Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבדיקת זיהום אוויר בטסט הופיעו הנתונים האלו:

CO 3.51% בסרק

CO 4.18% בסל"ד גבוה

בדיקת למבדה: 0.89

 

כשביקרתי היום במוסך בבדיקה נמצא CO 1.5, יותר נמוך אבל עדיין גבוה מאוד.

 

יש לציין שנורית ביקורת הזרקה דולקת כבר זמן רב, האוטו לא עובד יציב בסרק ולפעמים הטורים פתאום בלי סיבה קופצים לאזור ה 2.5-3K סל"ד ולפעמים גם נמוכים מדי, מה שגורם לכיבוי המנוע.

בסל"ד גבוה המנוע סוחב בסדר גמור ועובד טוב.

 

המוסך טען שזאת בעיה גדולה שהאבחון שלה יכול לקחת הרבה שעות, ולכן רק אחרי החג הוא יסכים לבדוק אותה.

 

יש לכם רעיונות מה יכולה להיות הבעיה?

 

בתודה מראש,

עידו.

פורסם

לי הייתה פז'ו ובטסט היה לי זיהום אויר טיפה גבוהה

הייתי צריך להחליף ממיר קטליטי

אחרי זה האוטו עבר טסט בלי בעיה

פורסם

אולי ממיר קטליטי לא 100 אחוז. אבל זה הרבה הרבה מעל המקסימום. לא מאמין שזה ממיר. אולי גם ממיר. אבל לא רק.

פורסם

גש למוסך, או מכון הזרקות דלק, לבדיקת מע' נהול המנוע וחיישניה עם מחשב/סורק איבחון ומכשיר 4 גזים.

במכוניתך מע' ניהול המנוע הנה של GM ששונה מיתר מדגמי הפונטו.

בברכה - רפי לין

פורסם

ניקויי מערכת הזרקה או לחילופין תוסףK44

החלפת חיישן למבדה.

אבל אני לא יכול מול רפי לך למכון אלי ודושי ליד בלומפילד

פורסם
על פי מה שזה ניראה לאור הסימנים שאתה מתאר מדובר בממיר קטליטי תקול. בין היתר כמובן סתום.

על פי התיאור שלו, התקלה איננה בממיר הקטליטי. יתכן ולאור הזיהום הנפלט מהרכב, נגרם נזק לממיר, ואולם, ערכי CO גבוהים כל כך, ונתון למבדה נמוך משמעותית מ 1 , מצביעים על תקלה אחרת, שבסיומה, ורק בסיום תיקונה, ניתן יהיה לבדוק את מצב הממיר, לא לפני שערך הלמבדה יעמוד על 1 או קרוב מאוד אליו.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אולי ננסה באמת k 44. לומרות שהבנתי שהוא גם יכול להזיק.כדאי לסים?

 

עם זה לא יעזור נילך למוסך אחר שיעשה דיאגנוסטיקה. היום הוא לא היתחבר למחשב. אחי הלך עם האוטו. וניראה לי שהוא ניסה לערבל אותו.

×
×
  • תוכן חדש...