Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא ברור למה אתה יוצר את הרושם שבגרמניה אפשר לנסוע באיזה מהירות שבא לך. חוסר ההגבלה על המהירות היא בכבישים מאד מסוימים (באוטובאן). בחלק גדול מאד מהכבישים המהירות מוגבלת - אמנם למהירויות סבירות של 110-130 אבל עדיין מוגבלות ויש אכיפה מאד קשיחה של הנושא שם.

 

לא ברור לי איך הבנת את זה מהדברים שלי.

הבנאדם טוען שהסיבה לשמירת המהירות המותרת בכביש בינעירוני עם גדר הפרדה על 90 קמ"ש היא בגלל שיש ילדים שרק קיבלו רשיון ויוצאים לנהוג על הכביש הזה.

ילדים שרק קיבלו רשיון קיימים לא רק בארץ, אלה גם במדינות כמו ארה"ב (שם המגבלה עומדת על 60-70 מייל לשעה), איטליה (שם אין קשר בין המגבלה החוקית למה שקורה בפועל) וגרמניה, שם למרות שיש כבישים עם מגבלות, גם יש לא מעט אוטובאנים ללא הגבלות מהירות. וה"ילדים" הללו לא מוגבלים בנסיעה עליהם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

פשוט ביזיון, ומציצת כספים של משלמי המיסים.

 

נסיעה רגועה במהירות של 120 קמ"ש בכביש מהיר איננה מסכנת, ובאמת שקשה מאד לנסוע על 90 קמ"ש בכביש 5 לדוגמא, זה פשוט בלתי אפשרי אפילו, שלא לדבר על כל המשטרות שאני רואה שעוקפות במסלול השמאלי על 120 לפחות...

 

כסף, כסף, זו כל המטרה הארורה פה.

פורסם

"מלחמה שאינה צודקת ושאינה חוקית בעליל. "

 

מכל התגובות הילדותיות כאן הנ"ל היא המצחיקה ביותר.

אין מילים.

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם
הבנאדם טוען שהסיבה לשמירת המהירות המותרת בכביש בינעירוני עם גדר הפרדה על 90 קמ"ש היא בגלל שיש ילדים שרק קיבלו רשיון ויוצאים לנהוג על הכביש הזה.

ילדים שרק קיבלו רשיון קיימים לא רק בארץ, אלה גם במדינות כמו ארה"ב (שם המגבלה עומדת על 60-70 מייל לשעה), איטליה (שם אין קשר בין המגבלה החוקית למה שקורה בפועל) וגרמניה, שם למרות שיש כבישים עם מגבלות, גם יש לא מעט אוטובאנים ללא הגבלות מהירות. וה"ילדים" הללו לא מוגבלים בנסיעה עליהם.

לא, לא התכוונתי לילדים ולא התכוונתי לנהגים חדשים - התכוונתי לתרבות המסריחה בארץ.

תסתכל בשרשור ליד איך מישהי חנתה, תסתכל איך מלמדים לעבור טסטסים, תסתכל איך מזלזלים בשוטרים (ואני לא אומר שמגיע לשוטרים בארץ שלא יזלזלו בהם), כמה פעמים שרטו/פתחו על הרכב שלך דלת ומן הסתם לא השאירו פרטים - תרבות של זלזול בכולם והכל. מן הסתם שהכל הדדי.

שלא תבין אותי לא נכון, אני בטוח שאתה, ועוד רבים, נהגים מעולים ומשאירים פרטים ומאותתים במעגלי תנועה - אבל לא כולם כאלה ואפילו לא הרוב, ואל תגיד לי שגם באירופא יש חראות, עובדה שכשישראלי ממוצע נוסע לאירופא - הוא בעיקר מזועזע מהנימוס, תרבות ואדיבות של אחרים.

ולא יהיה פה חוק מוטורי ותמיד יהיו קנסות דבילים - אין מה לעשותף, זה מה שמגיע לרוב הישראלים.

פורסם
"מלחמה שאינה צודקת ושאינה חוקית בעליל. "

 

מכל התגובות הילדותיות כאן הנ"ל היא המצחיקה ביותר.

אין מילים.

 

כנראה שפיספסנו את תגובתך השקולה והמלומדת...

פורסם
לפי דבריך,אפשר לנסוע 145 קמ"ש בכביש ירושלים-ת"א ולקבל דו"ח של 270 ש"ח?

 

ממש לא טענתי דבר כזה.

 

בוא ונעשה חשבון ביחד:

135 קמ"ש על השעון - 5% אופטימיות = 127 קמ"ש אמיתיים.

127 קמ"ש אמיתיים - 5 קמ"ש = 122 קמ"ש

 

שהם 22 קמ"ש מעל המהירות המותרת ועדיין בטווח ה- 270 ש"ח קנס.

פורסם

בירושלים-ת"א אפשר לנסוע 110(ברובו).

