתור אחד שנוהג ברכב של אמא ועדיין לא רכש מכספו שלו רכב,אתה כותב דברים מאוד מנותקים מהמציאות.

בפורום שיפורים בזמנו אסרו על מי שאינו בעל רכב לתת ייעוץ בענייני שיפורים,בפורום ייעוץ לפני קנייה אסרו פעם על מי שאינו בעל רשיון ללכת ולייעץ ברכישת רכב,אני חושב שמי שעוד לא רכש בעצמו רכב לא צריך ללכת ו"לקטול" קניית רכב מסוג מסויים בגלל שהיה רכב הדגמה "גם ב-50% מחיר".

יכול להיות שכשתתנסה ברכישת רכב מכספך תגלה שיש עוד מערכות שיקולים שבאות לידי ביטוי פרט לעניין מצב הרכב,כלומר אתה תגלה שרכישת רכב היא פשרה (כל רכישת רכב היא פשרה,אחרת כולנו היינו נוסעים בפרארי 612 או משהו דומה).

שוב,אל תעלב,קח את זה כביקורת בונה.

3.לפותח השרשור, אל תנסה להצטדק בעניין הרכישה שלך,אני מאמין שאם אתה מרוצה אזי היא טובה ונכונה עבורך,מה שכן, קח את המידע שקיבלת פה ותחליט מה אתה רוצה לעשות איתו,יש לך כמה אופציות:

*לא לעשות איתו כלום.

*ללכת למי שמכר לך את הרכב ולדרוש ממנו פיצוי הולם עבור זה שלא יידעו אותך אודות עברו של הרכב (במידה וזה נעשה שלא בתום לב).

*לדרוש ביטול העיסקה.

 

כמובן שכל האמור הוא בהנחה ובאמת לא ידעת שהרכב שימש בעברו כרכב הדגמה.

 

אל תתייחס לכך שהרכב הינו רשום בבעלות פרטית, יכול להיות שהרכב שימש בעברו כרכב הדגמה ולאחר תקופה העבירו את הבעלות עליו למנכ"ל סקודה (לדוגמא) ועכשיו אתה קנית את הרכב מבעלות פרטית ועוד אחת מכובדת (מנכ"ל) אבל זה לא משנה את העובדה שהרכב בעברו שימש רכב הדגמה.

 

שלא יעשו לך פה יותר מדי "שחור בעיניים",פשוט תבין את השורה התחתונה שרוצים להעביר לך פה ותחליט מה אתה רוצה לעשות עם זה,אם בכלל.

 

בהצלחה.

 

נ.ב

 

הרכב נראה מצויין ומפנק,תתחדש.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
גוזל, אתה היית רוכש רכב שידוע לך ששימש כרכב הדגמה ונאנס עשרות פעמים?

 

הרכב לא "נאנס", אנשים נהגו עליו.

מצטער. בחיים לא הייתי עושה את זה, גם אם יורידו 50% במחיר. עצם העובדה שכל חייו הוא עבד קשה משמעותית מכל רכב אחר ולא נאמר לו על זה - מעיקה.

הכל שאלה של מחיר.

 

 

אם הבחור מרוצה - שיבושם לו. בכלליות מדובר ברכב מעולה, רק שהספציפי... עבר חיים מאוד לא קלים בעברו, גם אם בעליו הנוכחיים יגיד אחרת.

מה זה "חיים לא קלים"?

אוראל, אף אחד לא "אונס" רכב, זו צורת התבטאות לא נעימה.

מה לדעתך יכולים לעשות לרכב הדגמה? הגיעו ליכולות הקצה שלו? לחצו על הדוושה?

כל עוד השלדה ישרה ונקייה, הכל שטויות.

 

הרכב מצוייד במנוע TDI בנפח 2.5 ליטר.

שיא המומנט מגיע בסל"ד מאוד נמוך, קשה לי להאמין שמשכו את המנוע לתחום האדום,

בנוסף תסכים איתי שהרכב טופל היטב (הוא היה של המנכ"ל, סביר להניח שטיפלו בו :-)).

אפשר לומר לו "תתחדש".

-

פורסם
אוראל, אף אחד לא "אונס" רכב, זו צורת התבטאות לא נעימה.

מה לדעתך יכולים לעשות לרכב הדגמה? הגיעו ליכולות הקצה שלו? לחצו על הדוושה?

כל עוד השלדה ישרה ונקייה, הכל שטויות.

 

הרכב מצוייד במנוע TDI בנפח 2.5 ליטר.

שיא המומנט מגיע בסל"ד מאוד נמוך, קשה לי להאמין שמשכו את המנוע לתחום האדום,

בנוסף תסכים איתי שהרכב טופל היטב (הוא היה של המנכ"ל, סביר להניח שטיפלו בו :-)).

אפשר לומר לו "תתחדש".

 

תגיד את זה לתיבת ההילוכים שלו, שגם ככה ידועה כאחת שחייה קצרים יחסית. אני לא אכנס לעלויות שיפוץ...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

החלטת לפול עלי?

 

אני רק ציינתי עובדה כללית. לא אמרתי שהגיר יפסיק לתפקד ככה סתם, אבל האורך חיים שלו ידוע כקצר יחסית ולכן התעללות יתר לא מוסיפה לכך.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

חבר'ה, קצת סטיתם מהנושא :)

 

הבחור קנה רכב, הוא נבדק ונמצא תקין, והכי חשוב שהוא מרוצה. הכי חשוב שיהנה ולא ידע צרות.

פורסם

אוראל,

 

על איזו התעללות בדיוק אתה מדבר ?

 

אתה כל פעם חוזר על אותה נקודה שהרכב נאנס,שהרכב עבר התעללות וכו' על מה אתה מסתמך בדיוק ?

 

אתה היית על הרכב בכל הקילומטרז' שהוא עבר ?

 

ראית את ההיסטוריית טיפולים של הרכב ?

 

על מה אתה מבסס את הקביעה שלך שהרכב עבר התעללות\נאנס ?

 

היית בתחנת משטרה ובדיוק ראית את הרכב מגיש תלונה בגין התעללות\אונס ?

 

אתה קרוב של נוסטרדמוס ?

 

עשית מסלול עם אליהו הנביא ?

 

ראבק,לפעמים צריך גם לדעת מתי לעשות סטופ ולהפסיק לפלוט שטויות בנאדם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני מכיר אנשים התחתנו עם ז___ תאילנדיות מהפט-פונג ומאושרים עד הגג.

וכאלה שהתחתנו עם פולנית "כשרות" ומקללים את היום שנולדו.

פותח השרשור מרוצה מהקניה וזה מה שחשוב.

האוטו, גם אם היה בעברו רכב הדגמה, כל נזק שנגרם לו, כבר בוודאי תוקן.

אני חושב שמונחים כמו "אונס" הם קצת (הרבה) מוגזמים ומיותרים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אוראל אתה סתם מגזים , גם ניידות משטרה של סקודה שנוסעות 24/7 הם אמינות , אז למה שהסופרב הזאת תתקלקל ?


×
×
  • תוכן חדש...