Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6049 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה מנואל שאנחנו נתונים לחסדיך הרמים :)

 

אז שוב פעם אני צריך לעשות מפגש עם עצמי?

איפה אני עומד?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

למה? אם מישהו חובב SPL ואתה חובב SQ זה יפריע לך לאכול איתו קבב ביחד?

HU: Pioneer 1450UB / Comp: Rainbow SAX 265.20 / Sub: Kicker CVR12" / Amp: Kicker ZX150.2 / Mono: JBL 3501

מותקן על רנו קליאו 98' :lol:

פורסם

לאכול לא יפריע, ברגע שתתחילו לדבר על מה חשוב יותר-זה יפריע

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
תודה רבה מנואל שאנחנו נתונים לחסדיך הרמים :)

 

אז שוב פעם אני צריך לעשות מפגש עם עצמי?

איפה אני עומד?

 

איש כמוך עם מערכות ברמה שלך..אתה יכול להסתדר לבד.

:-)

 

תשמע זה קשה לשמוע מערכת ברכב, כשאתה מנסה להבין מה טיב המערכת כשיש לידך מערכות שמפיקות באס שיכול להזיז בלוקים.

בהתחשב שלחברי ה-SPL עולם ה-SQ לא מעניין אז אני לא רואה במה שאמרתי משהו מופרע, למרות שכבר ויתרתי.

 

אני מחבק ואוהב את כולם ומוכן לחיות עם השונה ממני.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

המזל הגדול הוא שאנשי הSPL בארץ כלכך לא רציניים, שבחלק גדול מהמיקרים העוצמות אצל חברי ה-SQ גדולים מאשר אצל חברי ה-SPL, ההבדל הוא רק ברעידות במספר, שזה כמובן משהו שחברי ה-SQ לרוב בוחרים לטפל בו :)

 

בקיצור, כולנו בתחום אחד גם חברי הSQ הרבים והבאמת מכבדים שיש פה, וגם החברי "רוצים להיות" SPL שיש פה :)

 

סתם נקודה - בפורום כבר שודרגו 5 אלטרנטורים, כולם ברכבים של SQ, אני לא מכיר אף SPL-ניק פה עם אלטרנטור משודרג, מבולבלים ? גם אנחנו

פורסם

אין מה להיות מבולבלים , הSPLניקים מסופקים גם עם אלטרנטור רגיל , מה שהSQניקים לא.

ביום שמישהו חובב SPL עם יתרת מזומנים יחליט להרים מערכת מכובדת זה יהיה יותר מאלטרנטור ודואל סאב למינהם ( 5 אטלרנטורים 10 מצברי פריקה ו4 סאבים 18 של FI רק כדוגמא לחובבי USA)

תהליכי שיפוצים

פורסם

ואני אתעלם גם מההערה הזאת...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אם אתה מקים מערכת SPL, על תשתית חשמל סטנדרטית של רכב אתה פשוט לא מנצל שום דבר מהאלמנטים של המערכת שלך.

 

שלא לדבר על נזקים אפשריים למחשבי הרכב.

 

זו פשוט לא מערכת SPL ואתה לא תגיע לתוצאות שהיית יכול להגיע אליהן לו היית משדרג את מערכת החשמל של הרכב שלך.

 

לאמר שאתה מסתפק בזה - טוב ויפה.

 

אבל לתחום הSPL - מצטער, אתה לא שייך!

 

וגם במערכות SQ יש צורך לשדרג את תשתית מערכת החשמל כי מערכת SQ רצינית בדרך כלל תעבור את המינימום של ה600 וואט אמיתיים.

 

יש ארגוני תחרויות שבהם מערכות SQ חייבות לעבור הספק מינימלי בשביל להרשם לתחרות.

 

אל תדבר בלי לדעת. בבקשה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

למכן האמת חשבתי שאשתתף היום במפגש, אך זה לא הסתדר לי. פעם הבאה אשתדל יותר.

 

לגבי הSQ/SPL כל פעם יש את החוכמולוג שלא יכול לזוז כמה מטרים אם זה מפריע לו. בטח הוא גם מאזין למוסיקה ברכב כבוי ובלי מזגן שלא יפריע לו חס וחלילה הרעשים של המנוע או של המפוח הפנימי ברכב. שלא נדבר על זה שהוא כנראה גם לא שומע מוסיקה בנסיעה כדי שרחש הצמיגים והכביש לא יפריע לו.

 

ברוכים הבאים לללה לנד, המקום בו אנשים לוקחים רפרנס של מערכת היי-אנד בחדר מושקע אקוסטית ומורידים לרכב..:evil:

 

פרופורציות.

פורסם

יש הבדל משמעותי בין רעשי כביש + מזגן לאומת סאב 15" בהספק של 1000W שמתפרק ברכב במרחק 3-5 מטר ממך.

לא לקחתי שום מערכת היי אנד ביתית כרפרנס.

פרופורציות.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מנואל, בא נאמר שאין כאן רכבי SPL באמת שיכולים להפריע כל כך ו"לשבור בלוקים". הם הרי לא באמת משקיעים כמו ברכבי הSQ..

לא משקיעים בתיבות ייעודיות, לא משקיעים בהגברה רצחנית וכמובן לא במערכת חשמל שיכולה להרים דבר כזה. אז בסוף יש פה ושם קצת באסים ממגברים שמוצהרים 1-1.5KVRMS ובפועל לא מגיעים לשם..

 

אז מקסימום זזים קצת וזהו. אני הרבה פעמים זזתי קצת וחזרתי.

 

 

בידידות,


×
×
  • תוכן חדש...