145 קמ"ש על השעון - 5% אופוטימיות = 138 קמ"ש אמיתיים.

138 קמ"ש אמיתיים - 5 קמ"ש = 133

133 קמ"ש לאחר הורדה - 110 קמ"ש המותרים לפי החוק = 23 קמ"ש.

 

כלומר,אתה יכול לנסוע על 145-147 קמ"ש בכביש ירושלים-ת"א ולקבל דו"ח של 270 ש"ח בלבד.

פשוט בדיחה.

פורסם

אני פשוט לא מבין דבר אחד.

אם, במקום כל המיליונים שהולכים על "אכיפה" הי באמת איכפת למדינה הזו שאנשים יסעו כמו שצריך, אז היא הייתה משקיעה בחינוך לנהיגה ולא במצלמות ואמצעי אכיפה, שברור לכולם שמטרתם להכניס כסף לקופת המדינה.

אם הייתה תרבות נהיגה בארץ, אז המצב היה הרבה יותר טוב.

 

פה קבור הכלב.

 

סער

פורסם

מה הקשר בכלל בין תרבות נהיגה ובין רצון הממשלה לעשוק את האזרחים? :shock:

 

אני לא חושב שאני מצליח לחשוב על מקום עם תרבות מוטורית יותר גדולה מאנגליה ואוי ואבוי לנו ולכולנו אם נגיע לרמת האכיפה שיש שם בכבישים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני מבין את צער לבכם, אבל אני חושב שאתם מתעסקים בדבר הלא נכון,שוטרים הם חראות ורוצים לנצל את הכח והממשלה רק רוצה לקחת כסף והכל נכון, והכל יופי ובואו נשרוף את המועדון.

לדעתי,אין בעיה לנסוע יותר מהר, בצורה נורמלית, אבל גם לנסוע במהירות של 100, היא סבבה.

אני נוסע במיטו שלי על 90-100, אני גר בשומרון אז אני נוסע על כביש 5, כמו מלך, פותח חלונות... נהנה מהמזג אויר, שומע אריק אנשטיין, ומקווה שאני לא אצטרך להגיע לשורה "אדוני השופט זאת האמת וכל האמת..."

אונם מעטים הרכבים שלא עוקפים אותי, אבל לדעתי זה הכי טוב, אני חוסך בדלק, אני נהנה מהמדינה היפה שלנו, ואם אתה מתחיל לנסוע על 140, אז פתאום זה הופך ל160, ואז יש איזה מישהו שעוקף אותך על 165, ואז ישר האגו הגברי מתחיל לפעול ואתה אומר לעצמך מה אני לא אעקוף אותו?!" אז אתה פתאום נוסע על 170, כנ"ל לגביו... והופ זה מגיע ל180 ויותר.

לדעתי, צריך להילחם שיהיה ספורט מוטורי בישראל, שיהיה מסלול שאפשר להתפרק שם, הכביש לא יהיה מלא במפגרים שעושים שטויות, ושיש את כל כבישי 5 וחבריו שאם אתה נמצא בשעה הנכונה, אתה פשוט רואה חבורות של מפגרים שפשוט עושים תחרויות ומזגזגים בין כל הרכבים, ובגלל זה בדר"כ בימי שישי תמיד יש פקק ב-5 בגלל תאונה.

 

צריך להתרכז במחירי הדלק והספורט המוטורי לפני המהירות בכבישים, אתה מאחר? אז תלמד להקדים, אני בטוח שבצבא אם היית מאחר כל הזמן, היית רץ ועושה פקלים, ובגלל זה היית מקדים, אז תחזור לתגיות ותתחיל להקדים.

 

 

ואני בכלל לא מזכיר פה את האופי הישראלי, שפשוט אנשים לא מבינים שזכות קדימה, זה זכות, אתה מקבל את הזכות הזאת ולא לוקח אותה בכח.

 

ההודעה נכתבה ליחיד ולרבים כאחד.

 

אני יודע שזה ירתיח את זעמם של הרבה ממכם, אבל זאת דעתי האמיתית (למרות שאני גם חושב שזה ביזיון כל החוקים המטומטמים האלה).

יובל.

זה שאתה נושם... זה לא אומר שאתה חי...8)

:twisted:Alfa Romeo Mito 1.4T 155HPS:twisted:

Comp:Moral Tempo Sub:Hertz ES250 Amp:Sundown Sax50.4

:twisted:Alfa Romeo Spider 2.0 1988 :twisted:

פורסם

אם הם באמת היו רוצים לעשות משהו היו צריכים לשפר תשתיות כבישים.

לא חסרים כבישים שמלאים בבורות \ אספלט באיכות ירודה, פניות לא מתוכננות כמו שצריך, רמזורים כל 20 מטר.

[כדי להגיע הביתה מבית ליד מרחק של כ12 קילומטר אני צריך לעבור על כ 6 צמתים בערך].

וגם בנו עכשיו תחנת דלק חדשה מבית ליד לכיוון צפון, הפניה שלה נמצאת באמצע כביש מהיר! באמצע הכביש צריך לעצור ולפנות! במקום שיעשו נתיב השתלבות.

בספירה מהירה אפשר לשים את האצבע על מעל כ50 מפגעים שקל לתקן, אך מעדיפים לגלגל עוד כמה מיליונים.

פורסם

אני לא ממליץ לכולם להסתמך על ה"אופטימיות" של המד מהירות.. שלא יהיה לכם בטעות ספידומטר פסימי :-D

באותו נושא, המהירות שמדווחת ע"י GPS, האם היא מדוייקת? חיפשתי ברשת וכולם אומרים שהיא יותר מדוייקת מהספידומטר, אצלי יש הפרש של 5 קמ"ש כשאני נוסע על 100 ונהגתי על אופל אסטרה צבאית עם הפרש עצום של 10קמ"ש ב110,

כלומר יש פה מקדם ביטחון נוסף (שהוא כבר לא מקדם כלום כשיודעים את זה).

פורסם

אני אמנם לא מאמין שאני כותב את זה אבל אני לא בטוח שצריך להעלות את הגבלת המהירות המותרת מעבר ל-110 קמ"ש, מכמה סיבות:

 

*יש לנו בכבישים לא מעט רכבים ישנים שלא יהיו ממש בטיחותיים במהירויות כאלה,אני לא מתכוון מבחינת מצב של תאונה אלא מבחינת מצב של אחזקה.

*יש בעייה עם המודעות של הישראלים לנושא בטיחות הרכבים,קרי החלפת מכלולי בטיחות שלכאורה אין להם נזק נראה לעין (אני מדבר על צמיגים שלא נראים שחוקים אבל בשימוש מעל 3 שנים,אני מדבר על בולמי זעזועים שמבחינת רוב הנהגים זה רכיב שלא מוחלף לאורך חיי הרכב וכו').

*תרבות הנהיגה שלנו כנהגים לא בריאה,אנחנו נהגים עצבניים,אנחנו נהגים שעושים דווקא ("הוא חתך אותי?! אני אראה לו מזה!") ואני לא מדבר על זה שאין כבוד לכך שמישהו לפנייך מאותת ורוצה להשתלב בנתיב שלך.

 

כולם מדברים על גרמניה,אבל בגרמניה אם תיסע באוטובאן ותאותת לעבור נתיב, הרכב בנתיב אליו אתה רוצה להשתלב יאט ויסמן לך להכנס.

בארץ באותו מצב בדיוק רוב הרכבים יתנו קיק דאון עם היבהובי אורות לבל חלילה תשתלב לפניהם.

 

זה נחמד להשוות את ישראל למדינות אחרות,אבל אם משווים אז לפחות להיות ריאליים.

 

לבוא ולומר "אין בעייה לנסוע בכביש החוף על 140 קמ"ש" זה נכון,לחלק (אמנם ניכר,אבל עדיין רק חלק) מהרכבים.

יש לא מעט רכבים שלא מתאמים למהירויות האלה אבל אם בעליהם ידעו שמותר להם חוקית לנסוע במהירות הזאת הם בהחלט ינסו את זה.

וחוץ מזה, יש רכבים כמו מרצדס S קלאס או אודי A8 או סידרה 7 שבמהירות 200 קמ"ש הנסיעה כל כך נינוחה וחסרת מאמץ ומשרה ביטחון,אז מה,תעשה הגבלת מהירות של 200 קמ"ש ?

 

אני חושב שהגבלת המהירות החוקית צריכה להיות סוג של ממוצע של חתך הרכבים שנעים בכבישי הארץ,זו צריכה להית מהירות שתיהיה בטיחותית עבור כל משתמשי הדרך,לא רק עבור אלה שאוהבים את המהירות.

 

ועכשיו יבוא מי שיכתוב "יכולים להעלות את המהירות ל-140 קמ"ש,מי שהרכב שלו לא מתאים למהירויות האלה שיסע לאט יותר", נו, וזה יהפוך את הכביש ליותר בטיחותי ?

 

זה יהפוך את הכביש למסלול מכשולים שבו כל מכשול שוקל טון-טון וחצי,אתה תיסע במהירות חוקית של 140 קמ"ש ותכנס באותה זקנה שתופסת את השמאלי על 80 קמ"ש.

 

רק שיהיה ברור,אני לא איזה מתחסד שמנסה להצדיק את מערכת האכיפה,רחוק מזה.

כשהכביש המהיר פתוח נדיר שאני אסע מתחת ל-120-130 קמ"ש ואם אני ב-MODE וחשק למהירות אז באותם תנאים יהיה מקרי לראות אתי גם מתחת ל-150 קמ"ש,אבל זה יהיה רק עם רכב מתאים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...